Материалдар / Логикалық есептерді шығаруға үйрету жолдары
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Логикалық есептерді шығаруға үйрету жолдары

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазіргі таңда бастауыш сынып оқушыларын логикалық есептерді шығаруға үйрету математиканы оқытудың негізгі құрамдас бөлігі болып табылады.
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Логикалық есептерді шығаруға үйрету жолдары

Алматы облысы,Балқаш ауданы, Бақбақты ауылы

«№1 Жамбыл атындағы

орта мектебі» МКМ

Сатиева Роза Абубековна

бастауыш сынып мұғалімі

Қазіргі таңда бастауыш сынып оқушыларын логикалық есептерді шығаруға үйрету математиканы оқытудың негізгі құрамдас бөлігі болып табылады.
Бастауыш сыныптардағы сабақтарда тәрбиелік мәселелерді шешуде балалар логикалық ойлаудың салыстыру сияқты тәсілдерін қалыптастырады, пәннің маңызды емес белгілерінен алшақтатумен байланысты жалпылаудың әр түрлі қасиеттері мен белгілерін бөліп көрсетуге және ауызша белгілеуге байланысты және оларды маңызды белгілердің ортақтығы негізінде біріктіру.

Логикалық есептер қарапайым есептерден ерекшеленеді, өйткені олар есептеуді қажет етпейді; олардан сандарды да, геометриялық фигураларды да таппаймыз; көбінесе мұндай есептерде жағдайды мұқият зерттеп, логикалық пайымдау арқылы логикалық әдіспен басқаша айтқанда, бірқатар қорытындылар шығарсақ, одан шығудың жолын табуға болатын жағдай жасалады. Логикалық есеп — бұл берілген шартқа сәйкес өңделіп қана қоймай, сонымен бірге орындалғысы келетін арнайы ақпарат деп айта аламыз.

Логикалық есеп логикамен – пайымдау ғылымымен байланысты, сондықтан логикалық математикалық есепте, менің ойымша, есептің шарты қызықты болуы керек; егер есеп геометриялық болса, онда оның сызбасы әдемі болады.

Логикалық есептерді шығаруда жасанды әдістердің қолданылмағаны жөн, шешім қызықты, кейде тіпті күтпеген жауапқа әкелетін пайымдауларға негізделуі керек.

Логикалық тапсырма - бұл, әдетте, жоғары деңгейдегі арнайы білімді емес, логикалық ойлауды, ұшқырлықты, ойлауды қолдануды қажет ететін тапсырма.

Логикалық есептерді шығаруға үйрету, егер мәселені шешудің әрбір кезеңінде олардың рефлексиялық әрекеттері тіркелсе, оқушылардың рефлексиялық әрекеттерін қалыптастыруға көбірек ықпал етеді.

Бастауыш сынып оқушыларының логикалық есептерді шығаруы танымдық процестердің қалыптасуы мен дамуына, сонымен қатар оқушылардың рефлексиялық іс-әрекетіне ықпал етеді.

Тәжірибелік жұмысты орындау барысында оқушылар практикалық дағдыларды ғана емес, сонымен қатар зияткерлік еңбек дағдыларын да бекіте алады: оқу тапсырмаларын өз бетінше орындай білу, бақылау, тәжірибе жасау, пайымдау, жалпылау және сыни тұрғыдан ойлау, қызықтыратын сұрақтарға өз бетінше жауап іздеу және қорытынды жасай білу, тәжірибеге сүйене білу және оны теориямен байланыстыра білу. Математиканы оқуда есептердің алатын ролі ерекше, оны оқудың негізгі мақсаты —математикалық есептің белгілі бір жүйесін шешу әдістемесін игеру. Сондықтан есепті шешу — оқудың мақсаты ғана емес, сондай-ақ құралы.

















Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!