Материалдар / Логикалық есептер жауабымен

Логикалық есептер жауабымен

Материал туралы қысқаша түсінік
Логикалық есептер жауабымен
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Наурыз 2019
81446
58 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

100 есеп

1.Жолаушының бір ешкісі, бір капустасы, бір қасқыры бар. Ол өзеннің

бір жағынан екінші жағына екі орынды қайық арқылы өтуі керек.

жолаушы ешкіні, капуста және қасқырды өзеннен қалай өткізді?

Қасқырды ешкімен қалдыра алмайды, ал ешкіні капустамен қалдыра

алмайтыны белглі болса?

Шешімі: Ол үшін үшеуін де қадағалаусыз қалмауы керек. Бірінші

қатынағанда жолаушы өзеннің ар жағына ешкіні апарады. Екінші

қатынағанда жолаушы қасқырды алады, капуста қалады. Өзеннің ар жағынажеткен соң қасқырды қалдырып, ешкіні қайтадан өзеннің бер жағына әкеледі.

Үш қатынағанда ешкіні қалдырып, капустаны өзеннің ар жағына апарады.Капустаны қалдырады да, өзі бер жаққа қайта оралады. Төрт қатынағанда олешкіні өзеннің ар жағына шығарады.


2.Айдынның Асқардан бойы ұзын, бірақ Жанаттан кіші. Кім ұзын?

Шешімі: Жанат - ұзын


3.Менің атым Медет Менің тәтемнің бір ғана інісі бар. Менің тәтемнің

інісінің аты кім? Жауабы: Медет


4.Термометр аяз болғасын – үш градус көрсетіп тұр. Осындай екі

термометр неше градус көрсетеді? Жауабы: үш


5.Тік төрбұрышты бөлмеге әрбір қабырғасында үш болатындай сегіз

орындықты орналастыру керек. Орналастырыңдар.

Жауабы:


6.Бөлмедегі әр бұрышта бір мысықтан жәнеоған қарама-қарсы үш

мысықтан отырса, бөлмеде неше мысық бар? Жауабы: 4 мысық


7.Үстел үстінде үш стакан шие тұр. Марат бір стакан шиені жеп қойды.

Неше стакан қалды? Жауабы: үш стакан


8.Жүгіру жарысынан Асет, Марат, Талғат үш орынды алды, егер:

Марат екінші орын алмаса, ал Талғат –үшінші орын алмаса, кім

қандай орын алды?

Жауабы: 1-Марат, 2-Асет, 3-Талғат


9.Бес шырпы таяқшасынан екі үшбұрыш құру керек. Құраңдар.


10.Көшеде екі әкесі, екі баласы, және атасы немересімен қыдырып жүр.

Көшеде неше адам жүр? Жауабы: үшеу


11.Екі бала шахматты екі сағат ойнады. Олардың әрқайсысы неше

сағат ойлады? Жауабы: екі сағат


12.Допты лақтырғанда, доп сол ізімен кері қайту үшін оны қалай

лақтыру керек? Жауабы: жоғары


13.Қараңғы бөлмеде майшам мен керосин лампасы бар. Бірінші не

жағасыз? Жауабы: шырпы


14.Суға қай кезде қолды кесіп алуға болады?

Жауабы: егер оны мұз етіп қатырса


15.Үш литрлік және бес литрлік суды қалай өлшеуге болады?

Жауабы: 3+3=6 6-5=1 3+1=4л


16.Бес гномға үш қызыл және төрт көк капюшонды көрсетеді.

Қараңғыда үш қызыл және екі көк капюшонды гномдардың

бастарына кигізеді. Қалған капюшондар жасырылады. Жарық

жағылады. Гномдардың қайсылары өз бастарындағы капюшонның

түсін таба алады?

Шешімі: екі көк түсті капюшон киген гномдар таба алады. Себебі көк

капюшон киген гном алдында үш қызыл және бір көк капюшон киген

гномдар түрады. Ал қызыл капюшон саны үш, қалғаны көк. Сондықтан өз басындағы да көк.


17.Үш гном бар. Сол үш гномға үш қызыл және үш көк капюшонды

көрсетеді. Қараңғыда үшеуіне екі қызыл және бір көк капюшонды

кигізіп, қалғандарын жасырады. Гномдардың қайсысы өз басындағы

капюшоның түсін таба алады?

Жауабы: ешқайсысы


19.Он екі литрлік бөшкеде квас бар, соны сегіз литрлік және үш литрлік

екіге тең қалай бөлуге болады?

Шешімі:

12-3=9 9-3=6 6=6


20.10 литрлік бөшкеде су бар және 7 литрлік, 2 литрлік бос ыдыстар

бар. Екі ыдысқа 5 литрден суды қалай тең бөлуге болады?

Шешімі:10-7=3 7-2=5 2+3=5


21.Тоғыз литрлік және төрт литрлік екі ыдыс берілген. Осы

ыдыстардың көмегімен бактан алты литр суды қалай алуға болады?

(суды бакқа қайта құюға болады)

Шешімі:

9-4-4=1

9-4=5 5+1=6


22. 8 л, 5 л, 3 л ыдыстар берілсін. 8 л ыдыс суға толы. Енді осы суды екі ыдысқа 4 литрден қалай тең бөлуге болады?

Шешімі:

8-5=3 5-3=2 3+3=6 6-2=4


23.Ойлаған санға бірді қостым, қосындыны екіге көбейттім.

Көбейтінідіні төртке бөлдім. Бөліндіден үшті азайттым. Бір шықты.

Мен қандай сан ойладым?

Шешімі:

(((x+1)*2)/4)-3=1 x=7


24.Мотоцикл жүргізушісі ауылға келе жатқанда жолдан өзіне қарсы ұш

жеңіл машина және бір камазды кездестірді. Ауылға неше машина

бара жатыр? Жауабы: Бір ғана мотоцикл


25.Сыныпта 35 оқушы бар. Қыздар ұлдардан үшке артық. Сыныпта

ұлдар қанша , қыздар қанша?

Шешімі:

x+x+3=35 x=16 (ұ) х+3=16+3=19(қ)


26. Есептеңіз. 7500*8001+8001*3500

Шешімі:7500*8001+8001*3500=8001*(7500+3500)=8001*10 000


27.30 марғұлан үш күнде жүз конверт сатып алды. Осы үш күннің

бірінде ол кем дегенде отыз төрт конверт алғанын дәләлдеңдер.

Шешімі:

100=33*3+1


28.Мектепте төрт жүз оқушы бар. Олардың ең болмағанда екеуі бір

күнде туғанын дәлелдеңіз.

Шешімі: (Дирихле принципі)

1жылда 365, 366 күн бар. Демек, олардың ең болмағанда екеуі бір күнде

туған.


29.Сиқырлы алма ағашында алғашында он бес банан , жиырма

апельсин өсіп тұр. Егер ағаштан бір жемісті үзсек, онда дәл сондай

жеміс өсіп шығады, ол егер бір уақытта екі бірдей жеміс үзсек-

апельсин, ал егер бір уақытта екі әр түрлі жеміс үзсек – бана өсіп

шығады. Алма ағашында бір түрдегі жемістер қалу үшін , жемістері

қандай ретпен үзу керек? Жауабы: Талдау


30.Қорапта 25 кг шеге бар. Табақты таразы мен массасы бір кг гирь

тасты қолданып, екі рет өлшеу арқылы қалай 19 кг шеге алуға

болады?

12+1кг=13 12/2=6 6=6 13+6=19


32.

Шаршының қабырғасын үш есе үлкейтсе, оның ауданы неше есе

үлкейеді? Жауабы: 9 есе


33.Селодан қалаға дейін велосипедші 20 км/сағ жыдамдықпен, ал

қайтар жолда 10 км/сағ жылдамдықпен жүріп өтті. Велосипедшінің

орта жылдамдығын тап. Шешімі: (20+10)/2=15


34.Жұп санды үшке бөлгенде қалдық қандай болуы мүмкін.

Жауабы: 1 және 2


35.Дөңгелек бойында 60 рыцарь мен өтірікшілер тұр. Өтірікшілер

әрдайым өтірік айтады, Рыцарьлар әрқашан шындықты айтады.

Бірақ рыцарьлар кейде қалжындайды, яғни арасында өтірік айтады.

Бұлардың әрқайсысы «рыцарь мен өтіріші арасында тұрмын» дейді.

Олардың арасында екі рыцарь қалжындайды. Дөңгелек бойындағы

өтірікшілер санын тап?Жауабы: 20 өтірікші. Себебі, 2 өтірікші қатар тұра алмайды және 3 рыцарьқатар тұра алмайды (тек 2 рыцарь қалжыңдағанда ғана қатар тұра алады). 2 рет (ррр) бола алмайды. Тек бір (өрө) және бір (ррр) бола алады. Қалғаны(өрр). өрөрррөррөррөррөрр...өрр 20-өтірікші, 40-рыцарь.


36.Дөңгелек бойында он бес бала тұр. Әрбір қыздың оң жағында бір ұл

тұр.Ұлдардың жартысының оң жағында бір ұлдан тұр, ал қалған

ұлдардың жартысының оң жағында бір қыздан тұр. Неше қыз? Неше

ұл бар? Шешімі: Әр қыздың оң жағында ұл тұрғандықтан, қыздар мен ұлдардың жұптары бар(қ,ұ). Бірақ ұлдардың жартысының оң жағында ұлдар тұрғандықтан, дөңгелек бойында ҚҰҰ болуы керек. Ал қалған ұлдардың жартысының оң жағында қыздар болуы керек. 5-қыз, 10-ұл.


37.Арман паракшада есеп шығарып, оны дәптерге көшірді.Бірақ

жақшаларды қалай қойғанын ұмытты. Оның есінде қалғаны мынау

6*8+20:4-2=40. Арманға жақшаларды қоюға көмектесіңіз.

Жауабы: 6*(8+20):4-2=40


38.Суретші Худабеднов бір айда 42 картина салды. Олардың 17-сінде

орман, 9-нда өзен, ал 13-нде орманда, өзенде салынған. Қалған

картинкаларда түсініксіз суреттер бар. Қанша түсініксіз суреттер бар?

Жауабы: Эйлер-Венн диаграммасы. (29-17)-13=33 42-33=9

39.Егер фигураның периметрі 32 см екені белгілі болса, онда осы

фигураның ауданын табыңыз.

Жауабы: 16жағы бар. 32:16=2. Кішкентай квадраттың бір

қабырқасының ұзындығы - 2см. Кішкене квадрат ауданы:

S=2*2=4 Үлкен квадрат ауданы одан екі есе үлкен S=4*4=16

Kішкене квадраттар -8. S=8*4=32

S=32+16=48


40.Мұғалім оқушыларға 415327және 8373сандарының көбейтіндісін

табуды берді. Жәнібек есепті бірінші орындап, жауабы 328363624

деді.

-Бұл қате, -деді Алишер

-Неге, сен әлі шығарған жоқсын ғой, -деп Жәнібек ашуланды.

-Сонда да оның қате екенін көріп тұрмын, -деді Алишер.

Кімдікі дұрыс?

Шешімі: Жәнібек дұрыс айтты.

1)Соңғы цифралардың көбейтіндісі бірге аяқталуы керек.

2)Екі тақ санның көбейтіндісі тақ санға аяқталуы керек.


41. Отбасыда төрт бала бар. Олардың жастары: 5, 8, 13, 15. Балалардың

аттары: Жәнібек, Райхан, Салтанат,Жанат. Қыздардың біреуі бала-

бақшаға барады. Жәнібектен үлкен,Райханның жасына Жанаттың

жасын қоссаң, үшке бөлінеді. Жанат кім? Қыз ба, ұл ма?

Ж-бы: (5+13)=18:3

Райхан > Жәнібек. Райхан он үште, Жанат бесте. Ең кішкентайы бесте, ол-Жанат, демек ол балабақшаға барады. Жанат-қыз.


42.Әділ тақтаға екі сан жазды. Мейрамбек олардың қосындасын қасына

жазды. Жәнібек тақтадағы үш санын қосты. Егер Мейрамбектің

жазған саны бес болса, Жәнібек тапқпн қоынды нешеге тең?

Жауабы: 5+5+10=20


43.8*8кестесінде он жеті клетканы бояп, және осы боялған клеткалар

қатар тұратындай етіп орналастыруға бола ма?

Жауабы: жоқ. Кестені 2*2 болатын 16 квадратқа бөлейік . Онда осы екі

клетканың біреуі боялған болады, олар көршілес болады.


44.Туристік агенство «Дуремар» Карабасқа «Қиялилар әлеміне» үш

билетті, яңни екі үлкен адамға және бір балаға арналған билеттерді

-3543 теңгеге береміз деді. Балаларға арналған билет үлкен адамдарға

арналған билеттен бес жүз теңгеге арзан. Карабас олардың өзін алдап

тұрғанын қалай түсінді? Жауабы: 1) Егер баланың билетінің құны үлкендердікімен бірдей болса, ондабилеттің құны 3543+500=4043 болатын еді. Бірақ 4043 үшке бөлінбейді.

2) х-үлкен адамның билетінің құны.

3x-500=3543

3x=3543+500

X=4043/3 Теңдеудің натурал шешімі жоқ.


45.Үш таңбалы санның соңғы екі цифрларының орындарын

ауыстырып, алғашқы үш таңбалы санға қосты. Одан 195... деп

басталатын төрт таңбалы сан шықты. Онд алғашқы үш таңбалы сан

шықты. Онда алғашқы үш таңбалы санның соңғы цифрі қандай

сандар болуы мүмкін?Жауабы: 9

cba

+

cab

------

195 *

Екі бірдей санның қосындысынан (c+c) жұп сан шығу керек. Cондықтан bжәне a сандарының қосындысы 10-нан үлкен, яғни 14-ке тең. Сондықтан а цифрі 5-тен кіші бола алмайды. Демек а цифрінің орнына 5-тен 9-ға дейінгісандарды қоюға болады.


46.А қаласынан В қаласына Печкин жолға шықты. Ал Матроскин

керісінше В қаласынан А қаласына шықты. Олар кездскесін, Печкин

қайтадан кері жүрді, ал Матроскин сол жүрген жолымен жүре берді.

Печкин А қаласына Матроскиннен 30 минутқа ерте келеді және оның

жылдамдығы Матроскиннің жылдамдығынан 6 есе көп еді. В

қаласынан А қаласына дейін Матроскин қанша уақыт жіберді?

Жауабы: Кездескенге дейін Печкин Матроскиннің жүрген жолынан 6 есеартық жол жүрді. Печкин А қаласына қайта оралғанға дейін Матроскин кездескеенше дейін жүрген жолындай жол жүрді. Демек, Матроскинге30минут ішінде әлі жүрген жолының бесеуіндей жүру керек. 30:5=6мин.

Демек, Матроскин Печкинге кездескенше дейін 6 мин жүрген

Онда 6+6*6=42мин.


47.Жаңа үй салып жатқан Бобер Бобтың 6 бөренесі бар. Олардың

әрқайсысын 6-ға бөлу керек. Ол өзінің өткір тістерімен бөренені бір

жерден кесу үшін 1 минут уақытын жібереді.Барлық жұмысқа оның

қанша уақыты кетеді?

Шешімі: Бөренелердің біреуін 6-ға бөлу үшін 5 рет кесу керек.

1бөренеге-5минут, 6*5=30 минут.


48.10011 + 100110010 өрнегінен 0 мен 1 ді ауыстыруға рұқсат етіледі.

Солай неше алмастыру жасап, 18-ге бөлінетін санды шығаруға

болады.Жауабы:2 алмастыру

49.Отбасында анасы, әкесі және 4 баласы бар. Балалардың орташа бойы

120 см, ал ата-аналарының орташа бойы 174 см. Барлық отбасы

мүшелерінің орташа бойы неше см?

Шешімі:120*4=480

174*2=348 4+2=6 (480+348)/6=138 см


50.Кесіндіге аралары 1 см, 2 см, 3 см, 4 см, 5 см, 6 см, 7 см, 8 см

болатындай ең аз неше нүкте белгілеуге болады?

(5 нүкте) АВ=ВС=1 см

А В С D Е

СD=DE=3 см


51.Ондық цифрлары бірліктер цифрларынан үлкен болатын қанша екі

таңбалы сан бар? Жауабы: 45 сан


52.Кесіндінің әрқайсысында 4 нүктеден болатындай етіп, екі кесіндіде

қанша нүктені орналастыруға болады?

Шешімі: Екі кесіндіні қиылыстырып, ортасына бір нүктені қоямыз. Қалғандары сәйкесінше. 7 нүкте қоюға болады.


53. Есептеңіз. 99-97+95-93+91-92+...+7-5+3-1

Шешімі: 1 мен 99 сандарының арасында 50 тақ сан.

Тақ сандардың айрымын екі-екіден алсақ, 25 жұп бар. Айырымы 2-ге тең. 25*2 =50


54. 1-ден 81-ге дейінгі барлық натурал сандардың көбейтіндісі қандай

цифрға аяқталады?

Шешімі: 0-ге, себебі кез келген санды 0 цифрымен аяқталатын санға

көбейткенде, 0-ге аяқталатын сан шығады.


55.4 қарындаш пен 3 жалпы дәптер 54 тг, 2 қарындаш пен 2 жалпы

дәптер 34 тг тұрады. 8 қарындаш пен 7 дәптер қанша тг тұрады?

Шешімі: 4қ+3жд=54; 2қ+2жд=34 жүйе құрып, 1 қарындаш пен 1 жалпы дәптердің құнын тауып аламыз. 1к-3тг, 1жд-14 8к-24тг, 7жд 98тг


56.Шахмат турниріне 7 адам қатысты. Әркім әрқайсымен бір

партиядан ойнады. Барлық ойналған партиялар саны қанша?

Шешімі: 6+5+4+3+2+1= 21 партия


57.Тақ цифрлардың көмегімен жазылған қанша екі таңбалы сан бар?

Жауабы:1,3,5,7,9 цифрлары арқылы 20 сан


58.Үш метрлік 60 бөренелерді жарты метрден кесу керек болса, оларды

неше рет кесу керек?

Шешімі: 3/0,5=6 бөлік 6 бөлікті алу үшін бөренені 5 рет кесеміз.

60*5=300 рет


59.Үйдің 1-ші қабатынан 3-ші қабатына көтерілу үшін 52 баспалдақты

басып өту керек. Осы үйдің 1-ші қабатынан 6-шы қабатына көтерілі

үшін қанша баспалдақты басып өту керек?

Шешімі: 52:2=26 26+26+26+52=130 б


60.Бір жылда ең көп дегенде неше жексенбі болуы мүмкін? Жауабы: 53


61.Әкесі 27 жаста болғанда баласы 3 жаста болды. Ал казір баласының

жасы әкесінің жасынан 3 есе кем. әрқайсының жасы нешеде?

Жауабы: 36;12


62.Дүкенде 5 әртүрлі кесе және 3 әртүрлі тәрелке бар. Неше әдіспен

1тәрелке мен 1 кесені сатып алуға болады? Шешімі: 5*3=15

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ