Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Абишева Гульназ Балтабаевна |
№ | сынып | мерзімі | Пән | тақырыбы | мұғалім |
3 | 16.05.2014ж | дүниетану | «Мал шаруашылығы» | Абишева | |
4 | 22.10.2014 ж | Қазақ тілі | «Сөйлем мүшесі» | Абишева | |
4 | 17.03.2015ж | Әдебиеттік оқу | «Наурыз мейрамы» | Абишева | |
1 | 16.01.2015 | Дүниетану | «Өсімдік мүшелері» | Жалмуканова | |
1 | 16.05.2015 | Дүниетану | «Жазғы табиғат» | Жалмуканова |
Сабақтың әдіс-тәсілдері | Тапсырмалары: |
3 - cын | Күшті жақтары | Әлсіз жақтары |
А | Даурен сабақта белсенді жұмыс істейді. Өз ойын толық жеткізе біледі. Балалармен қарым-қатынасы жақсы. Лидерлік қабілеті жоғары. Мәтінмен жұмыс істегенде, негізгісін сұрыптай алады, жаңа тақырыпты түсіндіруде белсенділік көрсетеді. Тапсырманы түгелдей дұрыс орындайды. | Басқа оқушыларға топта ойын айтуға мүмкіндік бермеді, лидерлік қабілеті жоғары. |
В | Диас сабақта белсенділігі орташа. Басқалардың ойын қабылдайды. Бірақ өзінің білімімен бөліскісі келмейді. Өзін қызықтырған сұрақтарға жауап табуда ізденеді. | Сұрақтарға бір сөзбен ғана жауап береді. Толық жауап жоқ. Көп ойланады. |
С | Сабақта өз ойын айтуға ұмтылды. Дәптердегі тапсырманы орындады. | Бірақ тапсырманы толық орындап үлгермеді. Мұғалім қойған сұраққа толық жауап бере алмады. Сабаққа белсенділігі төмен |
Сабақтың әдіс-тәсілдері | Тапсырмалары: |
4 - cын | Күшті жақтары | Әлсіз жақтары |
А | А оқушы сабақта белсенді жұмыс істейді. Балалардың ойымен топта бөліседі. Бағаны әділ қоя біледі. | |
В | В оқушы сұрақтарға жауап берді. Белсенділігі төмен. Тапсырмаларды орындауға тырысты. Білгенін айтты. Топта өз ойын айтуға тырысты. | Диас тақырыпты дұрыс түсінбеген. Тапсырманы дәптерге дұрыс орындай алмады. Топпен тексергеннен кейін 3 баға алғанға көңілі түсіп қалды. |
С | С оқушы Тапсырмаларды орындады. Сұрақтарға бір сөзбен жауап береді. Басқалардың ойын тыңдады. | Белсенділігі төмен.Мұғалім қойған сұраққа толық жауап бере алмады. Топта өз ойын жеткізе алмады. ІІІ деңгейлік тапсырманы толық орындай алмағаны анықталды. Бұл оқушымен көп жұмыс істеу қажет. |
Сабақтың әдіс-тәсілдері | Тапсырмалары: |
4 - cын | Күшті жақтары | Әлсіз жақтары |
А | А оқушы Аудутория алдында еркін сөйлеуге үйренген. Топта өз ойын айта алды. Қорғау кезінде барлығынын айтқанын қорытындылап, өз ойын да қосты. Мақал мәтелдерді өте көп айтты. | |
В | В оқушы Сұрақтарға қысқа жауап қайтарады. Тапсырмаларды орындады. Топта өз ойын айтты. | Диас қорғау кезінде өте баяу сөйлеп, жалықтырып жіберді. |
С | С оқушы Сабақта тапсырмаларды орындауға тырысты. Сұрақтарға қысқа ғана жауап берді. Мақал мәтелдер айтты. Сабақта домбыра «Арынғазы» күйін орындап берді | Қорғау кезінде екі ақ сөз айтты. |
Сабақтан кейін бақылаудағы оқушыларға қоюға ұсынылатын сұрақтарға оқушылардың берген жауаптары(1-сабақ) | |||
Сұрақтар | А оқушы | В оқушы | С оқушы |
Саған сабақта бәрінен де не ұнады? | Барлығы ұнады әсіресе бейнефильм, қызықты тапсырмалар | бейнефильм, қызықты тапсырмалар, топпен жұмыс | бейнефильм, сурет салу |
Сен нені үйрендің? Бұрын істей алмағандарыңнан қазір нені істей аласың? Нені жақсырақ істей аласың? Қаншалықты жақсы? т.б. | Мен топпен жұмыс істегенді ұнатамын, жұмысты қорғау ұнайды. | Маған тақтаға шықанда сұрақтарға жауап бергенім ұнады. Мұғалім маған жарайсын деді. | Дәптерге тапсырмаларды орындадым, мәтінді оқыдым |
Оқытудың қай бөлігі сен үшін барынша тиімді болды? | Тапсырмалардың барлығын орындап үлгердім | сурет салу | сурет салу, тапсырмалар орындадым, мәтінді түсіндім |
Егер дәл осы сабақ басқа топта өткізілетін болса, нені өзгертер едің? Неліктен бұл бөлігін өзгертер едің? | Мен ол топта суретті өзім салатын едім, себебі, Аружан суретті жаман салды | Мен бағаны өзім қоятын едім. Мен жақсы жұмыс ісстедім. Бірақ маған топ 5 емес, 4 қойды | Мен мәтіннің мазмұнын айтып беретін едім |
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні | Абишева Гульназ | 3 «к» сыныбы.Оқушының саны 15 | Ақмола облысыБурабай ауданыС.Сейфуллин атындағы орта мектеп |
1 Апта | 16.05.2015 | 1 Сабақ. 11:10-11:55 № 21 дәрісхана | |
Сабақтың атауы | Мал шаруашылығы | ||
Сілтеме | Б.И.Иманбекова, П,К,Жаманқұл. 3- сынып оқулығы. Слайдтар. | ||
Мақсаты | Білімділік мақсаты: оқушыларды мал шаруашылығы тақырыбымен таныстыру, малдың пайдасы туралы түсінік беру, малға байланысты тыйым сөздерге мысалдар келтіру,малды бағу жолдарын ұғындыруДамытушылық мақсаты: nәнге қызығушылықтарын арттыру, ана тілінде сауатты сөйлеуді үйрету; оқушылардың зияткерлік және шығармашылық қабілеттерін дамыту; балалардың дүниетанымдық белсендігін арттыру, , ойын тез және анық айта алу, алған білімдерін өмірде қолдана алуы.Тәрбиелік мақсаты:
578тг - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар Іс-шаралар кестесі Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары |