Ли Куан Ю мен Махатхир Мохаммад, «Үшінші әлемнен бірінші әлемге»

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ли Куан Ю мен Махатхир Мохаммад, «Үшінші әлемнен бірінші әлемге»

Материал туралы қысқаша түсінік
Тарихи оқиғаларды талдау негізінде Оңтүстік-Шығыс Азиядағы "экономикалық ғажайып" факторларын біледі.Сингапур және Малайзия мысалында мемлекет модернизациясының ерекшеліктерін сипаттап бере алады.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ жоспары

Бөлім

ХХ ғасырдағы – ХХI ғасырдың басындағы көрнекті саясаткер-реформаторлар.

ПедагогтіңТ.А.Ә.

Нургожина Б.А.

Күні:

Қатысушылар саны: 15

Қатыспағандар саны:-

Сынып:

11

Сабақтың тақырыбы

Ли Куан Ю мен Махатхир Мохаммад «үшінші әлемнен бірінші әлемге»

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

11.3.3.1 мемлекет тарихының өтпелі кезеңдеріндегі реформалардың маңыздылығын бағалау;

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар орындайды: Ли Куан Ю туралы мәлімет анықтайды; Ли Куан Ю «үшінші әлемнен бірінші әлемге» реформаларының мемлекет тарихының өтпелі кезеңдерінің маңыздылығын анықтайды; Махатхир Мохаммадтың реформаларының маңыздылығын айқындайды; Махатхир Мохаммадтың мемлекет тарихындағы рөлін анықтайды; (білу, түсіну)

Басым бөлігі орындайды: Сингапур және Малайзия мемлекеттерінің модернизациясының ерекшеліктерін салыстырып, талдайды; (қолдану)

Кейбір оқушылар орындайды: Тарихи оқиғаларды талдау негізінде Оңтүстік-Шығыс Азиядағы «экономикалық ғажайып» факторларын тұжырым жасайды; (жинақтау, бағалау)

Ойлау дағдыларының деңгейі

Жоғары ойлай дағдысы

Бағалау критериі

  • Ли Куан Ю туралы мәлімет анықтайды;

  • Ли Куан Ю « үшінші әлемнен бірінші әлемге» реформаларының мемлекет тарихының өтпелі кезеңдеріндегі реформалардың маңыздылығын анықтайды;

  • Махатхир Мохаммадтың реформаларының маңыздылығын айқындайды; Махатхир Мохаммадтың мемлекет тарихындағы рөлін анықтайды;

  • Сингапур және Малайзия мемлекеттерінің модернизациясының ерекшеліктерін салыстырады;

  • тарихи оқиғаларды талдау негізінде Оңтүстік-Шығыс Азиядағы «экономикалық ғажайып» факторларын тұжырымдайды;

Тілдік мақсат

«Джигсо» әдісімен, топпен мәтінді оқып, талқылайды, постермен жұмыс жасайды. (оқылым, айтылым, тыңдалым, жазылым дағдылары қалыптасты)

Венн диаграммасы арқылы жұппен жұмыс жасай отырып, айтылым, тыңдалым, жазылым дағдылары қалыптасты.

Кейбір оқушылар орындайды: «Балық қаңқасы» әдісі , жеке жұмыс білім алушылардың айтылым, тыңдалым,жазылым дағдылары қалыптасты

Құндылықтарға баулу

-Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау;

-Қарым-қатынас жасау қабілеті;

-Өзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен қарау;

-Жауапкершілік;

-Денсаулық, достық және айналадағыларға қамқорлық көрсету;

-Өмір бойы оқуға дайын болу

Пәнаралық байланыс

География

Алдыңғы білім

Г.Дэн Сьяопин –көрнекті Қытай реформаторы жайлы оқу мақсатын еске түсіру үшін мен алдыңғы білімді «Кім жылдам?» әдісі арқылы, білім алушылардан ашық сүрақтар қоя отырып бекітемін?


Сабақтың барысы

Сабақтыңкезеңі

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басталуы


Білім алушылармен амандасамын, сыныпты түгендеймін, сыныпты 4-топқа түрлі-түсті стикерлер арқылы бөлемін. Жаңа сабақтың тақырыбын, оқу мақсаттарын, бағалау критерийлерін таныстырамын.

Оқушылар топқа бөлінеді


Стикер арқылы

Ортасы














Барлық оқушылар орындайды: «Джигсо» әдісі арқылы Сингапур, Малайзия мемлекеттері туралы бейнефильм көрсетіледі.

«Джигсо» әдісі арқылы топпен мәтінді оқып талқылайды, постермен жұмыс.


1-тапсырма

1-топ: Ли Куан Ю туралы мәлімет анықтаңдар


2-топ: Ли Куан Ю «үшінші әлемнен бірінші әлемге» реформаларының мемлекет тарихының өтпелі кезеңдерінің маңыздылығын анықтаңдар


3-топ: Махатхир Мохаммадтың реформаларының маңыздылығын айқындаңдар


4-топ: Махатхир Мохаммадтың мемлекет тарихындағы рөлін анықтаңдар;





Басым бөлігі орындайды: Венн диаграммасы арқылы. Жұптық жұмыс

Сингапур және Малайзия мемлекеттерінің модернизациясының ерекшеліктерін салыстырып, талдаңдар

Shape1

Малайзия

Shape2

Сингапур







Кейбір оқушылар орындайды: «Балық қаңқасы» әдісі

3-тапсырма: Тарихи оқиғаларды талдау негізінде Оңтүстік-Шығыс Азиядағы «экономикалық ғажайып» факторларын тұжырым жасаңдар

Қалыптастырушы бағалау: «Бағдаршам» әдісі

Дескриптор: Білім алушы –

-Сингапур, Малайзия мемлекеттері бейнефиьм көреді;

-Мәтінді топпен оқиды ,келесі топтарға барып түсіндіреді;

- Ли Куан Ю Премьер-министр болып қызмет атқарғанын, оқыған оқу орындарын, атқарған қызметтері, жазған еңбектерін анықтайды;

- Ли Куан Ю ең басты мақсаты –күшті Сингапур мемлекетін құру,«үшінш і әлемнен бірінші әлемге» реформаларының мемлекет тарихының өтпелі кезеңдерінің маңыздылығын анықтайды;

- Махатхир Мохаммадтың білім,экономика саласындағы реформаларының маңыздылығын айқындайды;

- Махатхир Мохаммадтың мемлекет тарихындағы рөлін анықтайды;

-оқығандарын постерге түсіріп жазады, сынып алдында қорғайды;

-Өзара топтық бағалау жүреді

Дескриптор: Білім алушы –

-Сингапурдың айырмашылығын жазады;

-Малайзияның айырмашылығын жазады;

- мемлекеттердің модернизациясының ұқсастығын жазады;

-Сингапур мен Малайзия мемлекеттерінің модернизациясының айырмашылығы мен ұқсастығын салыстырып талдайды

Дескриптор :Білім алушы –

  • Сингапурдың «экономикалық ғажайып» факторларының себептерін балық қаңқа сүйектеріне жазады;

  • Малайзияның «экономикалық ғажайып» факторларының себептерін балық қаңқа сүйектеріне жазады;

  • Өз пікірлерін ортада қорғап береді;

  • өзара топтық бағалау жүреді;


«2х2» жұп аралық

бағалау








«Өзін-өзі бағалау»

(дұрыс жау аппен сәйкес тендіріңіз)

https://youtu.be/2K75XnOMDZ0

https://youtu.be/0ThjNRrf4ro






таратпа мәтіндер,




оқулық,



флипчарт қағаздары,

маркерлер





интербелсенді тақта

Дүниежүзінің саяси картасы





бағалау парақтары

тағы басқа

Аяқталуы


Кері байланыс.

Сабақта меңгергенім.........

Сабақта қиын болған тұстар.........

Тақырыпты меңгергенін анықтау

«Өзін-өзі бағалау»


































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
27.03.2022
1758
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі