Лессон Стади зерттеу сабағы, жұмыс жоспары

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Лессон Стади зерттеу сабағы, жұмыс жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
9 сыныпқа география сабағы, Лессон Стади зерттеу сабағы жұмыс жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

«Бекітемін»

Мектеп директоры: А.Дүйсебекова

Lesson Study жоспары



Анықталған проблема

Мақсаты, шешу жолдары

Нәтиже және табыс критерийлері

9 «Б» сыныбында география пәнінен білім сапасының төмен болу

9 «Б» сыныбында Lesson Study тәсілін қолдана отырып география пәнінен тиімді ҚБ тапсырмаларын дайындау арқылы және оқушылардың жауапкершілігін, өздеріне деген сенімін арттыра отырып білім сапасын арттыру

  • А деңгейіндегі оқушылар ойлаудың жоғары деңгейіндегі тапсырмаларды өз бетінше орындай алады.

  • В деңгейіндегі оқушылар қолдану мен ойлаудың жоғары деңгейіндегі тапсырмаларды өз бетінше және қолдау арқылы жүзеге асырады.

  • С білу, түсіну және қолдану деңгейіндегі тапсрымаларды жеке немесе қолдау арқылы орындай алады.



Іс шара

Мақсаты

Іске асыру жолдары

Жауапкершілік

Ресурстар

Мерзімі

Нәтиже

1

«Lesson Study» циклін

Жоспарлау

Lesson study тобын құру

LS

Тобының отырысын өткізу


Тренер Қ.Г,

2-топ

мүшелері

МАН

LS өткізу әдістемесі

08.10.22ж

Топ құрамы анықталады

2

«Lesson Study»

1- сабақты жоспарлау

Б.Б. (география)


АВС деңгейіндегі оқушыларды анықтау.

Сабақ жоспарына тиімді ҚБ тапсырмаларын дайындау және оқушылардың сөйлеуіне 80/20 басымдық беру

Отырыс өткізу, талқылау, ұсыныстар жасау.

Тренер Құтымбет Г,

LS тобы:

Даулбаев У

Тұрдалиев Е, Еркінбекова Д

МАН, ҚМЖ, , кесте үлгілері, өзара бағалау парағы.

13.10.22ж

Зерттеу өткізілетін сыныптың бақылауға алынатын оқушылар анықталады. Табыс критерийлері құрылады.


3

«Lesson Study»

1-сабағын өткізу, талдау.

Б.Б(география)



Оқушыларға берілген тапсырмаларды ойлау деңгейіне қай сатысына қатысты алынғанын анықтау


Сабаққа қатысу,

бақылау кестесін толтыру.


Тренер Қ.Г,

LS тобы

МАН, ҚМЖ, , маркер, ватман, постер, интербелсенді тақта, кесте үлгілері,өзара бағалау парағы

14.10.22ж

Таңдаған сыныпқа зерттеу жүргізіледі, 3 деңгейлі А.В.С. оқушылардың мүмкіндіктері анықталады.

Мұғалім жоспарлаған сабақ бойынша деректер жиналады

4



«Lesson Study»

2-сабағының жоспарын талдау, өңдеу

Б.Б. (география)



АВС деңгейіндегі оқушылардың нәтижесін талдау.

2 Сабақ жоспарымен танысу, және ұсыныстар

жасау

Отырыс өткізу, талқылау, ұсыныстар жасау.

Тренер Қ.Г,

LS тобы

МАН, ҚМЖ, , кесте үлгілері, бағалау парағы.

17.10.22ж

Сабақ жоспары талқыланып, қуатты пед. Әдіс -тәсілдерді қолданудың тиімді жолдары анықталады. Бақылауға алынған оқушылардың білімін, сыни ойлау дағдыларын жетілдіруге бағытталған тапсырма түрлері жетілдіріледі. Кері байланыс жасауға үйренеді.

5

«Lesson Study»

2-сабағын өткізу, талдау.

Б.Б. (география)



3 деңгейлі С. оқушының топта жұмыс істеу дағдыларын жетілдіру.

мүмкіндігін анықтау.

Сабаққа қатысу,

бақылау кестесін толтыру.


Тренер Қ.Г,

LS тобы

МАН, ҚМЖ, , маркер, ватман, постер, интербелсенді тақта, кесте үлгілері,өзара бағалау парағы

18.10.22ж

Әр деңгейлі оқушылардың топ ішінде өзіндік ой-пікір айту, сыни ойлау дағдылары жетіледі.

Мұғалімдер тәжірибесімен бөліседі

6

«Lesson Study»

3-сабағының жоспарын талдау, өңдеу

Б.Б. (география)


Топ ішінде бірлесе жұмыс істеу арқылы бірін-бірі оқытуды жүзеге асырудың критерийлерін анықтау, бағалау әдісін түрлендіру ұсынылады.

Отырыс өткізу, талқылау, ұсыныстар жасау

Тренер Қ.Г,

LS тобы

МАН, ҚМЖ, , кесте үлгілері, өзара бағалау парағы

20.10.22ж

Әр деңгейлі оқушыларға арналған тапсырмаларға критерийлер құрылады.

Мұғалімдер әріптестерінің тәжірибесіне сүйене отырып, өз тәжірибесін жетілдіреді.


7

«Lesson Study»

3-сабағын өткізу, талдау.

Б.Б. (география)


Топтық жұмыс істеу барысындағы оқушылардың әрекетін бақылау арқылы зерттеу жүргізу

Сабаққа қатысу,

бақылау кестесін толтыру.


Тренер Қ.Г,

LS тобы

МАН, ҚМЖ, маркер, ватман, постер, интербелсенді тақта, кесте үлгілері, өзара бағалау парағы

21.10.22ж

Әр деңгейдегі балалардың іс- әрекеті зерттеледі

Топтық жұмыста диологтік оқыту әдістің тиімділігін бақылау

8

Тәжірибедегі іс-әрекетті талдау,

Қорытындылау

LS тәжірибесі арқылы жүргізілген зерттеу жұмысының нәтижесі және оқушы жетістігін нақты бағалауда, артылған сенімді ақтау барысында енгізілген өзгерістің оң, теріс ықпалдарын салыстыру, талдау


Отырыс өткізу, талқылау, ұсыныс

тар жасау

Тренер Қ.Г,

LS тобы

ҚМЖ, бейнежазба материалдары, бақылау кестелері

21.10.22ж

Зерттеу жұмысының нәтижесі арқылы 3 деңгейдегі оқушылардың іс-әрекеттеріндегі өзгерісті біледі.

Тәжірибе кезіндегі іс-әрекеттің мықты және әлсіз жақтары талданады.

Мұғалімдер әріптестерінің тәжірибесіне сүйене отырып, өз тәжірибесін жетілдіреді, кәсіби біліктілігі артады










































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
09.03.2025
281
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі