Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Бөлім

    Квадрат теңдеулер

    Педагогтің аты-жөні


    Пән/Сынып:

    8 «А» Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

    Күні:


    Сабақтың тақырыбы:

    Квадрат теңдеудің анықтамасы

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты

    8.2.2.1 квадрат теңдеудің анықтамасын білу;

    8.2.2.2 квадрат теңдеулердің түрлерін ажырату;

    Сабақтың мақсаты:

    Оқушылар тақырып ұғымын біледі, түсінеді және есеп шығаруда пайдаланады

    LS сабағы болғандықтан, үш деңгейдегі топтар үшін:

    • Квадрат теңдеулердің түрлерін ажыратады (А деңгейдегілер)

    • Толымсыз квадрат теңдеудің түбірлерін анықтайды (В деңгейдегілер).

    • Квадрат теңдеудің түрлері туралы ортақ тұжырымға келеді (С деңгейдегілер).

    Бағалау критерийлері



    • квадрат теңдеу анықтамасын меңгереді

    • квадрат теңдеу түрлерін ажыратады

    • толымсыз квадрат теңдеулерді шешу жолдарын қолданып, есептер шығарады

    Уақыты

    Кезең дері

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    7 минут

    Ұйым дастыру

    Ұйымдастыру сәті

    Амандасу. Психологиялық ахуал тудыру. Сабақта психологиялық ахуал туғызу. «Ыстық лебіз» бойынша бір –біріне қошемет сөздер айтылады. Сыныпты теңдеудің коэффициенттері жазылған карточка арқылы топқа бөлу.

    Үй тапсырма тексеру: №2.1-2.4 (қалғаны)

    Топқа бөлу: Үлестірме таратады.

    5х2+12х-10=0 6х2+5х=0 9х2+5х-3=0 6х2+5х-2=0 5х-2=0

    4х2-5х-2=0 -х2+4х-3=0 4х=0 4х2-х-3=0 10х2+4х-4=0 3х2+9х-6=0 -х2+3х=0 3х2-2х+12=0 8х2+3х=0 3х2+7х-2=0

    2х2-1=0 х2+2х=0 -х2+2х+с=0 2х2-4х=0 - х2+2х=0








    Ширату жаттығулары:«Иә, жоқ» әдісі.


    Иә

    Жоқ

    ах2+вх+с=0, х-айнымалы, а,в,с- кез келген сaндар және а≠0 түріндегі теңдеу квадрат теңдеу деп аталады



    Егер ах2+вх+с=0, а≠0 квадрат теңдеуінде:

    Егер ах2+вх+с=0, а≠0 квадрат теңдеуінде:

    в=0, онда ол толымсыз квaдрат теңдеу болaды.




    Егер ах2+вх+с=0, а≠0 квадрат теңдеуінде:

    с=0, онда ол толымсыз квадрат теңдеу болады.



    Егер ах2+вх+с=0, а≠0 квадрат теңдеуінде:

    в=0, с=0, онда ол толымсыз квадрат теңдеу болады.



    Егер ах2+вх+с=0, а≠0 квaдрат теңдеуінде:

    а=1, онда ол келтірілген квaдрат теңдеу болaды.



    Егер ах2+вх+с=0, а≠0 квадрат теңдеуінде:

    ах2+вх=0, а≠0 теңдеуінің әр түрлі 2 түбірі болады.



    Егер ах2+вх+с=0, а≠0 квадрат теңдеуінде:

    ах2+с=0, а≠0 теңдеуінің әр түрлі 2 түбірі болады



    Оқу мақсатын оқушылармен бірге анықтау: Квадрат теңдеулердің түрлерін ажыратады



    Сәлемдесу. Ыстық лебіз айтады бір-біріне.

    • Үй тапсырма тексеру: №2.1-2.4 (қалғаны) Кешегі сабақтағы топбасшылар жауап парағының көмегімен тобын тексереді.

    • Психологиялық ахуалға берілген тапсырманы орындайды. Оқушылар осылай топқа бірігеді.

    1-топтама: 5х2+12х-10=0 6х2+5х=0 9х2+5х-3=0 6х2+5х-2=0 5х-2=0

    2-топтама: 4х2-5х-2=0 -х2+4х-3=0 4х=0 4х2-х-3=0 10х2+4х-4=0

    3-топтама: 3х2+9х-6=0 -х2+3х=0 3х2-2х+12=0 8х2+3х=0 3х2+7х-2=0

    4-топтама: 2х2-1=0 х2+2х=0 -х2+2х+с=0 2х2-4х=0 - х2+2х=0



    Бақылаушылар сыныпты теңдеудің коэффициенттері жазылған карточка арқылы топқа бөлгенде: А тобының оқушыларының «коэффициент» ұғымын білетіндігіне және В, С тобының осы терминді қаншалықты түсінетіні мен, сұрағандарға түсіндіре алатынына назар аударады.

    • Ширату жаттығулары:«Иә, жоқ» әдісін топпен орындайды. Топбасшылар немесе кез келгені көшбасшылық жасайды. Топтық талқылау жүреді.

    • Жауап парағымен тексереді. Өздерінің бағасын қояды.


    Бақылаушылар тапсырманы орындау кезінде зерттеліп отырған үш оқушының өзгелермен диалог құрды ма, «көпіршелер» орнады ма бақылайды, жазба жүргізеді. А оқушының квадрат теңдеу туралы оқулықтан қахетін таба алады ма, енді біледі ма және В, С оқушылар оқулықты тиімді қолдана алады ма, өзгелерге түсіндіре алады ма, бақылайды.













    Әр топтан бір оқушы тұжырымдама жасайды.

    • квадрат теңдеудің анықтамасын білу;

    • квадрат теңдеулердің түрлерін ажырату;

    Ынталандыру сөздерін қолдану «жақсы», «жарайсың», «өте жақсы»





















    Дескриптор:

    -квадрат теңдеулерді анықтайды; -квадрат теңдеулердің коэффициенттерін жазады;

    Жалпы

    балл - 2


    Тақта

    Оқу құралдары

    Слайд






















    «Иә, жоқ» әдісінің кестесі

    Сабақтың ортасы. Ой қозғау

    4 мни


    Жаңа тақырыпты меңгеру кезеңі

    10 мин














    «Ұшқыр үш сұрақ» тапсырмалары 1.Теңдеу деген не?

    2.сызықтық теңдеу деген не?

    3.Мәндес теңдеулер дегенді қалай түсінесіңдер?

    Мұғалім түсіндіреді: Арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттері, оларды түрлендіру.

    (1) түрінде берілген теңдеу квадрат теңдеу деп аталады.

    Мұндағы а, в, с нақты сандар. , х-айнымалы.

    а -1 коэффициент, в - 2 коэффициент, с- бос мүше.

    Егер (1) теңдеудегі болса, онда ол теңдеу толық квадрат теңдеу деп аталады. Мысалы,

    Мұндағы а=3 , в=-8, с=5

    1.Теңдеу деген .....

    2.Сызықтық теңдеу деген ....

    3.Мәндес теңдеулер дегенді қалай түсінесіңдер?


    «Ұшқыр үш сұрақ» тапсырмаларын орындайды.(топтық жұмыс) Бақылаушылар топтық жұмыстағы іс-әрекетті зерделейді. А,В,С оқушылар топпен жұмыста іскерлік танытты ма, білімін байқата алды ма, нешесіне жауап бере алды? Бақылайды.


    Оқушылар оқулыққа шолу жасайды.

    Тақырып бойыншы ресурстарды қарап, танысады



    Бақылаушылар сұраққа жауап беру кезінде зерттеліп отырған үш оқушының өзгелермен диалог құрды ма немесе алаңдаушылық болды ма, бақылайды.

    Белсенділік танытқан оқушыларды мақтау



    Тақта

    Жұптық, топтық жұмыс, жеке жұмыс



    5 минут
















    Тапсырма 1 (жұппен орындау): Дәл осылай жұппен бірге оқулықтағы есептерден үш мысал құрастыр, талда. Қандай теңдеу құрдың?

    Тапсырма 2 (жұппен орындау): Толымсыз квадрат теңдеуді оқулықтан таңдап, үш мысал құрастыр.

    Сұрақ (топтық талқылау): Екі тапсырманың айырмашылығы неде?

    Мұғалім қорытындылайды.



    Тапсырмаларды орындау мұғалім кезінде «Жедел көмек» тобын құрады, түсіндіреді. жұмыс жасап, көмек қажет жұптарға жібереді. Бұл екі кезеңде де бақылаудағы оқушылардың іс әрекеті бақыланады. А оқушының білімді қолдануы, білмегенін сұрауы бақыланады. В, А оқушылардың көмек беруі, өзінің білгенін қолдана алу мен өзгені бақылауы зерделенеді. Қажетін кітаптан іздей алады ма? Өзінің мысалын дұрыс таңдай алды ма? Сыни ойлау дағдысы болды ма? Сұрақтарына жауап жазады. Сынып көршілес төрт оқушыдан топтасып, жазған мысалдарын талдайды.

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Бишеева Бибигуль Кулбаевна
    24 Желтоқсан 2023
    283
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Lesson stduy зерттеу сабағы: "Квадрат теңдеудің анықтамасы"

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Lesson stduy зерттеу сабағы: "Квадрат теңдеудің анықтамасы"

    Материал туралы қысқаша түсінік
    LS сабағы болғандықтан, үш деңгейдегі А,В,С оқушыларды математика саба,ында зерттеуші топтар үшін бұл ҚМЖ-да талқылау барысында жазба жүргізуге арналған нұсқаулығымен жасалған. Сабақ қорытындысында зерттеудегі оқушылар мен өзге де оқушылардың әрқайсысы қандай прогреске қол жеткізді? Ол жеткілікті болды ма? Олардың сыныптарындағы басқа оқушылар қандай нәтиже көрсетеді? сұрақтарына бағыт береді Енгізіліп жатқан әдіс қалай көмектесті немесе кедергі келтірді (екеуі де болуы ықтимал)? Қандай тосын оқиғалар болды?
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Бөлім

    Квадрат теңдеулер

    Педагогтің аты-жөні


    Пән/Сынып:

    8 «А» Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

    Күні:


    Сабақтың тақырыбы:

    Квадрат теңдеудің анықтамасы

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты

    8.2.2.1 квадрат теңдеудің анықтамасын білу;

    8.2.2.2 квадрат теңдеулердің түрлерін ажырату;

    Сабақтың мақсаты:

    Оқушылар тақырып ұғымын біледі, түсінеді және есеп шығаруда пайдаланады

    LS сабағы болғандықтан, үш деңгейдегі топтар үшін:

    • Квадрат теңдеулердің түрлерін ажыратады (А деңгейдегілер)

    • Толымсыз квадрат теңдеудің түбірлерін анықтайды (В деңгейдегілер).

    • Квадрат теңдеудің түрлері туралы ортақ тұжырымға келеді (С деңгейдегілер).

    Бағалау критерийлері



    • квадрат теңдеу анықтамасын меңгереді

    • квадрат теңдеу түрлерін ажыратады

    • толымсыз квадрат теңдеулерді шешу жолдарын қолданып, есептер шығарады

    Уақыты

    Кезең дері

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    7 минут

    Ұйым дастыру

    Ұйымдастыру сәті

    Амандасу. Психологиялық ахуал тудыру. Сабақта психологиялық ахуал туғызу. «Ыстық лебіз» бойынша бір –біріне қошемет сөздер айтылады. Сыныпты теңдеудің коэффициенттері жазылған карточка арқылы топқа бөлу.

    Үй тапсырма тексеру: №2.1-2.4 (қалғаны)

    Топқа бөлу: Үлестірме таратады.

    5х2+12х-10=0 6х2+5х=0 9х2+5х-3=0 6х2+5х-2=0 5х-2=0

    4х2-5х-2=0 -х2+4х-3=0 4х=0 4х2-х-3=0 10х2+4х-4=0 3х2+9х-6=0 -х2+3х=0 3х2-2х+12=0 8х2+3х=0 3х2+7х-2=0

    2х2-1=0 х2+2х=0 -х2+2х+с=0 2х2-4х=0 - х2+2х=0








    Ширату жаттығулары:«Иә, жоқ» әдісі.


    Иә

    Жоқ

    ах2+вх+с=0, х-айнымалы, а,в,с- кез келген сaндар және а≠0 түріндегі теңдеу квадрат теңдеу деп аталады



    Егер ах2+вх+с=0, а≠0 квадрат теңдеуінде:

    Егер ах2+вх+с=0, а≠0 квадрат теңдеуінде:

    в=0, онда ол толымсыз квaдрат теңдеу болaды.




    Егер ах2+вх+с=0, а≠0 квадрат теңдеуінде:

    с=0, онда ол толымсыз квадрат теңдеу болады.



    Егер ах2+вх+с=0, а≠0 квадрат теңдеуінде:

    в=0, с=0, онда ол толымсыз квадрат теңдеу болады.



    Егер ах2+вх+с=0, а≠0 квaдрат теңдеуінде:

    а=1, онда ол келтірілген квaдрат теңдеу болaды.



    Егер ах2+вх+с=0, а≠0 квадрат теңдеуінде:

    ах2+вх=0, а≠0 теңдеуінің әр түрлі 2 түбірі болады.



    Егер ах2+вх+с=0, а≠0 квадрат теңдеуінде:

    ах2+с=0, а≠0 теңдеуінің әр түрлі 2 түбірі болады



    Оқу мақсатын оқушылармен бірге анықтау: Квадрат теңдеулердің түрлерін ажыратады



    Сәлемдесу. Ыстық лебіз айтады бір-біріне.

    • Үй тапсырма тексеру: №2.1-2.4 (қалғаны) Кешегі сабақтағы топбасшылар жауап парағының көмегімен тобын тексереді.

    • Психологиялық ахуалға берілген тапсырманы орындайды. Оқушылар осылай топқа бірігеді.

    1-топтама: 5х2+12х-10=0 6х2+5х=0 9х2+5х-3=0 6х2+5х-2=0 5х-2=0

    2-топтама: 4х2-5х-2=0 -х2+4х-3=0 4х=0 4х2-х-3=0 10х2+4х-4=0

    3-топтама: 3х2+9х-6=0 -х2+3х=0 3х2-2х+12=0 8х2+3х=0 3х2+7х-2=0

    4-топтама: 2х2-1=0 х2+2х=0 -х2+2х+с=0 2х2-4х=0 - х2+2х=0



    Бақылаушылар сыныпты теңдеудің коэффициенттері жазылған карточка арқылы топқа бөлгенде: А тобының оқушыларының «коэффициент» ұғымын білетіндігіне және В, С тобының осы терминді қаншалықты түсінетіні мен, сұрағандарға түсіндіре алатынына назар аударады.

    • Ширату жаттығулары:«Иә, жоқ» әдісін топпен орындайды. Топбасшылар немесе кез келгені көшбасшылық жасайды. Топтық талқылау жүреді.

    • Жауап парағымен тексереді. Өздерінің бағасын қояды.


    Бақылаушылар тапсырманы орындау кезінде зерттеліп отырған үш оқушының өзгелермен диалог құрды ма, «көпіршелер» орнады ма бақылайды, жазба жүргізеді. А оқушының квадрат теңдеу туралы оқулықтан қахетін таба алады ма, енді біледі ма және В, С оқушылар оқулықты тиімді қолдана алады ма, өзгелерге түсіндіре алады ма, бақылайды.













    Әр топтан бір оқушы тұжырымдама жасайды.

    • квадрат теңдеудің анықтамасын білу;

    • квадрат теңдеулердің түрлерін ажырату;

    Ынталандыру сөздерін қолдану «жақсы», «жарайсың», «өте жақсы»





















    Дескриптор:

    -квадрат теңдеулерді анықтайды; -квадрат теңдеулердің коэффициенттерін жазады;

    Жалпы

    балл - 2


    Тақта

    Оқу құралдары

    Слайд






















    «Иә, жоқ» әдісінің кестесі

    Сабақтың ортасы. Ой қозғау

    4 мни


    Жаңа тақырыпты меңгеру кезеңі

    10 мин














    «Ұшқыр үш сұрақ» тапсырмалары 1.Теңдеу деген не?

    2.сызықтық теңдеу деген не?

    3.Мәндес теңдеулер дегенді қалай түсінесіңдер?

    Мұғалім түсіндіреді: Арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттері, оларды түрлендіру.

    (1) түрінде берілген теңдеу квадрат теңдеу деп аталады.

    Мұндағы а, в, с нақты сандар. , х-айнымалы.

    а -1 коэффициент, в - 2 коэффициент, с- бос мүше.

    Егер (1) теңдеудегі болса, онда ол теңдеу толық квадрат теңдеу деп аталады. Мысалы,

    Мұндағы а=3 , в=-8, с=5

    1.Теңдеу деген .....

    2.Сызықтық теңдеу деген ....

    3.Мәндес теңдеулер дегенді қалай түсінесіңдер?


    «Ұшқыр үш сұрақ» тапсырмаларын орындайды.(топтық жұмыс) Бақылаушылар топтық жұмыстағы іс-әрекетті зерделейді. А,В,С оқушылар топпен жұмыста іскерлік танытты ма, білімін байқата алды ма, нешесіне жауап бере алды? Бақылайды.


    Оқушылар оқулыққа шолу жасайды.

    Тақырып бойыншы ресурстарды қарап, танысады



    Бақылаушылар сұраққа жауап беру кезінде зерттеліп отырған үш оқушының өзгелермен диалог құрды ма немесе алаңдаушылық болды ма, бақылайды.

    Белсенділік танытқан оқушыларды мақтау



    Тақта

    Жұптық, топтық жұмыс, жеке жұмыс



    5 минут
















    Тапсырма 1 (жұппен орындау): Дәл осылай жұппен бірге оқулықтағы есептерден үш мысал құрастыр, талда. Қандай теңдеу құрдың?

    Тапсырма 2 (жұппен орындау): Толымсыз квадрат теңдеуді оқулықтан таңдап, үш мысал құрастыр.

    Сұрақ (топтық талқылау): Екі тапсырманың айырмашылығы неде?

    Мұғалім қорытындылайды.



    Тапсырмаларды орындау мұғалім кезінде «Жедел көмек» тобын құрады, түсіндіреді. жұмыс жасап, көмек қажет жұптарға жібереді. Бұл екі кезеңде де бақылаудағы оқушылардың іс әрекеті бақыланады. А оқушының білімді қолдануы, білмегенін сұрауы бақыланады. В, А оқушылардың көмек беруі, өзінің білгенін қолдана алу мен өзгені бақылауы зерделенеді. Қажетін кітаптан іздей алады ма? Өзінің мысалын дұрыс таңдай алды ма? Сыни ойлау дағдысы болды ма? Сұрақтарына жауап жазады. Сынып көршілес төрт оқушыдан топтасып, жазған мысалдарын талдайды.

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Алгебра Ашық сабақ 8 сынып
    24.12.2023
    283
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Бишеева Бибигуль Кулбаевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации