Сабақтың мақсаты
|
Барлық оқушылар
орындайды: Ли Куан Ю туралы мәлімет
анықтайды; Ли Куан Ю «үшінші әлемнен бірінші әлемге» реформаларының
мемлекет тарихының өтпелі кезеңдерінің маңыздылығын анықтайды;
Махатхир Мохаммадтың реформаларының маңыздылығын айқындайды;
Махатхир Мохаммадтың мемлекет тарихындағы рөлін
анықтайды; (білу,
түсіну)
Басым бөлігі
орындайды: Сингапур және Малайзия
мемлекеттерінің модернизациясының ерекшеліктерін салыстырып,
талдайды; (қолдану)
Кейбір оқушылар
орындайды: Тарихи оқиғаларды талдау
негізінде Оңтүстік-Шығыс Азиядағы «экономикалық ғажайып»
факторларын тұжырым жасайды; (жинақтау,
бағалау)
|
Тілдік
мақсат
|
«Джигсо» әдісімен, топпен мәтінді оқып,
талқылайды, постермен жұмыс жасайды.
(оқылым, айтылым, тыңдалым,
жазылым дағдылары
қалыптасты)
Венн диаграммасы
арқылы жұппен жұмыс жасай
отырып, айтылым, тыңдалым, жазылым
дағдылары қалыптасты.
Кейбір оқушылар
орындайды: «Балық қаңқасы»
әдісі , жеке жұмыс білім
алушылардың айтылым, тыңдалым,жазылым
дағдылары қалыптасты
|
Ортасы
|
Барлық оқушылар
орындайды: «Джигсо» әдісі арқылы Сингапур, Малайзия
мемлекеттері туралы бейнефильм
көрсетіледі.
«Джигсо» әдісі арқылы топпен мәтінді оқып
талқылайды, постермен жұмыс.
1-тапсырма
1-топ: Ли Куан Ю туралы мәлімет
анықтаңдар
2-топ: Ли Куан Ю «үшінші әлемнен
бірінші әлемге» реформаларының мемлекет тарихының өтпелі
кезеңдерінің маңыздылығын
анықтаңдар
3-топ: Махатхир Мохаммадтың
реформаларының маңыздылығын
айқындаңдар
4-топ: Махатхир Мохаммадтың мемлекет
тарихындағы рөлін
анықтаңдар;
Басым бөлігі
орындайды: Венн диаграммасы арқылы. Жұптық
жұмыс
Сингапур және Малайзия
мемлекеттерінің модернизациясының ерекшеліктерін салыстырып,
талдаңдар
Малайзия
Сингапур
Кейбір оқушылар орындайды:
«Балық қаңқасы» әдісі
3-тапсырма: Тарихи оқиғаларды
талдау негізінде Оңтүстік-Шығыс Азиядағы «экономикалық ғажайып»
факторларын тұжырым жасаңдар
Қалыптастырушы бағалау:
«Бағдаршам» әдісі
|
Дескриптор: Білім
алушы –
-Сингапур, Малайзия
мемлекеттері бейнефиьм
көреді;
-Мәтінді топпен
оқиды ,келесі топтарға барып
түсіндіреді;
- Ли Куан Ю
Премьер-министр болып қызмет атқарғанын, оқыған оқу орындарын,
атқарған қызметтері, жазған еңбектерін
анықтайды;
- Ли Куан Ю ең басты
мақсаты –күшті Сингапур мемлекетін құру,«үшінш і әлемнен бірінші
әлемге» реформаларының мемлекет тарихының өтпелі кезеңдерінің
маңыздылығын анықтайды;
- Махатхир Мохаммадтың
білім,экономика саласындағы реформаларының маңыздылығын
айқындайды;
- Махатхир Мохаммадтың мемлекет
тарихындағы рөлін анықтайды;
-оқығандарын
постерге түсіріп жазады, сынып алдында
қорғайды;
-Өзара топтық
бағалау жүреді
Дескриптор: Білім
алушы –
-Сингапурдың айырмашылығын
жазады;
-Малайзияның айырмашылығын
жазады;
- мемлекеттердің
модернизациясының ұқсастығын
жазады;
-Сингапур мен Малайзия
мемлекеттерінің модернизациясының айырмашылығы мен ұқсастығын
салыстырып талдайды
Дескриптор :Білім
алушы –
-
Сингапурдың «экономикалық
ғажайып» факторларының себептерін балық
қаңқа сүйектеріне жазады;
-
Малайзияның «экономикалық
ғажайып» факторларының себептерін балық
қаңқа сүйектеріне жазады;
-
Өз пікірлерін ортада қорғап
береді;
-
өзара топтық бағалау
жүреді;
|
«2х2» жұп
аралық
бағалау
«Өзін-өзі
бағалау»
(дұрыс жау аппен сәйкес
тендіріңіз)
|
https://youtu.be/2K75XnOMDZ0
https://youtu.be/0ThjNRrf4ro
таратпа
мәтіндер,
оқулық,
флипчарт
қағаздары,
маркерлер
интербелсенді
тақта
Дүниежүзінің саяси
картасы
бағалау
парақтары
тағы
басқа
|