Logistika_turaly_ne_bilemiz 8-synyp

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Logistika_turaly_ne_bilemiz 8-synyp

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған білім мазмұны бойынша сабақ жоспарлары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

ҰМЖ 3-бөлім: «Кәсіп пен еңбек, Болашақ мамандықтары»

Мектеп: «№43 «Қызыл таң» жалпы орта мектебі» кмм

Күні: 20.11.18

Мұғалімнің аты-жөні: Тұрсынбекова Г

Сынып: 8 қазақ тілі

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

«Логистика туралы не білеміз?»

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

8.3.4.1 эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, мәселе бойынша ұсынылған шешімнің артықшылығы мен кемшілік тұстарын салыстыру, өз ойын дәлелдеп жазу (аргументативті эссе)

Сабақтың мақсаттары

Бaрлық oқушылaр oрындaй aлaды: мәселенің кемшілігін мен артықшылығын салыстырады, өз ойын дәлелдеп жазады

Oқушылaрдың көпшiлiгi oрындaй aлaды: өзіндік пікірін білдіреді

Кeйбiр oқушылaр oрындaй aлaды: өзіндік көзқарастарын қорғайды.

Бағалау критерийлері

  • Эссе құрылымын сақтап, салыстырады;

  • өз ойын дәлелдеп жаза алады;

  • Өзіндік пікірлері мен көзқарастарын білдіреді

Ойлау дағдыларының деңгейі

  • салыстырады, дәлелдеп жазады

Тілдік мақсаттар

  • Мәтінде айтылған мәселені зерттейді, түсінеді, қолданады

Пайдалы тіркестер:

  • «Менің ойымша, ...», «Себебі, мен оны.......... түсіндіремін», «Мен оны мынадай дәлелдермен келтіре аламын.....», «Қорытындылай келе,...........».

Сабақта қамтылатын құндылықтар

Ынтымақтастық аясында азаматтық жауапкершілікке, Қазақстандық патриотизмге, азаматтық жауапкершілікке, өмір бойы білім алуға, салт-дәстүрді құрметтеуге үйрету

Пәнаралық байланыс

өзін-өзі тану, география, Қазақстан тарихы

АКТ қолдану дағдылары

Интербелсенді тақта, таныстырылым, бейнекөрсетілімдер, суреттер

Алдынғы оқу

Мамандықтардың түрлері бойынша білімдері

Жоспар


Жоспа-тын уақыт

Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер

Дереккөздер

Сабақтың басы

5 минут



  1. Мамандықтың түрлеріне қарай қарай топқа біріктіру

  2. Психологиялық жағымды ахуал жасау.

«Созылу-керілу» қимыл жаттығуымен күннің нұрын бойымызға сіңіреміз

Үй тапсырмасын сұрау өздеріне ұнаған кәсіп пен оқылым мәтініндегі кәсіптің ұқсастығы мен айырмашылығын Венн диаграммасымен келтіру


АКТ

Сабақтың ортасы

30 минут























Оқылым алды:

  1. А) Суреттер арқылы жаңа тақырыпқа кіріспе жасау, не түйгендері туралы, не ой келгені туралы сұрау.


Оқылым барысы:

1. «Логистика туралы не білеміз?» тақырыбындағы мәтінді оқу.

2. мәтінді сызбадағы ақпаратпен толықтырып оқу Ж.

Дескриптор: мәтінге мән бере оқып, ақпатарпен толықтыра алады


Оқылымнан кейін

1. Кластер әдісі. Логистиканың пайдасына топтастыру жасау ТЖ.

1-топ: қолдану орнын анықтайды;

2-топ: түрлерін анықтайды

3-топ: Отанымыздағы қолданысын анықтайды

4-топ: экономикадағы алатын орнын анықтайды.


ДShape1 ескриптор: негізгі ойды анықтай алады, салыстарып,

өзіндік пікір білдіре алады;

ҚБ: топтар бір-бірін үш шапалақпен бағалайды

Мұғалімнің кері байланысы


2. Графикалық суреттегі ақпараттың маңызды тұстарын анықтап жазу ЖЖ.


Дескриптор: өз ойларын дәлелдеп жаза алады,

өShape2 зіндік көзқарасын білдіре алады

ҚБ: «Бас бармақ»

Мұғалімнің кері байланысы


Сергіту сәті «Жаппай би»


3. Тапсырма Ж.

Жағдаяттық тапсырманы орындау


Дескриптор: өз ойларын дәлелдеп жаза алады

ҚБ: смайликтер

Мұғалімнің кері байланысы


АКТ



Оқулық







Плакаттар, түрлі-түсті маркерлер










Кесте парақшасы

Сабақтың соңы

5 минут









Үй тапс-сы

Қорыту: «Досқа хат» әдісі бойынша қорытынды жасау

Бүгін мен ....білдім

Маған ...... қызық болды

Мені .... таң қалдырды

Мен .... екендігін түсіндім

Мен ..... үйрендім


Дескриптор: Өз ойын дәлелдеп жеткізе алады

Мұғалімнің кері байланыс

Бағалау: смайликтер арқылы бағалау жасау


6-тапсырма. «Логистика – бүгінгі заман талабы» тақырыбында аргументивті эссе жазу



Қосымша ақпарат

Интернет желісі, энциклопедиялық ақпараттар


Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік ережелері

АКТ-мен байланыс

Бағалау – Оқушылардың ақпаратты

қаншалықты меңгергенін қалай

тексересіз?

Ишара білдіру, ауызша марапаттап отыру


Электр құралдарын қолдануда сақ бол.

Өзін-өзі тану, Қазақстан тарихы, география

«Бас бармақ», «Үш шапалақ», мұғалімнің кері байланысы, смайликтер арқылы бағалау

Ойлану

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік ережелері

АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс

(тәрбиелік элемент)

Ынтымақтастық аясында азаматтық жауапкершілікке, Қазақстандық патриотизмге, азаматтық жауапкершілікке, өмір бойы білім алуға, табиғатты аялап, құрметтеуге үйрету

Ойлану

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

Жалпы баға

Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1: Кластер

2: «Т кестесі»

Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1: «Қос жазба күнделігі»

2: ашық интернет желісін пайдалану











Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.11.2018
1664
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі