Логопед диагностикасы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Логопед диагностикасы

Материал туралы қысқаша түсінік
Логопед диагностикасы
Материалдың қысқаша нұсқасы

2024- 2025 оқу жылында бала дамуының сөйлеу даму картасы


Баланың аты-жөні: Тимур

Баланың туған жылы, күні: 3 жас

Мектепке дейінгі ұйым (балабақша): «ДиДи» балабақшасы

Құзыреттілікт ер

Бастапқы бақылау нәтижесіндегі шаралар (дамытушы, түзету)

(қазан - желтоқсан)

Аралық бақылау нәтижесіндегі шаралар (дамытушы,түзету)

(ақпан - сәуір)

Қорытынды бақылау нәтижесіндегі шаралар (дамытушы,түзету)

(маусым- шілде)

Артикуляциялық аппараттың құрылымы,

артикуляциялық моторика,тыныс алу жаттығуы

Ерін: қалыпты

Тіс: ұсақ, тістері аз

Тістену қалыпты

Тыныс алу көлемі: жеткіліксіз

Дауыс деңгейі: өте тыныш

Тілін көтере алмайды


Тыныс алу жаттығуларын жасауға тырысады


Жалпы және ұсақ моторика

Бір аяқпен тұра алмайды, оң қол сол қолды, аяқты көрсете алмайды. Секіре алмайды, кедергілерден өте алмайды



Екі аяқпен тік тұрып секіруді үйренді, кедергілерден өте алады.

Тізбекті жинауға тырысады


Фонематикалық есту/қабылдау жағдайы

Буындарды қайталауға қийналады,

дыбыстарға байланысты суреттерді көрсете алады



Екі-үш әріптен тұратын сөздерді еркін айта алады.


 Жоғары психикалық функциялар дамуы

Көру: «Затты тап» әдісі арқылы түстері сәйкес келетін суретті таба алады

Есту: «Ненің дыбысы екенін тап» ішінара орындайды

Ойлауы: Пазл жинау, таяқшалардан фигураларды құрастыра алады

«Атың кім? Жасың нешеде?» сұрақтарына жауап айтады

2 жол жеңіл тақпақ есте сақтай алады.

Түстерді (сары,ақ,көк)

біледі.

Пішіндерді көрнекі таниды










2024- 2025 оқу жылында бала дамуының сөйлеу даму картасы


Баланың аты-жөні: Аруназ

Баланың туған жылы, күні: 3 жас

Мектепке дейінгі ұйым (балабақша): «ДиДи» балабақшасы

Құзыреттілікт ер

Бастапқы бақылау нәтижесіндегі шаралар (дамытушы, түзету)

(қазан - желтоқсан)

Аралық бақылау нәтижесіндегі шаралар (дамытушы, түзету)

(ақпан - сәуір)

Қорытынды бақылау нәтижесіндегі шаралар (дамытушы, түзету)

(маусым- шілде)

Артикуляциялық аппараттың құрылымы,

артикуляциялық моторика,тыныс алу жаттығуы

Ерін: қалыпты

Тіс: тістері аз

Тістену қалыпты

Тыныс алу көлемі: жеткіліксіз

Дауыс деңгейі: анық емес

Тілін көтере алмайды


Тыныс алу жаттығуларын жасауға тырысады

Тілін еріннің көмегімен көтере алады



Жалпы және ұсақ моторика

Бір аяқпен тұралмайды, оң қол сол қолды, аяқты көрсете алмайды. Секіре алмайды, кедергілерден өте алмайды



Екі аяқпен тік тұрып секіруді үйренді, кедергілерден өте алады.

Тізбекті жинауға тырысады


Фонематикалық есту/қабылдау жағдайы

Буындарды қайталауға қийналады,

дыбыстарға байланысты суреттер көрсете алады



3-4 әріптен тұратын сөздерді еркін айта алады.


 Жоғары психикалық функциялар дамуы

Көру: «Затты тап» әдісі арқылы түстері сәйкес келетін суретті таба алады

Есту: «Ненің дыбысы екенін тап» ішінара орындайды

Ойлауы: Пазл жинау, таяқшалардан фигураларды құрастыра алады

«Атың кім? Жасың нешеде?» сұрақтарына жауап айтады

Жаңылтпаштарды логопедтің көмегімен қайталайды








2024- 2025 оқу жылында бала дамуының сөйлеу даму картасы


Баланың аты-жөні: Нурали

Баланың туған жылы, күні: 3 жас

Мектепке дейінгі ұйым (балабақша): «ДиДи» балабақшасы

Құзыреттілікт ер

Бастапқы бақылау нәтижесіндегі шаралар (дамытушы, түзету)

(қазан - желтоқсан)

Аралық бақылау нәтижесіндегі шаралар (дамытушы, түзету)

(ақпан - сәуір)

Қорытынды бақылау нәтижесіндегі шаралар (дамытушы, түзету)

(маусым- шілде)

Артикуляциялық аппараттың құрылымы,

артикуляциялық моторика,тыныс алу жаттығуы

Ерін: қалыпты

Тіс: ұсақ, тістері аз

Тістену қалыпты

Тыныс алу көлемі: жеткіліксіз

Дауыс деңгейі: өте тыныш

Тілін көтере алмайды


Тыныс алу жаттығуларын ішінара жасауға тырысады

Тілін еріннің көмегімен көтере алады



Жалпы және ұсақ моторика

Бір аяқпен тұралмайды, оң қол сол қолды, аяқты көрсете алмайды. Секіре алмайды, кедергілерден өте алмайды



Екі аяқпен тік тұрып секіруді үйренді, кедергілерден өтуге тырысады.

Тізбекті жинауда қийналады


Фонематикалық есту/қабылдау жағдайы

Буындарды қайталауға қийналады,

дыбыстарға байланысты суреттер көрсете алады



Екі-үш әріптен тұратын сөздерді еркін айта алады.



 Жоғары психикалық функциялар дамуы

Көру: «Затты тап» әдісі арқылы түстері сәйкес келетін суретті таба алады

Есту: «Ненің дыбысы екенін тап» ішінара орындайды

Ойлауы: Пазл жинау, таяқшалардан фигураларды құрастыра алады

«Атың кім? Жасың нешеде?» сұрақтарына жауап айтады

2 жол жеңіл тақпақ есте сақтай алады.

Түстерді (сары,көк)

біледі.









2024- 2025 оқу жылында бала дамуының сөйлеу даму картасы


Баланың аты-жөні: Бейбарыс

Баланың туған жылы, күні: 3 жас

Мектепке дейінгі ұйым (балабақша): «ДиДи» балабақшасы

Құзыреттілікт ер

Бастапқы бақылау нәтижесіндегі шаралар (дамытушы, түзету)

(қазан - желтоқсан)

Аралық бақылау нәтижесіндегі шаралар (дамытушы, түзету)

(ақпан - сәуір)

Қорытынды бақылау нәтижесіндегі шаралар (дамытушы, түзету)

(маусым- шілде)

Артикуляциялық аппараттың құрылымы,

артикуляциялық моторика,тыныс алу жаттығуы

Ерін: қалыпты

Тіс: алдынғы тістері жоқ

Тістену қалыпты

Тыныс алу көлемі: жеткіліксіз

Ауыздық өте қысқа

Дауыс деңгейі: орташа

Тілін көтере алмайды


Тыныс алу жаттығуларын жасауға талпынады

Тілін еріннің көмегімен көтере алады



Жалпы және ұсақ моторика

Бір аяқпен тұралмайды, оң қол сол қолды, аяқты көрсете алмайды. Секіре алмайды, кедергілерден өте алмайды



Екі аяқпен тік тұрып секіруге қийналады, кедергілерден өтуге тырысады.

Тізбекті жинауға тырысады

Оң қол соң қолды білмейді


Фонематикалық есту/қабылдау жағдайы

Буындарды қайталауға қийналады,

дыбыстарға байланысты суреттер көрсете алады



2-3 әріптен тұратын сөздерді еркін айтуға тырысады



 Жоғары психикалық функциялар дамуы

Көру: «Затты тап» әдісі арқылы түстері сәйкес келетін суретті таба алады

Есту: «Ненің дыбысы екенін тап» ішінара орындайды

Ойлауы: Пазл жинау, таяқшалардан фигураларды құрастыра алады

«Атың кім? Жасың нешеде?» сұрақтарына жауап айтады,

Түстерді, пішіндерді

ажырата алады, бірақ айта алмайды







2024- 2025 оқу жылында бала дамуының сөйлеу даму картасы


Баланың аты-жөні: Нурислам

Баланың туған жылы, күні: 4 жас

Мектепке дейінгі ұйым (балабақша): «ДиДи» балабақшасы

Құзыреттілікт ер

Бастапқы бақылау нәтижесіндегі шаралар (дамытушы, түзету)

(қазан - желтоқсан)

Аралық бақылау нәтижесіндегі шаралар (дамытушы, түзету)

(ақпан - сәуір)

Қорытынды бақылау нәтижесіндегі шаралар (дамытушы, түзету)

(маусым- шілде)

Артикуляциялық аппараттың құрылымы,

артикуляциялық моторика,тыныс алу жаттығуы

Ерін: қалыпты

Тіс: алдынғы тістері жоқ

Тістену қалыпты

Тыныс алу көлемі: жеткіліксіз

Дауыс деңгейі: орташа

Тілін көтере алмайды


Тыныс алу жаттығуларын жасайды

Тілін еріннің көмегімен көтере алады



Жалпы және ұсақ моторика

Бір аяқпен тұрады, оң қол сол қолды, аяқты көрсете алмайды. Секіре алмайды, кедергілерден өте алмайды



Екі аяқпен секіріп тік тұруды үйренді, кедергілерден өтуге тырысады.

Тізбекті жинайды

Оң қол соң қолды біледі


Фонематикалық есту/қабылдау жағдайы

Буындарды қайталауға қийналады,

дыбыстарға байланысты суреттер көрсете алады



3-4 әріптен тұратын сөздерді еркін айта алады. Әріптерді дұрыс танымайды,

Ш,С,З,Ж,Р дыбыстарын дұрыс шығара алмайды


 Жоғары психикалық функциялар дамуы

Көру: «Затты тап» әдісі арқылы түстері сәйкес келетін суретті таба алады

Есту: «Ненің дыбысы екенін тап» орындайды

Ойлауы: Пазл жинау, таяқшалардан фигураларды құрастыра алады

«Атың кім? Жасың нешеде?» сұрақтарына жауап айтады, қосымша сұрақтарға еркін жауап айтады

4 жол жеңіл тақпақ есте сақтай алады.

Түстерді, пішіндерді

біледі.









2024- 2025 оқу жылында бала дамуының сөйлеу даму картасы


Баланың аты-жөні: Бекежан Мади

Баланың туған жылы, күні: 5 жас

Мектепке дейінгі ұйым (балабақша): «ДиДи» балабақшасы

Құзыреттілікт ер

Бастапқы бақылау нәтижесіндегі шаралар (дамытушы, түзету)

(қазан - желтоқсан)

Аралық бақылау нәтижесіндегі шаралар (дамытушы, түзету)

(ақпан - сәуір)

Қорытынды бақылау нәтижесіндегі шаралар (дамытушы, түзету)

(маусым- шілде)

Артикуляциялық аппараттың құрылымы,

артикуляциялық моторика,тыныс алу жаттығуы

Ерін: қалыпты

Тіс: қалыпты

Тістену қалыпты

Тыныс алу көлемі: жеткілікті

Дауыс деңгейі: төмен

Тілін көтере алмайды

Ауыздық өрташа


Тыныс алу жаттығуларын жасайды

Тілін еріннің көмегімен көтере алады



Жалпы және ұсақ моторика

Бір аяқпен тұрады, оң қол сол қолды, аяқты көрсете алады. Секіре алады, кедергілерден өте алады



Екі аяқпен секіріп тік тұруды үйренді, кедергілерден өтуге тырысады.

Тізбекті жинайды

Оң қол соң қолды анықтауда шатасады


Фонематикалық есту/қабылдау жағдайы

Буындарды қайталауға тырысады,

дыбыстарға байланысты суреттер көрсете алады



3-4 әріптен тұратын сөздерді еркін айта алады. Әріптерді жақсы таниды. Ш,С,З,Ж,Р дыбыстарын дұрыс шығара алмайды


 Жоғары психикалық функциялар дамуы

Көру: «Затты тап» әдісі арқылы түстері сәйкес келетін суретті таба алады

Есту: «Ненің дыбысы екенін тап» орындайды

Ойлауы: Пазл жинау, таяқшалардан фигураларды құрастыра алады

«Атың кім? Жасың нешеде?» сұрақтарына жауап айтады, қосымша сұрақтарға еркін жауап айтады

6 жол жеңіл тақпақ есте сақтай алады.

Түстерді, пішіндерді

біледі.









2024- 2025 оқу жылында бала дамуының сөйлеу даму картасы


Баланың аты-жөні: Ануар

Баланың туған жылы, күні: 5 жас

Мектепке дейінгі ұйым (балабақша): «ДиДи» балабақшасы

Құзыреттілікт ер

Бастапқы бақылау нәтижесіндегі шаралар (дамытушы, түзету)

(қазан - желтоқсан)

Аралық бақылау нәтижесіндегі шаралар (дамытушы, түзету)

(ақпан - сәуір)

Қорытынды бақылау нәтижесіндегі шаралар (дамытушы, түзету)

(маусым- шілде)

Артикуляциялық аппараттың құрылымы,

артикуляциялық моторика,тыныс алу жаттығуы

Ерін: қалыпты

Тіс: қалыпты

Тістену қалыпты

Тыныс алу көлемі: жеткіліксіз

Дауыс деңгейі: орташа

Тілін көтере алмайды


Тыныс алу жаттығуларын жасайды

Тілін еріннің көмегімен көтере алады



Жалпы және ұсақ моторика

Бір аяқпен тұрады, оң қол сол қолды, аяқты көрсете алмайды. Секіре алмайды, кедергілерден өте алмайды



Екі аяқпен тік тұруды үйренді, кедергілерден өтуге тырысады.

Тізбекті жинайды

Оң қол соң қолды біледі


Фонематикалық есту/қабылдау жағдайы

Буындарды қайталауға қийналады,

дыбыстарға байланысты суреттер көрсете алады



3-4 әріптен тұратын сөздерді еркін айта алады. Әріптерді дұрыс танымайды,

Ш,С,З,Ж,Р дыбыстарын дұрыс шығара алмайды


 Жоғары психикалық функциялар дамуы

Көру: «Затты тап» әдісі арқылы түстері сәйкес келетін суретті таба алады

Есту: «Ненің дыбысы екенін тап» орындайды

Ойлауы: Пазл жинау, таяқшалардан фигураларды құрастыра алады

«Атың кім? Жасың нешеде?» сұрақтарына жауап айтады, қосымша сұрақтарға еркін жауап айтады

4 жол жеңіл тақпақ есте сақтай алады.

Түстерді, пішіндерді

біледі.









2024- 2025 оқу жылында бала дамуының сөйлеу даму картасы


Баланың аты-жөні: Батырхан

Баланың туған жылы, күні: 5 жас

Мектепке дейінгі ұйым (балабақша): «ДиДи» балабақшасы

Құзыреттілікт ер

Бастапқы бақылау нәтижесіндегі шаралар (дамытушы, түзету)

(қазан - желтоқсан)

Аралық бақылау нәтижесіндегі шаралар (дамытушы, түзету)

(ақпан - сәуір)

Қорытынды бақылау нәтижесіндегі шаралар (дамытушы, түзету)

(маусым- шілде)

Артикуляциялық аппараттың құрылымы,

артикуляциялық моторика,тыныс алу жаттығуы

Ерін: қалыпты

Тіс: алдынғы тістері жоқ

Тістену қалыпты

Тыныс алу көлемі: жеткіліксіз

Дауыс деңгейі: орташа

Тілін көтере алады


Тыныс алу жаттығуларын жасайды

Тілін еріннің көмегімен көтере алады



Жалпы және ұсақ моторика

Бір аяқпен тұрады, оң қол сол қолды, аяқты көрсете алмайды. Секіре алмайды, кедергілерден өте алмайды



Екі аяқпен секіріп тік тұруды үйренді, кедергілерден өтуге тырысады.

Тізбекті жинайды

Оң қол соң қолды шатастырады


Фонематикалық есту/қабылдау жағдайы

Буындарды қайталауға қийналады,

дыбыстарға байланысты суреттер көрсете алады



3-4 әріптен тұратын сөздерді еркін айта алады. Әріптерді біледі

Ш,С,З,Ж,Р,Л,Қ дыбыстарын дұрыс шығара алмайды


 Жоғары психикалық функциялар дамуы

Көру: «Затты тап» әдісі арқылы түстері сәйкес келетін суретті таба алады

Есту: «Ненің дыбысы екенін тап» орындайды

Ойлауы: Логикалық қатарды табуға қийналады, пазл жинау, таяқшалардан фигураларды құрастыра алады

«Атың кім? Жасың нешеде?» сұрақтарына жауап айтады, қосымша сұрақтарға еркін жауап айтады

4 жол жеңіл тақпақ есте сақтай алады.

Түстерді, пішіндерді

біледі.











Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
28.02.2025
189
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі