2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Логикалық есептерді шешу

Логикалық есептерді шешу

Материал туралы қысқаша түсінік
презентация
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады






















Жиынтық бағалауға арналған

әдістемелік ұсыныстар


Физика


7-сынып











Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 7-сынып білім алушының «Физика» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар 7-сынып «Физика» пәні бойынша ұзақ мерзімді оқу бағдарламасы негізінде дайындалған.

Бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.

Әдістемелік ұсыныстарда бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныс түрінде берілген.

Әдістемелік ұсыныс негізгі орта білім беру мектебі мұғалімдеріне, мектеп әкімшілігіне, білім беру бөлімінің әдіскерлеріне, критериалды бағалау бойынша мектеп, өңірлік үйлестірушілеріне және басқа да мүдделі тұлғаларға арналған.


Әдістемелік ұсыныстарды дайындау барысында ресми интернет-сайттағы қолжетімді ресурстар (суреттер, фотосуреттер, мәтіндер, аудио және бейнематериалдар) қолданылды.


 

































 

1-ТОҚСАН

БӨЛІМ БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ ТАПСЫРМАЛАРЫ


«Физика – табиғат туралы ғылым» бөлімі бойынша жиынтық бағалау


Оқу мақсаттары


7.1.1.1 - физикалық құбылыстарға мысалдар келтіру

7.1.1.2 - табиғатты зерттеудің ғылыми әдістерін ажырату



Бағалау критерийі

Білім алушы

  • Физикалық құбылыстарды ажыратады

  • Табиғатты зерттеудің ғылыми әдістерін анықтайды

Ойлау дағдыларының

деңгейлері


Білу және түсіну

Орындау уақыты

10 минут


Тапсырма


1. Құбылыстарды түрлеріне қарай топтарға бөліп, кестеге еңгізіңіз:

Доптың домалауы, қорғасынның балқуы, күн күркірегенінің естілуі, қар еруі, жұлдыздар жарқырауы, судың қайнауы, таң атуы, жаңғырық, сағат маятнигінің тербелуі, бұлттар қозғалысы, көгершіннің ұшуы, найзағай жарқылдауы, электр шамының жануы.


механикалық

электрлік

дыбыстық

жылулық

магниттік

жарықтық













[6]

2. Төменде көрсетілген физикалық құбылыстардың қайсысын зерттеу кезінде эксперимент әдісін қолдану жеңілірек болады?

  1. Найзағай

  2. Күн тұтылуы

  3. Поляр шұғыласы

  4. Қағаз ұшағының ұшуы

[1]

3. Кемпірқосақ пен найзағайды зерттеу кезінде ғылыми әдістің қандай түрін қолданасыз?

  1. Тәжірибе

  2. Бақылау

  3. Модельдеу

  4. Сауалнама жүргізу

[1]


Жалпы: [8]



Бағалау критерийі

Тапсырма №

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Физикалық құбылыстар түрлерін ажыратады

1

механиқалық құбылыстарды таңдайды

1

электрлік құбылыстарды таңдайды

1

дыбыстық құбылыстарды таңдайды

1

жылу құбылыстарын таңдайды

1

магниттік құбылыстарды таңдайды

1

жарық құбылыстарын таңдайды

1

Табиғатты зерттеудің ғылыми әдістерін ажыратады

2

физикалық құбылысқа ғылыми әдісті таңдай алады

1

3

ғылыми әдісті анықтайды

1

Жалпы балл

8







«Физика – табиғат туралы ғылым» бөлімі бойынша

жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика


Білім алушының аты-жөні ___________________________________________



Бағалау критерийі

Оқу жетістігінің деңгейі

Төмен

Орташа

Жоғары

Физикалық құбылыстар түрлерін біледі және оларды ажырата алады

Физикалық құбылыстардың түрлерін ажырату қиындық туғызады

Механикалық/электрлік/ дыбыстық/жылу/магниттік/жарық құбылыстарын ажырату кезінде қателіктер жібереді

Физикалық құбылыстардың түрлерін дұрыс ажыратады

Табиғатты зерттеудің ғылыми әдістерін ажырата алады

Ғылыми әдістерді ажырату қиындық туғызады




Ғылыми әдістерді анықтау кезінде қателіктер жібереді



Ғылыми әдістерді дұрыс ажырата алады




«Физикалық шамалар мен өлшеулер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау


Оқу мақсаттары


7.1.2.1 - физикалық шамаларды олардың SI (Халықаралық бірліктер жүйесі) жүйесіндегі өлшем бірліктерімен сәйкестендіру

7.1.2.3 - үлкен және кіші сандарды жазған кезде еселік және үлестік қосымшаларды білу және қолдану, санды: стандартты түрде жазу

7.1.3.1 - дененің ұзындығын, көлемін, температурасын және уақытты өлшеу, өлшеу нәтижелерін аспаптардың қателіктерін есепке ала отырып жазу



Бағалау критерийі

Білім алушы

  • Физикалық шамалардың өлшем бірліктерін Халықаралық бірліктер жүйесінде (ХБЖ) жазады

  • Үлкен және кіші сандарды жазғанда үлестік және еселік қосымшаларды қолданады

  • Аспаптардың қателіктерін есепке ала отырып, дененің ұзындығын, көлемін және ауданын анықтайды


Ойлау дағдыларының

деңгейлері

Білу және түсіну

Қолдану


Орындау уақыты

15 минут


Тапсырма


1. Физикалық шамалардың өлшем бірліктерін ХБЖ-не келтіріп, сәйкестігін көрсетіңіз.


Жолаушының жүрген уақыты 1 сағ


0,1


м3

Пойыз жылдамдығы 108 км/сағ

3600

м/с

Қораптын көлемі 100 см3

0,1·10-3

кг

Жүктің массасы

100 г

30

с

Мензуркадағы сұйықтықтың көлемі 100 мл

100·10-6

м3

[5]

2. Келесі шамаларды үлестік және еселік қосымшаларды қолданып жазыңыз:

  1. 1,44106 байт

  2. 1,810-1 м

  3. 3 10-6 с

  4. 25 10-3 м

[4]







3. a) Дәптер ұзындығын өлшеу үшін сызғыштың дұрыс қойылған суретін көрсетіңіз.



1


2





3

4

[1]

b) Өлшеуіш цилиндрдің бөлік құнын анықтаңыз ________мл.

[1]

c) Суретте көрсетілген өлшеуіш цилиндрге құйылған сұйықтың көлемін қателікті ескере отырып анықтаңыз және оны келесі түрде жазыңыз: V = _____±_____ мл.</

18 Наурыз 2021
648
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі