Логоневроз Жеке сабақ жоспары

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Логоневроз Жеке сабақ жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
Логоневроз балаларға арналғанжеке сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы


Жеке сабақ жоспары (Логоневрозбен жұмыс)


Сабақтың тақырыбы: Бірқалыпты сөйлеуді қалыптастыру (тыныс алу жаттығулары).

Педагог-логопедтің Т.А.Ә.


Күні:


Топ/ жеке сабақ


Сабақтың тақырыбы

Бірқалыпты сөйлеуді қалыптастыру (тыныс алу жаттығулары).

Сабақтың мақсаты

  1. Тыныс алу жаттығулары арқылы бірқалыпты сөйлеуді дамыту;

  2. Миды алдау техникасы арқылы дұрыс сөйлеуді шығару.


Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі

Логопедтің әрекеті


Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

І. Кіріспе кезеңі






Ұйымдастыру кезеңі. (Баланың назарын сабаққа аудару).

Артикуляциялық жаттығу: 1-2 жаттығу.

Айнаны алып жаттығуларды бастаймыз.

1. «Күрек» - тілді шығарып,ерінге жатқызу, бос ұстау.


2.Жалпақ тілді пя-пя-пя деп еріндермен ұрғылаймыз




Тыныс алу гимнастикасы : 1-2 жаттығу. Стрельникованың тыныс алу жаттығулары (насос жаттығуы).


Аэрболмен шариктерді үрлеу.

-Амандасу

-Жаттығуларды орындау








II.Сенсо-моторлы дамыту кезеңі






Сенсо-моторлы жаттығулар:

Арнайы қол мен аяқтың суреттері бар кілемшемен жүріп шығу.


Балансирдың үстінде қозғалып тұрып, оқытушының қойылған сұрағына жауап беру. Оқытушы допты балаға лақтырып сұрақ қояды, бала балансирде қозғалып тұрып допты кері лақтырғанда – демді алып шығару кезінде сөйлеп, сұраққа жауап береді.

Жаттығуларды орындау.

Бірлескен жұмыс.
















III. Сенсорлы дамыту кезеңі

Сенсорлы дамыту жаттығуы:


Берілген суретте көрсетілгендей етіп, екінші параққа көшіру. Мысалы: тор көздерге түрлі-түсті дөңгелектерді орналастыру. Көріп қабылдауды жетілдіреміз.



Жаттығуларды орындау. Бірлескен жұмыс.













IV. Перцептивті-моторлы дамыту кезеңі














-Логоформула. Дауысты дыбыстарды айтып шығу (созып айту, ұрып айту, әндетіп айту). Демді алып, деміміз аяқталғанша созып айт.


-Сөйлеу кезінде дауысты дыбыстарды созып сөйле. Осылайша, кітапта көрсетілген сюжет бойынша әңгіме желісін құрастыр. Мысалы: Бііір күүүнііі ааапааа мееен ааатааа бооолыыыптыыы.....

-Ал егер әріп анитын бала болса, кітапты созып оқыту.

Оқытушыдан қайталау. Өз ойын жеткізу.




















Үйге тапсырма:

Логоформуламен жұмыс, демді алып, шығару кезінде сөйлеу.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
01.12.2024
307
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі