«№193 ЖББМ» КММ
Тақырыбы:
«Lesson Study – сабақ зерттеудегі жаңаша әдіс»

Өткізгендер: Л.В.Каракенева
С.Н.Дауленова
2022-2023 оқу жылы
Бекітемін
№193 ЖББ мектеп директорының м.а
_______Аманбаева К.Т.
|
Коучинг тақырыбы: |
«Lesson Study – сабақ зерттеудегі жаңаша әдіс» тақырбында өткізілетін коучинг жоспары. |
||
|
Мақсаты: |
- Жаңаша педагогикалық аспект - Lesson Study туралы түсінік беру; - өз бетінше әрі топта жұмыс жасау; - мұғалімдердің кәсіби деңгейін жетілдіру; - тәжірибені жетілдіру ретінде Lesson Studyді қалай пайдалануға болатынын мұғалімдер топтарының арасында көрсету. |
||
|
Күтілетін нәтиже |
-Lesson Study кезінде әріптестерге қалай қолдау көрсетуге болатынын түсінуді үйренеді, мұғалім әрбір жеке оқушының оқуына қатысты өзінің оқыту тәжірибесі туралы ойлануға мүмкіндік алады; -Мұғалімдер Lesson Study үдерісін оқытуды жетілдіру және оның сапасын арттыру құралы ретінде мектептерде Lesson Studyді пайдалану үшін әріптестермен қалай ынтымақтастық орнатуға болатынын; -Lesson Study циклінде сабақтың оқушылар қажеттілігіне сәйкес келуі мақсатында мұғалімдер жаңа әдіс-тәсілдерін жетілдіруге немесе оның сапасын арттыруға мүмкіндік алады. |
||
|
№ |
Іс-әрекет |
Коучтің әрекеті |
Мұғалімдердің әрекеті |
|
1 |
Сергіту сәті: Ішкі шеңбер, сыртқы шеңбер |
Ішкі шеңбер, сыртқы шеңбер болып екі шеңбер тұрғызады. Коуч тапсырма береді. |
Ішкі шеңбер, сыртқы шеңбер болып екі шеңбер құрады. Ішкі шеңбер айналыста тұрады, сыртқы шеңбер айналмайды. Коучтің берген тапсырмаларын орындайды. |
|
2 |
Топқа біріктіру Сәйкестік бойынша 5 топқа біріктіру. |
Ұқсас ерекшеліктері бойынша топқа бірігу. |
Қатысушылар өз есімдерінің бас әріптері, бойларына және туылған айлары бойынша тұрады және коучтың айтуымен 5 топқа бірігеді. |
|
3 |
Миға шабуыл Видеоролик 16-мин |
Lesson Study жайлы видеоролик көру, видеоролик бойынша әңгімелеу, ойларын айту. |
https://www.youtube.com/watch?v=-zo25RM7vVM Lesson Study жайлы видеоролик көреді, cұрақтарға жауап береді. |
|
4 |
Мәтінмен жұмыс 10 минут |
Тақырып бойынша мәтін үлестіреді |
Берілген мәтін , видеоролик желісі бойынша сұрақтарға жауап береді. «Поле чудес» әдісі . |
|
5 |
Топтық жұмыс: Lesson Study жүргізу кезеңдері(зерттеу үдерісінің ағымдық айналымы). 10-минут |
1 топ- Lesson Study қалай өткізіледі? Қандай мақсатпен? 2 топ- Lesson Study қалай жоспарланады? Зерттеу үшін оқушылар қалай таңдалады? 3-топ - Оқушы үнін тыңдаудың жолдары. Lesson Study жүргізген соң ол қалай талқыланады? |
Қатысушылар падлет тақтасын толтырып, өз жұмыстарын қорғайды. |
|
6 |
Кері байланыс: «Бес саусақ» әдісі 5-мин |
Коучингтен алған әсерін «Бес саусақ» әдісі арқылы Әр қатысушы А-4 форматына өз алақанын салады. Саусақтарға жазылған сұрақтарға жауап беру арқылы өз пікірін білдіреді. |
Стикер арқылы сабақтағы әсерін білдіреді Стикерлер |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Lesson Study – сабақ зерттеудегі жаңаша әдіс»
«Lesson Study – сабақ зерттеудегі жаңаша әдіс»
«№193 ЖББМ» КММ
Тақырыбы:
«Lesson Study – сабақ зерттеудегі жаңаша әдіс»

Өткізгендер: Л.В.Каракенева
С.Н.Дауленова
2022-2023 оқу жылы
Бекітемін
№193 ЖББ мектеп директорының м.а
_______Аманбаева К.Т.
|
Коучинг тақырыбы: |
«Lesson Study – сабақ зерттеудегі жаңаша әдіс» тақырбында өткізілетін коучинг жоспары. |
||
|
Мақсаты: |
- Жаңаша педагогикалық аспект - Lesson Study туралы түсінік беру; - өз бетінше әрі топта жұмыс жасау; - мұғалімдердің кәсіби деңгейін жетілдіру; - тәжірибені жетілдіру ретінде Lesson Studyді қалай пайдалануға болатынын мұғалімдер топтарының арасында көрсету. |
||
|
Күтілетін нәтиже |
-Lesson Study кезінде әріптестерге қалай қолдау көрсетуге болатынын түсінуді үйренеді, мұғалім әрбір жеке оқушының оқуына қатысты өзінің оқыту тәжірибесі туралы ойлануға мүмкіндік алады; -Мұғалімдер Lesson Study үдерісін оқытуды жетілдіру және оның сапасын арттыру құралы ретінде мектептерде Lesson Studyді пайдалану үшін әріптестермен қалай ынтымақтастық орнатуға болатынын; -Lesson Study циклінде сабақтың оқушылар қажеттілігіне сәйкес келуі мақсатында мұғалімдер жаңа әдіс-тәсілдерін жетілдіруге немесе оның сапасын арттыруға мүмкіндік алады. |
||
|
№ |
Іс-әрекет |
Коучтің әрекеті |
Мұғалімдердің әрекеті |
|
1 |
Сергіту сәті: Ішкі шеңбер, сыртқы шеңбер |
Ішкі шеңбер, сыртқы шеңбер болып екі шеңбер тұрғызады. Коуч тапсырма береді. |
Ішкі шеңбер, сыртқы шеңбер болып екі шеңбер құрады. Ішкі шеңбер айналыста тұрады, сыртқы шеңбер айналмайды. Коучтің берген тапсырмаларын орындайды. |
|
2 |
Топқа біріктіру Сәйкестік бойынша 5 топқа біріктіру. |
Ұқсас ерекшеліктері бойынша топқа бірігу. |
Қатысушылар өз есімдерінің бас әріптері, бойларына және туылған айлары бойынша тұрады және коучтың айтуымен 5 топқа бірігеді. |
|
3 |
Миға шабуыл Видеоролик 16-мин |
Lesson Study жайлы видеоролик көру, видеоролик бойынша әңгімелеу, ойларын айту. |
https://www.youtube.com/watch?v=-zo25RM7vVM Lesson Study жайлы видеоролик көреді, cұрақтарға жауап береді. |
|
4 |
Мәтінмен жұмыс 10 минут |
Тақырып бойынша мәтін үлестіреді |
Берілген мәтін , видеоролик желісі бойынша сұрақтарға жауап береді. «Поле чудес» әдісі . |
|
5 |
Топтық жұмыс: Lesson Study жүргізу кезеңдері(зерттеу үдерісінің ағымдық айналымы). 10-минут |
1 топ- Lesson Study қалай өткізіледі? Қандай мақсатпен? 2 топ- Lesson Study қалай жоспарланады? Зерттеу үшін оқушылар қалай таңдалады? 3-топ - Оқушы үнін тыңдаудың жолдары. Lesson Study жүргізген соң ол қалай талқыланады? |
Қатысушылар падлет тақтасын толтырып, өз жұмыстарын қорғайды. |
|
6 |
Кері байланыс: «Бес саусақ» әдісі 5-мин |
Коучингтен алған әсерін «Бес саусақ» әдісі арқылы Әр қатысушы А-4 форматына өз алақанын салады. Саусақтарға жазылған сұрақтарға жауап беру арқылы өз пікірін білдіреді. |
Стикер арқылы сабақтағы әсерін білдіреді Стикерлер |
шағым қалдыра аласыз













