«Бекітемін»
ДОІЖО Искакова Р.Ш
Өтетін күні :28.02.2024ж
Лездеменің тақырыбы: «Логотиптер»
Лездеменің мақсаты: Оқушыларға «Логотип» түсінігінің мән-мағынасы туралы ақпарат беру. Қайда , не үшін қолданылады деген сұрақтарға жауап беру.
Лездемеге 8-9-10-11 сынып оқушылары қатысты.
Кіріспе
Логотип - фирманың немесе ұйымның өз тауарын (өнімін, бұйымын) таңбалау үшін ұдайы пайдаланатын тауар белгісі. Өндірушінің мүдделерін дәл де анық білдіруге тиіс. Логотип сөзі он тоғызыншы ғасырда пайда болған.[1]
Логотиптерге қарап бірден қай ұйым, өнім түрі,технология,автокөлік,киім,жиһаз екенін бірден біле аламыз.
Coca-Cola, үш Adidas жолағы, төрт Audi сақинасы немесе екі Toyota сопақшасы сияқты брендингті көру теледидардан күнделікті көретін жарнамаларды еске түсіреді. Бұл танымал брендтердің тізімінде Apple логотипі өз орнын алды.

Жасалған жылы —
1976
Дизайнер — Роб
Янов
Бұл логотип 1976 жылдан бері ауыстырылмаған.
Тек 1998 жылы біртүстілік пен көлемділік (объем) берілген. Дизайнер
Янов бұл жұмысына бір цент те
алмапты .
Nike-тен жеңіске
Қазіргі уақытта Nike-ді білмейтін спортқа аз да болса қызығатын адам жоқ. Бұл компания нарықта өзін танытты және бүгінгі күні барлығы оның қозғалысты, ұшуды, алға қойған мақсаттарға жетуді бейнелейтін корпоративтік логотипін біледі.

«Qyzyqty quiz» ойыны .
Ойынға әр сыныптан 5 оқушыдан қатысады. Логотиптер көрсетіліп, жауабын айтуы керек. Қате жауап берген оқушы ойыннан шығарылады.
Ойынға қатысқан барлық оқушыларға тәттәлер үлестіріледі.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Лездеменің тақырыбы: «Логотиптер»
Лездеменің тақырыбы: «Логотиптер»
«Бекітемін»
ДОІЖО Искакова Р.Ш
Өтетін күні :28.02.2024ж
Лездеменің тақырыбы: «Логотиптер»
Лездеменің мақсаты: Оқушыларға «Логотип» түсінігінің мән-мағынасы туралы ақпарат беру. Қайда , не үшін қолданылады деген сұрақтарға жауап беру.
Лездемеге 8-9-10-11 сынып оқушылары қатысты.
Кіріспе
Логотип - фирманың немесе ұйымның өз тауарын (өнімін, бұйымын) таңбалау үшін ұдайы пайдаланатын тауар белгісі. Өндірушінің мүдделерін дәл де анық білдіруге тиіс. Логотип сөзі он тоғызыншы ғасырда пайда болған.[1]
Логотиптерге қарап бірден қай ұйым, өнім түрі,технология,автокөлік,киім,жиһаз екенін бірден біле аламыз.
Coca-Cola, үш Adidas жолағы, төрт Audi сақинасы немесе екі Toyota сопақшасы сияқты брендингті көру теледидардан күнделікті көретін жарнамаларды еске түсіреді. Бұл танымал брендтердің тізімінде Apple логотипі өз орнын алды.

Жасалған жылы —
1976
Дизайнер — Роб
Янов
Бұл логотип 1976 жылдан бері ауыстырылмаған.
Тек 1998 жылы біртүстілік пен көлемділік (объем) берілген. Дизайнер
Янов бұл жұмысына бір цент те
алмапты .
Nike-тен жеңіске
Қазіргі уақытта Nike-ді білмейтін спортқа аз да болса қызығатын адам жоқ. Бұл компания нарықта өзін танытты және бүгінгі күні барлығы оның қозғалысты, ұшуды, алға қойған мақсаттарға жетуді бейнелейтін корпоративтік логотипін біледі.

«Qyzyqty quiz» ойыны .
Ойынға әр сыныптан 5 оқушыдан қатысады. Логотиптер көрсетіліп, жауабын айтуы керек. Қате жауап берген оқушы ойыннан шығарылады.
Ойынға қатысқан барлық оқушыларға тәттәлер үлестіріледі.
шағым қалдыра аласыз













