Материалдар / «Lesson study» жоспары
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

«Lesson study» жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
математика пәні бойынша «Lesson study» жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Ақпан 2024
88
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
1300 тг 975 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«БЕКІТЕМІН»

Мектеп директоры:

_______________



Lesson Study «Самғау» зерттеу  тобы мүшелері жоспары

2023-2024 оқу жылы

Мақсаты: Lesson Study зерттеу әдісін тәжірибеде қолдану, LS сабақтар ұйымдастыру арқылы сыныпта оқушылардың математика пәніне қызығушылығы мен қабілетін арттыру.

Күтілетін нәтиже: Оқушының математика пәніне қызығушылығы артады, оқушының оқу жақсарады. Қоғамға қажетті тұлға екенін түсінеді.

Негізгі проблема: Математика пәні бойынша төмен деңгейдегі оқушының пәнге қызығушылығы мен білім сапасын қалай арттырамыз?

 

қ/с

Өткізілетін

іс-шаралар

Мақсаты

Мерзімі

Жауапты мұғалім

Мониторинг

Күтілетін нәтиже

1

Ұйымдастыру

1. Lesson Study тобын жасақтау.

2. LessonStudy жүргізу ережелер жүйесін жасау.

3. Зерттеудің түйінді идеясын айқындау.

4. Зерттеу үшін сынып таңдау

01.02.2024



Зерттеу тобы тізімі

Ережелер

жүйесі

Түйінді идея.

1.Lesson Study тобын жасақталады.

2.Lesson Study жүргізу ережелер жүйесін жасалады.

3.Зерттеудің түйінді идеясын айқындайды.

2

«Самғау» топ мүшелерінің отырысы

1.Жоспар

2.Топ ережесі

3.Зерттеу проблемасы мен мақсатын анықтау

02.02.2024


Жоспар


3

Зерттеу нысанын анықтау.

1.Оқушылардан сауалнама алу және диагностика жасау.

2. Сынып жетекші пікірімен танысу.

3. 12 «зерттелетін оқушыны» анықтау.

05.02.2024

Психолог

Социолог

Сынып жетекші

Социаграмма

Әлеуметтік паспорт

Сауалнама нәтижелері мен сынып жетекші пікірін ескере отырып 12 «зерттелетін оқушыны» анықтайды.

4

Зерттеу нысанын анықтау.

Ата-аналар жиналысын өткізу.

«Ата-ана мен оқушының қарым-қатынасы»

Бақылау жұмысын алу

06.02.2024

Психолог

Сынып жетекші

Топ мүшелері

Пән мұғалімі

Сауалнама

Бақылау жұмысы

Әрбір оқушының жеке диагностикалық диаграммасы жасалады.

Оқушылардың білім деңгейін айқындау үшін оқушыларға, ата-аналарға арналған сауалнамалар алынады.

5

Коучинг.      Тақырыбы:

«Самғау»

зерттеу топ мүшелеріне « LessonStudy» педагогикалық тәсілімен, оның негізгі мазмұнымен танысу

« LessonStudy» педагогикалық тәсілімен, оның негізгі мазмұнымен танысу. Білім беру мен білім алушыға жаңа тәсілдер туралы түсініктер қалыптастыру, оқыту сапасын жақсарту үшін жаңа әдіс-тәсілдерді тиімді пайдалануға шақыру.


06.02.2024

«Самғау» зерттеу  тобы мүшелері

«Lesson Study» нұсқаулығы

1. Lesson Study қадамдарын айқындайды.

2.Тізбектелген сабақтар топтамасын жоспарлай алады

6


Зерттеу тобының отырыс

«Тізбектелген сабақтар топтамасын жоспарлау»

Сабақ өткізуде жаңа әдіс-тәсілдер, соның ішінде  сын тұрғысынан ойлау әдістерін тиімді пайдалана білу арқылы, тізбектелген сабақтар топтамасын жоспарлайды.

07.02.2024




«Самғау» зерттеу  тобы мүшелері


Кері байланыс

Топтық және бірлескен жұмыс арқылы өзара іс-әрекет жасау арқылы тізбектелген сабақтар топтамасын жоспарлау,  сын тұрғысынан оқыту әдістерін жүзеге асырады

7

1 зерттеу сабағы жүргізіледі.

9 «д» сынып


«Жеті модуль стратегиялары» бойынша деңгейлік тапсырмаларды қолдануды ұйымдастырып, зерттелетін оқушыларды бақылау

08.02.2024





«Самғау» зерттеу  тобы мүшелері

ҚМЖ

Бақылау парағы

«А»,«С» деңгейіндегі оқушылардың қызығушылығы мен білім деңгейі бақыланады.Оқушылар деңгейлік тапсырмаларды орындау барысында пікір алмасады, шешімін негіздейді.

8

Зерттеу сабағын талқылау және келесі Lesson Study-ді жоспарлау.

1.Жоспарлау үдерісінде жасалған алтына ала болжамдарды салыстыра отырып, «зерттелетін оқушылардың» оқуын қадағалау және болған айырмашылықтарының

себебін белгілеу.

2. Сыныптың тұтастай оқытылуын бағалау.

3. Зерттеусабағының барысы мен оқыту үдерісін талқылау.

4 . Келесі зерттеу сабағының мақсатын белгілеу.

5. Оқушылардан алынған интервью мен мәліметтерді саралау арқылы қорытынды жасау.

08.02.2024


«Самғау» зерттеу  тобы мүшелері

Кәсіби әңгіме, бірлесе жоспар жасақтау.

1.Келесі зерттеу сабағының мақсатын, жүргізілетін әдіс-тәсілдерді айқындау.

2.Келесі зерттеу сабағының жоспарын жасақтау.

3. Мәліметтерді саралау

9

Дөңгелек стол

Тақырыбы:

«Топпен жұмыс істеу арқылы оқушылардың мотивациясын арттыруда Lesson Study әдісін қолдану»

1.Мұғалімдерді Lesson Study топтамасының қорытындысы мен таныстыру.

2.Әріптестерді кейінгі кейс-стади әдісімен таныстыру.


09.02.2024

«Самғау» зерттеу  тобы мүшелері

Кері байланыс.

1.Мұғалімдер Lesson Study топтамасының қорытындысымен танысады.

2.Әріптестер кейс-стади әдісімен танысады.


10

«Самғау» зерттеу  тобы мүшелері отырысы


Екінші зерттеу сабағының ҚМЖ жоспарлайды.

Әрбір этапта қолданылатын ресурсты нақты белгілейді.

Әрбір этаптың уақытын есептейді

12-14.02.2024

«Самғау» зерттеу  тобы мүшелері

ҚМЖ

Интербелсенді тақта

Бірлесіп жоспарланған сабақтың анықталған мәселелерге назар аудара отырып, жоспарлануын ұйымдастырады.

11

2 зерттеу сабағы жүргізіледі.

9 «д» сынып


Топтық әдісті қолданып, логикалық есептерді топтық тапсырма ретінде ұйымдастыру.

15.02.2024



«Самғау» зерттеу  тобы мүшелері

ҚМЖ

Бақылау парағы

«А»,«С» деңгейіндегі оқушылардың қызығушылығы мен білім деңгейі бақыланады.Оқушылар деңгейлік тапсырмаларды орындау барысында пікір алмасады, шешімін негіздейді


12

Зерттеу сабағын талқылау және келесі Lesson Study-ді жоспарлау.

1.Жоспарлау үдерісінде жасалған алдын ала болжамдарды салыстыра отырып, «зерттелетін оқушылардың» оқуын қадағалау және болған айырмашылықтарының себебін белгілеу.

2.Сыныптың тұтастай оқытылуын бағалау.

3.Зерттеусабағының барысы мен оқыту үдерісін талқылау.

4.Келесі зерттеу сабағының мақсатын белгілеу.

5. Болжалды реакцияны жасау.

15-21.02.2024

«Самғау» зерттеу  тобы мүшелері

Кәсіби әңгіме, бірлесе жоспар жасақтау.

1.Келесі зерттеу сабағының мақсатын, жүргізілетін әдіс-тәсілдерді айқындау.

2. Келесі зерттеу сабағының жоспарын жасақтау.

13

3 Зерттеу сабағын жүргізу.

9 «д» сынып




1. Бақылау, талдау парақтарымен танысу, талдау.

2. Жоғары деңгейдегі оқушының орта, төмен деңгейлдегі оқушымен қарым-қатынасын анықтау.

3.Әр оқушының сабақ этаптарындағы орындайтын іс-әрекеттерін бақылау.

4. Әрбір зерттелуші оқушының күтілетін нәтижесін бақылау және талдау

22.02.2024

«Самғау» зерттеу  тобы мүшелері

ҚМЖ

Интербелсенді тақта

«Зерттелетін оқушылар»

«А» оқушы постерді қорғайды.

«В » оқушы топ басшысы қызметін атқарады.

«С» оқушы  тапсырмаларды орындауға қатысады.

14

Зерттеу сабағын талқылау және келесі Lesson Study-дің нәтижесі.

1.Жоспарлау үдерісінде жасалған алдын ала болжамдарды салыстыра отырып, «зерттелетін оқушылардың» оқуын қадағалау және болған айырмашылықтарының себебін белгілеу.

2.Сыныптың тұтастай оқытылуын бағалау.

3.Зерттеусабағының барысы мен оқыту үдерісін талқылау.


22-28.02.2024

«Самғау» зерттеу  тобы мүшелері

Бақылаушылардың бақылау парағы, бақылау, талдау кестелері

1.Келесі зерттеу сабағының мақсатын, жүргізілетін әдіс-тәсілдерді айқындау.

2. Келесі зерттеу сабағының жоспарын жасақтау.

15

«Біз неге? Қалай қол жеткіздік?»

Атқарылған іс-шаралардың қорытындысын шығару.

19.03.2024

Мектеп әкімшілігі

«Самғау» зерттеу  тобы мүшелері

Атқарылған жұмыстардың құжаттары

Нәтиже сараланады, мұғалімдермен талқыланады




Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!