жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Логопед диагностикасы
2024- 2025 оқу жылында бала дамуының сөйлеу даму картасы
Баланың аты-жөні: Тимур
Баланың туған жылы, күні: 3 жас
Мектепке дейінгі ұйым (балабақша): «ДиДи» балабақшасы
Құзыреттілікт ер |
Бастапқы бақылау нәтижесіндегі шаралар (дамытушы, түзету) (қазан - желтоқсан) |
Аралық бақылау нәтижесіндегі шаралар (дамытушы,түзету) (ақпан - сәуір) |
Қорытынды бақылау нәтижесіндегі шаралар (дамытушы,түзету) (маусым- шілде) |
Артикуляциялық аппараттың құрылымы, артикуляциялық моторика,тыныс алу жаттығуы |
Ерін: қалыпты Тіс: ұсақ, тістері аз Тістену қалыпты Тыныс алу көлемі: жеткіліксіз Дауыс деңгейі: өте тыныш Тілін көтере алмайды |
Тыныс алу жаттығуларын жасауға тырысады |
|
Жалпы және ұсақ моторика |
Бір аяқпен тұра алмайды, оң қол сол қолды, аяқты көрсете алмайды. Секіре алмайды, кедергілерден өте алмайды |
Екі аяқпен тік тұрып секіруді үйренді, кедергілерден өте алады. Тізбекті жинауға тырысады |
|
Фонематикалық есту/қабылдау жағдайы |
Буындарды қайталауға қийналады, дыбыстарға байланысты суреттерді көрсете алады |
Екі-үш әріптен тұратын сөздерді еркін айта алады. |
|
Жоғары психикалық функциялар дамуы |
Көру: «Затты тап» әдісі арқылы түстері сәйкес келетін суретті таба алады Есту: «Ненің дыбысы екенін тап» ішінара орындайды Ойлауы: Пазл жинау, таяқшалардан фигураларды құрастыра алады |
«Атың кім? Жасың нешеде?» сұрақтарына жауап айтады 2 жол жеңіл тақпақ есте сақтай алады. Түстерді (сары,ақ,көк) біледі. Пішіндерді көрнекі таниды |
|
2024- 2025 оқу жылында бала дамуының сөйлеу даму картасы
Баланың аты-жөні: Аруназ
Баланың туған жылы, күні: 3 жас
Мектепке дейінгі ұйым (балабақша): «ДиДи» балабақшасы
Құзыреттілікт ер |
Бастапқы бақылау нәтижесіндегі шаралар (дамытушы, түзету) (қазан - желтоқсан) |
Аралық бақылау нәтижесіндегі шаралар (дамытушы, түзету) (ақпан - сәуір) |
Қорытынды бақылау нәтижесіндегі шаралар (дамытушы, түзету) (маусым- шілде) |
Артикуляциялық аппараттың құрылымы, артикуляциялық моторика,тыныс алу жаттығуы |
Ерін: қалыпты Тіс: тістері аз Тістену қалыпты Тыныс алу көлемі: жеткіліксіз Дауыс деңгейі: анық емес Тілін көтере алмайды |
Тыныс алу жаттығуларын жасауға тырысады Тілін еріннің көмегімен көтере алады |
|
Жалпы және ұсақ моторика |
Бір аяқпен тұралмайды, оң қол сол қолды, аяқты көрсете алмайды. Секіре алмайды, кедергілерден өте алмайды |
Екі аяқпен тік тұрып секіруді үйренді, кедергілерден өте алады. Тізбекті жинауға тырысады |
|
Фонематикалық есту/қабылдау жағдайы |
Буындарды қайталауға қийналады, дыбыстарға байланысты суреттер көрсете алады |
3-4 әріптен тұратын сөздерді еркін айта алады. |
|
Жоғары психикалық функциялар дамуы |
Көру: «Затты тап» әдісі арқылы түстері сәйкес келетін суретті таба алады Есту: «Ненің дыбысы екенін тап» ішінара орындайды Ойлауы: Пазл жинау, таяқшалардан фигураларды құрастыра алады |
«Атың кім? Жасың нешеде?» сұрақтарына жауап айтады Жаңылтпаштарды логопедтің көмегімен қайталайды |
|
2024- 2025 оқу жылында бала дамуының сөйлеу даму картасы
Баланың аты-жөні: Нурали
Баланың туған жылы, күні: 3 жас
Мектепке дейінгі ұйым (балабақша): «ДиДи» балабақшасы
Құзыреттілікт ер |
Бастапқы бақылау нәтижесіндегі шаралар (дамытушы, түзету) (қазан - желтоқсан) |
Аралық бақылау нәтижесіндегі шаралар (дамытушы, түзету) (ақпан - сәуір) |
Қорытынды бақылау нәтижесіндегі шаралар (дамытушы, түзету) (маусым- шілде) |
Артикуляциялық аппараттың құрылымы, артикуляциялық моторика,тыныс алу жаттығуы |
Ерін: қалыпты Тіс: ұсақ, тістері аз Тістену қалыпты Тыныс алу көлемі: жеткіліксіз Дауыс деңгейі: өте тыныш Тілін көтере алмайды |
Тыныс алу жаттығуларын ішінара жасауға тырысады Тілін еріннің көмегімен көтере алады |
|
Жалпы және ұсақ моторика |
Бір аяқпен тұралмайды, оң қол сол қолды, аяқты көрсете алмайды. Секіре алмайды, кедергілерден өте алмайды |
Екі аяқпен тік тұрып секіруді үйренді, кедергілерден өтуге тырысады. Тізбекті жинауда қийналады |
|
Фонематикалық есту/қабылдау жағдайы |
Буындарды қайталауға қийналады, дыбыстарға байланысты суреттер көрсете алады |
Екі-үш әріптен тұратын сөздерді еркін айта алады. |
|
Жоғары психикалық функциялар дамуы |
Көру: «Затты тап» әдісі арқылы түстері сәйкес келетін суретті таба алады Есту: «Ненің дыбысы екенін тап» ішінара орындайды Ойлауы: Пазл жинау, таяқшалардан фигураларды құрастыра алады |
«Атың кім? Жасың нешеде?» сұрақтарына жауап айтады 2 жол жеңіл тақпақ есте сақтай алады. Түстерді (сары,көк) біледі. |
|
2024- 2025 оқу жылында бала дамуының сөйлеу даму картасы
Баланың аты-жөні: Бейбарыс
Баланың туған жылы, күні: 3 жас
Мектепке дейінгі ұйым (балабақша): «ДиДи» балабақшасы
Құзыреттілікт ер |
Бастапқы бақылау нәтижесіндегі шаралар (дамытушы, түзету) (қазан - желтоқсан) |
Аралық бақылау нәтижесіндегі шаралар (дамытушы, түзету) (ақпан - сәуір) |
Қорытынды бақылау нәтижесіндегі шаралар (дамытушы, түзету) (маусым- шілде) |
Артикуляциялық аппараттың құрылымы, артикуляциялық моторика,тыныс алу жаттығуы |
Ерін: қалыпты Тіс: алдынғы тістері жоқ Тістену қалыпты Тыныс алу көлемі: жеткіліксіз Ауыздық өте қысқа Дауыс деңгейі: орташа Тілін көтере алмайды |
Тыныс алу жаттығуларын жасауға талпынады Тілін еріннің көмегімен көтере алады |
|
Жалпы және ұсақ моторика |
Бір аяқпен тұралмайды, оң қол сол қолды, аяқты көрсете алмайды. Секіре алмайды, кедергілерден өте алмайды |
Екі аяқпен тік тұрып секіруге қийналады, кедергілерден өтуге тырысады. Тізбекті жинауға тырысады Оң қол соң қолды білмейді |
|
Фонематикалық есту/қабылдау жағдайы |
Буындарды қайталауға қийналады, дыбыстарға байланысты суреттер көрсете алады |
2-3 әріптен тұратын сөздерді еркін айтуға тырысады |
|
Жоғары психикалық функциялар дамуы |
Көру: «Затты тап» әдісі арқылы түстері сәйкес келетін суретті таба алады Есту: «Ненің дыбысы екенін тап» ішінара орындайды Ойлауы: Пазл жинау, таяқшалардан фигураларды құрастыра алады |
«Атың кім? Жасың нешеде?» сұрақтарына жауап айтады, Түстерді, пішіндерді ажырата алады, бірақ айта алмайды |
|
2024- 2025 оқу жылында бала дамуының сөйлеу даму картасы
Баланың аты-жөні: Нурислам
Баланың туған жылы, күні: 4 жас
Мектепке дейінгі ұйым (балабақша): «ДиДи» балабақшасы
Құзыреттілікт ер |
Бастапқы бақылау нәтижесіндегі шаралар (дамытушы, түзету) (қазан - желтоқсан) |
Аралық бақылау нәтижесіндегі шаралар (дамытушы, түзету) (ақпан - сәуір) |
Қорытынды бақылау нәтижесіндегі шаралар (дамытушы, түзету) (маусым- шілде) |
Артикуляциялық аппараттың құрылымы, артикуляциялық моторика,тыныс алу жаттығуы |
Ерін: қалыпты Тіс: алдынғы тістері жоқ Тістену қалыпты Тыныс алу көлемі: жеткіліксіз Дауыс деңгейі: орташа Тілін көтере алмайды |
Тыныс алу жаттығуларын жасайды Тілін еріннің көмегімен көтере алады |
|
Жалпы және ұсақ моторика |
Бір аяқпен тұрады, оң қол сол қолды, аяқты көрсете алмайды. Секіре алмайды, кедергілерден өте алмайды |
Екі аяқпен секіріп тік тұруды үйренді, кедергілерден өтуге тырысады. Тізбекті жинайды Оң қол соң қолды біледі |
|
Фонематикалық есту/қабылдау жағдайы |
Буындарды қайталауға қийналады, дыбыстарға байланысты суреттер көрсете алады |
3-4 әріптен тұратын сөздерді еркін айта алады. Әріптерді дұрыс танымайды, Ш,С,З,Ж,Р дыбыстарын дұрыс шығара алмайды |
|
Жоғары психикалық функциялар дамуы |
Көру: «Затты тап» әдісі арқылы түстері сәйкес келетін суретті таба алады Есту: «Ненің дыбысы екенін тап» орындайды Ойлауы: Пазл жинау, таяқшалардан фигураларды құрастыра алады |
«Атың кім? Жасың нешеде?» сұрақтарына жауап айтады, қосымша сұрақтарға еркін жауап айтады 4 жол жеңіл тақпақ есте сақтай алады. Түстерді, пішіндерді біледі. |
|
2024- 2025 оқу жылында бала дамуының сөйлеу даму картасы
Баланың аты-жөні: Бекежан Мади
Баланың туған жылы, күні: 5 жас
Мектепке дейінгі ұйым (балабақша): «ДиДи» балабақшасы
Құзыреттілікт ер |
Бастапқы бақылау нәтижесіндегі шаралар (дамытушы, түзету) (қазан - желтоқсан) |
Аралық бақылау нәтижесіндегі шаралар (дамытушы, түзету) (ақпан - сәуір) |
Қорытынды бақылау нәтижесіндегі шаралар (дамытушы, түзету) (маусым- шілде) |
Артикуляциялық аппараттың құрылымы, артикуляциялық моторика,тыныс алу жаттығуы |
Ерін: қалыпты Тіс: қалыпты Тістену қалыпты Тыныс алу көлемі: жеткілікті Дауыс деңгейі: төмен Тілін көтере алмайды Ауыздық өрташа |
Тыныс алу жаттығуларын жасайды Тілін еріннің көмегімен көтере алады |
|
Жалпы және ұсақ моторика |
Бір аяқпен тұрады, оң қол сол қолды, аяқты көрсете алады. Секіре алады, кедергілерден өте алады |
Екі аяқпен секіріп тік тұруды үйренді, кедергілерден өтуге тырысады. Тізбекті жинайды Оң қол соң қолды анықтауда шатасады |
|
Фонематикалық есту/қабылдау жағдайы |
Буындарды қайталауға тырысады, дыбыстарға байланысты суреттер көрсете алады |
3-4 әріптен тұратын сөздерді еркін айта алады. Әріптерді жақсы таниды. Ш,С,З,Ж,Р дыбыстарын дұрыс шығара алмайды |
|
Жоғары психикалық функциялар дамуы |
Көру: «Затты тап» әдісі арқылы түстері сәйкес келетін суретті таба алады Есту: «Ненің дыбысы екенін тап» орындайды Ойлауы: Пазл жинау, таяқшалардан фигураларды құрастыра алады |
«Атың кім? Жасың нешеде?» сұрақтарына жауап айтады, қосымша сұрақтарға еркін жауап айтады 6 жол жеңіл тақпақ есте сақтай алады. Түстерді, пішіндерді біледі. |
|
2024- 2025 оқу жылында бала дамуының сөйлеу даму картасы
Баланың аты-жөні: Ануар
Баланың туған жылы, күні: 5 жас
Мектепке дейінгі ұйым (балабақша): «ДиДи» балабақшасы
Құзыреттілікт ер |
Бастапқы бақылау нәтижесіндегі шаралар (дамытушы, түзету) (қазан - желтоқсан) |
Аралық бақылау нәтижесіндегі шаралар (дамытушы, түзету) (ақпан - сәуір) |
Қорытынды бақылау нәтижесіндегі шаралар (дамытушы, түзету) (маусым- шілде) |
Артикуляциялық аппараттың құрылымы, артикуляциялық моторика,тыныс алу жаттығуы |
Ерін: қалыпты Тіс: қалыпты Тістену қалыпты Тыныс алу көлемі: жеткіліксіз Дауыс деңгейі: орташа Тілін көтере алмайды |
Тыныс алу жаттығуларын жасайды Тілін еріннің көмегімен көтере алады |
|
Жалпы және ұсақ моторика |
Бір аяқпен тұрады, оң қол сол қолды, аяқты көрсете алмайды. Секіре алмайды, кедергілерден өте алмайды |
Екі аяқпен тік тұруды үйренді, кедергілерден өтуге тырысады. Тізбекті жинайды Оң қол соң қолды біледі |
|
Фонематикалық есту/қабылдау жағдайы |
Буындарды қайталауға қийналады, дыбыстарға байланысты суреттер көрсете алады |
3-4 әріптен тұратын сөздерді еркін айта алады. Әріптерді дұрыс танымайды, Ш,С,З,Ж,Р дыбыстарын дұрыс шығара алмайды |
|
Жоғары психикалық функциялар дамуы |
Көру: «Затты тап» әдісі арқылы түстері сәйкес келетін суретті таба алады Есту: «Ненің дыбысы екенін тап» орындайды Ойлауы: Пазл жинау, таяқшалардан фигураларды құрастыра алады |
«Атың кім? Жасың нешеде?» сұрақтарына жауап айтады, қосымша сұрақтарға еркін жауап айтады 4 жол жеңіл тақпақ есте сақтай алады. Түстерді, пішіндерді біледі. |
|
2024- 2025 оқу жылында бала дамуының сөйлеу даму картасы
Баланың аты-жөні: Батырхан
Баланың туған жылы, күні: 5 жас
Мектепке дейінгі ұйым (балабақша): «ДиДи» балабақшасы
Құзыреттілікт ер |
Бастапқы бақылау нәтижесіндегі шаралар (дамытушы, түзету) (қазан - желтоқсан) |
Аралық бақылау нәтижесіндегі шаралар (дамытушы, түзету) (ақпан - сәуір) |
Қорытынды бақылау нәтижесіндегі шаралар (дамытушы, түзету) (маусым- шілде) |
Артикуляциялық аппараттың құрылымы, артикуляциялық моторика,тыныс алу жаттығуы |
Ерін: қалыпты Тіс: алдынғы тістері жоқ Тістену қалыпты Тыныс алу көлемі: жеткіліксіз Дауыс деңгейі: орташа Тілін көтере алады |
Тыныс алу жаттығуларын жасайды Тілін еріннің көмегімен көтере алады |
|
Жалпы және ұсақ моторика |
Бір аяқпен тұрады, оң қол сол қолды, аяқты көрсете алмайды. Секіре алмайды, кедергілерден өте алмайды |
Екі аяқпен секіріп тік тұруды үйренді, кедергілерден өтуге тырысады. Тізбекті жинайды Оң қол соң қолды шатастырады |
|
Фонематикалық есту/қабылдау жағдайы |
Буындарды қайталауға қийналады, дыбыстарға байланысты суреттер көрсете алады |
3-4 әріптен тұратын сөздерді еркін айта алады. Әріптерді біледі Ш,С,З,Ж,Р,Л,Қ дыбыстарын дұрыс шығара алмайды |
|
Жоғары психикалық функциялар дамуы |
Көру: «Затты тап» әдісі арқылы түстері сәйкес келетін суретті таба алады Есту: «Ненің дыбысы екенін тап» орындайды Ойлауы: Логикалық қатарды табуға қийналады, пазл жинау, таяқшалардан фигураларды құрастыра алады |
«Атың кім? Жасың нешеде?» сұрақтарына жауап айтады, қосымша сұрақтарға еркін жауап айтады 4 жол жеңіл тақпақ есте сақтай алады. Түстерді, пішіндерді біледі. |
|

