Материалдар / Логикалық есептер және олардың шешу жолдары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Логикалық есептер және олардың шешу жолдары

Материал туралы қысқаша түсінік
о0ушылар мен устаздарга
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қазан 2018
321
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Алгебра. 6 сынып

4-сабақ

Сабақтың тақырыбы:

Бүтін сандар. Рационал сандар туралы түсінік.

Жалпы мақсаты:

1.Бүтін сандар туралы түсінік қалыптастыра алады; (барлығы)

2.Таңбалар ережесін біледі;(барлығы)

3. Теориялық білімдерін практикада(есеп шығару) және өмірде қолдана алады(кейбіреуі)

Оқу нәтижелері:

1. Бүтін сандар және рационал сандар туралы білімдерін жинақтады;

2.Сандар жиынын әріппен белгілеуді үйренді;

3. Таңбалар ережесін біледі және есеп шығаруда сауатты қолдана алды;

Түйінді идеялар:

Натурал сандар,бүтін сандар және рационал сандарды ажырата білу ,ішкі жиындар арқылы белгілей білу

Сабақ кезеңдері



Білім(білу)

Кіріспе

5 минут



Түсіну


Тұсаукесер

10 минут














Негізгі бөлім

10 минут

















Қолдану



Талдау

10 минут




Жинақтау

7 минут



Бағалау Игерілген білім негізінде көзқарастарды шешу

Бағалау(ФБ)

Бағалау(СБ)






Үйге тапсырма

5 минут


Қорытынды

3минут

Ұйымдастыру .Сабақтың мақсат -міндетін түсіндіру

Тренинг (психологиялық ахуал): Жақсы тілек айту

Топқа бөлу(жылдың 4 мезгілінде дүниеге келген оқушылар тобы)


Үйге берілген деңгейлік тапсырмаларды кім қаншалықты орындап келгендігін өзара дәптерлерінен тексереді. (жұптық жұмыс); АКТ:компьютер,интерактив тақта,актив студия.

Диалог:топтық- әңгіме арқылы іс-әрекеттер орындалады.


Ой қозғау( Білемін)

Тақырып: Натурал сандар.Бөлшек сандар.Қарама-қарсы сандар.Кері сандар.Бүтін сандар. Рационал сандар.Таңбалар ережесі.

І.а)Жеке жұмыс:Әр оқушы осы тақырыптар бойынша не білетіндерін дәптерлеріне жазады.

ә)Өз жазғандарын жұптарында бөліседі.

ІІ. Актив студияда ББҮкестесі көрсетіледі.

Білемін

Білгім келеді

Үйрендім

Натурал сандар

Бүтін сандар


Бөлшек сандар

Рационал сандар.


Қарама-қарсы сандар.

Таңбалар ережесі.


Кері сандар




ІІІ.Сыныппен бөліседі жауаптарын жазады.

ІҮ.Оқушылар тақырып бойынша сұрақтарын жазады.Мұғалім сұрақ қояды.

Ү.Оқушылар сұрақтарына жауап іздеп,жаңа идеялар қажеттігін біледі,оқулықпен жұмыстанады.

Ой толғау ( Білгім келеді) Оқулықпен жұмыс. Жаңа сабақты өз бетімен меңгеруге қадам жасау.

А)Постермен топтық жұмыс.(әр топ шығармашылық жұмыс жасайды).

Ітоп- Бүтін сандар шежіресі

ІІтоп- Рационал сандар шежіресі

ІІІтоп- Ішкі жиындар сыры

ІҮтоп- Таңбалар ережесі

ҮІ.Постерда өз сұрақтарына қандай жауаптар,идеялар тапқандары туралы баяндайды.

Зерттеушілік әңгіме:Барлығы белсенді тыңдайды;ынталанады;сенім, бірлескен шешімге келеді,қорытынды ой –тұжырым жасайды.

Қадағалау сұрақтары:

1.Постердағы жұмысыңыздан қандай қорытынды аламыз?

2.Жұмыс жасау үшін дереккөзді қалай пайдаландыңыз?


Қызығушылық туғызу:Сандардың шығу тарихы мен шежірені байланыстыра үйрету.Слайдта көрсетіледі: «Сандар шежіресі мен туысқандық атаулардың байланысы»

Оқулықтан деңгейлік есептер шығарадыА.№334,В.№342 ,С.№347; Жеке тапсырма:Әсемге-логикалық тапсырма (А),Артурға №348(С),Жібекке №3343(В)


Ой қорыту( Білдім-Үйрендім)

Тақырып бойынша білім, білік дағдыларын бекіту

Жоғары және төменгі деңгей сұрақтары:(дұрыс,дұрыс емес);


.

Интерактив тақтада сандар беріледі .Топтастыру әдісі.

Тапсырма: Берілген сандар ішінен натурал сандарды,бүтін сандарды және рационал сандарды бөлек тауып жазу керек.


Натурал сандар,бүтін сандар және рационал сандардың күнделікті өмірдегі қолданылуы және білімдегі маңыздылығы қандай?




1.Бірін -бірі қолдады,мадақтады,өзін- өзі бағалады, бір- бірін бағалады 2.Мен өзімді былай сезінемін:Смайликтерді қолдану

- Өз жұмысымды өзім бағалағанда

Shape1 Shape2 Shape3

- Өз достарымның қасында болғанда

Shape4 Shape5 Shape6


Үйге тапсырмасы түсіндіріліп беріледі. П2.3.А)№335, В)№343,С)№349,№351


Кері байланыс. ББҮ

Рефлексия

Дереккөздер:

Алдамұратова А.Т. Әдістемелік оқулық, Дидактикалық материал


ОҮБ: Табыс критерийлері:

  1. Берілген санға қарама-қарсы санды тауып,жаза білемін;

  2. Бүтін сандар жиынын қандай сандар құрайтынын білемін;

  3. Рационал сандар жиынын қандай сандар құрайтынын білемін;

  4. Таңбалар ережесін білемін,оны есеп шығаруда қолдана аламын.

Смайликтерді пайдаланып,оларды белгілейді.


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!