Материалдар / Литосфера. Жер бедерінің қалыптасу және таралу заңдылықтары. Жер бедерінің жіктелуі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Литосфера. Жер бедерінің қалыптасу және таралу заңдылықтары. Жер бедерінің жіктелуі

Материал туралы қысқаша түсінік
8-сынып оқушыларына
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Ақпан 2020
1143
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

Физикалық география. 3.1 Литосфера

Мектеп: «Н.Островский атындағы гуманитарлық-экономикалық мектеп лицейі» КММ

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Нургалиева А.С.

Сынып: 8

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Жер бедерінің қалыптасу және таралу заңдылықтары. Жер бедерінің жіктелуі

Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес)

8.3.1.1- жер бедерінің қалыптасу және таралу заңдылықтарын зерттейді

8.3.1.2 – жер бедері түрлерін жіктейді

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: Жер бедерінің қалыптасу және таралу заңдылықтарын анықтау

Басым бөлігі: Жоспар бойынша жер бедері түрлерін сипаттау

Кейбіреуі: Карталарды салыстыру арқылы жер бедерінің таралу заңдылықтарына болжам жасау

Бағалау критерийі

Жер бедерінің қалыптасу және таралу заңдылығын анықтайды;

Жоспар бойынша жер бедері түрлерін сипаттайды;

Карталарды салыстыру арқылы жер бедерінің таралу заңдылықтарына болжам жасайды

Тілдік мақсаттар


Оқылым: жер бедерінің түрлері мен қалыптасу заңдылықтары туралы анықтамалар мен қосымша мәліметтерді оқиды.

Тыңдалым: Жер бедері туралы бейнематериал көреді.

Айтылым. жазылым: Бейнематериал бойынша пікір алмасады. Жер бедерінің қалыптасуына әсер ететін күштер мен жер қыртысындағы қозғалыс түрлерін жазады.

Пәндік лексика және терминология:эндогендік, экзогендік, антиклиналь, синклиналь, моноклинль, субдукция, спрединг, ығысу, үгілу.

Диалог құруға қажетті сөздер топтамасы: Жер бедерінің барлық пішіндерінің қалыптасуына әсер етуші күштер екі топқа ... және ... жіктеледі. Қатпарлану кезінде біртұтас жоғары көтерілген бөлігі - ....

Құндылықтарға баулу


Қазақстандық паториотизмге және азаматтық жауапкершілікке, құрмет, ынтымақтастық, ашықтыққа тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыс

Химия: Үгілу әрекеті нәтижесінде тау жыныстарының химиялық құрамы өзгеріске ұшырамаса, ол – физикалық үгілу, ал минералдық құрамы өзгеріске ұшырай отырып үгітілсе, химиялық үгілу деп аталады.

Алдыңғы білім


7.3.1.1 -литосфераның құрылысы мен заттық құрамын анықтайды

7.3.1.2 -Жердің тектоникалық құрылымы мен литосфералық плиталардың орналасуын картадан көрсетеді және сипаттайды

7.3.1.3 -Жер қыртысының тектоникалық қозғалыстарынталдайды: дрейф, коллизия, субдукция, спрединг

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар

Сабақтың басы




1 мин



2 мин









Психологиялық ахуал қалыптастыру:

  • Бір-бірімізді тыңдаймыз десек, 1 рет қол шапалақтаймыз.

  • Ұйымшыл боламыз десек, 2 рет

  • Белсенділік танытамыз десек, 3 рет шапалақтаймыз.

Бейнекөрсетілім: «Тақталар тектоникасы»



Бейнекөрсетілімнен кейін оқушылар мұғаліммен бірлесе отырып жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатын айқындап алады.

Мұғалім «ИӘ/ЖОҚ» әдісі арқылы алдыңғы білімдерін тексереді.

  1. Жердің сыртқы қатты, тасты қабаты литосфера деп аталады. (Иә)

  2. Жер қыртысының тұрақты, қозғалмайтын бөлігі – платформалар деп аталады. (Иә)

  3. Тақталар жылына 10 см-ге дейін қозғалады. (Жоқ)

  4. Платформалар ежелгі және жас деп екіге бөлінеді. (Иә)

  5. Геосинклинал – жер қыртысының қозғалмайтын бөлігі. (Жоқ)











Бейнекөрсетілім: «Тақталар тектоникасы». Twig Bilim ресурстық порталы https://twig-bilim.kz/kz/film/plate-tectonics


Сабақтың ортасы

6 мин






























3 мин


1 мин

1-тапсырма (Т).

1-топ. Бейнематериалмен жұмыс «Жер бедерінің түрлері». Төмендегі сұрақтарға жауап бере отырып, постерге бейнематериал бойынша қорытындыны бейнелеңіздер.

  1. Жер бедерін өзгеріске ұшырататын күштер

  2. Таулардың түзілуі мен пайда болуы

  3. Жазықтардың қалытасуы.



2-топ. Картамен жұмыс. Физикалық және тектоникалық карталарды салыстырып, жер бедерінің негізгі түрлерінің таралу заңдылықтарын кестеге толтырып. Жер бедерінің ірі формаларын кескін картаға түсіріңіздер.

Жер бедері

Орналасқан материгі

Қндай тектоникалық құрылымда орналасқан?

Қандай тектоникалық құрылымның бірігуінен немесе ажырауынан пайда болған

Қандай заңдылыққа негізделген

  1. Гималай таулары





  1. Батыс Сібір жазығы

























3-топ. Мәтінмен жұмыс. Скрайбинг

  1. Мәтіндегі негізгі түсініктерді белгілеңіздер.

  2. Себеп-салдар байланыстарын анықтап, скрайбинг әдісі арқылы постерге бейнелеңіздер.

Әрбір топтан бір спикер шығып, жұмыстарын қорғайды.



ҚБ: «Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы 1-топ 2-топты, 2-топ 3-топты, 3-топ 1- топтың жұмыстарын бағалайды.

Бағалау критерийлері:

  1. Тапсырманы нақты орындау

  2. Графикалық бейнелердің эстетикалық жағдайы

Дескриптор:

  • жер бедерінің қалыптасу және таралу заңдылығын анықтайды;

  • кескін картамен жұмыс жүргізеді;

  • карталарды салыстыру арқылы болжам жасайды.



Бейнематериал «Рельеф формасы» Twig Bilim ресурстық порталы https://twig-bilim.kz/kz/film/land-formations





8-сыныпқа арналған «География» атласы, дүниежүзінің физикалық кескін картасы, дүниежүзінің тектоникалық картасы



































8-сыныпқа арналған «География» оқулығы, Мектеп баспасы, 2018 жыл. Постер, қима суреттер.

Сабақтың соңы

2 мин

Рефлексия «Олимпиада сақиналары». Бүгінгі сабақтан алған әсерлеріңіз бен ойларыңызды стикерге жазып, соған сәйкес сақинаға жабыстырыңыздар. Жеңісті күндеріңіз көп болсын.







Постер

Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Саралау тапсырмасы сабақ мақсатына сай құрастырылды.

Тапсырманы орындай алмаған балаларға жеңілдетілген түрдегі тапсырмалар беріп, ынталандырып отырамын. Қабілеті жоғары оқушылар тапсырманы уақытынан бұрын орындаған жағдайда проблемалық сұрақтар қою арқылы көмектесемін.

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

1-тапсырмада 3 топ бір-бірінің жұмысын «екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы бағалайды. Орындалған тапсырманың екі күшті жағын атап көрсетіп, бір ұсыныстарын айтады. Бұл әдіс арқылы топтар бір-біріне әділ баға беру мүмкіндігіне ие.Бағалау алдын-ала әзірленген критерйлер бойынша жүргізіледі.



Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

Тапсырмалар оқушының жас ерекшелігіне сай әзірлеу.

Кабинетте қауіпсіздік ережесін сақтау.

Кабинеттің санитарлық-гигиеналық жағдайын қадағалау.





Сабақ бойынша рефлексия









Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:



Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:



2:



Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?








Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!