Литосфера. Жер бедерінің қалыптасу және таралу заңдылықтары. Жер бедерінің жіктелуі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Литосфера. Жер бедерінің қалыптасу және таралу заңдылықтары. Жер бедерінің жіктелуі

Материал туралы қысқаша түсінік
8-сынып оқушыларына
Материалдың қысқаша нұсқасы


Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

Физикалық география. 3.1 Литосфера

Мектеп: «Н.Островский атындағы гуманитарлық-экономикалық мектеп лицейі» КММ

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Нургалиева А.С.

Сынып: 8

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Жер бедерінің қалыптасу және таралу заңдылықтары. Жер бедерінің жіктелуі

Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес)

8.3.1.1- жер бедерінің қалыптасу және таралу заңдылықтарын зерттейді

8.3.1.2 – жер бедері түрлерін жіктейді

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: Жер бедерінің қалыптасу және таралу заңдылықтарын анықтау

Басым бөлігі: Жоспар бойынша жер бедері түрлерін сипаттау

Кейбіреуі: Карталарды салыстыру арқылы жер бедерінің таралу заңдылықтарына болжам жасау

Бағалау критерийі

Жер бедерінің қалыптасу және таралу заңдылығын анықтайды;

Жоспар бойынша жер бедері түрлерін сипаттайды;

Карталарды салыстыру арқылы жер бедерінің таралу заңдылықтарына болжам жасайды

Тілдік мақсаттар


Оқылым: жер бедерінің түрлері мен қалыптасу заңдылықтары туралы анықтамалар мен қосымша мәліметтерді оқиды.

Тыңдалым: Жер бедері туралы бейнематериал көреді.

Айтылым. жазылым: Бейнематериал бойынша пікір алмасады. Жер бедерінің қалыптасуына әсер ететін күштер мен жер қыртысындағы қозғалыс түрлерін жазады.

Пәндік лексика және терминология:эндогендік, экзогендік, антиклиналь, синклиналь, моноклинль, субдукция, спрединг, ығысу, үгілу.

Диалог құруға қажетті сөздер топтамасы: Жер бедерінің барлық пішіндерінің қалыптасуына әсер етуші күштер екі топқа ... және ... жіктеледі. Қатпарлану кезінде біртұтас жоғары көтерілген бөлігі - ....

Құндылықтарға баулу


Қазақстандық паториотизмге және азаматтық жауапкершілікке, құрмет, ынтымақтастық, ашықтыққа тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыс

Химия: Үгілу әрекеті нәтижесінде тау жыныстарының химиялық құрамы өзгеріске ұшырамаса, ол – физикалық үгілу, ал минералдық құрамы өзгеріске ұшырай отырып үгітілсе, химиялық үгілу деп аталады.

Алдыңғы білім


7.3.1.1 -литосфераның құрылысы мен заттық құрамын анықтайды

7.3.1.2 -Жердің тектоникалық құрылымы мен литосфералық плиталардың орналасуын картадан көрсетеді және сипаттайды

7.3.1.3 -Жер қыртысының тектоникалық қозғалыстарынталдайды: дрейф, коллизия, субдукция, спрединг

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар

Сабақтың басы




1 мин



2 мин









Психологиялық ахуал қалыптастыру:

  • Бір-бірімізді тыңдаймыз десек, 1 рет қол шапалақтаймыз.

  • Ұйымшыл боламыз десек, 2 рет

  • Белсенділік танытамыз десек, 3 рет шапалақтаймыз.

Бейнекөрсетілім: «Тақталар тектоникасы»



Бейнекөрсетілімнен кейін оқушылар мұғаліммен бірлесе отырып жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатын айқындап алады.

Мұғалім «ИӘ/ЖОҚ» әдісі арқылы алдыңғы білімдерін тексереді.

  1. Жердің сыртқы қатты, тасты қабаты литосфера деп аталады. (Иә)

  2. Жер қыртысының тұрақты, қозғалмайтын бөлігі – платформалар деп аталады. (Иә)

  3. Тақталар жылына 10 см-ге дейін қозғалады. (Жоқ)

  4. Платформалар ежелгі және жас деп екіге бөлінеді. (Иә)

  5. Геосинклинал – жер қыртысының қозғалмайтын бөлігі. (Жоқ)











Бейнекөрсетілім: «Тақталар тектоникасы». Twig Bilim ресурстық порталы https://twig-bilim.kz/kz/film/plate-tectonics


Сабақтың ортасы

6 мин






























3 мин


1 мин

1-тапсырма (Т).

1-топ. Бейнематериалмен жұмыс «Жер бедерінің түрлері». Төмендегі сұрақтарға жауап бере отырып, постерге бейнематериал бойынша қорытындыны бейнелеңіздер.

  1. Жер бедерін өзгеріске ұшырататын күштер

  2. Таулардың түзілуі мен пайда болуы

  3. Жазықтардың қалытасуы.



2-топ. Картамен жұмыс. Физикалық және тектоникалық карталарды салыстырып, жер бедерінің негізгі түрлерінің таралу заңдылықтарын кестеге толтырып. Жер бедерінің ірі формаларын кескін картаға түсіріңіздер.

Жер бедері

Орналасқан материгі

Қндай тектоникалық құрылымда орналасқан?

Қандай тектоникалық құрылымның бірігуінен немесе ажырауынан пайда болған

Қандай заңдылыққа негізделген

  1. Гималай таулары





  1. Батыс Сібір жазығы

























3-топ. Мәтінмен жұмыс. Скрайбинг

  1. Мәтіндегі негізгі түсініктерді белгілеңіздер.

  2. Себеп-салдар байланыстарын анықтап, скрайбинг әдісі арқылы постерге бейнелеңіздер.

Әрбір топтан бір спикер шығып, жұмыстарын қорғайды.



ҚБ: «Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы 1-топ 2-топты, 2-топ 3-топты, 3-топ 1- топтың жұмыстарын бағалайды.

Бағалау критерийлері:

  1. Тапсырманы нақты орындау

  2. Графикалық бейнелердің эстетикалық жағдайы

Дескриптор:

  • жер бедерінің қалыптасу және таралу заңдылығын анықтайды;

  • кескін картамен жұмыс жүргізеді;

  • карталарды салыстыру арқылы болжам жасайды.



Бейнематериал «Рельеф формасы» Twig Bilim ресурстық порталы https://twig-bilim.kz/kz/film/land-formations





8-сыныпқа арналған «География» атласы, дүниежүзінің физикалық кескін картасы, дүниежүзінің тектоникалық картасы



































8-сыныпқа арналған «География» оқулығы, Мектеп баспасы, 2018 жыл. Постер, қима суреттер.

Сабақтың соңы

2 мин

Рефлексия «Олимпиада сақиналары». Бүгінгі сабақтан алған әсерлеріңіз бен ойларыңызды стикерге жазып, соған сәйкес сақинаға жабыстырыңыздар. Жеңісті күндеріңіз көп болсын.







Постер

Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Саралау тапсырмасы сабақ мақсатына сай құрастырылды.

Тапсырманы орындай алмаған балаларға жеңілдетілген түрдегі тапсырмалар беріп, ынталандырып отырамын. Қабілеті жоғары оқушылар тапсырманы уақытынан бұрын орындаған жағдайда проблемалық сұрақтар қою арқылы көмектесемін.

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

1-тапсырмада 3 топ бір-бірінің жұмысын «екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы бағалайды. Орындалған тапсырманың екі күшті жағын атап көрсетіп, бір ұсыныстарын айтады. Бұл әдіс арқылы топтар бір-біріне әділ баға беру мүмкіндігіне ие.Бағалау алдын-ала әзірленген критерйлер бойынша жүргізіледі.



Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

Тапсырмалар оқушының жас ерекшелігіне сай әзірлеу.

Кабинетте қауіпсіздік ережесін сақтау.

Кабинеттің санитарлық-гигиеналық жағдайын қадағалау.





Сабақ бойынша рефлексия









Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:



Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:



2:



Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?








Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
22.02.2020
1476
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі