|
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Көрсеткіштік және логарифмдік теңдеулер мен теңсіздіктер |
Маңғыстау облысының білім басқармасының Бейнеу ауданы бойынша білім бөлімінің « Жұмағали Қалдығараев атындағы жалпы білім беретін мектеп» КММ |
||||
|
|
Педагогтің аты-жөні: |
Карайдарова Фариза |
||||
|
|
Күні: |
|
||||
|
|
Сыныбы: 11 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
||||
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Логарифмдік теңдеулер және олардың жүйелері |
||||
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
11.2.2.8- логарифмдік теңдеулерді шешу әдістерін білу және қолдану; 11.2.2.9- логарифмдік теңдеулер жүйелерін шеше білу; |
||||
|
|
Сабақтың мақсаты: |
- логарифмдік теңдеулерді шешу әдістерін біледі және қолданады; - логарифмдік теңдеулер жүйелерін шеше біледі; |
||||
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы |
І. Ұйымдастыру кезеңі: топқа бөлу 1 топ алгебра 2топ геометрия 3 математика ІІ Сабақтың тақырыыбын керек емес сөздерді алып тастау арқылы анықтау ҰБТ Логарифмдік МЕКТЕП теңдеулерге ВЕНЕТКА есептер ІІ1. Үй тапсырмасын тексеру (Формула жаттау ) Экранға логарифді табу ережелерінің формулалары 3 минутқа көрсетіледі де өшіріледі. Оқушы есте сақтау қаблетін дамыту мақсатында экранда көрсетілген формуланы жатқа жазады. |
Сәлемдесу.Оқушылардың сабаққа дайындығын пысықтау. Үй тапсырмасын жұпта тексеру. Түсінбеген сұрақтарды сыныпта талдау. «Ауызша есептеу»
1)
2)
|
Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісіарқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!» |
Түрлі түсті қима қағаздар
|
||
|
Сабақтың ортасы |
4, Домино
ойыны:
log5 625=
4
5, тест тапсырмалары
1) А)5 б)6 с)7 д)8 е)9 2) А)-2 б)-6 с)-7 д)2 е)7 3) теңдеудің түбірлерінің қосындысын табыңдар:
А)2 б)4 с)5 д)3 е)6
6 Жұптық жұмыс 7. Қорытынды |
6Жұптық жұмыс №6
ә)
|
Дескриптор: -1-ші сұраққа жауап береді. 1-балл -2-ші сұраққа жауап береді. 1-балл -3-ші сұраққа жауап береді. 1-балл Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады |
ДК экраны Сұрақтар топтамасы. Оқулық 11-сынып.
|
||
|
Сабақтың соңы |
Үйге тапсырма
№7. Логарифмдік теідеулерді
шешу.
|
Қорытынды. Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:
Ұсыныс ... |
Бағалау. Оқушылар бір-бірін ауызша критерий бойынша бағалайды. - Кейбір оқушыларға мұғалім тарапынан кері байланыс беріледі. |
http://itest.kz/lekciya_logarifmdik_tengdeuler_men_tengsizdikteri_sheshuding_adisteri |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Логарифмдік теңдеулер және олардың жүйелері
Логарифмдік теңдеулер және олардың жүйелері
|
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Көрсеткіштік және логарифмдік теңдеулер мен теңсіздіктер |
Маңғыстау облысының білім басқармасының Бейнеу ауданы бойынша білім бөлімінің « Жұмағали Қалдығараев атындағы жалпы білім беретін мектеп» КММ |
||||
|
|
Педагогтің аты-жөні: |
Карайдарова Фариза |
||||
|
|
Күні: |
|
||||
|
|
Сыныбы: 11 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
||||
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Логарифмдік теңдеулер және олардың жүйелері |
||||
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
11.2.2.8- логарифмдік теңдеулерді шешу әдістерін білу және қолдану; 11.2.2.9- логарифмдік теңдеулер жүйелерін шеше білу; |
||||
|
|
Сабақтың мақсаты: |
- логарифмдік теңдеулерді шешу әдістерін біледі және қолданады; - логарифмдік теңдеулер жүйелерін шеше біледі; |
||||
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы |
І. Ұйымдастыру кезеңі: топқа бөлу 1 топ алгебра 2топ геометрия 3 математика ІІ Сабақтың тақырыыбын керек емес сөздерді алып тастау арқылы анықтау ҰБТ Логарифмдік МЕКТЕП теңдеулерге ВЕНЕТКА есептер ІІ1. Үй тапсырмасын тексеру (Формула жаттау ) Экранға логарифді табу ережелерінің формулалары 3 минутқа көрсетіледі де өшіріледі. Оқушы есте сақтау қаблетін дамыту мақсатында экранда көрсетілген формуланы жатқа жазады. |
Сәлемдесу.Оқушылардың сабаққа дайындығын пысықтау. Үй тапсырмасын жұпта тексеру. Түсінбеген сұрақтарды сыныпта талдау. «Ауызша есептеу»
1)
2)
|
Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісіарқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!» |
Түрлі түсті қима қағаздар
|
||
|
Сабақтың ортасы |
4, Домино
ойыны:
log5 625=
4
5, тест тапсырмалары
1) А)5 б)6 с)7 д)8 е)9 2) А)-2 б)-6 с)-7 д)2 е)7 3) теңдеудің түбірлерінің қосындысын табыңдар:
А)2 б)4 с)5 д)3 е)6
6 Жұптық жұмыс 7. Қорытынды |
6Жұптық жұмыс №6
ә)
|
Дескриптор: -1-ші сұраққа жауап береді. 1-балл -2-ші сұраққа жауап береді. 1-балл -3-ші сұраққа жауап береді. 1-балл Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады |
ДК экраны Сұрақтар топтамасы. Оқулық 11-сынып.
|
||
|
Сабақтың соңы |
Үйге тапсырма
№7. Логарифмдік теідеулерді
шешу.
|
Қорытынды. Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:
Ұсыныс ... |
Бағалау. Оқушылар бір-бірін ауызша критерий бойынша бағалайды. - Кейбір оқушыларға мұғалім тарапынан кері байланыс беріледі. |
http://itest.kz/lekciya_logarifmdik_tengdeuler_men_tengsizdikteri_sheshuding_adisteri |
||
шағым қалдыра аласыз
























