Алгебра және анализ бастамалары | Мектеп №3 Қабанбай орта мектебі
|
Күні 21.10.2015 | Мұғалім есімі Бакуашева Динар Камешовна
|
Сынып 11 | Қатысқандар саны | қатыспағандар саны
|
Тақырыбы | Логарифм және оның қасиеттері тақырыбына есептер шығару. |
Сабақ негізделген оқу мақсаты
| 1. Логарифм ұғымы және оның қасиеттерін қорытындылау, есептер шығаруда логарифмнің анықтамасы мен қасиеттерін қолдана білу дағдыларын бекіту. 2. Есеп шығару барысында оқушылардың ойлау қабілеттерін дамыту, іскерлік білімдерін, дағдыларын қалыптастыру;3. Оқушыларды бар ақпаратты пайдаланып жұмыс істеуге, шапшандыққа, бір-бірлерін тыңдауға тәрбиелеу. |
Оқу нәтижелері | Барлық оқушыларЛогарифм қасиеттерін біледі және қарапайым түрлендірулерді орындай алады |
| Оқушылардың басым бөлігіЛогарифм қасиеттерін пайдаланып есептер шығара алады |
| Кейбір оқушыларЛогарифм қасиеттерін пайдаланып есептер шығара алады және күрделі түрлендірулер жасай алады |
Сабақ түрі, әдіс-тәсілдері: | Бекіту сабағы. Топтық жұмыс.жеке оқушылармен жұмыс. Диалогтік оқыту. Сыни тұрғыдан ойлау. Блум таксономиясын пайдалану. |
Сабақтың көрнекілігі: | Слайдтар, үлестірмелер, топтарға арналған тапсырмалар жазылған үлестірмелер, плакаттар формулалар жазылған. |
Күтілетін нәтижелер: | Оқушылар логарифм анықтамасын, қасиеттерін біледі, оларды пайдаланып есептер шығара алады. |
Алдыңғы оқу |
|
Жоспар
|
Жоспарланған уақыт
| Жоспарланған жаттығулар | Ресурс |
БасталуыКіріспеҰйымдастыру кезеңі:(3мин)
|
І. Оқушылармен сәлемдесемін,түгелдеймін Сабақтың ұраны Біле бер қанша білсең- тағы тіле,Жетерсің мақсатыңа біле, біле. Ж. БаласағұнІІ. Психологиялық дайындықІІІ. Тақырыпты ашу Сөзжұмбақ шешу арқылы бүгінгі сабақтың тақырыбы ашылады , сабаққа мақсат қойылды.ә) ауызша есептер.
| Слайд
сөзжұмбақ |
ОртасыЖаттығуларды орындау20 мин
|
1. Топқа бөлу. Әр топқа жеке тапсырма беру тарихи мәліметтер бойынша1. Деңгейлік тест тапсырмалары. (7 минут)
Тест-бақылау.
1-нұсқа.А) 9; В) 18; С) 3; D) 0; Е) 10.А) 4; В) 1/2; С) 0; D) 1; Е) 16.Теңдеуді шешіңдер: log х-1 9 = 2А) 4; В) 2; С) 3; D) 1; Е) 0.Өрнектің мәнін тап: log2log2log4 16?А) 2; В) 4; С) 1; D) 8; Е) 0.Теңдеуді шешіңдер: log 4 (4х – 16) = 1А) 5; В) 3; С) 4; D) 6; Е) 8.2-нұсқа.А) 98; В) 49; С) 0; D)24; Е) 1.А) 5; В) 6; С) 0; D) 1/2; Е) 1.Теңдеуді шешіңдер: log х-1 5 = 1А) 4; В) 6; С) 0; D) 1; Е) 5.Өрнектің мәнін тап: log2log2log3 81?А) 9; В) 5; С) 1; D) 3; Е) 0.Теңдеуді шешіңдер: log 3 (2х + 3) = 0А) 2; В) -1; С) 0,5; D) 3; Е) 1
Тест жауабы:
Тест тапсырмаларын партадағы оқушылар бір-бірін тексеріп, мұғалімді хабардар етеді.
| Тест парақша |
Аяқталуы
| Қорытынды (5мин)Оқушыларға тілек Бағалау(2мин) Топ жетекшісі өз топ мүшелерінің жұмысын критерий бойынша бағалайды. Оқушыларға жиынтық бағасы қойылады.Рефлекция(2мин) Кері байланыс. Менің бүгінгі білгенім...- Маған қызықты болғаны...- Мен мынаны түсіндім...- Мен мынаны түсінбедім...- Менің түсінуіме қиын болғаныҮйге тапсырма беру. Өзіңді тексер тест тапсырмасы |
|
Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? | Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тапсырмаларды орындау барысында қадағалап соңынан жиынтық баға қойылады |
|
РефлексияСабақтың оқу мақсаты шынайы ма?Бүгін оқушылар не білді?Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма?Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе?
|
|
|
Қорытынды бағамдау |
Қандай екі нәрсе табысты болды? (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)1.2.
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды? (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)1.
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?1
|