|
Мектеп: |
«№5 мектеп гимназия» КММ |
||||
|
Бөлімі: |
Вариативті бөлім «Логика әлемі» |
||||
|
Педагогтің аты жөні: |
Джунельбекова Айгерім Есенқосқызы |
||||
|
Күні: |
ж |
||||
|
Сынып: МАД «Ә» тобы |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Топтастыру |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
Балаларды топтастыруға үйретіп, логикалық ойлау қабілеттерін арттыру. |
||||
|
Құндылықтарды дарыту: |
Балаларға ас үйдегі және жатын бөлмедегі тазалықты сақтауды үйрету. |
||||
|
Сабақтың барысы |
|||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
I. Дұрыс әсерлі көңіл күй орнату. 0-2 мин |
Шаттық шеңбері Қуанамыз, біргеміз, Бөлінбейді іргеміз. Аясында достықтың, Бір жүреміз күнде біз! |
Оқушылар педагогпен бірге қайталайды. Балалар көңіл күйлерін айтып, бағалайды. |
|
Алдыңғы өткен сабақты қайталау суреттері |
|
|
II.Өмірлік тәжірибені маңыздандыру. Мақсатты болжам. 3–5 мин |
-Балалар біз бұл суреттен қайдай заттар заттар көріп тұрмыз? -Бұл заттардың барлығын бір сөзбен не деп атаймыз? |
Балалар педагогтің сұрақтарына жауап береді. |
ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау. |
Әліппе-дәптер |
|
|
ҰОҚ-ның ортасы ІІІ.Тақырып бойынша жұмыс 6 – 27мин |
1-тапсырма. Артығын сыз. Қалған заттарды бір сөзбен ата.
2-тапсырма. Үлгіге қарап боя.
Сергіту сәті «Бала, бала, балақан»
3-тапсырма. Жұмбақты шеш. Жауабын суреттен тап. Боя. Топырақты бұзып-жарып, Қалпақ киіп қолшатырдай, Өсіп шықты тамырдан. Көрді дүние жарығын.
4-тапсырма. Дананың тұратын үйі жасыл да, кішкентай да емес. Мәриям сол жақтағы үйде тұрады. Ал Әлия қай үйде тұрады?
|
Оқушылар қойылған сұрақтарға жауап береді. Тапсырмаларды орындайды. |
ҚБ: Жұлдыздар арқылы бір-бірін бағалау.
|
Әліппе-дәптер Суреттер Әліппе-дәптер |
|
|
IV. ҰОҚ- ның қорытындысы. Рефлексия. 28-30 мин. |
Рефлекция. Балаларды мадақтау. Смайликтер арқылы бағалау. |
|
ҚБ: Смайликтер |
Бағалау тақтасы |
|
|
Мектеп: |
«№5 мектеп гимназия» КММ |
||||
|
Бөлімі: |
Вариативті бөлім «Логика әлемі» |
||||
|
Педагогтің аты жөні: |
Джунельбекова Айгерім Есенқосқызы |
||||
|
Күні: |
18.03.2021ж |
||||
|
Сынып: МАД «Ә» тобы |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Қазақ халқының мәдениеті |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
0.3.1.1. Көрнекі материалдарды зерделеу негізінде қазақ халқының көшпенділік тұрмысын сипаттау |
||||
|
Құндылықтарды дарыту: |
Қазақ халқының көшпенділік тұрмысын үйрету |
||||
|
Сабақтың барысы |
|||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
I. Дұрыс әсерлі көңіл күй орнату. 0-2 мин |
Ынталандыру. Бұл киіз үй болды менің сарайым, Айлы күнге көлеңкесі-ай көлбеген. Қыста онымен бірге өтеді сан айым. Туырлықтың сыртын қырау шалса да, Ызғар өтпес боран соқсын қаншама, Сән-салтанат, іші кірсең шыққысыз, Көрген пенде таңдай қағар тамсана. |
Оқушылар педагогпен бірге қайталайды. Балалар көңіл күйлерін айтып, бағалайды. |
|
Алдыңғы өткен сабақты қайталау суреттері |
|
|
II.Өмірлік тәжірибені маңыздандыру. Мақсатты болжам. 3–5 мин |
Қазақтар – Қазақстан Республикасының негізгі тұрғындары. Қазақстанның байтақ даласы – қазақтардың атамекені. Негізгі кәсібі – мал шаруашылығы. Сондықтан белгілі бір қалыптасқан жүйемен көшіп-қонып жүрді, яғни көшпелі ел болды. Жоғары дамыған мәдениеті болды. Баспанасы – көшіп-қонуға ыңғайлы, жиналмалы киіз үй |
Балалар педагогтің сұрақтарына жауап береді. |
ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау. |
Әліппе-дәптер |
|
|
ҰОҚ-ның ортасы ІІІ.Тақырып бойынша жұмыс 6 – 27мин |
(Ө) Әліппе-дәптермен жұмыс. 1-тапсырма:
Бірінші бағандағы жазылған мәліметтерді педагог оқиды. Балалар осы мәліметтер бойынша тиісті суретті белгілейді. 1. Басқа ұлттардың ішінен қазақты белгілейді. 2. Қысы-жазы отыратын баспанасы – киіз үй. 3. Ата-бабамыз мал баққан: төрт түлік малды белгілейді. 4. Музыкалық мәдениеті жоғары болған: қобыз, домбыра. (пт) педагогтің түсіндіруі: Қазақ халқы ерте кезден бастап мал бағып, өсірумен шұғылданған, сондықтан көшіп-қонып өмір сүрген. Әр жылдың ерекшелігіне қарай малды көбейтіп ұстауға жағдай жасаған. Қысқы қыстауды өзен жағасына қамыстар өскен, таулы қыраттар және орманды жерге орналастыратын: малдар боран соқққан кезде ылғал таба алатын, қар астынан тамақ табуға ыңғайлы жерді қарастырған. Сол сияқты жазға жайлаудың орналасқан жерінің де шөбі қалың, суы мол болуы керек. Күзде күзеуге көшіп, бірінші суық түскенше сол жерде малды бағып отырған. Қыста ауыл қыстауға көшкен. Қысы жылы болатын орынға және аз қар жауған жерге орналасқан. Мұндай жерге көшу себебі: малға қар астынан жем тауып жеу ыңғайлы болған. Қазақ халқының үй тұрмысында қолданылатын жабдықтарының алуан түрлері бар. Кейбір түрлері қазіргі заманға дейін өз мәнін жоғалтқан жоқ. Мысалы: тостаған – сусынға арналған ыдыс, ожау – сусын құятын ыдыс, сандық – киім-кешек және бағалы бұйымдар салатын жиһаз.Ұлттық киімдердің ою-өрнегінде, әрбір әшекейінде халқымыздың тарихының қайталанбас көрінісі бар. Ол – біздің ұлттық мәдениетіміз. Мысалы: қамзол, мәсі, сәукеле, шапан, тақия т.б. (Ө) 2-тапсырманы орындату: Тұрмыстық заттар мен ұлттық киімді ажыратып, тиісті орнына орналастырады. Жапсырманы жапсыру керек. Ұлттық жиһаздар мен бұйымдардың, ұлттық киімдердің суреттері.
(Ө, т) Әліппе-дәптермен жұмыс. 3-тапсырма: Артығын айналдыра қорша. Себебін түсіндір. Бірінші қатарда ыдыстардың ішіндегі артығы – шәйнек. Бұл – қазіргі заманғы фарфор ыдыс. Екінші қатардағы заттардан шкаф артық. Ұлттық мүлікке жатпайды. Сандық – ұлттық мүлік; астау – ұлттық ыдыс, ер-тоқым – аттың әбзелі. Шкаф – қазіргі заманғы мүлік, жиһаз. – Суреттегі тұрмыстық заттарды қазір пайдалана ма? – Пайдаланады. Әлі де пайдаланады. Торсыққа сусын құяды. Астауға ет салады, ер-тоқыммен атты ерттейді. Бұлардың бәрі – керек заттар. – Осындай заттарды жасайтын адамды кім деп атаймыз? – Шебер деп атайды. |
Оқушылар қойылған сұрақтарға жауап береді. Тапсырмаларды орындайды. |
ҚБ: Жұлдыздар арқылы бір-бірін бағалау.
|
Әліппе-дәптер Суреттер Әліппе-дәптер |
|
|
IV. ҰОҚ- ның қорытындысы. Рефлексия. 28-30 мин. |
Рефлекция. Балаларды мадақтау. Смайликтер арқылы бағалау. |
|
ҚБ: Смайликтер |
Бағалау тақтасы |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Логика әлемі
Логика әлемі
|
Мектеп: |
«№5 мектеп гимназия» КММ |
||||
|
Бөлімі: |
Вариативті бөлім «Логика әлемі» |
||||
|
Педагогтің аты жөні: |
Джунельбекова Айгерім Есенқосқызы |
||||
|
Күні: |
ж |
||||
|
Сынып: МАД «Ә» тобы |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Топтастыру |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
Балаларды топтастыруға үйретіп, логикалық ойлау қабілеттерін арттыру. |
||||
|
Құндылықтарды дарыту: |
Балаларға ас үйдегі және жатын бөлмедегі тазалықты сақтауды үйрету. |
||||
|
Сабақтың барысы |
|||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
I. Дұрыс әсерлі көңіл күй орнату. 0-2 мин |
Шаттық шеңбері Қуанамыз, біргеміз, Бөлінбейді іргеміз. Аясында достықтың, Бір жүреміз күнде біз! |
Оқушылар педагогпен бірге қайталайды. Балалар көңіл күйлерін айтып, бағалайды. |
|
Алдыңғы өткен сабақты қайталау суреттері |
|
|
II.Өмірлік тәжірибені маңыздандыру. Мақсатты болжам. 3–5 мин |
-Балалар біз бұл суреттен қайдай заттар заттар көріп тұрмыз? -Бұл заттардың барлығын бір сөзбен не деп атаймыз? |
Балалар педагогтің сұрақтарына жауап береді. |
ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау. |
Әліппе-дәптер |
|
|
ҰОҚ-ның ортасы ІІІ.Тақырып бойынша жұмыс 6 – 27мин |
1-тапсырма. Артығын сыз. Қалған заттарды бір сөзбен ата.
2-тапсырма. Үлгіге қарап боя.
Сергіту сәті «Бала, бала, балақан»
3-тапсырма. Жұмбақты шеш. Жауабын суреттен тап. Боя. Топырақты бұзып-жарып, Қалпақ киіп қолшатырдай, Өсіп шықты тамырдан. Көрді дүние жарығын.
4-тапсырма. Дананың тұратын үйі жасыл да, кішкентай да емес. Мәриям сол жақтағы үйде тұрады. Ал Әлия қай үйде тұрады?
|
Оқушылар қойылған сұрақтарға жауап береді. Тапсырмаларды орындайды. |
ҚБ: Жұлдыздар арқылы бір-бірін бағалау.
|
Әліппе-дәптер Суреттер Әліппе-дәптер |
|
|
IV. ҰОҚ- ның қорытындысы. Рефлексия. 28-30 мин. |
Рефлекция. Балаларды мадақтау. Смайликтер арқылы бағалау. |
|
ҚБ: Смайликтер |
Бағалау тақтасы |
|
|
Мектеп: |
«№5 мектеп гимназия» КММ |
||||
|
Бөлімі: |
Вариативті бөлім «Логика әлемі» |
||||
|
Педагогтің аты жөні: |
Джунельбекова Айгерім Есенқосқызы |
||||
|
Күні: |
18.03.2021ж |
||||
|
Сынып: МАД «Ә» тобы |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Қазақ халқының мәдениеті |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
0.3.1.1. Көрнекі материалдарды зерделеу негізінде қазақ халқының көшпенділік тұрмысын сипаттау |
||||
|
Құндылықтарды дарыту: |
Қазақ халқының көшпенділік тұрмысын үйрету |
||||
|
Сабақтың барысы |
|||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
I. Дұрыс әсерлі көңіл күй орнату. 0-2 мин |
Ынталандыру. Бұл киіз үй болды менің сарайым, Айлы күнге көлеңкесі-ай көлбеген. Қыста онымен бірге өтеді сан айым. Туырлықтың сыртын қырау шалса да, Ызғар өтпес боран соқсын қаншама, Сән-салтанат, іші кірсең шыққысыз, Көрген пенде таңдай қағар тамсана. |
Оқушылар педагогпен бірге қайталайды. Балалар көңіл күйлерін айтып, бағалайды. |
|
Алдыңғы өткен сабақты қайталау суреттері |
|
|
II.Өмірлік тәжірибені маңыздандыру. Мақсатты болжам. 3–5 мин |
Қазақтар – Қазақстан Республикасының негізгі тұрғындары. Қазақстанның байтақ даласы – қазақтардың атамекені. Негізгі кәсібі – мал шаруашылығы. Сондықтан белгілі бір қалыптасқан жүйемен көшіп-қонып жүрді, яғни көшпелі ел болды. Жоғары дамыған мәдениеті болды. Баспанасы – көшіп-қонуға ыңғайлы, жиналмалы киіз үй |
Балалар педагогтің сұрақтарына жауап береді. |
ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау. |
Әліппе-дәптер |
|
|
ҰОҚ-ның ортасы ІІІ.Тақырып бойынша жұмыс 6 – 27мин |
(Ө) Әліппе-дәптермен жұмыс. 1-тапсырма:
Бірінші бағандағы жазылған мәліметтерді педагог оқиды. Балалар осы мәліметтер бойынша тиісті суретті белгілейді. 1. Басқа ұлттардың ішінен қазақты белгілейді. 2. Қысы-жазы отыратын баспанасы – киіз үй. 3. Ата-бабамыз мал баққан: төрт түлік малды белгілейді. 4. Музыкалық мәдениеті жоғары болған: қобыз, домбыра. (пт) педагогтің түсіндіруі: Қазақ халқы ерте кезден бастап мал бағып, өсірумен шұғылданған, сондықтан көшіп-қонып өмір сүрген. Әр жылдың ерекшелігіне қарай малды көбейтіп ұстауға жағдай жасаған. Қысқы қыстауды өзен жағасына қамыстар өскен, таулы қыраттар және орманды жерге орналастыратын: малдар боран соқққан кезде ылғал таба алатын, қар астынан тамақ табуға ыңғайлы жерді қарастырған. Сол сияқты жазға жайлаудың орналасқан жерінің де шөбі қалың, суы мол болуы керек. Күзде күзеуге көшіп, бірінші суық түскенше сол жерде малды бағып отырған. Қыста ауыл қыстауға көшкен. Қысы жылы болатын орынға және аз қар жауған жерге орналасқан. Мұндай жерге көшу себебі: малға қар астынан жем тауып жеу ыңғайлы болған. Қазақ халқының үй тұрмысында қолданылатын жабдықтарының алуан түрлері бар. Кейбір түрлері қазіргі заманға дейін өз мәнін жоғалтқан жоқ. Мысалы: тостаған – сусынға арналған ыдыс, ожау – сусын құятын ыдыс, сандық – киім-кешек және бағалы бұйымдар салатын жиһаз.Ұлттық киімдердің ою-өрнегінде, әрбір әшекейінде халқымыздың тарихының қайталанбас көрінісі бар. Ол – біздің ұлттық мәдениетіміз. Мысалы: қамзол, мәсі, сәукеле, шапан, тақия т.б. (Ө) 2-тапсырманы орындату: Тұрмыстық заттар мен ұлттық киімді ажыратып, тиісті орнына орналастырады. Жапсырманы жапсыру керек. Ұлттық жиһаздар мен бұйымдардың, ұлттық киімдердің суреттері.
(Ө, т) Әліппе-дәптермен жұмыс. 3-тапсырма: Артығын айналдыра қорша. Себебін түсіндір. Бірінші қатарда ыдыстардың ішіндегі артығы – шәйнек. Бұл – қазіргі заманғы фарфор ыдыс. Екінші қатардағы заттардан шкаф артық. Ұлттық мүлікке жатпайды. Сандық – ұлттық мүлік; астау – ұлттық ыдыс, ер-тоқым – аттың әбзелі. Шкаф – қазіргі заманғы мүлік, жиһаз. – Суреттегі тұрмыстық заттарды қазір пайдалана ма? – Пайдаланады. Әлі де пайдаланады. Торсыққа сусын құяды. Астауға ет салады, ер-тоқыммен атты ерттейді. Бұлардың бәрі – керек заттар. – Осындай заттарды жасайтын адамды кім деп атаймыз? – Шебер деп атайды. |
Оқушылар қойылған сұрақтарға жауап береді. Тапсырмаларды орындайды. |
ҚБ: Жұлдыздар арқылы бір-бірін бағалау.
|
Әліппе-дәптер Суреттер Әліппе-дәптер |
|
|
IV. ҰОҚ- ның қорытындысы. Рефлексия. 28-30 мин. |
Рефлекция. Балаларды мадақтау. Смайликтер арқылы бағалау. |
|
ҚБ: Смайликтер |
Бағалау тақтасы |
|
шағым қалдыра аласыз





















