Материалдар / Логикалық тапсырмалар - тез ойлануға дағдыландырады
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Логикалық тапсырмалар - тез ойлануға дағдыландырады

Материал туралы қысқаша түсінік
Логикалық тапсырмалар арқылы оқушылардың шығармашылық қабілеттерін арттыру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Ақпан 2021
171
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Page 1

Қысқа мерзімді жоспар

Ұзақ мерзімді жоспардың
тарауы: 5.2 Жай бөлшектерді
және аралас сандарды бөлу
Мектеп: КОМГ
Күні: 15.12.17ж. Мұғалімнің аты-жөні: Дарханбаева Г
Сынып: 5 Қатысқандар
саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақ
тақырыбы
Жай бөлшектер мен аралас сандарды бөлу
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу
мақсаттары (оқу
бағдарламасына
сілтеме)
5.1.2.23 Жай болшектерді және аралас сандарды бөлуді орындау.
Сабақтың мақсаты: Барлығы: Жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлуді
орындай алады.
Басым бөлігі:Бөлімдері әр түрлі бөлшектерді көбейтіп бөліп,
есептер шығаруда қолданады.
Кейбірі: Өмірде кездесетін есептерді теңдеу құрып шығаруға
қолданады.
Бағалау критерийі:  Бөлшек сандарды бөледі

Тілдік мақсат: Пәнге байланысты терминдер:
-бөлшек
-жай бөлшек
Аралас сандар
-бұрыс бөлшек
-алымы
Диалог:
- бір бөлшекті екінші бөлшекке бөлу үшін,... керек;
- натурал санды бөлшекке бөлу үшін,... керек;
Құндылықтарға
баулу


Математиқалық тілде сауатты
сөулеуге,ұжымшылдыққа,шапшандылыққа үйренеді ,ұқыптылыққа
дәлдікке тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыс Дене тәрбиесі, орыс тілі,ағылшын тілі
Алдыңғы білім

Жай сандарды,аралас сандарды көбейту және бөлу.
Сабақ барысы
Сабақтың
жоспарланған
кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар
Сабақтың
басы:
3 минут
Ұйымдастыру бөлімі. Оқушылардың сабаққа
қатысы мен дайындығын қадағалау
Үй тапсырмасын «Көршіңді сына» әдісі
Слайд,смайликте
р,үлестірмелі
қағаздар,


Page 2






5 минут


арқылы жұптасып тексертемін. №526 есеп.
Бірін-бірі «Смайликтер» арқылы бағалайды

Зейінді шоғырландыру: «Өрмекшінің торы» тәсілі
арқылы ширату жаттығуы орындалады.
Оқушылардың зейінін сабаққа шоғырландырып
алып,оқушыларды таңдап алған сандарына байланысты
«Натурал сан», «Жай бөлшек» және «Аралас сан»
топтарына бөлемін




Сабақтың
ортасы:

10 минут










5 минут










10 минут









1. Оқулықпен жұмыс
№ 523 есеп

Дескриптор:
-Жай бөлшекті бөлшекке бөлу амалын орындай алады.
-натурал санды бөлшекке бөлуді орындай алады.

Өз-өздерін «Бағдаршам» арқылы бағалайды


«Сергіту» сәті
(Математикалық дене шынықтыру уақыты)
Мен сан айтамын. Егер 2-ге бөлінсе екі қолымызды
көтереміз.
Мен сан айтамын. Егер 5-ке бөлінсе шапалақтайсыздар.
Мен сан айтамын. Егер 3-ке және 9-ға бөлінсе тізені
бүкпей алға қарай еңкейесіздер.
14, 55, 27, 145, 4, 81, 115, 8,35,

2. Деңгейлік тапсырмалар
А деңгейлі жаттығулардан ережелерді қолданып
есептер шығарады
Дескриптор: Білім алушы
- өзара кері сандарды таңдайды.
В деңгейлі жаттығулар
Дескриптор: Білім алушы
- дурыс бөлшектерге кері сан жазады;
- аралас сандарға кері сан жазады;
- натурал сандарға кері сан жазады.
С деңгейлі есептер шығару
Дескриптор: Білім алушы
- есеп шартына сәйкес санды өрнек құрады;
- жай бөлшектерді бөлу ережесін қолданады;
- жауабын табады.
«Басбармақ» әдісі арқылы бағалаймын
Флипчарт,

5-сынып оқулық

Смайликтер,
Слайд,




Page 3


5 минут


Топтық жұмыс /постер қорғау/
Топтар бір-бірін «Шапалақтау» әдісі арқылы бағалайды

Сабақтың
соңы:
5 минут

Кері байланыс: «Табыс ағашы»
Жасыл алма: Маған сабақ ұнады. Тақырыпты
меңгердім.
Сары алма:Тақырыпты түсіндім, бірақ есептеген кезде
қиналамын.
Қызыл алма: Сабақ маған түсініксіз.
Үйге тапсырма беремін №530
Табыс ағашы

Саралау –оқушыларға
қалай көбірек қолдау
көрсетуді жоспарлайсыз?
Қабілеті жоғары
оқушыларға қандай міндет
қоюды жоспарлап отырсыз?
Бағалау –
оқушылардың
материалды
меңгеру деңгейін
қалай тексеруді
жоспарлайсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы
Тапсырмаларды көп күш
жұмсауды талап ететін
оқушылар үшін қолданамын.
Негізгі тапсырмаларды
түсіндіруге көмек қажет
ететін оқушыларға біршама
уақыт беремін.
Күрделігіне қарай алға
іргелеп отыратын оқушыларға
«Жапырақ» әдісі арқылы
деңгейлік есептер беремін.
Оқушының өзін-өзі
бағалауға және топ
басшылары
бағалайды,оқушыны
бағалап әле неге қол
жеткізу керегін
бағалау арқылы
түсініп отырады
«Сандар» сергіту сәтінде
орындалады.
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу
мақсаттары дұрыс қойылған
ба? Оқушылардың барлығы
ОМ қол жеткізді ме?
Жеткізбесе, неліктен?
Сабақта саралау дұрыс
жүргізілді ме?
Сабақтың уақыттық кезеңдері
сақталды ма?
Сабақ жоспарынан қандай
ауытқулар болды, неліктен?
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін
пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда
берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Page 4

Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да
ойланыңыз)?
1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың
жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?



«Тексерілді»
Оқу ісі орынбасары: Е. Оңласбеков



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!