Материалдар / Lesson Study экспериментінің маңызы жинақ
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Lesson Study экспериментінің маңызы жинақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Lesson Study экспериментінің маңызыТүсінік хат. Бұл жинақта бастауыш сыныптарда өткізілген Lesson Study эксперименттінің жұмысын ұсынып отырмын. Lesson Study эксперименті туралы қысқаша мәлімет берілген. Мектептегі бастауыш сынып мұғалімдеріне өздерінің жұмыс процесінде қолдануға болады. Осы жинақта экспериментте өткізілген сауалнамалар, ашық сабақтар, рефлективтік есептер мен нәтижесі көрсетілген. Түсінік хат. Бұл жинақта бастауыш сыныптарда өткізілген Lesson Study эксперименттінің жұмысын ұсынып отырмын. Lesson Study эксперименті туралы қысқаша мәлімет берілген. Мектептегі бастауыш сынып мұғалімдеріне өздерінің жұмыс процесінде қолдануға болады. Осы жинақта экспериментте өткізілген сауалнамалар, ашық сабақтар, рефлективтік есептер мен нәтижесі көрсетілген.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Қараша 2018
1514
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады





Абишева Гульназ Балтабаевна








Түсінік хат.Бұл жинақта бастауыш сыныптарда өткізілген Lesson Study эксперименттінің жұмысын ұсынып отырмын. Lesson Study эксперименті туралы қысқаша мәлімет берілген. Мектептегі бастауыш сынып мұғалімдеріне өздерінің жұмыс процесінде қолдануға болады. Осы жинақта экспериментте өткізілген сауалнамалар, ашық сабақтар, рефлективтік есептер мен нәтижесі көрсетілген. Lesson Study эксперименті туралы баяндамалар берілген.





































Lesson Study эксперименттінің мақсаты: «Оқушылардың білім сапасын арттыру»Күтілетін нәтиже: әріптестерім осы әдісті қолданып сабақ өткізіп, талдап, оқушыларын басқа қырынан көріп танитын болады.Lesson Study  мұғалімдерді оқыту және олардың тәжірибесін дамытудағы  ынтымақтастық тәсілі болып табылады және де іс әрекеттегі зерттеу. Ол бірнеше циклді қамтиды ең бастысы «сабақты зерттеу» немесе «сабақты зерделеу» болып табылады.Lesson Study мұғалімдердің педагогикалық білімі мен тәжірибесін дамытуға арналған тиімді құрал ретінде яғни негізгі кәсіби қауымдастық құрұ және желілік  қоғамдастық құру.



















Тақырыбы: «Сабақты зерттеу» тәсілі эксперименталдық зерттеудің ерекше нысаны ретіндеБурабай кенті С.Сейфуллин атындағы орта мектебінің ұжымына 2014 жылдың қаңтарынан бастап Lesson Study экспериментіне енуге ұсыныс жасалды. 5 шығармашылық топ құрылды. Сол топтарының бірінің жетекшісі ретінде мен, бастауыш сынып мұғалімі, Абишева Гульназ Балтабайқызы тағайымдалып, жұмыс атқарып жатырмыз. Біздің топта жұмыс істейтін 4 мұғалім бар: Сол мұғалімдердің ішінде екеуі ІІІ деңгейді бітірген Жалмуканова Шолпан Қинаятқызы және Абишева Гульназ Балтабайқызы Ең басында Lesson Study туралы көп нәрсені түсінбедік. Барлығымыз қосылып осы жобаға кірістік. Ең әуелі Lesson Study (сабақты зерттеу) бойынша көп мәліметтер алуға тырыстық. Тренерлер келіп көп мәліметтерді ұсынып, түсіндірді. Әріптестерімізбен ой бөлістік. Біздің шығармашылық топ, қай пәннен, қай сыныпта сабақ өткізетінімізді анықтап алған соң, жоспар құруға кірістік. Алдымызға қойған мақсатымыз «Жаңа әдіс-тәсілдерді қолдана отырып, оқушылардың білім сапасын арттыру» Оқушыларға математика, қазақ тілі, дүниетану, әдебиеттік оқу пәндерінен тестілеу алынды. Соның нәтижесі бойынша сыныпта оқитын оқушылардың ішінен жоғары, орта, төмен көрсеткіштері бар үш оқушыны таңдап алдық.А, В, С оқушыларын анықтадық.

А В С

 Бақылаушылар арасында кім қай бақылаудағы оқушыны қадағалайтынын келісіп алдық. Жалпы 2014-2015 оқу жылы 5 сабақ өткіздік.
сыныпмерзіміПәнтақырыбымұғалім
  • 316.05.2014ж

    дүниетану«Мал шаруашылығы»Абишева
  • 422.10.2014 жҚазақ тілі«Сөйлем мүшесі»Абишева
  • 417.03.2015жӘдебиеттік оқу«Наурыз мейрамы»Абишева
  • 116.01.2015Дүниетану«Өсімдік мүшелері»Жалмуканова
  • 116.05.2015Дүниетану«Жазғы табиғат»Жалмуканова
    Мен 3 сабақ өткіздім. 1-сабақ Дүниетану пәніТақырыбы: «Мал шаруашылығы»
    Сабақтың әдіс-тәсілдеріТапсырмалары:
  • Диалог
  • АКТ
  • СТО
  • Бағалау
  • Рефлексия
  • Көшбасшылық
  • Критерийлер бойынша бағалау
  • Рефлексия
  • Бейнефильмді қарап, флипчартқа түсінгендерін жазу
  • Мәтінмен жұмыс, қорғау
  • Сергіту сәті
  • Ребус шешу
  • Шығармашылық тапсырманы орындау
  • Дәптермен жұмыс


  • Бірінші өткізілген сабақтың қорытындысы бойынша А,В,С оқушыларын зерттей келе мынандай тұжырымдамаға келдік. Оны төмендегі кестеден көре аласыздар.1-сабақ дүниетану «Мал шаруашылығы»
    3 - cынКүшті жақтарыӘлсіз жақтары
    АДаурен сабақта белсенді жұмыс істейді. Өз ойын толық жеткізе біледі. Балалармен қарым-қатынасы жақсы. Лидерлік қабілеті жоғары. Мәтінмен жұмыс істегенде, негізгісін сұрыптай алады, жаңа тақырыпты түсіндіруде белсенділік көрсетеді. Тапсырманы түгелдей дұрыс орындайды.Басқа оқушыларға топта ойын айтуға мүмкіндік бермеді, лидерлік қабілеті жоғары.
    ВДиас сабақта белсенділігі орташа. Басқалардың ойын қабылдайды. Бірақ өзінің білімімен бөліскісі келмейді. Өзін қызықтырған сұрақтарға жауап табуда ізденеді.

    Сұрақтарға бір сөзбен ғана жауап береді. Толық жауап жоқ. Көп ойланады.
    ССабақта өз ойын айтуға ұмтылды. Дәптердегі тапсырманы орындады.Бірақ тапсырманы толық орындап үлгермеді. Мұғалім қойған сұраққа толық жауап бере алмады. Сабаққа белсенділігі төмен
    Ұсыныс: А,В,С оқушыларын бақылаған мұғалімдер осы шығармашылық тапсырмаларды балалар аса белсенділікпен орындағанын байқады. Сондықтан осындай тапсырмаларды көбірек дайындауды ұсынды.2-сабақ Қазақ тіліТақырыбы: «Сөйлем мүшелері»
    Сабақтың әдіс-тәсілдеріТапсырмалары:
  • Диалог
  • АКТ
  • СТО
  • Бағалау
  • Рефлексия
  • Көшбасшылық
  • Критерийлер бойынша бағалау
  • Рефлексия
  • Суретке қарап әңгіме құрастырып, сөйлем мүшелеріне талдау.
  • Көркем жазу
  • Ребус шешу
  • Топтастыру
  • Деңгейлік тапсырмалар
  • Дәптермен жұмыс


  • Екінші өткізілген сабақтың қорытындысы бойынша А,В,С оқушыларын зерттей келе мынандай тұжырымдамаға келдік. Оны төмендегі кестеден көре аласыздар2-сабақ қазақ тілі «Сөйлем мүшелері»
    4 - cынКүшті жақтарыӘлсіз жақтары
    АА оқушы сабақта белсенді жұмыс істейді. Балалардың ойымен топта бөліседі. Бағаны әділ қоя біледі.

    ВВ оқушы сұрақтарға жауап берді. Белсенділігі төмен. Тапсырмаларды орындауға тырысты. Білгенін айтты. Топта өз ойын айтуға тырысты. Диас тақырыпты дұрыс түсінбеген. Тапсырманы дәптерге дұрыс орындай алмады. Топпен тексергеннен кейін 3 баға алғанға көңілі түсіп қалды.
    СС оқушы Тапсырмаларды орындады. Сұрақтарға бір сөзбен жауап береді. Басқалардың ойын тыңдады. Белсенділігі төмен.Мұғалім қойған сұраққа толық жауап бере алмады. Топта өз ойын жеткізе алмады. ІІІ деңгейлік тапсырманы толық орындай алмағаны анықталды. Бұл оқушымен көп жұмыс істеу қажет.
    Ұсыныс: Осы сабақты талдау барысында мынандай ұсыныстар айтылды: деңгейлік тапсырмаларды дайындау кезінде баланың қабілетін ескеру.







    3-сабақ Әдебиеттік оқу пәніТақырыбы: «Наурыз тойы»
    Сабақтың әдіс-тәсілдеріТапсырмалары:
  • Диалог
  • АКТ
  • СТО
  • Бағалау
  • Рефлексия
  • Көшбасшылық
  • Критерийлер бойынша бағалау
  • Рефлексия


  • Бейнефильмге қарап, ассоцияция жасау
  • Мәтінмен жұмыс, қорғау
  • Мақалдарды аяқта
  • Шығармашылық тапсырманы орындау
  • Деңгейлік тапсырмалар
  • Бес жолды өлең құрастыру




  • Бірінші өткізілген сабақтың қорытындысы бойынша А,В,С оқушыларын зерттей келе мынандай тұжырымдамаға келдік. Оны төмендегі кестеден көре аласыздар.3-сабақ әдебиеттік оқу «Наурыз тойы»
    4 - cынКүшті жақтарыӘлсіз жақтары
    АА оқушы Аудутория алдында еркін сөйлеуге үйренген. Топта өз ойын айта алды. Қорғау кезінде барлығынын айтқанын қорытындылап, өз ойын да қосты. Мақал мәтелдерді өте көп айтты.

    ВВ оқушы Сұрақтарға қысқа жауап қайтарады. Тапсырмаларды орындады. Топта өз ойын айтты. Диас қорғау кезінде өте баяу сөйлеп, жалықтырып жіберді.
    СС оқушы Сабақта тапсырмаларды орындауға тырысты. Сұрақтарға қысқа ғана жауап берді. Мақал мәтелдер айтты. Сабақта домбыра «Арынғазы» күйін орындап бердіҚорғау кезінде екі ақ сөз айтты.
    Ұсыныс: Уақытты тиімді қолдану Бұл сабаққа ауданның мектебінен әріптестер келіп, қатысты. Сабақ жоғары деңгейде өтті деп, бағалап кетті. Олар да осындай экспериментке қатысқысы келетінін айтты. Балалар белсенді жұмыс істеді. Ал А,В,С оқушыларына келетін болсақ, алғашқы екі сабаққа қарағанда әжептәуір оң өзгерістер болғаны байқалды.

    Қорытынды:Әр сабақ өткізілгеннен кейін коучинг болады. Коучингке барлық шығармашылық топтар қатысады. Коучинг барысында әр топ өздерінің топтарындағы сабақты толық талдайды. Күшті және әлсіз жақтарын анықтайды. А,В,С оқушыларына нақты тоқталып, қандай жетістіктерге жеткенін, немесе нені келесі сабақта дұрыстау керектігін ұсынады. Бірінші сабақ өткізгеннен кейін бізге Өрлеуден келген тренерлер бағалау критерийлері туралы біраз мәліметтер айтып, ақпараттар берді. Содан кейін топ мүшелері отырып, бағалау критерийлерін құрастырдық. Әрбір сабақтаң кейін балалардан сұхбат алып отырдық. Мысалыға бірінші сабақтан кейінгі А,В,С балаларынан алынған сауалнама қорытындысы мынандай болды.
    Сабақтан кейін бақылаудағы оқушыларға қоюға ұсынылатын сұрақтарға оқушылардың берген жауаптары(1-сабақ)
    СұрақтарА оқушыВ оқушыС оқушы
    Саған сабақта бәрінен де не ұнады?

    Барлығы ұнады әсіресе бейнефильм, қызықты тапсырмаларбейнефильм, қызықты тапсырмалар, топпен жұмысбейнефильм, сурет салу
    Сен нені үйрендің? Бұрын істей алмағандарыңнан қазір нені істей аласың? Нені жақсырақ істей аласың? Қаншалықты жақсы? т.б.

    Мен топпен жұмыс істегенді ұнатамын, жұмысты қорғау ұнайды.Маған тақтаға шықанда сұрақтарға жауап бергенім ұнады. Мұғалім маған жарайсын деді.Дәптерге тапсырмаларды орындадым, мәтінді оқыдым
    Оқытудың қай бөлігі сен үшін барынша тиімді болды?

    Тапсырмалардың барлығын орындап үлгердімсурет салусурет салу, тапсырмалар орындадым, мәтінді түсіндім
    Егер дәл осы сабақ басқа топта өткізілетін болса, нені өзгертер едің? Неліктен бұл бөлігін өзгертер едің?Мен ол топта суретті өзім салатын едім, себебі, Аружан суретті жаман салдыМен бағаны өзім қоятын едім. Мен жақсы жұмыс ісстедім. Бірақ маған топ 5 емес, 4 қойдыМен мәтіннің мазмұнын айтып беретін едім




    Lesson Study іс-тәжірибесінің күшті жақтары:

    Оқушылар сабақтағы жетістігі: бала аудитория алдында еркін сөйлеуге үйренеді, мінез-құлқы өзгереді, сабақ үстінде өздерін еркін ұстайды, топпен жұмыс істеуге дағдыланады.
    • Сабақ жоспарын құру барысында топ мүшелері бірлесе отырып сабақ жоспарын құрастырады.
    Сабақ барысында А,В,С деңгейлі оқушыларды мұғалімдер, бақылайды, өз зерттеулерін жүргізеді.
    • Сабақ өткеннен кейін коучинг болады. Топ мүшелері өткізілген сабаққа талдау жасайды, ұсыныстарын айтады.
    • Топ мүшелері сабақтағы біздің қолданған 7 модульді, әдіс-тәсілдердің кейбіреулерін алып өз сабақтарында қолданады. Іс-тәжірибе алмасады.
    • Бұл тәжірибеге тренерлер келіп бақылап, тексеріп, ұсыныстар айтады, бағыт-бағдар береді, үйретеді.
    • Мұғалімдерге көп жұмыс істеп, ізденуге мұқтаж етеді.


    Сабақпен қатар аудандық, облыстық, ресспубликалық конкурстарға да қатысамыз. «Мұғалім» журналына біздің мектептегі өтіліп жатқан зерттеу сабақтарымыз, яғни лессон стади туралы мақаламыз жарияланған. «Инновациялық педагогикалық білік –мектеп тәжірибесінде» тақырыбындағы республикалық онлайн режимінде педагогикалық жоба жәрмеңке-байқауына қатысып сертификат алдым. Онда Лессон стади туралы жұмысымды ұсындым.



    Тақырыбы: «Lesson Study – іс әрекетте»Іс - әрекеттегі Lesson Study мақсаты: Оқушыларға білім алуына көмектесу және топ мүшелерінің кәсіби дамуына ықпал ету. Негізгі идеясы: - Сабақтағы оқушының іс-әрекетін бақылау.Lesson Study іс - әрекеті барысында шығармашылық топ құрылады. Шығармашылық топ бірлесе отырып, сабақ жоспарын құрастырдық. Жеті модульді сабақтарымызда кеңінен қолданамыз. Жаңа әдіс - тәсілдерді қолданып, жоспарланған сабақтардың нәтижеcінде, оқушылардың да білім сапасы арттады. Барлық мұғалімдерге бағалау парағы таратылады . Әрбір мұғалім жалпы сыныпты бақылап, бақылау парақтарын толтырады. Сабаққа басқа мұғалімдер қатыса алады. Бұл сабаққа қатысатын мұғалімдердің мақсаты: сыныптағы оқушыларды зерттеу, бақылау, шығармашылық топтағы мұғалімдер А,В,С оқушыларын бақылайды. Сабақ бойы бақылаған оқушылардың іс-әрекеттерін, жетістіктерін, кемшіліктерін барлығын бақылау парағына жазып отырады. Сабақтан кейін рефлексия жасалады. Балалардан сухбат немесе сауалнама алынады. Мақсаты: Сабақтың нәтижесінде оқушы қандай жаңалық алды, ұнады ма? Ұнамады ма? Сабақтан кейін талдау жүргізіледі. Онда мұғалімдердің өткізілген сабақтарындағы оқушылардың сабаққа қатысуы түгел талданады. Сабақтың күшті жақтары, кемшіліктері, қиындықтары, мүмкіндіктері анықталады. Осы сабақтағы кемшіліктерді келесі сабақты жоспарлағанда ескертіледі. Әрбір шығармашылық топ өздерінің сабақтарын толық талдап шығады.Топ жетекшісі толық өткізілген сабақтардың жоспарларын, талдауын, рефлективтік есептерін, фотосуреттер, видео т.б материалдарды жинақтайды. Lesson Study - мұғалімнің практикалық білілімінің дамуына бағытталған іс әрекеттегі зерттеудің жоғары түрі. Мұғалімдер педагогикалық әдістерін жаңартатын, кәсіби біліктілігін жетілдіретін технология. Мұғалімнің оқытуына емес, оқушының оқуына басты назар аударылады. Lesson Study іс-тәжірибесінің күшті жақтары:
    • Сабақ жоспарын құру барысында топ мүшелері бірлесе отырып сабақ жоспарын құрастырады
    • Сабақ барысында А,В,С деңгейлі оқушыларды мұғалімдер, бақылайды, өз зерттеулерін жүргізеді.
    • Топ мүшелері сабақтағы біздің қолданған 7 модульді, әдіс-тәсілдердің кейбіреулерін алып өз сабақтарында қолданады. Іс-тәжірибе алмасады.
    • Бұл тәжірибеге тренерлер келіп бақылап, тексеріп, ұсыныстар айтады, бағыт-бағдар береді, әдістемелік көмек көрсетеді.
    Lesson Study іс-тәжірибесінің нәтижесінде оқушылардың сабақтағы жетістіктері:
    • оқушылар аудитория алдында еркін сөйлеуге, өз ойын айтуға үйренеді, сабақ үстінде өздерін еркін ұстайды, топпен жұмыс істеуге, басқалардың пікірін тыңдауға дағдыланды.
    • Берілген тапсырмаларды аса белсенділікпен орындады;
    • Осы сабақтар оқушыларға оң әсер етті; себебі оны балалардың рефлексия кезіндегі жазған ойларынан байқауға болады;
    • Балалардың бір-біріне деген қарым-қатынасы өзгерді; топ ережелеріне үйренді;
    • Оқушылармен қатар мұғалімдер де өзара тәжірибе алмасу жұмыстары жүргізілді.
    Lesson Study тәсілі кәсіби дамудың тиімді тәсілі, мұғалімнің кәсіби қоғамдастығын құру болып табылады, мұғалім осындай сабақтардың нәтижесінде мінсіз оқушы жасауы әбден мүмкін. Сондықтан бұл эксперименте қатысуымыз өте үлкен жетістіктер мен өзгерістерге әкелуі анық. Lesson Study экспериментінің нәтижесінде:
    • Тәжирірибелік білімді әріптестермен бөліседі.
    • Әріптестер бір – біріне көмектеседі.
    • Оқушылардың маңызды білім алуына жағдай туады.


    Сабақ жоспары Дүниетану пәні. 3-сынып
    Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөніАбишева Гульназ3 «к» сыныбы.Оқушының саны 15 Ақмола облысыБурабай ауданыС.Сейфуллин атындағы орта мектеп
    1 Апта16.05.20151 Сабақ. 11:10-11:55 № 21 дәрісхана
    Сабақтың атауыМал шаруашылығы
    Сілтеме

    Б.И.Иманбекова, П,К,Жаманқұл. 3- сынып оқулығы. Слайдтар.
    Мақсаты

    Білімділік мақсаты: оқушыларды мал шаруашылығы тақырыбымен таныстыру, малдың пайдасы туралы түсінік беру, малға байланысты тыйым сөздерге мысалдар келтіру,малды бағу жолдарын ұғындыруДамытушылық мақсаты: nәнге қызығушылықтарын арттыру, ана тілінде сауатты сөйлеуді үйрету; оқушылардың зияткерлік және шығармашылық қабілеттерін дамыту; балалардың дүниетанымдық белсендігін арттыру, , ойын тез және анық айта алу, алған білімдерін өмірде қолдана алуы.Тәрбиелік мақсаты:
    578тг - Сатып алу
    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!