Логарифмдік теңдеулер

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Логарифмдік теңдеулер

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақтың ұйымдастыру кезеңінде жасанды интеллектіні пайдаланылды..Бағалау әдістері күтілетін нәтижеге сай келеді, тапсырмалар оқу мақсатын ашуға сәйкестеліп жасалынған. Сабақта ұлттық құндылықты сақтау, оқушыларды ұлттық бірыңғай тестілеуге дайындауға, жас ерекшеліктеріне баса назар аударылған.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бекітемін

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: VIІ тарау. Көрсеткіштік және логарифмдік теңдеулер мен теңсіздіктер


Мектеп: «Атырау облысы Атырау қаласы Еркінқала орта мектебі»

Күні:24.02.2025

Мұғалімнің аты-жөні: Ихсанова Гулбаршын Мухашевна

Сынып: 11 Ә

Қатысқандар саны:

Сынып: 11

Сабақ тақырыбы

Логарифмдік теңдеулер


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

11.2.2.8- логарифмдік теңдеулерді шешу әдістерін білу және қолдану;


Сабақ мақсаттары

- логарифмдік теңдеулерді шешу әдістерін біледі және қолданады;

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы


Ұйымдастыру кезеңі

Амандасу.

Психологиялық ахуал қалыптастыру.

Мұғалім: Мен бірнеше тұжырымдарды оқимын, әрбір топ дәптерлеріне тұжырым дұрыс деп ойласа, «ия» деп, жалған деп ойласа, «жоқ» деп жазу керек. Бірақ мұқият болыңыз. Графикалық диктант







Жаңағы жазған графикалық тест қорытындысы бойынша және көрсетілген слайд бойынша бүгінгі сабағымыздың тақырыбы мақсаты қандай деп ойлайсыңдар:


Үй тапсырмасын тексеру

«Көршімде қалай?» әдісі арқылы үй тапсырмасын тексеру.

Графикалық диктант

Графикалық тест жауабы.

Тақтадағы слайдта тұрған теңдеулер мен оларды шешу әдістеріне назар аударамыз







Сабағымыздың мақсаты:логарифмдік теңдеулерді шешу ережелерін білу және қолдану, есептер шығару т.с.с оқушыларға айтқызу

Бағалау

әр сұраққа дұрыс жауап бере отырып оқушылар

1-ұпай жинай

алады

тексеру дәптер алмасу арқылы



Оқушылар жіберген қатемен жұмыс жасау

1 -

слайд








2-3

слайд




4-слайд








5-

слайд







6-7 слайд

Сабақтың ортасы



Тарихи анықтама мен логарифмдік функцияның өмірде қолданылуы туралы дерекке тоқталу


1-тапсырма.Жұптық жұмыс.

2-тапсырма.Жеке жұмыс.



3-тапсырма.Тақтада жұмыс.


4-тапсырма.Жеке жұмыс.

Сергіту сәті: Ауызша есеп






Жек жұмыс «Қалқан» тест түрінде

«Жұптас-бөліс»



Логарифмнің өмірде кездесуіне мысалдар келтіру

Жұптық жұмыс. Берілген теңдеуді қандай әдіспен шығаруға болады?

Бағалау дескрипторы:

-Логарифм ережесін қолдана алады.

-Анықталу облысын таба біледі.











Тақтада жұмыс. Берілген теңдеуді қандай әдіспен шығаруға болады?



Бағалау дескрипторы:

- Потенциалдау ережесін қолдана алады.

-Анықталу облысын таба біледі.












Бағалау дескрипторы:

- Жаңа айнымалыны енгізу арқылы теңдеуді шеше алады

-Анықталу облысын таба біледі.









Оқушылар жұппен әр тапсырманы орындайды, дұрыс орындаған немесе ұпайы аз жұптан сұрауға болады. Тақтадан тексеріледі.




Есепті орындау арқылы 1ұпай жинай алады









Есепті орындау арқылы

2 ұпай жинай алады











тақтада тексеріледі әр дұрыс жауапқа 1 ұпайдан беріледі








тақтада тексеріледі дұрыс жауапқа 2 ұпайдан беріледі




Әр дұрыс жауап бере отырып оқушылар

1

ұпай жинай

алады,







Әр дұрыс жауап бере отырып оқушылар

1

ұпай жинай

алады,








Әр дұрыс жауап бере отырып оқушылар

1

ұпай жинай

алады,

8-9

слайд













10-

слайд







11-12

слайд









13-слайд













14-15

слайд







16-17

Слайд







18-слайд

















19-22 слайд

Соңы





Сабақты қорытындылау

үшін:


Үйге тапсырма беріледі.



«Лайк» әдісі арқылы сабақты қорытындылайды


Жинаған ұпайларды бағаға ауыстыру:

1-6 ұпай «3»

7-10ұпай «4»

10-нан жоғары «5»









23-24

- слайд














26- cлайд
















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
04.03.2025
158
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі