Материалдар / Логика әлеміне саяхат
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Логика әлеміне саяхат

Материал туралы қысқаша түсінік
Логика әлеміне саяхат
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Наурыз 2019
382
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Жиынтық бағалауға арналған
әдістемелік ұсыныстар
Жаратылыстану
1-сынып

Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 1-сынып білім алушыларына «Жаратылыстану»
пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы
ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар (қазақ тілінде білім беретін) бастауыш
сыныптың (1-4-сыныптары) «Жаратылыстану» пәні бойынша оқу бағдарламасы (орта білім
беру мазмұнын жаңарту аясындағы) мен оқу жоспарының негізінде дайындалған. 1-сыныпта
жиынтық бағалау 3 және 4-тоқсандарда өткізіледі.
Бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім
алушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға
мүмкіндік береді.
Әдістемелік ұсыныстарда бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды
өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған.
Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар)
сипатталған. Тапсырмалар мен рубрикалар ұсыныс түрінде берілген.
Тоқсандық жиынтық бағалауды өткізу үшін спецификацияда тапсырма үлгілері мен
балл қою кестесі ұсынылған. Спецификация стандартталған және оны тоқсандық жиынтық
бағалауды өткізуде басшылыққа алу міндеттелген.
Әдістемелік ұсыныстар бастауыш сынып мұғалімдеріне, мектеп әкімшілігіне, білім
беру бөлімінің әдіскерлеріне, критериалды бағалау бойынша мектеп, өңірлік
үйлестірушілеріне және басқа да мүдделі тұлғаларға арналған.

Әдістемелік ұсыныстарды дайындау барысында ресми интернет-сайттағы қолжетімді
ресурстар (суреттер, фотосуреттер, мәтіндер, аудио және бейнематериалдар) қолданылды.

2

Мазмұны
3-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР .... 4
«Жер және ғарыш» бөлімі бойынша жиынтық бағалау ............................................................ 4
«Табиғат физикасы» бөлімі бойынша жиынтық бағалау .......................................................... 7
3-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы ................................................... 10
4-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР .. 15
«Табиғат физикасы» бөлімі бойынша жиынтық бағалау ........................................................ 15
4-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы ................................................... 18

3

3-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«Жер және ғарыш» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
(«Саяхат» ортақ тақырыбы аясында)
Бөлімше

4.1 Жер
4.2 Ғарыш
4.3 Кеңістік және уақыт

Оқу мақсаты

1.4.1.1 Жердің пішінін моделі негізінде анықтау
1.4.2.2 Ғарышты зерттеуге арналған құрылғылар мен ұшу
аппараттарын сипаттау
1.4.3.2 Уақытты өлшеу құралдарын анықтау

Бағалау критерийі

Білім алушы
• Жердің пішінін және жасанды моделін анықтайды
• Ғарышты зерттеу құрылғыларын анықтайды
• Уақытты өлшеу құралдарын анықтайды

Ойлау дағдыларының
деңгейі

Білу және түсіну
Қолдану

Орындау уақыты

15 минут

Тапсырма
1. Суреттен Жердің пішініне ұқсас затты тауып, белгіле ().

2. Жердің жасанды моделін белгіле ().

4

3. Суреттегі құралдарды не үшін пайдаланады? Жаз.

Бағалау критерийі
Жердің пішінін және
жасанды моделін
анықтайды
Ғарышты зерттеу
құрылғыларын
анықтайды
Уақытты өлшеу
құралдарын
анықтайды
Барлығы

Тапсырма

1
2

Дескриптор

Білім алушы
Жердің пішініне ұқсас затты анықтайды;
Жердің жасанды моделін анықтайды;

Балл
1
1

телескоптың қолданылу мақсатын
жазады;

1

сағаттың қолданылу мақсатын жазады.

1

3

4

5

Ғарышты зерттеу
құрылғыларын және
уақытты өлшеу
құралдарын
анықтайды

Жердің пішінін және
жасанды моделін
анықтайды

Бағалау критерийі

3

1, 2

Тапсырма


Ғарышты зерттеу және
уақытты өлшеу құралдарының
қолданылу мақсатын жазуда
қиналады

Жердің пішінін және жасанды
моделін анықтауда қиналады

Төмен

Ғарышты зерттеу / уақытты өлшеу
құралдарының қолданылу
мақсатын жазуда қателіктер
жібереді

Жердің пішінін / жасанды моделін
анықтауда қателік жібереді

Орташа

Оқу жетістіктерінің деңгейі

Білім алушының аты-жөні: _______________________________________________________________

Жоғары

6

Ғарышты зерттеу және
уақытты өлшеу құралдарының
қолданылу мақсатын дұрыс
жазады

Жердің пішінін және жасанды
моделін дұрыс анықтайды

«Жер және ғарыш» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты
ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика

«Табиғат физикасы» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
(«Дәстүр және ауыз әдебиеті» ортақ тақырыбы аясында)
Бөлімше

5.4 Жылу
5.5 Электр
5.6 Магниттілік

Оқу мақсаты

1.5.4.1 Жылыту құрылғыларын анықтау.
1.5.5.1 Адамның күнделікті өміріндегі электр энергиясының
маңызын түсіндіру
1.5.6.1 Магниттік қасиеті бар денелерді анықтау

Бағалау критерийі

Білім алушы
• Жылытуға арналған құралдарды көрсетеді
• Адамның күнделікті өміріндегі электр қуатының
маңызын анықтайды
• Магниттік қасиеті бар денелерді таңдайды

Ойлау дағдыларының
деңгейі

Білу және түсіну
Қолдану

Орындау уақыты

15 минут

Тапсырма
1. Жылытқыш құралдарды белгіле ().

2. Сұраққа жауап бер. Екі жауап нұсқасын жаз.
Үйде электр қуаты сөніп қалса, қандай жағдай болуы мүмкін?
1. _____________________________________________________
_____________________________________________________
2. _____________________________________________________
_____________________________________________________

7

3. Магниттік қасиеті бар заттардың суретін қоршап сыз.

Бағалау критерийі
Жылытуға арналған
құралдарды көрсетеді
Адамның күнделікті
өміріндегі электр
қуатының маңызын
анықтайды
Магниттік қасиеті бар
денелерді таңдайды
Барлығы

Тапсырма

1

2

3

Дескриптор
Білім алушы
жылу беретін бірінші құралды
белгілейді (жылытқыш);
жылу беретін екінші құралды белгілейді
(алауошақ);
электр қуаты сөніп қалған жағдайдың
салдарына бір мысал келтіреді;
электр қуаты сөніп қалған жағдайдың
салдарына екінші мысал келтіреді;
магниттік қасиеті бар бірінші затты
қоршап сызады (шеге);
магниттік қасиеті бар екінші затты
қоршап сызады (қайшы).

Балл
1
1
1
1
1
1
6

8

Магниттік қасиеті бар
денелерді таңдайды

Адамның күнделікті
өміріндегі электр
қуатының маңызын
анықтайды

Жылытуға арналған
құралдарды көрсетеді

Бағалау критерийі

3

2

1

Тапсырма


Магниттік
қасиеті
бар
заттарды анықтауда қиналады

Электр қуаты сөніп қалған
жағдайдың салдарына мысал
келтіруде қиналады

Жылу беретін құралдарды
анықтауда қиналады

Төмен

Магниттік қасиеті бар
заттарды анықтауда (шеге /
қайшы) қателеседі

Электр қуаты сөніп қалған
жағдайдың салдарына мысал
келтіруде қателеседі

Жылу беретін құралдарды
(жылытқыш / алауошақ)
анықтауда қателеседі

Орташа

Оқу жетістіктерінің деңгейі

Білім алушының аты-жөні: _______________________________________________________________

9

Магниттік
қасиеті
бар
заттарды дұрыс анықтайды

Электр қуаты сөніп қалған
жағдайдың салдарын дұрыс
анықтайды

Жылу беретін құралдарды
дұрыс анықтайды

Жоғары

«Табиғат физикасы» бөлімі («Дәстүр және ауыз әдебиеті» ортақ тақырыбы аясында) бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне
қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика

3-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы
1. Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мақсаты
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы оқу
бағдарламасының мазмұнына сәйкес білім алушылардың оқу мақсаттарына жеткендігін
тексеруге және тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларын анықтауға
бағытталған.
Спецификация 1-сыныпта «Жаратылыстану» пәні бойынша тоқсандық жиынтық
бағалаудың мазмұны мен өткізу рәсімін сипаттайды.
2. Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мазмұнын анықтайтын құжаттар
«Жаратылыстану» пәні бойынша (орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы)
бастауыш мектепке арналған оқу бағдарламасы (1 - 4-сыныптар).
3. 3-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға шолу
3.1 Ұзақтығы - 40 минут
Балл саны - 12
3.2 Жиынтық бағалаудың құрылымы
Тоқсан бойынша жиынтық бағалауда әр түрлі тапсырмалар: көп таңдауы бар
сұрақтар, қысқа немесе толық жауапты қажет ететін сұрақтар қолданылады.
Берілген нұсқа көп таңдауы бар және қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарды
қамтитын 7 тапсырмадан тұрады.
Көп таңдауы бар сұрақтарда білім алушы ұсынылған жауап нұсқаларынан дұрысын
таңдайды.
Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға білім алушы есептелген мәні, сөздер немесе
қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді.
Тапсырма бірнеше құрылымдық бөліктерден немесе сұрақтардан тұруы мүмкін.

10

2

1



Табиғат
физикасы
(«Дәстүр және
ауыз әдебиеті»
ортақ тақырыбы
аясында)

Жер және ғарыш
(«Саяхат» ортақ
тақырыбы
аясында)

Бөлім

1.5.4.1 Жылыту
құрылғыларын анықтау

1.4.3.2 Уақытты өлшеу
құралдарын анықтау

1.4.2.2 Ғарышты зерттеуге
арналған құрылғылар мен ұшу
аппараттарын сипаттау
1.4.1.1 Жердің пішінін моделі
негізінде анықтау

1.4.2.1 Астрономияны ғарыш
туралы ғылым ретінде
сипаттау

Оқу мақсаты

5.6 Магниттілік 1.5.6.1 Магниттік қасиеті бар
денелерді анықтау

5.4 Жылу

4.3. Кеңістік
және уақыт

4.1. Жер

4.2 Ғарыш

Бөлімше

Білім алушы көп таңдауы бар
жабық
түрдегі
тапсырманы
орындайды және бір дұрыс жауапты
таңдайды.
Білім алушы көп таңдауы бар
жабық
түрдегі
тапсырманы
орындайды және бір дұрыс жауапты
таңдайды.
Білім алушы көп таңдауы бар
жабық түрдегі және қысқа жауапты
қажет
ететін
тапсырмаларды
орындайды.
Білім алушы көп таңдауы бар
жабық
түрдегі
тапсырмаларды
орындайды және бірнеше дұрыс
жауапты таңдайды.

Білім алушы көп таңдауы бар
жабық
түрдегі
тапсырманы
орындайды
және
бір
дұрыс
жауабын таңдайды.
Білім алушы қысқа жауапты қажет
ететін тапсырманы орындайды.

Тапсырманың сипаттамасы

1

1

1

2

5

2

1

2

1

11

1

1

1

Жалпы
балл

Тапсырма
саны

4. Тапсырма үлгілері және балл қою кестесі
«Жаратылыстану» пәнінен 3-тоқсанға арналған
жиынтық бағалаудың тапсырмалары
1. Астрономия ғылымын сипаттайтын суретті анықта.

A)

B)

C)

D)
[1]

2. Суретте бейнеленген ұшу аппараты қалай аталады? Жауабын жаз.

Жауабы: _________________________________________
3. Жер ғаламшарының пішінін анықта.
A) сопақ
B) жазық
C) шар тәріздес
D) төртбұрышты
4. Дұрыс жауабын таңда. Глобус – бұл ....
A) Жердің картасы
B) Жердің сызбасы
C) Жердің даму кестесі
D) Жердің жасанды моделі
5. Уақытты өлшеу үшін не қолданылады?
A) таразы
B) сағат
C) глобус
D) сызғыш

[1]

[1]

[1]

[1]
12

6. Жылытқыш құралды тауып, белгіле ().

Тағы қандай жылытқыш құралды білесің? _______________________________________
[2]
7. Қандай заттардың магниттік қасиеті ЖОҚ? Сыз.

[5]
Балл қою кестесі

1
2
3
4
5

6

В

Жауап

Спутник / жер серігі
C
D
В
2
Пеш, алауошақ

Балл
1
1
1
1
1
1
1

Қосымша ақпарат

Кез келген жылытқыш
құралдың атауы
қабылданады.
13

7

Қарындаш
Өшіргіш
Дәптер
Бор
Мақта

Барлығы

1
1
1
1
1
12

5. Тоқсан бойынша жиынтық бағалауды өткізу ережелері
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау кезінде кабинетіңіздегі көмек ретінде қолдануға
мүмкін болатын кез келген көрнекі құралдарды (диаграммалар, кестелер, постерлер,
плакаттар немесе карталарды) жауып қойған дұрыс.
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталмас бұрын алғашқы бетінде жазылған нұсқау
оқылып, білім алушыларға жұмыстың орындалу ұзақтығы хабарланады. Білім алушыларға
жұмыс барысында бір-бірімен сөйлесулеріне болмайтындығы ескертіледі. Нұсқаулықпен
таныстырып болғаннан кейін білім алушыларға тоқсан бойынша жиынтық бағалау
басталғанға дейін түсінбеген сұрақтарын қоюға болатындығы туралы айтылады.
Білім алушылардың жұмысты өздігінен орындап жатқандығына, жұмысты орындау
барысында көмек беретін қосымша ресурстарды, мысалы: сөздіктер немесе калькуляторлар
(спецификацияда рұқсат берілген жағдайлардан басқа уақытта) пайдалануларына
мүмкіндіктерінің жоқ екендігіне көз жеткізіледі. Олардың жұмыс уақытында бір-біріне
көмектесулеріне, көшіріп алуларына және сөйлесулеріне болмайтындығы ескертіледі.
Білім алушыларға дұрыс емес жауапты өшіргішпен өшірудің орнына, қарындашпен
сызып қою ұсынылады.
Жұмыс барысында нұсқаулыққа немесе жұмыстың ұзақтығына қатысты білім
алушылар тарапынан қойылған сұрақтарға жауап беруге болады. Жекелеген білім алушыларға
көмек беруге негізделген кез келген ақпаратты оқуға, айтуға, өзгертіп айтуға немесе көрсетуге
тыйым салынады.
Тоқсандық жиынтық бағалаудың аяқталуына 5 минут уақыт қалғандығын үнемі
хабарлап отыру қажет.
Тоқсандық жиынтық бағалау аяқталғаннан кейін білім алушылардан жұмыстарын
тоқтатып, қалам/қарындаштарын партаның үстіне қоюларын өтіну керек.
6. Модерация және балл қою
Барлық мұғалімдер балл қою кестесінің бірдей нұсқасын қолданады. Модерация
үдерісінде бірыңғай балл қою кестесінен ауытқушылықты болдырмау үшін жұмыс үлгілерін
балл қою кестесіне сәйкес тексеру қажет.

14

4-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«Табиғат физикасы» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
(«Тағам және сусындар» ортақ тақырыбы аясында)
Бөлімше

5.2 Жарық
5.3 Дыбыс

Оқу мақсаты

1.5.2.2 Жарықтың табиғи және жасанды көздерін ажырату
1.5.3.2 Дыбыстың табиғи және жасанды көздерін ажырату

Бағалау критерийі

Білім алушы
• Табиғи және жасанды жарық көздерін таниды
• Табиғи және жасанды дыбыс көздерін ажыратады

Ойлау дағдыларының
деңгейі

Білу және түсіну
Қолдану

Орындау уақыты

15 минут

Тапсырма
1.Табиғи жарық көзі бейнеленген суретті белгіле ().

2. Жасанды жарық көзі бейнеленген суретті белгіле ().

3. Берілген дыбыстар қай дыбыс көзіне жатады? Сәйкестендір.
құстың сайрауы
қоңыраудың үні
баланың күлкісі
жаңбырдың сыбдыры
балғаның дыбысы
телефонның шылдыры

табиғи дыбыс көздері

жасанды дыбыс көздері

15

Бағалау
критерийі
Табиғи
және
жасанды
жарық
көздерін таниды

Тапсырма

1
2

Табиғи
және
жасанды
дыбыс
көздерін
ажыратады
3

Барлығы

Дескриптор
Білім алушы
табиғи жарық көзін белгілейді;

Балл
1

жасанды жарық көзін белгілейді;

1

құстың сайрауын табиғи дыбыс
көзімен сәйкестендіреді;
қоңыраудың үнін жасанды дыбыс
көзімен сәйкестендіреді;
баланың күлкісін табиғи дыбыс
көзімен сәйкестендіреді;
жаңбырдың сыбдырын табиғи дыбыс
көзімен сәйкестендіреді;
балғаның дыбысын жасанды дыбыс
көзімен сәйкестендіреді;
телефонның шылдырын жасанды
дыбыс көзімен сәйкестендіреді.

1
1
1
1
1
1
8

16

Табиғи және
жасанды дыбыс
көздерін ажыратады

Табиғи және
жасанды жарық
көздерін таниды

Бағалау критерийі

3

2

1

Тапсырма


Табиғи және жасанды дыбыс
көздерін ажыратуда
қиналады

Табиғи және жасанды жарық
көздерін анықтауда қиналады

Төмен

Табиғи /жасанды дыбыс
көздерін ажыратуда қателіктер
жібереді

Табиғи / жасанды жарық
көздерін анықтауда қателеседі

Орташа

Оқу жетістіктерінің деңгейі

Білім алушының аты-жөні: _______________________________________________________________

Дыбыстарды табиғи және
жасанды дыбыс көздеріне
дұрыс жіктейді

17

Табиғи және жасанды жарық
көздерін дұрыс таниды

Жоғары

«Табиғат физикасы» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика

4-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы
1. Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мақсаты
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы оқу
бағдарламасының мазмұнына сәйкес білім алушылардың оқу мақсаттарына жеткендігін
тексеруге және тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларын анықтауға
бағытталған.
Спецификация 1-сыныпта «Жаратылыстану» пәні бойынша тоқсандық жиынтық
бағалаудың мазмұны мен өткізу рәсімін сипаттайды.
2. Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мазмұнын анықтайтын құжаттар
«Жаратылыстану» пәні бойынша (орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы)
бастауыш мектепке арналған оқу бағдарламасы (1 - 4-сыныптар).
3. 4-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға шолу
3.1 Ұзақтығы - 40 минут
Балл саны - 12
3.2 Жиынтық бағалаудың құрылымы
Тоқсан бойынша жиынтық бағалауда әр түрлі тапсырмалар: көп жауапты таңдауы бар
сұрақтар, қысқа немесе толық жауапты қажет ететін сұрақтар қолданылады.
Берілген нұсқа көп таңдауы бар және қысқа немесе толық жауапты қажет ететін
сұрақтарды қамтитын 5 тапсырмадан тұрады.
Көп таңдауы бар сұрақтарда білім алушы ұсынылған жауап нұсқаларынан дұрысын
таңдайды.
Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға білім алушы есептелген мәні, сөздер немесе
қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді.
Толық жауапты қажет ететін сұрақтарда білім алушыдан максималды балл жинау
үшін тапсырманың шешімін таңдай алу және қолдана алу қабілеті бағаланады.
Тапсырма бірнеше құрылымдық бөліктерден немесе сұрақтардан тұруы мүмкін.

18

2

1



«Табиғат
физикасы» («Тағам
және сусындар»,
«Дені саудың жаны
сау» ортақ
тақырыптары
аясында)

Бөлім

Білім алушы қысқа жауапты
қажет
ететін
тапсырманы
орындайды.
Білім алушы қысқа жауапты
қажет
ететін
тапсырманы
орындайды.

1.5.3.1 Дыбыстың таралу
ерекшеліктерін түсіндіру.

Білім алушы көп таңдауы бар
жабық
түрдегі
тапсырманы
орындайды және дұрыс жауабын
табады.

1.5.2.3 Жасанды
жарықтың қажеттілігін
және оның көздерін
анықтау.
1.5.3.2 Дыбыстың табиғи
және жасанды көздерін
ажырату.

Білім алушы қысқа жауапты
қажет
ететін
тапсырманы
орындайды.

1.5.2.1 Жарық пен
қараңғыны салыстыру.

5.3 Дыбыс

Білім алушы ашық түрдегі толық
жауапты
қажет
ететін
тапсырманы орындайды.

1.5.2.2 Жарықтың табиғи
және жасанды көздерін
ажырату.

5.2 Жарық

Тапсырманың сипаттамасы

Оқу мақсаты

Бөлімше

1

1

1

1

1

Тапсырма
саны

1

4

3

2

2

19

Жалпы
балл

4. Тапсырма үлгілері және балл қою кестесі
«Жаратылыстану» пәнінен 4-тоқсанға арналған
жиынтық бағалаудың тапсырмалары
1.

Табиғи және жасанды жарық көздерінің суретін сал.
Жасанды жарық көзі

Табиғи жарық көзі

[2]
2. Жарық туралы берілген сөйлемдерді аяқта.
1) Жарықты ұстау мүмкін емес. Оны ____________________ мүмкін.
2) Жарық түспейтін жер үнемі ____________________ болады.

[1]
[1]

3. Суреттегі заттар мен сөз тіркестерін сәйкестендір.

[3]

20

4. Табиғи дыбыс көздерін белгіле ().

[4]
5. Қай суретте мұғалімнің сөзі балалардың бәріне жақсы естіледі? Белгіле ().

[1]
Балл қою кестесі


Жауап

Балл
1

Қосымша ақпарат
Басқа
дұрыс
суреттер
қабылданады.

1
1
2

көруге
қараңғы

1
1
21

1
1
3
1

1
2
4
6
5
2
Барлығы
4

1
1
1
1
1
12

5. Тоқсан бойынша жиынтық бағалауды өткізу ережелері
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау кезінде кабинетіңіздегі көмек ретінде қолдануға
мүмкін болатын кез келген көрнекі құралдарды (диаграммалар, кестелер, постерлер,
плакаттар немесе карталарды) жауып қойған дұрыс.
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталмас бұрын алғашқы бетінде жазылған нұсқау
оқылып, білім алушыларға жұмыстың орындалу ұзақтығы хабарланады. Білім алушыларға
жұмыс барысында бір-бірімен сөйлесулеріне болмайтындығы ескертіледі. Нұсқаулықпен
таныстырып болғаннан кейін білім алушыларға тоқсан бойынша жиынтық бағалау
басталғанға дейін түсінбеген сұрақтарын қоюға болатындығы туралы айтылады.
Білім алушылардың жұмысты өздігінен орындап жатқандығына, жұмысты орындау
барысында көмек беретін қосымша ресурстарды, мысалы: сөздіктер немесе калькуляторлар
(спецификацияда рұқсат берілген жағдайлардан басқа уақытта) пайдалануларына
мүмкіндіктерінің жоқ екендігіне көз жеткізіледі. Олардың жұмыс уақытында бір-біріне
көмектесулеріне, көшіріп алуларына және сөйлесулеріне болмайтындығы ескертіледі.
Білім алушыларға дұрыс емес жауапты өшіргішпен өшірудің орнына, қарындашпен
сызып қою ұсынылады.
Жұмыс барысында нұсқаулыққа немесе жұмыстың ұзақтығына қатысты білім
алушылар тарапынан қойылған сұрақтарға жауап беруге болады. Жекелеген білім алушыларға
көмек беруге негізделген кез келген ақпаратты оқуға, айтуға, өзгертіп айтуға немесе көрсетуге
тыйым салынады.
Тоқсандық жиынтық бағалаудың аяқталуына 5 минут уақыт қалғандығын үнемі
хабарлап отыру қажет.
Тоқсандық жиынтық бағалау аяқталғаннан кейін білім алушылардан жұмыстарын
тоқтатып, қалам/қарындаштарын партаның үстіне қоюларын өтіну керек.
6. Модерация және балл қою
Барлық мұғалімдер балл қою кестесінің бірдей нұсқасын қолданады. Модерация
үдерісінде бірыңғай балл қою кестесінен ауытқушылықты болдырмау үшін жұмыс үлгілерін
балл қою кестесіне сәйкес тексеру қажет.

22
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!