Материалдар / "Логиканы дамыту" 2 сынып

"Логиканы дамыту" 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Логика дегеніміз – ойлауды дұрыс құрудың заңдарымен формалары, ережелері туралы философиялық ғылым.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қаңтар 2022
735
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ 1. Тақырыбы:Логикалық сұрақтар

Мақсаты: Оқушылардың ой өрісін кеңейту,логикалық ойлауын және зейінін дамыту

Сабақтың барысы

І. Ұйымдастыру кезеңі.

Оқушылардың көңілін анықтау

ІІ.Логикалық сұрақтар

1.Отбасында төрт бала бар:қыздар қанша болса ,ұлдарда сонша.Отбасында қыздар қанша ,ұлдар қанша? (2қыз-2ұл)

2.Әсет Сәбиттен шахмат ойнап 2 рет жеңді,ал Сәбит Әсетті 3рет жеңді.Ал тағы бір ойында олар тепе-тең түсті.Олар неше рет ойнады?(6рет)

3.Арман тақта шокаладты екіге бөлді,содан соң оның бөлінген бір бөлігін тағы да екіге бөлді.Сонда Әсет шоколадты неш бөлікке бөлді?(3 ке)

4.Екінші сынып оқушылары екі-екіден жұптасып тұрды.Сәкен мен Дәурен жетінші жұп болды.Олар алдынан санағанда жетінші болды,ал артынан санағанда төртінші болды.Сыныпта қанша оқушы бар?(22)

5.Велосипед дөңгелегінде 8шабақ бар.Барлық шабақтардың арасында неше аралық болды?(8)

6.Алмажан мен Айнур дүкеннен киімдер сатып алды.Олардың біреуі куртка,біреуі пальто алды.Айнұр пальто алған жоқ .Алмажан не алды?(пальто)

7.Жарас Ақылбектің баласы ,Ақылбек Кәрімнің баласы.Жарас Кәрімге кім болады?

8.Тақта шокалад 6 шаршыдан тұрады.Шокаладты жеке бөліктерге бөлу үшін неше рет сындыру керек?

9.Үш қаланың әрқайсысында екі қаламен байланыс жолы салынған .Сонда барлығы неше жол бар?

10.Сенбіден кейін 2 күннен кейін қай күн келді?

11.Екі адам шахматты 2 сағат ойнады.Бір адам неше сағат ойнайды?

12.Қос ат жегілген арба 40 шақырым жүрді.Бір ат неше шақырым жүрді?

13. Алмұрт алмадан ауыр,ал алма шабдалыдан ауыр.Қайсысы ауыр алмұрт па әлде шабдалы ма?

14.Бір айда 5 жексенбі бола ма?

15.Үш ат жегілген арба 30 км жүрді.Бір аттың жылдамдығы қандай?

16.Алдында 1, артында 2,алдында 2,біреуі екеуінің арасында және үшеуі бір қатарда қаз ұшып келеді.Барлығы неше қаз?

17.Сиыр 4 аяғымен тұрса 200 кг,2 аяғымен тұрса неше кг болады?

18.Ұзындығы 10 метр жіпті әр бөлігі 2 метр болу үшін неше рет қию керек7

19.Үш қыз бір сыныпта оқиды.Айгүл,Гүлназ,Айнаш.Айгүл Гүлназдан үлкен,Гүлназ Айнаштан үлкен.Кім сонда үлкені?

20.Түйеқұс 2 аяғымен тұрса 1 пұт тартса,1 аяғымен тұрса неше пұт тартады?



Қорыту:сабаққа белсенді қатысқан оқушыларды мадақтау.









































Сабақ№ 2 Тақырыбы: Логикалық сұрақтар

Мақсаты:Оқушылардың ой өрісін кеңейту,логикалық ойлауын және зейінін дамыту

Сабақтың барысы

І. Ұйымдастыру кезеңі.

Оқушылардың көңілін анықтау

ІІ.Логикалық сұрақтар

1.Дүйсенбіден кейін 3күннен кейін қай күн келеді?

2.Екі адам щахматты 2сағат ойнады.Бір адам неше сағат ойнады?

3.4жұмыртқа 4 минут піссе ,бір жұмыртқа неше минут піседі?

4.Бір айда 5 жексенбі бола ма?

5.2кг темір ауыр ма,2 кг мақта ауыр ма?

6.Алдында бір,артында 2,алдында 2,біреуі екеуінің арасында және үшеуі бір қатарда қаз ұшып келді.Барлығы неше қаз?

7.Анасы Алмасқа алма,алмұрт,жүзімнің біреуін таңдауын сұрады.Алмас олардың ішінен екеуін алмақшы болды.Ол нені таңдап алуы мүмкін?

8.Апта күндерінің қайсысы ма буынымен аяқталады?

9.Сенбіден кейінгі күннің басталатын әрпімен үш қыздың атын жаз.Сәрсенбінің алдындағы күннің басталатын әрпімен бес ұлдың атын жаз.

10.Бақытжанның 4 ұлы,олардың әрқайсысының туған қарындасы бар.Бақытжанның неше баласы бар?

11.Сағат түнгі 10-да жауын жауып тұрса,24 сағаттан кейін күннің жарқырап тұруы мүмкін бе?

12.Дорбадағы 10 асықты 10 бала алды.Сонда дорбада 1 асық қалды. Ол қалай?

13.марат кешкі сағат 10-да ұйқыға жатты.Ол сағаттың қоңырауын таңғы 9 -ға қойды.Ол неше сағат ұйықтады?

14.Сенбіден кейін 2 күннен кейін қай күн келеді?

15.Немере атасынан : "Жасың нешеде ? "деп сұрады.Атасы егер өзімнің қазіргі жасымның жартысындай уақыт және тағы бір жыл өмір сүрсем,онда маған 100 жас болар еді.Атасының жасы нешеде?

16.Үш тауық үш күнде үш жұмыртқа салады.12 тауық 12 күнде қанша жұмыртқа салады?

17.Баспалдақ 15 басқыштан тұрады.Баспалдақтың ортасында тұру үшін нешінші басқышты басу керек? Логикалық есептер

18. Сіз Алматыдан Мәскеуге ұшатын ұшақты жүргізесіз дейік. Бұл ұшақтың жылдамдығы сағатына 150 шақырым болса, қарсы соғатын жел жылдамдығы сағатына 30 шақырымды құрайды. Жол ұзақтығы 550 шақырым. Ұшақ салонында барлығы 24 адам бар. Ұшақ жүргізушісі, стюардесса, және жолаушылар. Стюардессаның жасы 22-де. Жолаушылар жастары 7 мен 48-дің арасында. Сонда ұшқыштың жасы нешеде болуы керек?

19. Бөлмеде бар болғаны екі адам отыр. Оның біреуі - екіншісінің әкесі де, алайда, екіншісі біріншісінің ұлы емес. Сонда кімі болғаны?

20. 3 шофер болыпты. Олардың Самат деген інісі болса керек. Бірақта Саматтың ағалары болмапты. Сонда қалай?





Қорыту: Сабаққа белсенді қатысқан оқушыларды мадақтау.





























Сабақ № 3. Сабақтың тақырыбы: Өрнектер
Сабақтың мақсаты: Оқушыларға сурет арқылы өрнек
құрастыртып, логикалық ойлау қабілетін дамыту



Сабақтың барысы

І. Ұйымдастыру кезеңі

1. Өрнек құрастыр

DrawObject6 DrawObject4 DrawObject5 DrawObject1 DrawObject2 DrawObject3

+ =

DrawObject12 DrawObject13 DrawObject11 DrawObject10 DrawObject9 DrawObject8 DrawObject7

+ =

DrawObject18 DrawObject19 DrawObject20 DrawObject21 DrawObject15 DrawObject17 DrawObject16 DrawObject14

- =

DrawObject30 DrawObject29 DrawObject28 DrawObject27 DrawObject26 DrawObject25 DrawObject24 DrawObject22 DrawObject23

- =


DrawObject37 DrawObject36 DrawObject35 DrawObject34 DrawObject33 DrawObject32 DrawObject31 - =



2. Не өзгерді? Жетіспейтін сандарды қойып өрнек құрастыр!

DrawObject39 DrawObject38

DrawObject40





DrawObject41 DrawObject42





DrawObject43









DrawObject44



DrawObject45





DrawObject46 DrawObject47



DrawObject48











DrawObject49

DrawObject50



DrawObject51











1+ 6 2 + 5



Қорыту: Сабаққа белсенді қатысқан оқушыларды мадақтау.

































































Сабақ № 4 Сабақтың тақырыбы: Өрнектер
Сабақтың мақсаты: Оқушыларға сурет арқылы өрнек
құрастыртып, логикалық ойлау қабілетін дамыту



Сабақтың барысы

І. Ұйымдастыру кезеңі

1. Сәйкес өрнекті тап!

DrawObject52 DrawObject53



2 + 3





1 + 1 +2

DrawObject54 DrawObject55



1+ 4



3 + 2 +2





2. Өрнектің мәнін тап



1 + 6 = 7- 1 = 7- 6 =
2 + 5 = 7- 2 = 7- 5 =
3+ 4 = 7- 3 = 7 – 4 =



3 Тиісті таңбаны жаз!
6 * 1 * 3 = 4 5 * 2 * 1 = 2 4 * 1 * 2 = 7
7 * 2 * 4 = 1 1 * 3 * 3= 7 7 * 4 * 2 = 5



4









8

* *
*


* *



3

2

1

.

DrawObject57 DrawObject56

*


* *
*






6

2











DrawObject59 DrawObject58



770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ