Логарифмдік теңдеулер және олардың жүйелері

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Логарифмдік теңдеулер және олардың жүйелері

Материал туралы қысқаша түсінік
Еліміздің ең атақты университеттеріне саяхат жасату арқылы, әрбір университетке барған сайын тапсырмалар орындатып отырады.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бекітемін:

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Көрсеткіштік және логарифмдік теңдеулер мен теңсіздіктер

Мектеп: Әл –Фараби атындағы орта мектеп

Педагогтің аты-жөні:

Кашкинбаева Гульзира Карсакбаевна

Күні:

25.02.2025ж

Сыныбы: 11«Ә»

Қатысушылар саны: 8 Қатыспағандар саны: -

Сабақтың тақырыбы:

Логарифмдік теңдеулер және олардың жүйелері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

11.2.2.8- логарифмдік теңдеулерді шешу әдістерін білу және қолдану;

Сабақтың мақсаты:

- логарифмдік теңдеулерді шешу әдістерін біледі және қолданады;

Құндылықтарды дарыту

«Ар-ұят» құндылығына:

Топпен, жұппен жұмыс орындау барысында құрмет, серіктестік және жеке жұмыс орындау кезінде жауапкершілік, шешім қабылдай білу және жауапкершілікті сезіну; достарына,сыныптастарына мейірімділік таныту құндылықтарын дарыту.


Сабақтың барысы:

Ұжымдық жұмыс (Постер қорғау)

Өтілген тақырыпты қайталап бекіту;

Сабақ мақсаты мен бағалау критерийлерін таныстыру;

Презентацияны қолдана отырып, бекіту тапсырмаларын орындату;

Бірлескен жұмыс (тапсырма орындау)

Тапсырманы ұсыну және дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету;

Бекітуге арналғантапсырмаларды орындату;

Тапсырмалардың жауаптарын жазу;

Жеке жұмыс (карточкадан есеп шығару)

Тапсырманы ұсыну;

оқушылар өз бетімен орындауы;

Сабақ кезеңі/

Уақыты

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5 минут


І. Ұйымдастыру кезеңі

Сабақ басында:

  • «Жақсы сөз-жан азығы» жағымды ахуал қалыптастыру;

  • «Өз қалауыңды жаса» әдісі арқылы топтарға бөлу;

  • «РРР» әдісі арқылы тақырыпты ашу. Өткенді қайталау;



ІІ. Үй тапсырмасын тексеру

Өз-өздеріне жұппен үй тапсырмасын тексерту;

  • Оқушылар сәлемдеседі;

  • Әр оқушы өзінің қалаған карточкасын таңдау арқылы, өз тобына қосылады;

  • Қасындағы оқушының үй тапсырмасын тексереді;

  • Әр оқушы сабақтың басынан

«Бағалау парақшасы»-мен танысып өз-өзін бағалап отырады;

  • Еліміздің ең атақты университеттеріне саяхат жасау арқылы топпен, жұппен және жеке жұмыстар жасайды;

  • «Мен ЖОО-на грант ұтып алғым келеді» яғни сабаққа белсене қатысу арқылы сертификат ұтып алуға тырысады;

  • «РРР» («ППП» /«ТТҚ») әдісі

PRESENTATION, PRACTICE, PRODUCTION

(ПРЕЗЕНТАЦИЯ, ПРАКТИКА, ПРОДУКТ / ТАНЫСУ, ТӘЖІРИБЕ, ҚОЛДАНУ)әдісі арқылы топпен, жұппен және жеке жұмыстар жасайды;

Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды

«Мадақтау сөз» әдісіарқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы!

Өте жақсы! Талпын!»

ДК экраны

презентация



Сұрақтар топтамасы.


Оқулық

11-сынып



Сабақтың ортасы

15 минут























Бекіту тапсырма- лары





10 минут






5 минут






5 минут

Еліміздің ең атақты университеттеріне саяхат жасату арқылы, әрбір университетке барған сайын тапсырмалар орындатып отырады.

1). Топпен жұмыс (PRESENTATION кезеңі).


Бүгінгі сабаққа қатысты үш топқа арнайы сұрақтар беріледі.


І топқа:

Логарифмнің қасиеттері?


ІІ топқа:

Логарифмдік теңдеуді шешудің тәсілдері?


ІІІ топқа:

Қарапайым логарифмдік теңдеу анықтамасы?




Еліміздің келесі атақты университеттеріне саяхат жасату арқылы, әрбір университетке барған сайын тапсырмалар орындатып отырады.

2). Жұппен жұмыс

(PRACTICE кезеңі).

Қасындағы жұбымен бірге оқулықпен жұмыс жасауын қадағалайды;


Сергіту сәті ( минут):

Оқушыларға «Барлығы өз қолыңда» атты шағын әңгімені айту арқылы мотивация беру;


3). Жеке жұмыс

(PRODUCTION кезеңі).

Әр оқушы басында өзі қалаған карточкасының артындағы тапсырманы орындауын қадағалайды;

Асфендияров атындағықазақ ұлттық медицина

университетіне барып, өтілген материалдарды қайталап постер жасайды.

І топ:











ІІ топ: ІІІ топ:










Л. Н. Гумилев атындағы еуразия ұлттық университетіне барып, оқулықпен жұмыс жасайды.


  1. Алгебра және анализ бастамалары 11 сынып оқулығы

24.2(190-бет) тапсырмаларды орындайды.


24.3


«Барлығы өз қолыңда» атты шағын әңгімені үнемі есте сақтау арқылы өз-өзіне деген сенімі нығайады.



Назарбаев Университетіне апарған кезде, оқушылар жеке өзі есеп шығарады.

Әр оқушы басында өзі қалаған карточкасының артындағы тапсырманы орындайды:

Бағалау критерийлері


1. Логарифмнің қасиеттерін айта біледі;

2. Логарифмдік теңдеуді шешудің тәсілдерін еске түсіреді;

3. Қарапайым логарифмдік теңдеу анықтамасын қалай қолдану керектігін түсіндіреді;










Бағалау критерийлері

1. Теңдеуді шешу тәсілін дұрыс таңдай біледі;

2. Логарифмнің қасиеттерін қолданып, түрлендіреді ;

3. Қарапайым логарифмдік теңдеуді шеше алады;

4. Жауабын дұрыс таба алады

Бағалау.

-Оқушылар өздерін сабақтың басынан алдарындағы«Бағалау парағы»критерий бойынша бағалап отырады.

- Кейбір оқушыларға мұғалім тарапынан кері байланыс беріледі.

ДК экраны

презентация


Сұрақтар топтамасы.


Оқулық

11-сынып.


















ДК экраны

презентация


Сұрақтар топтамасы.


Оқулық

11-сынып.



Сабақтың соңы

5 минут

Бекіту кезеңі:

Spin the Wheel (спейн уел)

айналмалы дөңгелек арқылы

топтарға сұрақ қою



https://spinthewheel.io/wheels/d69P55WOO6HoNAclY7MNcz0xJmU9MA%3D%3D





Үйге тапсырма: №24.10 (191-бет)




«Мадақтау сөз» әдісіарқылы бағалайды сертификат беріп мадақтайды:

Қорытынды:

Spin the Wheel (спейн уел) немесе барабанайналмалы дөңгелек арқылы топтарға сұрақ қою


С абақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:

  • Логарифмдік теңдеуді шешудің қандай әдістерін үйрендім?

  • Логарифмдік теңдеуді шешудің әдістерін үйрену үшін маған көмектесті?...

Жалпы бүгінгі сабақтан алған әсерім?







Бағалау парағы

Оқушының аты-жөні:___________

Бағалау критерийі

Бүгінгі өтілген тапсырмалар

Ұпай

саны

Қорытынды

баға

1

Үй жұмысын тексеру ( 1 балл)




Топпен жұмыс жасағанда

1. Санның логарифмі және оның қасиеттерін еске түсіреді ( 1 балл)


2. Логарифмдік теңдеу және оның тәсілдерін біледі ( 1 балл)


3. Қарапайым логарифмдік теңдеудің анықтамасын біледі ( 1 балл)




Жұппен жұмыс

жасағанда

1. Логарифмнің қасиеттерін айта біледі

( 1 балл)


2. Логарифмдік теңдеуді шешудің тәсілдерін еске түсіреді ( 1 балл)


3. Қарапайым логарифмдік теңдеу анықтамасын қалай қолдану керектігін түсіндіреді ( 1 балл)



Жеке жұмыс

жасағанда

1. Теңдеуді шешу тәсілін дұрыс таңдай біледі ( 1 балл)


2. Логарифмнің қасиеттерін қолданып, түрлендіреді ( 1 балл)


3. Қарапайым логарифмдік теңдеуді шеше алады ( 1 балл)


Жалпы балл

10балл





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
27.02.2025
179
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі