Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Lesson Study экспериментінің маңызы жинақ
Материал туралы қысқаша түсінік
Lesson Study экспериментінің маңызыТүсінік хат.
Бұл жинақта бастауыш сыныптарда өткізілген Lesson Study эксперименттінің жұмысын ұсынып отырмын. Lesson Study эксперименті туралы қысқаша мәлімет берілген. Мектептегі бастауыш сынып мұғалімдеріне өздерінің жұмыс процесінде қолдануға болады. Осы жинақта экспериментте өткізілген сауалнамалар, ашық сабақтар, рефлективтік есептер мен нәтижесі көрсетілген.
Түсінік хат.
Бұл жинақта бастауыш сыныптарда өткізілген Lesson Study эксперименттінің жұмысын ұсынып отырмын. Lesson Study эксперименті туралы қысқаша мәлімет берілген. Мектептегі бастауыш сынып мұғалімдеріне өздерінің жұмыс процесінде қолдануға болады. Осы жинақта экспериментте өткізілген сауалнамалар, ашық сабақтар, рефлективтік есептер мен нәтижесі көрсетілген.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
09 Қараша 2018
1599
1 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Абишева Гульназ Балтабаевна |
Түсінік хат.Бұл жинақта бастауыш сыныптарда өткізілген Lesson Study эксперименттінің жұмысын ұсынып отырмын. Lesson Study эксперименті туралы қысқаша мәлімет берілген. Мектептегі бастауыш сынып мұғалімдеріне өздерінің жұмыс процесінде қолдануға болады. Осы жинақта экспериментте өткізілген сауалнамалар, ашық сабақтар, рефлективтік есептер мен нәтижесі көрсетілген. Lesson Study эксперименті туралы баяндамалар берілген.
Lesson Study эксперименттінің мақсаты: «Оқушылардың білім сапасын арттыру»Күтілетін нәтиже: әріптестерім осы әдісті қолданып сабақ өткізіп, талдап, оқушыларын басқа қырынан көріп танитын болады.Lesson Study мұғалімдерді оқыту және олардың тәжірибесін дамытудағы ынтымақтастық тәсілі болып табылады және де іс әрекеттегі зерттеу. Ол бірнеше циклді қамтиды ең бастысы «сабақты зерттеу» немесе «сабақты зерделеу» болып табылады.Lesson Study мұғалімдердің педагогикалық білімі мен тәжірибесін дамытуға арналған тиімді құрал ретінде яғни негізгі кәсіби қауымдастық құрұ және желілік қоғамдастық құру.
Тақырыбы: «Сабақты зерттеу» тәсілі эксперименталдық зерттеудің ерекше нысаны ретіндеБурабай кенті С.Сейфуллин атындағы орта мектебінің ұжымына 2014 жылдың қаңтарынан бастап Lesson Study экспериментіне енуге ұсыныс жасалды. 5 шығармашылық топ құрылды. Сол топтарының бірінің жетекшісі ретінде мен, бастауыш сынып мұғалімі, Абишева Гульназ Балтабайқызы тағайымдалып, жұмыс атқарып жатырмыз. Біздің топта жұмыс істейтін 4 мұғалім бар: Сол мұғалімдердің ішінде екеуі ІІІ деңгейді бітірген Жалмуканова Шолпан Қинаятқызы және Абишева Гульназ Балтабайқызы Ең басында Lesson Study туралы көп нәрсені түсінбедік. Барлығымыз қосылып осы жобаға кірістік. Ең әуелі Lesson Study (сабақты зерттеу) бойынша көп мәліметтер алуға тырыстық. Тренерлер келіп көп мәліметтерді ұсынып, түсіндірді. Әріптестерімізбен ой бөлістік. Біздің шығармашылық топ, қай пәннен, қай сыныпта сабақ өткізетінімізді анықтап алған соң, жоспар құруға кірістік. Алдымызға қойған мақсатымыз «Жаңа әдіс-тәсілдерді қолдана отырып, оқушылардың білім сапасын арттыру» Оқушыларға математика, қазақ тілі, дүниетану, әдебиеттік оқу пәндерінен тестілеу алынды. Соның нәтижесі бойынша сыныпта оқитын оқушылардың ішінен жоғары, орта, төмен көрсеткіштері бар үш оқушыны таңдап алдық.А, В, С оқушыларын анықтадық.
А В С
Бақылаушылар арасында кім қай бақылаудағы оқушыны қадағалайтынын келісіп алдық. Жалпы 2014-2015 оқу жылы 5 сабақ өткіздік.
№ | сынып | мерзімі | Пән | тақырыбы | мұғалім |
3 | 16.05.2014ж | дүниетану | «Мал шаруашылығы» | Абишева | |
4 | 22.10.2014 ж | Қазақ тілі | «Сөйлем мүшесі» | Абишева | |
4 | 17.03.2015ж | Әдебиеттік оқу | «Наурыз мейрамы» | Абишева | |
1 | 16.01.2015 | Дүниетану | «Өсімдік мүшелері» | Жалмуканова | |
1 | 16.05.2015 | Дүниетану | «Жазғы табиғат» | Жалмуканова |
Сабақтың әдіс-тәсілдері | Тапсырмалары: |
Бірінші өткізілген сабақтың қорытындысы бойынша А,В,С оқушыларын зерттей келе мынандай тұжырымдамаға келдік. Оны төмендегі кестеден көре аласыздар.1-сабақ дүниетану «Мал шаруашылығы»
3 - cын | Күшті жақтары | Әлсіз жақтары |
А | Даурен сабақта белсенді жұмыс істейді. Өз ойын толық жеткізе біледі. Балалармен қарым-қатынасы жақсы. Лидерлік қабілеті жоғары. Мәтінмен жұмыс істегенде, негізгісін сұрыптай алады, жаңа тақырыпты түсіндіруде белсенділік көрсетеді. Тапсырманы түгелдей дұрыс орындайды. | Басқа оқушыларға топта ойын айтуға мүмкіндік бермеді, лидерлік қабілеті жоғары. |
В | Диас сабақта белсенділігі орташа. Басқалардың ойын қабылдайды. Бірақ өзінің білімімен бөліскісі келмейді. Өзін қызықтырған сұрақтарға жауап табуда ізденеді. | Сұрақтарға бір сөзбен ғана жауап береді. Толық жауап жоқ. Көп ойланады. |
С | Сабақта өз ойын айтуға ұмтылды. Дәптердегі тапсырманы орындады. | Бірақ тапсырманы толық орындап үлгермеді. Мұғалім қойған сұраққа толық жауап бере алмады. Сабаққа белсенділігі төмен |
Сабақтың әдіс-тәсілдері | Тапсырмалары: |
Екінші өткізілген сабақтың қорытындысы бойынша А,В,С оқушыларын зерттей келе мынандай тұжырымдамаға келдік. Оны төмендегі кестеден көре аласыздар2-сабақ қазақ тілі «Сөйлем мүшелері»
4 - cын | Күшті жақтары | Әлсіз жақтары |
А | А оқушы сабақта белсенді жұмыс істейді. Балалардың ойымен топта бөліседі. Бағаны әділ қоя біледі. | |
В | В оқушы сұрақтарға жауап берді. Белсенділігі төмен. Тапсырмаларды орындауға тырысты. Білгенін айтты. Топта өз ойын айтуға тырысты. | Диас тақырыпты дұрыс түсінбеген. Тапсырманы дәптерге дұрыс орындай алмады. Топпен тексергеннен кейін 3 баға алғанға көңілі түсіп қалды. |
С | С оқушы Тапсырмаларды орындады. Сұрақтарға бір сөзбен жауап береді. Басқалардың ойын тыңдады. | Белсенділігі төмен.Мұғалім қойған сұраққа толық жауап бере алмады. Топта өз ойын жеткізе алмады. ІІІ деңгейлік тапсырманы толық орындай алмағаны анықталды. Бұл оқушымен көп жұмыс істеу қажет. |
3-сабақ Әдебиеттік оқу пәніТақырыбы: «Наурыз тойы»
Сабақтың әдіс-тәсілдері | Тапсырмалары: |
Бірінші өткізілген сабақтың қорытындысы бойынша А,В,С оқушыларын зерттей келе мынандай тұжырымдамаға келдік. Оны төмендегі кестеден көре аласыздар.3-сабақ әдебиеттік оқу «Наурыз тойы»
4 - cын | Күшті жақтары | Әлсіз жақтары |
А | А оқушы Аудутория алдында еркін сөйлеуге үйренген. Топта өз ойын айта алды. Қорғау кезінде барлығынын айтқанын қорытындылап, өз ойын да қосты. Мақал мәтелдерді өте көп айтты. | |
В | В оқушы Сұрақтарға қысқа жауап қайтарады. Тапсырмаларды орындады. Топта өз ойын айтты. | Диас қорғау кезінде өте баяу сөйлеп, жалықтырып жіберді. |
С | С оқушы Сабақта тапсырмаларды орындауға тырысты. Сұрақтарға қысқа ғана жауап берді. Мақал мәтелдер айтты. Сабақта домбыра «Арынғазы» күйін орындап берді | Қорғау кезінде екі ақ сөз айтты. |
Қорытынды:Әр сабақ өткізілгеннен кейін коучинг болады. Коучингке барлық шығармашылық топтар қатысады. Коучинг барысында әр топ өздерінің топтарындағы сабақты толық талдайды. Күшті және әлсіз жақтарын анықтайды. А,В,С оқушыларына нақты тоқталып, қандай жетістіктерге жеткенін, немесе нені келесі сабақта дұрыстау керектігін ұсынады. Бірінші сабақ өткізгеннен кейін бізге Өрлеуден келген тренерлер бағалау критерийлері туралы біраз мәліметтер айтып, ақпараттар берді. Содан кейін топ мүшелері отырып, бағалау критерийлерін құрастырдық. Әрбір сабақтаң кейін балалардан сұхбат алып отырдық. Мысалыға бірінші сабақтан кейінгі А,В,С балаларынан алынған сауалнама қорытындысы мынандай болды.
Сабақтан кейін бақылаудағы оқушыларға қоюға ұсынылатын сұрақтарға оқушылардың берген жауаптары(1-сабақ) | |||
Сұрақтар | А оқушы | В оқушы | С оқушы |
Саған сабақта бәрінен де не ұнады? | Барлығы ұнады әсіресе бейнефильм, қызықты тапсырмалар | бейнефильм, қызықты тапсырмалар, топпен жұмыс | бейнефильм, сурет салу |
Сен нені үйрендің? Бұрын істей алмағандарыңнан қазір нені істей аласың? Нені жақсырақ істей аласың? Қаншалықты жақсы? т.б. | Мен топпен жұмыс істегенді ұнатамын, жұмысты қорғау ұнайды. | Маған тақтаға шықанда сұрақтарға жауап бергенім ұнады. Мұғалім маған жарайсын деді. | Дәптерге тапсырмаларды орындадым, мәтінді оқыдым |
Оқытудың қай бөлігі сен үшін барынша тиімді болды? | Тапсырмалардың барлығын орындап үлгердім | сурет салу | сурет салу, тапсырмалар орындадым, мәтінді түсіндім |
Егер дәл осы сабақ басқа топта өткізілетін болса, нені өзгертер едің? Неліктен бұл бөлігін өзгертер едің? | Мен ол топта суретті өзім салатын едім, себебі, Аружан суретті жаман салды | Мен бағаны өзім қоятын едім. Мен жақсы жұмыс ісстедім. Бірақ маған топ 5 емес, 4 қойды | Мен мәтіннің мазмұнын айтып беретін едім |
Lesson Study іс-тәжірибесінің күшті жақтары:
Оқушылар сабақтағы жетістігі: бала аудитория алдында еркін сөйлеуге үйренеді, мінез-құлқы өзгереді, сабақ үстінде өздерін еркін ұстайды, топпен жұмыс істеуге дағдыланады.
- Сабақ жоспарын құру барысында топ мүшелері бірлесе отырып сабақ жоспарын құрастырады.
- Сабақ өткеннен кейін коучинг болады. Топ мүшелері өткізілген сабаққа талдау жасайды, ұсыныстарын айтады.
- Топ мүшелері сабақтағы біздің қолданған 7 модульді, әдіс-тәсілдердің кейбіреулерін алып өз сабақтарында қолданады. Іс-тәжірибе алмасады.
- Бұл тәжірибеге тренерлер келіп бақылап, тексеріп, ұсыныстар айтады, бағыт-бағдар береді, үйретеді.
- Мұғалімдерге көп жұмыс істеп, ізденуге мұқтаж етеді.
Сабақпен қатар аудандық, облыстық, ресспубликалық конкурстарға да қатысамыз. «Мұғалім» журналына біздің мектептегі өтіліп жатқан зерттеу сабақтарымыз, яғни лессон стади туралы мақаламыз жарияланған. «Инновациялық педагогикалық білік –мектеп тәжірибесінде» тақырыбындағы республикалық онлайн режимінде педагогикалық жоба жәрмеңке-байқауына қатысып сертификат алдым. Онда Лессон стади туралы жұмысымды ұсындым.
Тақырыбы: «Lesson Study – іс әрекетте»Іс - әрекеттегі Lesson Study мақсаты: Оқушыларға білім алуына көмектесу және топ мүшелерінің кәсіби дамуына ықпал ету. Негізгі идеясы: - Сабақтағы оқушының іс-әрекетін бақылау.Lesson Study іс - әрекеті барысында шығармашылық топ құрылады. Шығармашылық топ бірлесе отырып, сабақ жоспарын құрастырдық. Жеті модульді сабақтарымызда кеңінен қолданамыз. Жаңа әдіс - тәсілдерді қолданып, жоспарланған сабақтардың нәтижеcінде, оқушылардың да білім сапасы арттады. Барлық мұғалімдерге бағалау парағы таратылады . Әрбір мұғалім жалпы сыныпты бақылап, бақылау парақтарын толтырады. Сабаққа басқа мұғалімдер қатыса алады. Бұл сабаққа қатысатын мұғалімдердің мақсаты: сыныптағы оқушыларды зерттеу, бақылау, шығармашылық топтағы мұғалімдер А,В,С оқушыларын бақылайды. Сабақ бойы бақылаған оқушылардың іс-әрекеттерін, жетістіктерін, кемшіліктерін барлығын бақылау парағына жазып отырады. Сабақтан кейін рефлексия жасалады. Балалардан сухбат немесе сауалнама алынады. Мақсаты: Сабақтың нәтижесінде оқушы қандай жаңалық алды, ұнады ма? Ұнамады ма? Сабақтан кейін талдау жүргізіледі. Онда мұғалімдердің өткізілген сабақтарындағы оқушылардың сабаққа қатысуы түгел талданады. Сабақтың күшті жақтары, кемшіліктері, қиындықтары, мүмкіндіктері анықталады. Осы сабақтағы кемшіліктерді келесі сабақты жоспарлағанда ескертіледі. Әрбір шығармашылық топ өздерінің сабақтарын толық талдап шығады.Топ жетекшісі толық өткізілген сабақтардың жоспарларын, талдауын, рефлективтік есептерін, фотосуреттер, видео т.б материалдарды жинақтайды. Lesson Study - мұғалімнің практикалық білілімінің дамуына бағытталған іс әрекеттегі зерттеудің жоғары түрі. Мұғалімдер педагогикалық әдістерін жаңартатын, кәсіби біліктілігін жетілдіретін технология. Мұғалімнің оқытуына емес, оқушының оқуына басты назар аударылады. Lesson Study іс-тәжірибесінің күшті жақтары:
- Сабақ жоспарын құру барысында топ мүшелері бірлесе отырып сабақ жоспарын құрастырады
- Сабақ барысында А,В,С деңгейлі оқушыларды мұғалімдер, бақылайды, өз зерттеулерін жүргізеді.
- Топ мүшелері сабақтағы біздің қолданған 7 модульді, әдіс-тәсілдердің кейбіреулерін алып өз сабақтарында қолданады. Іс-тәжірибе алмасады.
- Бұл тәжірибеге тренерлер келіп бақылап, тексеріп, ұсыныстар айтады, бағыт-бағдар береді, әдістемелік көмек көрсетеді.
- оқушылар аудитория алдында еркін сөйлеуге, өз ойын айтуға үйренеді, сабақ үстінде өздерін еркін ұстайды, топпен жұмыс істеуге, басқалардың пікірін тыңдауға дағдыланды.
- Берілген тапсырмаларды аса белсенділікпен орындады;
- Осы сабақтар оқушыларға оң әсер етті; себебі оны балалардың рефлексия кезіндегі жазған ойларынан байқауға болады;
- Балалардың бір-біріне деген қарым-қатынасы өзгерді; топ ережелеріне үйренді;
- Оқушылармен қатар мұғалімдер де өзара тәжірибе алмасу жұмыстары жүргізілді.
- Тәжирірибелік білімді әріптестермен бөліседі.
- Әріптестер бір – біріне көмектеседі.
- Оқушылардың маңызды білім алуына жағдай туады.
Сабақ жоспары Дүниетану пәні. 3-сынып
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні | Абишева Гульназ | 3 «к» сыныбы.Оқушының саны 15 | Ақмола облысыБурабай ауданыС.Сейфуллин атындағы орта мектеп |
1 Апта | 16.05.2015 | 1 Сабақ. 11:10-11:55 № 21 дәрісхана | |
Сабақтың атауы | Мал шаруашылығы | ||
Сілтеме | Б.И.Иманбекова, П,К,Жаманқұл. 3- сынып оқулығы. Слайдтар. | ||
Мақсаты | Білімділік мақсаты: оқушыларды мал шаруашылығы тақырыбымен таныстыру, малдың пайдасы туралы түсінік беру, малға байланысты тыйым сөздерге мысалдар келтіру,малды бағу жолдарын ұғындыруДамытушылық мақсаты: nәнге қызығушылықтарын арттыру, ана тілінде сауатты сөйлеуді үйрету; оқушылардың зияткерлік және шығармашылық қабілеттерін дамыту; балалардың дүниетанымдық белсендігін арттыру, , ойын тез және анық айта алу, алған білімдерін өмірде қолдана алуы.Тәрбиелік мақсаты: 770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |