Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Липидтердің құрылымдық компоненттері. Майлардың химиялық құрылысы мен қызметтері.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Білім беру ұйымының атауы |
|
Бөлім: |
10.1А Молекулалық биология және биохимия |
Педагогтың аты-жөні |
|
Сыныбы: 10 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Липидтердің құрылымдық компоненттері. Майлардың химиялық құрылысы мен қызметтері. |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
10.4.1.4 майлардың химиялық құрылысы мен қызметтерін сипаттау |
Сабақтың мақсаты: |
Майды химиялық зат ретінде түсінік қалыптастыру Липидтердің құрамын, жіктелуін, физикалық химиялық қасиеттерін, олардың биологиялық маңызын зерттеу |
Құндылыққа баулу |
Сыйластық негізгі түсініктерді талқылау кезінде сыныптастар пікірін құрметтеу Достық Командалық жұмысты және қызметті жоспарлау қажеттілігі кезінде оқушылардың төзімділігі мен достық қарым-қатынасын қамтамасыз етеді Еңбекқорлық және шығармашылық қалыптасады. Жалпыұлттық идея «Мәңгілік ел» Оқушыларды болашақта ғылымды оқуға және өзін-өзі |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/уақыты |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 10/ 2-5 5-7 7-10
|
|
Оқушылар бір-біріне жүректен шыққан жылы сөздерін айтады Оқушылар түрлі түсті қаламсапты таңдау арқылы топтарға бірігеді. Оқушылар алдыңғы білімді еске түсіру үшін берілген сұрақтарды барабан айналдыра отырып жауап береді. Сілтемеде https://wordwall.net/ru/resource/60062344 Сыныптастарынынң пікірін толықтырады. Ұжымдық талқыға салады. Өз ойын толықтырады |
Қошемет сөздермен ынталандыру. Жарайсыңдар! Сәттілік! Дескриптор: ҚБ «Мадақтау» әдісі арқылы мұғалімнің бағалауы |
Презентация Қаламсаптар |
||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 10 – 20мин Топтық жұмыстар Жұптық жұмыс |
1.Липидтердің құрамына қандай май қышқылдар кіреді деп ойлайсың? (сары май құрамына карбон қышқылдары кіреді) 2.Табиғи липидтерді атай аласыздар ма? (глицеролипидтер)
1-топ тапсырмасы : Липидтердің құрамына кіретін маңызды қаныққан май қышқылдарын талдаңыздар. С4 – С24 2-топ тапсырмалары : Липидтердің құрамына кіретін маңызды қаныққпаған май қышқылдарын талдаңыздар 3-топ тапсырмалары : Липидтердің құрамына кіретін біратомды спирттерді сипаттаңыздар 3-тапсырма Жеке жұмыс Берілген тапсырмадан сурет пен сөзді сәйкестендіріңіз
А В С 1.Фосфолипидтер 2. Липопротеиндер 3. Гликолипидтер Сұрақтар: 1.Жасуша мембранасының құрымына кіретін липидті атаңыз? Суреттен сызып көрсетіңіз? 2. Қанның лимфаға тасымалдануын атаңыз? 3.Хлороплатсың мембранасында қандай липидтер кезедседі?
Оқушылардың функционалдық білімін арттыратын тапсырмалар Липидтер тағамның көзі ретінде өте маңызды, себебі құрамында— А, О, Е, К секілді дәрумендер бар және май қышқылдары бар, олар әртүрлі гормондарды синтездейді.
Өсімдік майлары дегенімізне? триглицеридтер қосалық заттар өсімдік майларын қайдан алады? тұқымдарынан ж емістерден
Берілген сұрақтарды сөздермен байланыстырыңыздар Жұптық жұмыс. «Сәйкестендір» әдісін қолданып тапсырмасын бірлесіп орындайды 1-тапсырма кестеден сәйкестендір
Жауаптары: 1.В, 2.Д, 3.Е, 4.В, 5.А
2-тапсырма сілтемеге өтіп формула мен атауын сәйкестендіріңіз |
Оқушылар бейнекөрсетілімді мұқият көреді, Мұғалімнің сұрақтарына жауап береді Қажетті ақпараттарды жазып алады. Суретті мұқият талдайды
Берілген тапсырманы топтасып орындайды Липидтердің құрамына кіретін қаныққан майқышқылдарының аттарын атап, формуласын жазады.
Оқушылар суретте берілген тапсырманы тиімді қолдана отырып орындайды
1,2,3 санымен берілген суретте не бейнеленгенін атайды.
Оқушылар берілген тапсырманы мәтінді оқып орындайды, сұрақтарға жауап береді
Оқушылар топта жұптасып, сәйкестігін тап тапсырмасын орындайды
Сілтеме арқылы қызықты тапсырманы липидтердің формуласымен атауын сәйкестендіреді
|
Бағалау: Шапалақ әдісі
Дескриптор: -маңызды май қышқылдарын түсіндіреді -біратомды спирттерді атайды
Бағалау: Топтарбірін-бірі бағалауы
Дескриптор: -жасуа мембранасындағы липидтерді белгілейді -қанның құрамындағы май қышқылын атайды -хлоропластардағы липидтерді атаңыз
Дескриптор: - май қышқылдарының рөлін атайы -пайдалы майлардың кезедсетін орынын сипаттайды Бағалау: Сотка әдісі
Дескриптор: -майлар, триглицеридтер, қарапйым липидтер, балауыздар, фосфолипидтерді дұрыс анықтамасын сәйкестендіреді Барлығы -2балл
|
https://youtu.be/8y3vf9DIn8o?si=psA0-JiXJeqfCHt4
https://wordwall.net/ru/resource/60070310
https://learningapps.org/watch?v=py9dvq2qk23
|
||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы Жеке жұмыс
Рефлекия Үй тапсырмасы |
Биологиялық диктант Фосфолипидтер ..................мен ...................организмдерінде кездеседі. Адамның жүйке ұлпаларында және омыртқалы жануарларда көпшілігі, өсімдіктердің тұқымында көптеген ......................, жануарлардың жүрегі мен бауырында, құстардың жұмыртқаларында. ................. негізінен жасушалық мембраналардың қалыптасуына қатысатын және жануарлардың барлық жасушаларында кездесетін өнім.
«Бір ауыз сөз» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
32 параграфты оқу, тапсырмаларын орындау
|
Оқушылар берліген тапсырманы сабақтың өн бойынан алған білімдерін қолдана отырып орындайды
Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б. |
Дескриптор: -қалып қойған сөздерді жазады -2балл
|
Үлестірме материалдар
|