|
Unit:6 |
The Natural World |
|
Teacher’s name: |
Hairullina Z. N. |
|
Date: |
|
|
Grade:8 |
Number present: absent: |
|
Theme of the lesson: |
The red panda |
|
Learning objectives(s) that this lesson is contributing to: |
8.S8 recount some extended stories and events on a range of general and curricular topics 8.L7 recognise typical features at word, sentence and text level of a growing range of spoken genres |
|
Lesson objectives: |
All learners will be able to: know the vocabulary Most learners will be able to: make a poster Some learners will be able to: answer the question |
|
Value links: |
Respect each other. |
Plan:
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Lesson study - The red panda
Lesson study - The red panda
|
Unit:6 |
The Natural World |
|
Teacher’s name: |
Hairullina Z. N. |
|
Date: |
|
|
Grade:8 |
Number present: absent: |
|
Theme of the lesson: |
The red panda |
|
Learning objectives(s) that this lesson is contributing to: |
8.S8 recount some extended stories and events on a range of general and curricular topics 8.L7 recognise typical features at word, sentence and text level of a growing range of spoken genres |
|
Lesson objectives: |
All learners will be able to: know the vocabulary Most learners will be able to: make a poster Some learners will be able to: answer the question |
|
Value links: |
Respect each other. |
Plan:
шағым қалдыра аласыз













