Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы






















    Жиынтық бағалауға арналған

    әдістемелік ұсыныстар


    Физика


    7-сынып











    Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 7-сынып білім алушының «Физика» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар 7-сынып «Физика» пәні бойынша ұзақ мерзімді оқу бағдарламасы негізінде дайындалған.

    Бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.

    Әдістемелік ұсыныстарда бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныс түрінде берілген.

    Әдістемелік ұсыныс негізгі орта білім беру мектебі мұғалімдеріне, мектеп әкімшілігіне, білім беру бөлімінің әдіскерлеріне, критериалды бағалау бойынша мектеп, өңірлік үйлестірушілеріне және басқа да мүдделі тұлғаларға арналған.


    Әдістемелік ұсыныстарды дайындау барысында ресми интернет-сайттағы қолжетімді ресурстар (суреттер, фотосуреттер, мәтіндер, аудио және бейнематериалдар) қолданылды.


     






























    Мазмұны

    1-ТОҚСАН 4

    «Физика – табиғат туралы ғылым» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 4

    «Физикалық шамалар мен өлшеулер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 7

    «Кинематика негіздері. Механикалық қозғалыс» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 11

    2-ТОҚСАН 15

    «Тығыздық» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 15

    «Денелердің өзара әрекеттесуі» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 18

    3-ТОҚСАН 22

    «Қысым» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 22

    «Жұмыс және қуат» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 26

    4-ТОҚСАН 30

    «Энергия» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 30

    «Күш моменті» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 34

    «Жер және Ғарыш» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 38





     

    1-ТОҚСАН

    БӨЛІМ БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ ТАПСЫРМАЛАРЫ


    «Физика – табиғат туралы ғылым» бөлімі бойынша жиынтық бағалау


    Оқу мақсаттары


    7.1.1.1 - физикалық құбылыстарға мысалдар келтіру

    7.1.1.2 - табиғатты зерттеудің ғылыми әдістерін ажырату



    Бағалау критерийі

    Білім алушы

    • Физикалық құбылыстарды ажыратады

    • Табиғатты зерттеудің ғылыми әдістерін анықтайды

    Ойлау дағдыларының

    деңгейлері


    Білу және түсіну

    Орындау уақыты

    10 минут


    Тапсырма


    1. Құбылыстарды түрлеріне қарай топтарға бөліп, кестеге еңгізіңіз:

    Доптың домалауы, қорғасынның балқуы, күн күркірегенінің естілуі, қар еруі, жұлдыздар жарқырауы, судың қайнауы, таң атуы, жаңғырық, сағат маятнигінің тербелуі, бұлттар қозғалысы, көгершіннің ұшуы, найзағай жарқылдауы, электр шамының жануы.


    механикалық

    электрлік

    дыбыстық

    жылулық

    магниттік

    жарықтық













    [6]

    2. Төменде көрсетілген физикалық құбылыстардың қайсысын зерттеу кезінде эксперимент әдісін қолдану жеңілірек болады?

    1. Найзағай

    2. Күн тұтылуы

    3. Поляр шұғыласы

    4. Қағаз ұшағының ұшуы

    [1]

    3. Кемпірқосақ пен найзағайды зерттеу кезінде ғылыми әдістің қандай түрін қолданасыз?

    1. Тәжірибе

    2. Бақылау

    3. Модельдеу

    4. Сауалнама жүргізу

    [1]


    Жалпы: [8]



    Бағалау критерийі

    Тапсырма №

    Дескриптор

    Балл

    Білім алушы

    Физикалық құбылыстар түрлерін ажыратады

    1

    механиқалық құбылыстарды таңдайды

    1

    электрлік құбылыстарды таңдайды

    1

    дыбыстық құбылыстарды таңдайды

    1

    жылу құбылыстарын таңдайды

    1

    магниттік құбылыстарды таңдайды

    1

    жарық құбылыстарын таңдайды

    1

    Табиғатты зерттеудің ғылыми әдістерін ажыратады

    2

    физикалық құбылысқа ғылыми әдісті таңдай алады

    1

    3

    ғылыми әдісті анықтайды

    1

    Жалпы балл

    8







    «Физика – табиғат туралы ғылым» бөлімі бойынша

    жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика


    Білім алушының аты-жөні ___________________________________________



    Бағалау критерийі

    Оқу жетістігінің деңгейі

    Төмен

    Орташа

    Жоғары

    Физикалық құбылыстар түрлерін біледі және оларды ажырата алады

    Физикалық құбылыстардың түрлерін ажырату қиындық туғызады

    Механикалық/электрлік/ дыбыстық/жылу/магниттік/жарық құбылыстарын ажырату кезінде қателіктер жібереді

    Физикалық құбылыстардың түрлерін дұрыс ажыратады

    Табиғатты зерттеудің ғылыми әдістерін ажырата алады

    Ғылыми әдістерді ажырату қиындық туғызады




    Ғылыми әдістерді анықтау кезінде қателіктер жібереді



    Ғылыми әдістерді дұрыс ажырата алады




    «Физикалық шамалар мен өлшеулер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау


    Оқу мақсаттары


    7.1.2.1 - физикалық шамаларды олардың SI (Халықаралық бірліктер жүйесі) жүйесіндегі өлшем бірліктерімен сәйкестендіру

    7.1.2.3 - үлкен және кіші сандарды жазған кезде еселік және үлестік қосымшаларды білу және қолдану, санды: стандартты түрде жазу

    7.1.3.1 - дененің ұзындығын, көлемін, температурасын және уақытты өлшеу, өлшеу нәтижелерін аспаптардың қателіктерін есепке ала отырып жазу



    Бағалау критерийі

    Білім алушы

    • Физикалық шамалардың өлшем бірліктерін Халықаралық бірліктер жүйесінде (ХБЖ) жазады

    • Үлкен және кіші сандарды жазғанда үлестік және еселік қосымшаларды қолданады

    • Аспаптардың қателіктерін есепке ала отырып, дененің ұзындығын, көлемін және ауданын анықтайды


    Ойлау дағдыларының

    деңгейлері

    Білу және түсіну

    Қолдану


    Орындау уақыты

    15 минут


    Тапсырма


    1. Физикалық шамалардың өлшем бірліктерін ХБЖ-не келтіріп, сәйкестігін көрсетіңіз.


    Жолаушының жүрген уақыты 1 сағ


    0,1


    м3

    Пойыз жылдамдығы 108 км/сағ

    3600

    м/с

    Қораптын көлемі 100 см3

    0,1·10-3

    кг

    Жүктің массасы

    100 г

    30

    с

    Мензуркадағы сұйықтықтың көлемі 100 мл

    100·10-6

    м3

    [5]

    2. Келесі шамаларды үлестік және еселік қосымшаларды қолданып жазыңыз:

    1. 1,44106 байт

    2. 1,810-1 м

    3. 3 10-6 с

    4. 25 10-3 м

    [4]







    3. a) Дәптер ұзындығын өлшеу үшін сызғыштың дұрыс қойылған суретін көрсетіңіз.



    1


    2





    3

    4

    [1]

    b) Өлшеуіш цилиндрдің бөлік құнын анықтаңыз ________мл.

    [1]

    c) Суретте көрсетілген өлшеуіш цилиндрге құйылған сұйықтың көлемін қателікті ескере отырып анықтаңыз және оны келесі түрде жазыңыз: V = _____±_____ мл.

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    КАЛИЕВА БОТАКӨЗ СМАГУЛОВНА
    18 Наурыз 2021
    687
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Логикалық есептерді шешу

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Логикалық есептерді шешу

    Материал туралы қысқаша түсінік
    презентация
    Материалдың қысқаша нұсқасы






















    Жиынтық бағалауға арналған

    әдістемелік ұсыныстар


    Физика


    7-сынып











    Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 7-сынып білім алушының «Физика» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар 7-сынып «Физика» пәні бойынша ұзақ мерзімді оқу бағдарламасы негізінде дайындалған.

    Бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.

    Әдістемелік ұсыныстарда бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныс түрінде берілген.

    Әдістемелік ұсыныс негізгі орта білім беру мектебі мұғалімдеріне, мектеп әкімшілігіне, білім беру бөлімінің әдіскерлеріне, критериалды бағалау бойынша мектеп, өңірлік үйлестірушілеріне және басқа да мүдделі тұлғаларға арналған.


    Әдістемелік ұсыныстарды дайындау барысында ресми интернет-сайттағы қолжетімді ресурстар (суреттер, фотосуреттер, мәтіндер, аудио және бейнематериалдар) қолданылды.


     






























    Мазмұны

    1-ТОҚСАН 4

    «Физика – табиғат туралы ғылым» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 4

    «Физикалық шамалар мен өлшеулер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 7

    «Кинематика негіздері. Механикалық қозғалыс» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 11

    2-ТОҚСАН 15

    «Тығыздық» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 15

    «Денелердің өзара әрекеттесуі» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 18

    3-ТОҚСАН 22

    «Қысым» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 22

    «Жұмыс және қуат» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 26

    4-ТОҚСАН 30

    «Энергия» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 30

    «Күш моменті» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 34

    «Жер және Ғарыш» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 38





     

    1-ТОҚСАН

    БӨЛІМ БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ ТАПСЫРМАЛАРЫ


    «Физика – табиғат туралы ғылым» бөлімі бойынша жиынтық бағалау


    Оқу мақсаттары


    7.1.1.1 - физикалық құбылыстарға мысалдар келтіру

    7.1.1.2 - табиғатты зерттеудің ғылыми әдістерін ажырату



    Бағалау критерийі

    Білім алушы

    • Физикалық құбылыстарды ажыратады

    • Табиғатты зерттеудің ғылыми әдістерін анықтайды

    Ойлау дағдыларының

    деңгейлері


    Білу және түсіну

    Орындау уақыты

    10 минут


    Тапсырма


    1. Құбылыстарды түрлеріне қарай топтарға бөліп, кестеге еңгізіңіз:

    Доптың домалауы, қорғасынның балқуы, күн күркірегенінің естілуі, қар еруі, жұлдыздар жарқырауы, судың қайнауы, таң атуы, жаңғырық, сағат маятнигінің тербелуі, бұлттар қозғалысы, көгершіннің ұшуы, найзағай жарқылдауы, электр шамының жануы.


    механикалық

    электрлік

    дыбыстық

    жылулық

    магниттік

    жарықтық













    [6]

    2. Төменде көрсетілген физикалық құбылыстардың қайсысын зерттеу кезінде эксперимент әдісін қолдану жеңілірек болады?

    1. Найзағай

    2. Күн тұтылуы

    3. Поляр шұғыласы

    4. Қағаз ұшағының ұшуы

    [1]

    3. Кемпірқосақ пен найзағайды зерттеу кезінде ғылыми әдістің қандай түрін қолданасыз?

    1. Тәжірибе

    2. Бақылау

    3. Модельдеу

    4. Сауалнама жүргізу

    [1]


    Жалпы: [8]



    Бағалау критерийі

    Тапсырма №

    Дескриптор

    Балл

    Білім алушы

    Физикалық құбылыстар түрлерін ажыратады

    1

    механиқалық құбылыстарды таңдайды

    1

    электрлік құбылыстарды таңдайды

    1

    дыбыстық құбылыстарды таңдайды

    1

    жылу құбылыстарын таңдайды

    1

    магниттік құбылыстарды таңдайды

    1

    жарық құбылыстарын таңдайды

    1

    Табиғатты зерттеудің ғылыми әдістерін ажыратады

    2

    физикалық құбылысқа ғылыми әдісті таңдай алады

    1

    3

    ғылыми әдісті анықтайды

    1

    Жалпы балл

    8







    «Физика – табиғат туралы ғылым» бөлімі бойынша

    жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика


    Білім алушының аты-жөні ___________________________________________



    Бағалау критерийі

    Оқу жетістігінің деңгейі

    Төмен

    Орташа

    Жоғары

    Физикалық құбылыстар түрлерін біледі және оларды ажырата алады

    Физикалық құбылыстардың түрлерін ажырату қиындық туғызады

    Механикалық/электрлік/ дыбыстық/жылу/магниттік/жарық құбылыстарын ажырату кезінде қателіктер жібереді

    Физикалық құбылыстардың түрлерін дұрыс ажыратады

    Табиғатты зерттеудің ғылыми әдістерін ажырата алады

    Ғылыми әдістерді ажырату қиындық туғызады




    Ғылыми әдістерді анықтау кезінде қателіктер жібереді



    Ғылыми әдістерді дұрыс ажырата алады




    «Физикалық шамалар мен өлшеулер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау


    Оқу мақсаттары


    7.1.2.1 - физикалық шамаларды олардың SI (Халықаралық бірліктер жүйесі) жүйесіндегі өлшем бірліктерімен сәйкестендіру

    7.1.2.3 - үлкен және кіші сандарды жазған кезде еселік және үлестік қосымшаларды білу және қолдану, санды: стандартты түрде жазу

    7.1.3.1 - дененің ұзындығын, көлемін, температурасын және уақытты өлшеу, өлшеу нәтижелерін аспаптардың қателіктерін есепке ала отырып жазу



    Бағалау критерийі

    Білім алушы

    • Физикалық шамалардың өлшем бірліктерін Халықаралық бірліктер жүйесінде (ХБЖ) жазады

    • Үлкен және кіші сандарды жазғанда үлестік және еселік қосымшаларды қолданады

    • Аспаптардың қателіктерін есепке ала отырып, дененің ұзындығын, көлемін және ауданын анықтайды


    Ойлау дағдыларының

    деңгейлері

    Білу және түсіну

    Қолдану


    Орындау уақыты

    15 минут


    Тапсырма


    1. Физикалық шамалардың өлшем бірліктерін ХБЖ-не келтіріп, сәйкестігін көрсетіңіз.


    Жолаушының жүрген уақыты 1 сағ


    0,1


    м3

    Пойыз жылдамдығы 108 км/сағ

    3600

    м/с

    Қораптын көлемі 100 см3

    0,1·10-3

    кг

    Жүктің массасы

    100 г

    30

    с

    Мензуркадағы сұйықтықтың көлемі 100 мл

    100·10-6

    м3

    [5]

    2. Келесі шамаларды үлестік және еселік қосымшаларды қолданып жазыңыз:

    1. 1,44106 байт

    2. 1,810-1 м

    3. 3 10-6 с

    4. 25 10-3 м

    [4]







    3. a) Дәптер ұзындығын өлшеу үшін сызғыштың дұрыс қойылған суретін көрсетіңіз.



    1


    2





    3

    4

    [1]

    b) Өлшеуіш цилиндрдің бөлік құнын анықтаңыз ________мл.

    [1]

    c) Суретте көрсетілген өлшеуіш цилиндрге құйылған сұйықтың көлемін қателікті ескере отырып анықтаңыз және оны келесі түрде жазыңыз: V = _____±_____ мл.

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Физика Басқа Басқа
    18.03.2021
    687
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    КАЛИЕВА БОТАКӨЗ СМАГУЛОВНА
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации