Материалдар / Логарифм және оның қасиеттері тақырыбына есептер шығару.

Логарифм және оның қасиеттері тақырыбына есептер шығару.

Материал туралы қысқаша түсінік
Логарифм және оның қасиеттері тақырыбына есептер шығару. 11 сыныпта өтілген сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Мамыр 2018
6948
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Алгебра және анализ бастамаларыМектеп №3 Қабанбай орта мектебі

Күні 21.10.2015Мұғалім есімі Бакуашева Динар Камешовна

Сынып 11Қатысқандар саны қатыспағандар саны

ТақырыбыЛогарифм және оның қасиеттері тақырыбына есептер шығару. 
Сабақ негізделген оқу мақсаты



1. Логарифм ұғымы және оның қасиеттерін қорытындылау, есептер шығаруда логарифмнің анықтамасы мен қасиеттерін қолдана білу дағдыларын бекіту. 2. Есеп шығару барысында оқушылардың ойлау қабілеттерін дамыту, іскерлік білімдерін, дағдыларын қалыптастыру;3. Оқушыларды бар ақпаратты пайдаланып жұмыс істеуге, шапшандыққа, бір-бірлерін тыңдауға тәрбиелеу.
Оқу нәтижелеріБарлық оқушылар
  • Логарифм қасиеттерін біледі және қарапайым түрлендірулерді орындай алады


  • Оқушылардың басым бөлігі
  • Логарифм қасиеттерін пайдаланып есептер шығара алады


  • Кейбір оқушылар
  • Логарифм қасиеттерін пайдаланып есептер шығара алады және күрделі түрлендірулер жасай алады
  • Сабақ түрі, әдіс-тәсілдері:Бекіту сабағы. Топтық жұмыс.жеке оқушылармен жұмыс.  Диалогтік оқыту. Сыни тұрғыдан ойлау. Блум таксономиясын пайдалану.
    Сабақтың көрнекілігі:Слайдтар, үлестірмелер, топтарға арналған тапсырмалар жазылған үлестірмелер, плакаттар формулалар жазылған.
    Күтілетін нәтижелер:Оқушылар логарифм анықтамасын, қасиеттерін біледі, оларды пайдаланып есептер шығара алады.
    Алдыңғы оқу



    Жоспар

    Жоспарланған уақыт

    Жоспарланған жаттығуларРесурс
    БасталуыКіріспеҰйымдастыру кезеңі:(3мин)



    І. Оқушылармен сәлемдесемін,түгелдеймін Сабақтың ұраны Біле бер қанша білсең- тағы тіле,Жетерсің мақсатыңа біле, біле. Ж. БаласағұнІІ. Психологиялық дайындықІІІ. Тақырыпты ашу Сөзжұмбақ шешу арқылы бүгінгі сабақтың тақырыбы ашылады , сабаққа мақсат қойылды.
  • ә) ауызша есептер.


  • Слайд

















    сөзжұмбақ
    ОртасыЖаттығуларды орындау20 мин



    1. Топқа бөлу. Әр топқа жеке тапсырма беру тарихи мәліметтер бойынша1. Деңгейлік тест тапсырмалары. (7 минут)



  • Тест-бақылау.


  • 1-нұсқа.А) 9; В) 18; С) 3; D) 0; Е) 10.А) 4; В) 1/2; С) 0; D) 1; Е) 16.
  • Теңдеуді шешіңдер: log х-1 9 = 2
  • А) 4; В) 2; С) 3; D) 1; Е) 0.
  • Өрнектің мәнін тап: log2log2log4 16?
  • А) 2; В) 4; С) 1; D) 8; Е) 0.
  • Теңдеуді шешіңдер: log 4 (4х – 16) = 1
  • А) 5; В) 3; С) 4; D) 6; Е) 8.2-нұсқа.А) 98; В) 49; С) 0; D)24; Е) 1.А) 5; В) 6; С) 0; D) 1/2; Е) 1.
  • Теңдеуді шешіңдер: log х-1 5 = 1
  • А) 4; В) 6; С) 0; D) 1; Е) 5.
  • Өрнектің мәнін тап: log2log2log3 81?
  • А) 9; В) 5; С) 1; D) 3; Е) 0.
  • Теңдеуді шешіңдер: log 3 (2х + 3) = 0
  • А) 2; В) -1; С) 0,5; D) 3; Е) 1

    Тест жауабы:

    Тест тапсырмаларын партадағы оқушылар бір-бірін тексеріп, мұғалімді хабардар етеді.



    Тест парақша
    Аяқталуы







    Қорытынды (5мин)Оқушыларға тілек Бағалау(2мин) Топ жетекшісі өз топ мүшелерінің жұмысын критерий бойынша бағалайды. Оқушыларға жиынтық бағасы қойылады.Рефлекция(2мин) Кері байланыс.
  • Менің бүгінгі білгенім...
  • - Маған қызықты болғаны...
  • - Мен мынаны түсіндім...
  • - Мен мынаны түсінбедім...
  • - Менің түсінуіме қиын болғаны
  • Үйге тапсырма беру. Өзіңді тексер тест тапсырмасы


    Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз?Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тапсырмаларды орындау барысында қадағалап соңынан жиынтық баға қойылады

    РефлексияСабақтың оқу мақсаты шынайы ма?Бүгін оқушылар не білді?Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма?Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе?





    Қорытынды бағамдау
    Қандай екі нәрсе табысты болды? (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)1.2.

    Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды? (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)1.

    Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?1



    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ