Мектеп директоры: А.Дүйсебекова
Lesson Study жоспары
|
Анықталған проблема |
Мақсаты, шешу жолдары |
Нәтиже және табыс критерийлері |
|
9 «Б» сыныбында география пәнінен білім сапасының төмен болу |
9 «Б» сыныбында Lesson Study тәсілін қолдана отырып география пәнінен тиімді ҚБ тапсырмаларын дайындау арқылы және оқушылардың жауапкершілігін, өздеріне деген сенімін арттыра отырып білім сапасын арттыру |
|
|
№ |
Іс – шара |
Мақсаты |
Іске асыру жолдары |
Жауапкершілік |
Ресурстар |
Мерзімі |
Нәтиже |
|
1 |
«Lesson Study» циклін Жоспарлау |
Lesson study тобын құру |
LS Тобының отырысын өткізу |
Тренер Қ.Г, 2-топ мүшелері |
МАН LS өткізу әдістемесі |
08.10.22ж |
Топ құрамы анықталады |
|
2 |
«Lesson Study» 1- сабақты жоспарлау Б.Б. (география) |
АВС деңгейіндегі оқушыларды анықтау. Сабақ жоспарына тиімді ҚБ тапсырмаларын дайындау және оқушылардың сөйлеуіне 80/20 басымдық беру |
Отырыс өткізу, талқылау, ұсыныстар жасау. |
Тренер Құтымбет Г, LS тобы: Даулбаев У Тұрдалиев Е, Еркінбекова Д |
МАН, ҚМЖ, , кесте үлгілері, өзара бағалау парағы. |
13.10.22ж |
Зерттеу өткізілетін сыныптың бақылауға алынатын оқушылар анықталады. Табыс критерийлері құрылады. |
|
3 |
«Lesson Study» 1-сабағын өткізу, талдау. Б.Б(география) |
Оқушыларға берілген тапсырмаларды ойлау деңгейіне қай сатысына қатысты алынғанын анықтау |
Сабаққа қатысу, бақылау кестесін толтыру. |
Тренер Қ.Г, LS тобы |
МАН, ҚМЖ, , маркер, ватман, постер, интербелсенді тақта, кесте үлгілері,өзара бағалау парағы |
14.10.22ж |
Таңдаған сыныпқа зерттеу жүргізіледі, 3 деңгейлі А.В.С. оқушылардың мүмкіндіктері анықталады. Мұғалім жоспарлаған сабақ бойынша деректер жиналады |
|
4 |
«Lesson Study» 2-сабағының жоспарын талдау, өңдеу Б.Б. (география) |
АВС деңгейіндегі оқушылардың нәтижесін талдау. 2 Сабақ жоспарымен танысу, және ұсыныстар жасау |
Отырыс өткізу, талқылау, ұсыныстар жасау. |
Тренер Қ.Г, LS тобы |
МАН, ҚМЖ, , кесте үлгілері, бағалау парағы. |
17.10.22ж |
Сабақ жоспары талқыланып, қуатты пед. Әдіс -тәсілдерді қолданудың тиімді жолдары анықталады. Бақылауға алынған оқушылардың білімін, сыни ойлау дағдыларын жетілдіруге бағытталған тапсырма түрлері жетілдіріледі. Кері байланыс жасауға үйренеді. |
|
5 |
«Lesson Study» 2-сабағын өткізу, талдау. Б.Б. (география) |
3 деңгейлі С. оқушының топта жұмыс істеу дағдыларын жетілдіру. мүмкіндігін анықтау. |
Сабаққа қатысу, бақылау кестесін толтыру. |
Тренер Қ.Г, LS тобы |
МАН, ҚМЖ, , маркер, ватман, постер, интербелсенді тақта, кесте үлгілері,өзара бағалау парағы |
18.10.22ж |
Әр деңгейлі оқушылардың топ ішінде өзіндік ой-пікір айту, сыни ойлау дағдылары жетіледі. Мұғалімдер тәжірибесімен бөліседі |
|
6 |
«Lesson Study» 3-сабағының жоспарын талдау, өңдеу Б.Б. (география) |
Топ ішінде бірлесе жұмыс істеу арқылы бірін-бірі оқытуды жүзеге асырудың критерийлерін анықтау, бағалау әдісін түрлендіру ұсынылады. |
Отырыс өткізу, талқылау, ұсыныстар жасау |
Тренер Қ.Г, LS тобы |
МАН, ҚМЖ, , кесте үлгілері, өзара бағалау парағы |
20.10.22ж |
Әр деңгейлі оқушыларға арналған тапсырмаларға критерийлер құрылады. Мұғалімдер әріптестерінің тәжірибесіне сүйене отырып, өз тәжірибесін жетілдіреді. |
|
7 |
«Lesson Study» 3-сабағын өткізу, талдау. Б.Б. (география) |
Топтық жұмыс істеу барысындағы оқушылардың әрекетін бақылау арқылы зерттеу жүргізу |
Сабаққа қатысу, бақылау кестесін толтыру. |
Тренер Қ.Г, LS тобы |
МАН, ҚМЖ, маркер, ватман, постер, интербелсенді тақта, кесте үлгілері, өзара бағалау парағы |
21.10.22ж |
Әр деңгейдегі балалардың іс- әрекеті зерттеледі Топтық жұмыста диологтік оқыту әдістің тиімділігін бақылау |
|
8 |
Тәжірибедегі іс-әрекетті талдау, Қорытындылау |
LS тәжірибесі арқылы жүргізілген зерттеу жұмысының нәтижесі және оқушы жетістігін нақты бағалауда, артылған сенімді ақтау барысында енгізілген өзгерістің оң, теріс ықпалдарын салыстыру, талдау |
Отырыс өткізу, талқылау, ұсыныс тар жасау |
Тренер Қ.Г, LS тобы |
ҚМЖ, бейнежазба материалдары, бақылау кестелері |
21.10.22ж |
Зерттеу жұмысының нәтижесі арқылы 3 деңгейдегі оқушылардың іс-әрекеттеріндегі өзгерісті біледі. Тәжірибе кезіндегі іс-әрекеттің мықты және әлсіз жақтары талданады. Мұғалімдер әріптестерінің тәжірибесіне сүйене отырып, өз тәжірибесін жетілдіреді, кәсіби біліктілігі артады |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Лессон Стади зерттеу сабағы, жұмыс жоспары
Лессон Стади зерттеу сабағы, жұмыс жоспары
Мектеп директоры: А.Дүйсебекова
Lesson Study жоспары
|
Анықталған проблема |
Мақсаты, шешу жолдары |
Нәтиже және табыс критерийлері |
|
9 «Б» сыныбында география пәнінен білім сапасының төмен болу |
9 «Б» сыныбында Lesson Study тәсілін қолдана отырып география пәнінен тиімді ҚБ тапсырмаларын дайындау арқылы және оқушылардың жауапкершілігін, өздеріне деген сенімін арттыра отырып білім сапасын арттыру |
|
|
№ |
Іс – шара |
Мақсаты |
Іске асыру жолдары |
Жауапкершілік |
Ресурстар |
Мерзімі |
Нәтиже |
|
1 |
«Lesson Study» циклін Жоспарлау |
Lesson study тобын құру |
LS Тобының отырысын өткізу |
Тренер Қ.Г, 2-топ мүшелері |
МАН LS өткізу әдістемесі |
08.10.22ж |
Топ құрамы анықталады |
|
2 |
«Lesson Study» 1- сабақты жоспарлау Б.Б. (география) |
АВС деңгейіндегі оқушыларды анықтау. Сабақ жоспарына тиімді ҚБ тапсырмаларын дайындау және оқушылардың сөйлеуіне 80/20 басымдық беру |
Отырыс өткізу, талқылау, ұсыныстар жасау. |
Тренер Құтымбет Г, LS тобы: Даулбаев У Тұрдалиев Е, Еркінбекова Д |
МАН, ҚМЖ, , кесте үлгілері, өзара бағалау парағы. |
13.10.22ж |
Зерттеу өткізілетін сыныптың бақылауға алынатын оқушылар анықталады. Табыс критерийлері құрылады. |
|
3 |
«Lesson Study» 1-сабағын өткізу, талдау. Б.Б(география) |
Оқушыларға берілген тапсырмаларды ойлау деңгейіне қай сатысына қатысты алынғанын анықтау |
Сабаққа қатысу, бақылау кестесін толтыру. |
Тренер Қ.Г, LS тобы |
МАН, ҚМЖ, , маркер, ватман, постер, интербелсенді тақта, кесте үлгілері,өзара бағалау парағы |
14.10.22ж |
Таңдаған сыныпқа зерттеу жүргізіледі, 3 деңгейлі А.В.С. оқушылардың мүмкіндіктері анықталады. Мұғалім жоспарлаған сабақ бойынша деректер жиналады |
|
4 |
«Lesson Study» 2-сабағының жоспарын талдау, өңдеу Б.Б. (география) |
АВС деңгейіндегі оқушылардың нәтижесін талдау. 2 Сабақ жоспарымен танысу, және ұсыныстар жасау |
Отырыс өткізу, талқылау, ұсыныстар жасау. |
Тренер Қ.Г, LS тобы |
МАН, ҚМЖ, , кесте үлгілері, бағалау парағы. |
17.10.22ж |
Сабақ жоспары талқыланып, қуатты пед. Әдіс -тәсілдерді қолданудың тиімді жолдары анықталады. Бақылауға алынған оқушылардың білімін, сыни ойлау дағдыларын жетілдіруге бағытталған тапсырма түрлері жетілдіріледі. Кері байланыс жасауға үйренеді. |
|
5 |
«Lesson Study» 2-сабағын өткізу, талдау. Б.Б. (география) |
3 деңгейлі С. оқушының топта жұмыс істеу дағдыларын жетілдіру. мүмкіндігін анықтау. |
Сабаққа қатысу, бақылау кестесін толтыру. |
Тренер Қ.Г, LS тобы |
МАН, ҚМЖ, , маркер, ватман, постер, интербелсенді тақта, кесте үлгілері,өзара бағалау парағы |
18.10.22ж |
Әр деңгейлі оқушылардың топ ішінде өзіндік ой-пікір айту, сыни ойлау дағдылары жетіледі. Мұғалімдер тәжірибесімен бөліседі |
|
6 |
«Lesson Study» 3-сабағының жоспарын талдау, өңдеу Б.Б. (география) |
Топ ішінде бірлесе жұмыс істеу арқылы бірін-бірі оқытуды жүзеге асырудың критерийлерін анықтау, бағалау әдісін түрлендіру ұсынылады. |
Отырыс өткізу, талқылау, ұсыныстар жасау |
Тренер Қ.Г, LS тобы |
МАН, ҚМЖ, , кесте үлгілері, өзара бағалау парағы |
20.10.22ж |
Әр деңгейлі оқушыларға арналған тапсырмаларға критерийлер құрылады. Мұғалімдер әріптестерінің тәжірибесіне сүйене отырып, өз тәжірибесін жетілдіреді. |
|
7 |
«Lesson Study» 3-сабағын өткізу, талдау. Б.Б. (география) |
Топтық жұмыс істеу барысындағы оқушылардың әрекетін бақылау арқылы зерттеу жүргізу |
Сабаққа қатысу, бақылау кестесін толтыру. |
Тренер Қ.Г, LS тобы |
МАН, ҚМЖ, маркер, ватман, постер, интербелсенді тақта, кесте үлгілері, өзара бағалау парағы |
21.10.22ж |
Әр деңгейдегі балалардың іс- әрекеті зерттеледі Топтық жұмыста диологтік оқыту әдістің тиімділігін бақылау |
|
8 |
Тәжірибедегі іс-әрекетті талдау, Қорытындылау |
LS тәжірибесі арқылы жүргізілген зерттеу жұмысының нәтижесі және оқушы жетістігін нақты бағалауда, артылған сенімді ақтау барысында енгізілген өзгерістің оң, теріс ықпалдарын салыстыру, талдау |
Отырыс өткізу, талқылау, ұсыныс тар жасау |
Тренер Қ.Г, LS тобы |
ҚМЖ, бейнежазба материалдары, бақылау кестелері |
21.10.22ж |
Зерттеу жұмысының нәтижесі арқылы 3 деңгейдегі оқушылардың іс-әрекеттеріндегі өзгерісті біледі. Тәжірибе кезіндегі іс-әрекеттің мықты және әлсіз жақтары талданады. Мұғалімдер әріптестерінің тәжірибесіне сүйене отырып, өз тәжірибесін жетілдіреді, кәсіби біліктілігі артады |
шағым қалдыра аласыз













