Т.А (Ұ) «Мектеп ауласына
саяхат» суретіне сәйкес тыңдалым-айтылым дағдысы бойынша оқушылар
саяхат жасайды Құндылық:Оқушылар өз ойын ашық
еркін жеткізетін құндылығын
тәрбиелеймін(Ашықтық)
Тәсілдеме:(Ұ)Уәждеу және қызықтыру
тәсілдемесін негізге ала отырып, ұжымдық жұмыс ретінде
ұсынамын.
МТ: Лл дыбысы мен әрпін
таныстырамын.
(Ұ) «Лақ»сөзіне дыбыстық талдау
жасатамын, лақ үш дыбыс,л қандай дыбыс?
Дауыссыз ,неге өйткені ол созылмайды, сондықтан дауыссыз,буындап
оқу және тұтас оқу түрлерін қолдану оқу мақсатына сәйкес,сөзді
дауыстап оқытамын.
(ҚБ) Оқу мақсатына сәйкес
оқушылардың буындап оқу және тұтас оқу түрлерін «Смайл» әдісі
арқылы бағалаймын.
Тыңдалым (
аудиожазба)
(Т)1-тапсырма
Сөздерді буындап, тұтас
оқыту мақсатына сәйкес оқыту, әр топқа үш бағандағы сөздерді бундап
оқуға ұсынамын.
1 топ – сөздерді оқы (ал,ала Алан Алан, ала
ал.
Суреттердің көмегімен
ауладан Л әрпін табайық ,дүрбі арқылы жан- жақта ілініп тұрған
сөздерді табады екінші,үшінші,төртінші топтарға беріп, сөздерге
дыбыстық талдау қоса жасатамын
2 топ – екі сөзден
табады
3 топ – екі сөзден
табады
4 -топ -екі сөзден
табады
Гүл,лақ,алма, шелек,
қарлығаш ,көбелек
Тәсілдеме :Оқу әрекеті топтық формада
ұйымдастыру тәсіліне негізделген.
Құндылық:Бірлесе оқи отырып, топ
мүшелерін ынтымақтастыққа
тәрбиелеймін.
(ҚБ) Топ ішінде оқушылар
буындап, тұтас оқу дағдысын, «Басбармақ»әдісі арқылы
бағалайды.
Барлығын түсіндім =бас бармақ
жоғары көтеріледі,
Енді түсініп келемін=бас
бармақ жанына қарай көрсетіп тұрады
Түсінбедім=бас бармақ төмен
көрсетеді
(Ө)(ҚБ)Тапсырмасы.
Сөздерді оқы. Суреттермен
сәйкестендір.
Ша-на тау-лар та-ға нан
қо-ша-қан пар-та
Оқушыларға тапсырмалар
жинағынан «Оқу түрлерін қолдану» тақырыбында таратыладыСөздерді
оқып, суреттермен сәйкестендіру ұсынылады
Ойлау дағдыларының
деңгейі: қолдану.
(ҚБ) Сөздерді буындап оқып
суреттермен сәйкестендіруді бағалау критерийлеріне
сәйкес дескрипторлар арқылы
бағалаймын.
Дескриптор:
-сөздерді буындап немесе
тұтас оқиды;
- сөздерді мағынасына қарай
сәйкес суреттермен байланыстырады.
(ҚБ) Рөлге бөліп
оқыған,сонымен қатар қосымша әдебиеттен деректер тапқан оқушыларды
ұжыммен «От шашу» әдісі арқылы
бағалайды.
Сергіту
сәті:
Бала бала
балақан,
Қане қайсы
алақан.
Саусақтарың
әйбат,
Былай-былай
ойнат.
МК(Ө) Дәптермен жұмыс
(электрондық оқулықты пайдалану)
1.Лл әрпін
жазу, оқушылардың әріптерді жазу
дағдыларын қалыптастыруда бастырып жазу әдісі мен
генетикалық әдісті қолдана отырып
жазғызамын.
Тапсырмаларын
орындау:
1.
Суретті пайдаланып сызба
арқылы сөйлем құрастыр (3)
2.Лл дыбысы бар сөздерді
себетке жинау.
Көк және қызыл
қарындаштарын дайындап қою
3.Лл дыбысын қай киіз үйге
енгіземін?(5)
Саралау:Қарқын тәсілі
арқылы. –қарқыны жылдам оқушы қосымша анықтаған сөйлемді оқу
мақсатына сәйкес, сөйлемді бас әріптен бастап
жазып, сөйлем соңына тиісті тыныс белгілерін қойып, тақтаға
жазғызамын. Басқа оқушылар дәптерге көшіріп
жазады.
«Алмат, алма ал! Ала
ат.»
|