Материалдар / «Логика. Ойнайық та, ойлайық» бағдарламасы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

«Логика. Ойнайық та, ойлайық» бағдарламасы

Материал туралы қысқаша түсінік
Балабақшадағы балалардың таным білім саласындағы бейімдерін артыру.Балалардың ойын арқылы логикалық ойлау қасиеттерін дамыту.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Ақпан 2022
618
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады















«Логика. Ойнайық та, ойлайық»


бағдарламасы























Құрастырған: ШҚО білім басқармасы Аягөз ауданы бойынша білім бөлімінің «Аягөз қалалық №1бөбекжай-балабақшасы» КМҚК Әдіскер Ериманова Сауле Тугельбаевна


«Логика» оқу құралы балалардың мектепалды тобында оқылатын негізгі пәндерден алған білімдерін тереңдетуді, қоршаған ортамен таныстырып, ойлау, танымдық және шығармашылық қабілеттерін дамытуды көздейді. Танымдық қызығушылығындамытуға жағдай жасай отырып, балаларды ізденімпаздыққа және өзінің даму деңгейіне сенімді болуға тәрбиелейді. Сана-сезімін және өзін-өзі бақылай білуін қалыптастырады. Оқу құралындағы ойын түрінде берілген қызықты логикалық тапсырмалар түрлі тәсілдер арқылы пайымдауға, шығармашылық тұрғысынан ойлауға, өз беттерінше шешім қабылдауға және қорытынды жасауға үйретеді.

Логика


Түсінік хат

Мектепалды даярлық тобының тәрбие және білім берудегі басты мақсатының бірі – оқыта және дамыта отырып, балаларды өз бетінше оқып, білім алуға үйрету. Тек өздігінен оқи, жаза алғанда ғана бала білімді мақсатты және нәтижелі түрде игеретіні анық. Ал өздігінен жұмыс істеу бала бойында оқу еңбегінің дағдысы мен икемділіктің қалыптасуын қажет етеді. Бала ақпаратты қабылдап қана қоймай, оны меңгеру технологиясын да үйренуі үшін оқу процесін қалай ұйымдастыру керек? Бұл орайда «Логика. Ойнайықта ойлайық» атты дамыту курсының тигізер көмегі зор.

Бұл курс мынадай міндеттерді басшылыққа алады:

  1. Баланың оқу іс-әрекетіне деген қызығушылығын арттыру;

  2. Бағдарламаның көздеген мақсатына жету үшін өз бетінше іздену әрекеттерін қалыптастыру;

  3. Негізгі ойлау операцияларын саналы түрде қолдана білуге үйрету. Яғни, ақпаратты сауатты қолдана білуін қалыптастыру;

  4. Қиялдар, елестету және шығармашылық ойлауын дамыту;

  5. Өз пікірін айту және оны дәлелдеу, дұрыс сөйлеуге дағдыларын қалыптастыру;

  6. Алған білімдерін күнделікті өмірде қолдана білуге үйрету және тәрбиелеу.

Логика оқу іс-әрекетінің ерекшелігі – негізгі оқулықтан тыс тапсырма берілетіндігінде. Сондықтан оқу іс-әрекеті ойын түрінде жүргізіледі. Танымдық қабілетті балалардың өздерінің икемі мен мінез-құлқына сай дамыту көзделеді. «Логика» курсының негізгі мақсаттарының бірі – «Әрдайым өзің үшін еңбектен!» дегенді баланың санасына сіңіру.











Логика оқу іс-әрекетіне ұсынылатын ойындар мен жаттығулар танымдық, тәрбиелік және дамыту мақсатын көздейді.

Танымдық

Есте сақтау түрлерін, қиял мен зейінді қалыптастыру және дамыту. Жалпы оқу икемі мен дағдыны (өздігінен оқулықпен жұмыс істеуін, бақылай білуін және жұмысын бағалай білуін) қалыптастыру және дамыту. Жаңа шешімдерді іздеу және қажетті нәтижеге жетудің ерекше тәсілдерін табу.

Тәрбиелік

Қоршаған ортаға оң көзқараспен қарауына ықпал етіп, қарым-қатынас мәдениетіне тәрбиелеу.

Дамыту

Сөздермен, сөз тіркестерімен және сөйлеммен жұмыс істеу барысында тілді дамыту. Ойлау мен тіл бір-бірімен тығыз байланысты. Олар бірге пайда болды және бірге дамиды.


Оқу әдістемелік кешен:


  • «Логика» Н.Н.Амирова Алматыкітап баспасы 2014






Аптасына – 2 сағат

Барлығы - 64 сағат



Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің тақырыбы

Мақсаты

Беті

Са-ғат са-ны

Уақы-

ты

Ескерту

Қыркүйек 8 сағат

І тоқсан 18 сағат

1

Менің отбасым

Балалар өз отбасымен таныстыру.

4

1



2

Дұрысын тап

Балалардың ойлау қабілетін дамыту.

5

1



3

Жолын тап

Балалардың есте сақтау қабілетін дамыту.

6

1



4

Кім шапшаң?

Шапшаң қозғалыс арқылы балалардың қызығушылығын ояту.

7

1



5

Кім тапқыр

Бір-бірімен ауызбіршілігін дамыту арқылы адалдыққа тәрбиелеу.

8

1




6

Суретші кім?

Қол моторикасын дамыту.


9

1



7

Бірдей қуыршақты тап

Мидың белсенді жұмыс істеуін, есте сақтау қабілетін дамыту.

10

1




8

Мамандықтар

Мамандықтармен таныстыру.


11

1



Қазан 10 сағат


9

Дұрысын жапсыр

Қолының икемділігін қадағалау.


12

1



10

Айырмашылықтарын тап

Шапшаңдығын бақылау

13-14

1



11

Ғажайып жұмбақтар

Ойын, зейінін тиянақтау.

15-17

1



12

Дұрысын қорша

Ойлау қабілетін, дұрыс жасауын дағдыланды-ру.

18

1



13

«Ойлан, тап»

Ойын, зейінін тиянақтау.

19

1



14

Үлгіге қарап боя

Шапшаңдығын бақылау

20

1



15

Үйін тап

Шапшаң қозғалыс арқылы балалардың қызығушылығын ояту.

21

1



16

Ақ тиын

Балалардың есте сақтау қабілетін дамыту.

22

1



17

Артығын тап

Ойын, зейінін тиянақтау

23

1



18

Суреттерді жетістір

Қолының икемділігін қадағалау.

24

1



Қараша 6 сағат

ІІ тоқсан 14 сағат

19

Айгерімге көмектес

Балалардың ойлау қабілетін дамыту.

25

1



20

Қайда мекендейді?

Балалардың есте сақтау қабілетін дамыту.

26

1



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!