М.Сиранов атындағы орта мектеп
Бекітемін:
Мектеп директоры:----------------------------С. Ешмуханбетов
«--------» ----------------------------------------------------------------
Күнтізбелік –тақырыптық жоспар
Курс тақырыбы:Логика әлемі
Сыныбы: 2ә
Мұғалімі: Бектурсинова Ардақ
2017-2018 оқу жылы
Түсінік хат
Логика дегеніміз – ойлауды дұрыс құрудың заңдарымен формалары, ережелері туралы философиялық ғылым. Мектеп жасындағы оқушыларды оқыту негізінің ең басты міндеті оқушыларға логикалық сезім, логикалық сауаттылық қалыптастыру ,баланың көру, есту қабілетін пайдалана отырып танымдық қабілетін дамыту. Осы мақсатпен оқушылардың қызығушылығы мен белсенділігін арттыру үшін төмендегі логика негізіне арналған бағдарламаны ұсынып отырмын. Бұл бағдарлама математика пәнінен тереңдетіліп оқыту барысында 2- сынып оқушылары үшін арнайы жасалынып отыр. Аптасына 1сағаттан, жыл бойына 34сағатқа арналған.
«Логика әлемі» бағдарламасында оқушының танымдық қабілетін ашуға, қисынды ойлау деңгейін арттыруға ,шешуі белгісіз, сол шешімді табу үшін алдына мақсат қойып, сол мақсатқа өз бетімен жету жолдарын іздестіруге бағыттылған әр түрлі тапсырмалар қарастырылған.
Бағдарламаның мақсаты:
- оқушылардың логикалық ой
–өрісін дамыту. Салыстыру, талдау, жинақтау,
қорытындылау,жүйелеу;
- оқушылардың қызығушылық, танымдық қабілеттерін арттыру,
кеңістікте жол таба білу .
- дұрыс ойлау, дұрыс пайымдау;
- ақыл – ой қызметтерін іске асыра білу;
- ақыл – ойға салып ой қортындылар
жасау;
Бағдарламаның
міндеті:
- логикалық сезім, логикалық сауаттылық қалыптастыру;
- балардың көру, есту қабілеттерін пайдалана отырып танымдық
қабілеттерін дамыту
- танымдық әрекеттерін қалыптастыру, алған білімін практикада
қолдана білу
Күтілетін
нәтиже
- заттарды атауды, салыстыруды, талдауды, жинақтауды,
қортындылауды, жүйелеуді үйренеді;
- түсініктерге анықтама беру қабілеттері қалыптасады;
- логикалық ойлау қабілеттерінің дамуына жол ашылады;
- сөйлеу, тапқырлық және ойлау шапшандықтары жетіледі.
- есте сақтау қабілеттері мен алған білімдерін іске асыра білуі
қалыптасады.
«Логика әлемі» бағдарламасының жоспары
|
№ |
Тақырыбы |
Са ғат |
Уа қыт |
Сабақ өткізудің формасы |
Білім дағдыларын бағалау |
Күтілетін нәтиже |
|
1 |
Логика дегеніміз не? |
1 |
|
Топтық |
Топты бағалау |
Топпен жұмыс жасауға дағдыланады |
|
2-3 |
Логикалық есептерді шешу тәсілдері |
2 |
|
Жұптық жұмыс |
Бірін-бірі бағалау |
Бір-біріне көмектеседі. |
|
4-5 |
Геометриялық тапсырмалар бойынша логикалық есептер |
2 |
|
Ұжымды жұмыс |
Формативті бағалау |
Геометриялық фигуралар туралы түсініктері артады. |
|
6 |
Заңдылықтарды анықтау |
1 |
|
Ойын сабақ |
Озін-өзі бағалау |
Заңдылықтарды ажыратады. |
|
7 |
Тиісті сандарды қой |
1 |
|
Жеке жұмыс |
Жетістік баспалдағы |
Өз бетімен жұмыс жаауды үйренеді. |
|
8 |
Өз білімінді тексер |
1 |
|
Өзіндік жұмыс |
Досының бағалауы |
Өз деңгейін біледі, өзгемен салыстырады. |
|
9 |
Қосу кестесі |
1 |
|
Ұжымды жұмыс |
Формативті бағалау |
Жаттау қабілеттері артады. |
|
10-11 |
Фигура бөлшектері |
2 |
|
Ойын сабақ |
«басбармақ» арқылы |
Ойнай отырып ойлайды. |
|
12 |
Өз білімінді тексер |
1 |
|
Жеке жұмыс |
Формативті бағалау |
Өзбетімен жұмысқа қабілеті артады. |
|
13 |
Сиқырлы сандар |
1 |
|
Ойын сабақ |
Формативті бағалау |
Жүйелі ойлау дағдысы қалыптасады. |
|
14 |
Арифметикалық амалдар |
1 |
|
Топтық жұмыс |
«Екі жұлдыз, бір тілек» |
Амалдармен жұмыс жасай алады. |
|
15 |
Өз білімінді тексер |
1 |
|
Жеке жұмыс |
Формативті бағалау |
Өзбетімен жұмысқа қабілеті артады |
|
16 |
Тізбектер |
1 |
|
«көшбасшы» ойыны |
Топ жетекшінің бағалауы |
Мақсатқа ұмтылады. |
|
17 |
Өрнектер |
1 |
|
Жұптық жұмыс |
Досының бағалауы |
Белгісізді табуға ұмтылады. |
|
18 |
Өз білімінді тексер |
1 |
|
тест |
Мұғалімнің бағалауы |
Еңбектене алады. |
|
19 |
Белгісіз қосылғышты,азайғышты азайтқышты табуға арналған есептер. |
1 |
|
Топтық жұмыс |
Топ басшысының бағалауы |
Танымдық ойлау қабілеттері артады. |
|
20 |
Қосындының мәнін, қалдықты табуға арналған есептер |
1 |
|
Жұптық жұмыс |
«Бағдаршам» |
Бәсекелестік пайда болады. |
|
21 |
Санды бірнеше бірліктерге арттыру,бірнеше бірліктерге кемітуге және салыстыруға арналған есептер |
1 |
|
Ойын сабақ |
«Блоб» ағашы |
Ойнай отырып сабаққа белсенділіктері артады. |
|
22-23 |
Уақыт өлшем бірліктеріне байланысты логикалық тапсырмалар |
2 |
|
Саяхат сабақ |
«Жетістік баспалдағы» |
Ақыл-ойын және ерік пен сезім белсенділіктерін қалыптастырады. |
|
24-25 |
Сыйымдылыққа байланысты логикалық тапсырмалар |
2 |
|
Ойын сабақ |
Формативті бағалау |
Шапшаң есептеу дағдылары жетіледі. |
|
26 |
Өз білімінді тексер |
1 |
|
тест |
Мұғалімнің бағалауы |
Мақсатқа жетуге ұмтылыс пайда болады. |
|
27 |
Масса өлшем бірліктері бойынша логикалық тапсырмалар |
1 |
|
Жұптық жұмыс |
Бірін-бірі бағалау |
Бір-біріне көмектеседі. |
|
28 |
Бағаға байланысты логика есептер |
1 |
|
Ойын сабақ |
Стикерлер арқылы |
Баға,нарық, сауда туралы түсінік қалыптасады. |
|
29 |
Теңдеулерге байланысты логикалық тапсырмалар |
1 |
|
Ұжымды жұмыс |
Смайликтер арқылы |
Белгісізді табуға ынталанады. |
|
30 |
Өз білімінді тексер |
1 |
|
Өзіндік жұмыс |
Формативті бағалау |
Өзінің білім деңгейін байқайды. |
|
31-32 |
Ребус, сөзжұмбақ |
2 |
|
Топтық жұмыс |
Топтардың бағалауы |
Топ намысын қорғауға атсалысады. |
|
33 |
Мәтінді есептер. |
1 |
|
Постер қорғау |
Топ бағалауы |
Шапшаң есептеу қабілеттерін дамыту |
|
34 |
Өз білімінді тексер |
1 |
|
Өзіндік жұмыс |
Мұғалімнің бағалауы |
Өзбетімен еңбектенуге ұмтылады. |
Пайдаланылған әдебиеттер:
1.Математика пәні бойынша бастауыш сынып оқушыларының логикалық ойлау және есептеу дағдыларын дамытуға арналған тапсырмалар жинағы. «Келешек-2030» баспасы ЖШС,2010
2.Математикадан дидактикалық материалдар мен ойындар және қызықты тапсырмалар
Авторлары:Наурызбайқызы Ә,ӘубәкірқызыҚ, МұқамбетқызыС
3.Сиқырлы пішіндер мен сандар әлемінде. «Шикула» баспасы 2003
4. Математикалық жазулар. «Алматыкітап» баспасы,2012
5. Оқушылардың логикалық танымдық әрекеттерін дамытуда қызықты есептерді пайдалану
Авторлары:С.Омарханов,А.Әуелбекова
Әдістемелік бірлестік отырысында қаралды:
Хаттама№ «--------» --------------------2017ж
Әдістемелік бірлестік жетекшісі: А.Қабиева
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Логика әлемі" факультатив жоспары сынып
"Логика әлемі" факультатив жоспары сынып
М.Сиранов атындағы орта мектеп
Бекітемін:
Мектеп директоры:----------------------------С. Ешмуханбетов
«--------» ----------------------------------------------------------------
Күнтізбелік –тақырыптық жоспар
Курс тақырыбы:Логика әлемі
Сыныбы: 2ә
Мұғалімі: Бектурсинова Ардақ
2017-2018 оқу жылы
Түсінік хат
Логика дегеніміз – ойлауды дұрыс құрудың заңдарымен формалары, ережелері туралы философиялық ғылым. Мектеп жасындағы оқушыларды оқыту негізінің ең басты міндеті оқушыларға логикалық сезім, логикалық сауаттылық қалыптастыру ,баланың көру, есту қабілетін пайдалана отырып танымдық қабілетін дамыту. Осы мақсатпен оқушылардың қызығушылығы мен белсенділігін арттыру үшін төмендегі логика негізіне арналған бағдарламаны ұсынып отырмын. Бұл бағдарлама математика пәнінен тереңдетіліп оқыту барысында 2- сынып оқушылары үшін арнайы жасалынып отыр. Аптасына 1сағаттан, жыл бойына 34сағатқа арналған.
«Логика әлемі» бағдарламасында оқушының танымдық қабілетін ашуға, қисынды ойлау деңгейін арттыруға ,шешуі белгісіз, сол шешімді табу үшін алдына мақсат қойып, сол мақсатқа өз бетімен жету жолдарын іздестіруге бағыттылған әр түрлі тапсырмалар қарастырылған.
Бағдарламаның мақсаты:
- оқушылардың логикалық ой
–өрісін дамыту. Салыстыру, талдау, жинақтау,
қорытындылау,жүйелеу;
- оқушылардың қызығушылық, танымдық қабілеттерін арттыру,
кеңістікте жол таба білу .
- дұрыс ойлау, дұрыс пайымдау;
- ақыл – ой қызметтерін іске асыра білу;
- ақыл – ойға салып ой қортындылар
жасау;
Бағдарламаның
міндеті:
- логикалық сезім, логикалық сауаттылық қалыптастыру;
- балардың көру, есту қабілеттерін пайдалана отырып танымдық
қабілеттерін дамыту
- танымдық әрекеттерін қалыптастыру, алған білімін практикада
қолдана білу
Күтілетін
нәтиже
- заттарды атауды, салыстыруды, талдауды, жинақтауды,
қортындылауды, жүйелеуді үйренеді;
- түсініктерге анықтама беру қабілеттері қалыптасады;
- логикалық ойлау қабілеттерінің дамуына жол ашылады;
- сөйлеу, тапқырлық және ойлау шапшандықтары жетіледі.
- есте сақтау қабілеттері мен алған білімдерін іске асыра білуі
қалыптасады.
«Логика әлемі» бағдарламасының жоспары
|
№ |
Тақырыбы |
Са ғат |
Уа қыт |
Сабақ өткізудің формасы |
Білім дағдыларын бағалау |
Күтілетін нәтиже |
|
1 |
Логика дегеніміз не? |
1 |
|
Топтық |
Топты бағалау |
Топпен жұмыс жасауға дағдыланады |
|
2-3 |
Логикалық есептерді шешу тәсілдері |
2 |
|
Жұптық жұмыс |
Бірін-бірі бағалау |
Бір-біріне көмектеседі. |
|
4-5 |
Геометриялық тапсырмалар бойынша логикалық есептер |
2 |
|
Ұжымды жұмыс |
Формативті бағалау |
Геометриялық фигуралар туралы түсініктері артады. |
|
6 |
Заңдылықтарды анықтау |
1 |
|
Ойын сабақ |
Озін-өзі бағалау |
Заңдылықтарды ажыратады. |
|
7 |
Тиісті сандарды қой |
1 |
|
Жеке жұмыс |
Жетістік баспалдағы |
Өз бетімен жұмыс жаауды үйренеді. |
|
8 |
Өз білімінді тексер |
1 |
|
Өзіндік жұмыс |
Досының бағалауы |
Өз деңгейін біледі, өзгемен салыстырады. |
|
9 |
Қосу кестесі |
1 |
|
Ұжымды жұмыс |
Формативті бағалау |
Жаттау қабілеттері артады. |
|
10-11 |
Фигура бөлшектері |
2 |
|
Ойын сабақ |
«басбармақ» арқылы |
Ойнай отырып ойлайды. |
|
12 |
Өз білімінді тексер |
1 |
|
Жеке жұмыс |
Формативті бағалау |
Өзбетімен жұмысқа қабілеті артады. |
|
13 |
Сиқырлы сандар |
1 |
|
Ойын сабақ |
Формативті бағалау |
Жүйелі ойлау дағдысы қалыптасады. |
|
14 |
Арифметикалық амалдар |
1 |
|
Топтық жұмыс |
«Екі жұлдыз, бір тілек» |
Амалдармен жұмыс жасай алады. |
|
15 |
Өз білімінді тексер |
1 |
|
Жеке жұмыс |
Формативті бағалау |
Өзбетімен жұмысқа қабілеті артады |
|
16 |
Тізбектер |
1 |
|
«көшбасшы» ойыны |
Топ жетекшінің бағалауы |
Мақсатқа ұмтылады. |
|
17 |
Өрнектер |
1 |
|
Жұптық жұмыс |
Досының бағалауы |
Белгісізді табуға ұмтылады. |
|
18 |
Өз білімінді тексер |
1 |
|
тест |
Мұғалімнің бағалауы |
Еңбектене алады. |
|
19 |
Белгісіз қосылғышты,азайғышты азайтқышты табуға арналған есептер. |
1 |
|
Топтық жұмыс |
Топ басшысының бағалауы |
Танымдық ойлау қабілеттері артады. |
|
20 |
Қосындының мәнін, қалдықты табуға арналған есептер |
1 |
|
Жұптық жұмыс |
«Бағдаршам» |
Бәсекелестік пайда болады. |
|
21 |
Санды бірнеше бірліктерге арттыру,бірнеше бірліктерге кемітуге және салыстыруға арналған есептер |
1 |
|
Ойын сабақ |
«Блоб» ағашы |
Ойнай отырып сабаққа белсенділіктері артады. |
|
22-23 |
Уақыт өлшем бірліктеріне байланысты логикалық тапсырмалар |
2 |
|
Саяхат сабақ |
«Жетістік баспалдағы» |
Ақыл-ойын және ерік пен сезім белсенділіктерін қалыптастырады. |
|
24-25 |
Сыйымдылыққа байланысты логикалық тапсырмалар |
2 |
|
Ойын сабақ |
Формативті бағалау |
Шапшаң есептеу дағдылары жетіледі. |
|
26 |
Өз білімінді тексер |
1 |
|
тест |
Мұғалімнің бағалауы |
Мақсатқа жетуге ұмтылыс пайда болады. |
|
27 |
Масса өлшем бірліктері бойынша логикалық тапсырмалар |
1 |
|
Жұптық жұмыс |
Бірін-бірі бағалау |
Бір-біріне көмектеседі. |
|
28 |
Бағаға байланысты логика есептер |
1 |
|
Ойын сабақ |
Стикерлер арқылы |
Баға,нарық, сауда туралы түсінік қалыптасады. |
|
29 |
Теңдеулерге байланысты логикалық тапсырмалар |
1 |
|
Ұжымды жұмыс |
Смайликтер арқылы |
Белгісізді табуға ынталанады. |
|
30 |
Өз білімінді тексер |
1 |
|
Өзіндік жұмыс |
Формативті бағалау |
Өзінің білім деңгейін байқайды. |
|
31-32 |
Ребус, сөзжұмбақ |
2 |
|
Топтық жұмыс |
Топтардың бағалауы |
Топ намысын қорғауға атсалысады. |
|
33 |
Мәтінді есептер. |
1 |
|
Постер қорғау |
Топ бағалауы |
Шапшаң есептеу қабілеттерін дамыту |
|
34 |
Өз білімінді тексер |
1 |
|
Өзіндік жұмыс |
Мұғалімнің бағалауы |
Өзбетімен еңбектенуге ұмтылады. |
Пайдаланылған әдебиеттер:
1.Математика пәні бойынша бастауыш сынып оқушыларының логикалық ойлау және есептеу дағдыларын дамытуға арналған тапсырмалар жинағы. «Келешек-2030» баспасы ЖШС,2010
2.Математикадан дидактикалық материалдар мен ойындар және қызықты тапсырмалар
Авторлары:Наурызбайқызы Ә,ӘубәкірқызыҚ, МұқамбетқызыС
3.Сиқырлы пішіндер мен сандар әлемінде. «Шикула» баспасы 2003
4. Математикалық жазулар. «Алматыкітап» баспасы,2012
5. Оқушылардың логикалық танымдық әрекеттерін дамытуда қызықты есептерді пайдалану
Авторлары:С.Омарханов,А.Әуелбекова
Әдістемелік бірлестік отырысында қаралды:
Хаттама№ «--------» --------------------2017ж
Әдістемелік бірлестік жетекшісі: А.Қабиева
шағым қалдыра аласыз













