2024 - 2025 оқу жылына логопед маманның
оқу-әдістемелік жұмысының жылдық жоспары
Мақсаты: балаларға логопедиялық көмек көрсету, толыққанды түзету-дамыту ортасын қамтамасыз ету, коррекциялық-дамыту сабақтары процесінде сөйлеу дамуының бұзылыстарын түзету, ата-аналар мен педагогтерге кеңес беру.
|
№ |
Шарасы |
Өткізу мерзімі (аталған оқу жылында) |
|
1. |
Жұмысты ұйымдастыру |
|
|
1.1 |
Логопед кабинетін жаңа оқу жылына даярлау: көрнекі, таратпалы материалдар; жабдықтар, логопедтің кабинетін ресімдеу. |
Тамыз айы, аталған оқу жылына дейін. |
|
1.2 |
Балалардың сөйлеу деңгейін зерттеу және диагностикалау, түзету көмегі бағдарламасын анықтау. |
Аталған оқу жылғы кыргүйектің бірінші жартысы, мамырдың екінші жартысы. |
|
1.3 |
Логопедиялық көмекке мұқтаж топтарды құру: - топтық іс-әрекет; - жеке топтық іс-әрекет; - жеке баламен жұмыс. Сөйлеуді жалпы дамытудың жүйесін ұйымдастыру; балалардың сөйлеу бұзылыстары бойынша түзеу көмегін жасау. |
Аталған оқу жылғы кыргүйектің бірінші жартысы. |
|
2. |
Құжаттамамен жұмыс |
|
|
2.1 |
Балаларды сөйлеудің даму деңгейіне диагностика жасаудың нәтижесінде түзету топтарына құру, тізімдерді жасау. |
Аталған оқу жылғы кыргүйектің бірінші жартысы. |
|
2.2 |
Логопедиялық топтарға қосылған балалардың жеке құжаттарымен танысу. |
Аталған оқу жылғы кыргүйектің бірінші жартысы. |
|
2.3 |
Логопедиялық топтарға қосылған балалардың сөйлеу карталарын жасау, толтыру. |
Аталған оқу жылғы кыргүйектің бірінші жартысы. |
|
2.4 |
Логопедиялық сабақтардың кестесін (циклограммасын) құру, мекеме әкімдігіне мақұлдауға ұсыну. |
Аталған оқу жылғы кыргүйектің бірінші жартысы. |
|
2.5 |
Сөйлеуді, психикалық процестерді түзетуге арналған әдістемелік, түзету-дидактикалық матералдарды, (компьютерлік) бағдарламаларды, жинақтау және жүйелеу жұмыстары. |
Аталған оқу жылы бойы. |
|
2.6 |
Түлектердің медициналық карталарында сөйлеу диагноздарын көрсету. |
Аталған оқу жылғы сәуір айында. |
|
2.7 |
Анықталған балаларды психологиялық-медикалық-педагогикалық комиссия сараптамасына ұсыну. |
Аталған оқу жылы бойы. |
|
2.8 |
Түзету жұмыстарына талдау жасау. |
Аталған оқу жылының (жарты жылының) аяғына дейін. |
|
2.9 |
Оқу жылында жасалған жұмыс көлеміне жылдық есеп беру. |
Аталған оқу жылының (жарты жылының) аяғына дейін. |
|
3. |
Түзету жұмыстары |
|
|
3.1 |
Логопедиялық сабақтарды фронталды түрде жұмыс кестесіне сай жүргізу. |
Аталған оқу жылының басынан аяғына дейін. |
|
3.2 |
Логопедиялық сабақтарды жеке түрде жұмыс кестесіне сай жүргізу. |
Аталған оқу жылының басынан аяғына дейін. |
|
3.3 |
Психологиялық-түзету қызметінің үйлестіру кеңесі. |
Аталған оқу жылында үш айда бір рет. |
|
4. |
Кеңес беру қызметі |
|
|
4.1 |
Жылдық жоспар бойынша ата-аналарға кеңес беру (мысалға): - "Логопед маманның үй тапсырмаларын міндетті орындау туралы". - "Мектепке дейінгі ерте жастағы баламен сөздік және эмоционалды қарым-қатынастарды құру". - "Мектепке дейінгі орта жастағы баламен сөздік ойындарды ұйымдастыру". - "Балалардың мектепке дайындығының негізгі критерийлері". |
Аталған оқу жылында төрт рет. |
|
4.2 |
Педагогтерге кеңес беру (мысалға): - "Балалардың сөйлеу тілінің функционалдық бұзылыстары". - "Планирование и подбор словесных игр для детей-дошкольников". - "Дыбысты түзету және автоматтандыру үшін артикуляциялық гимнастиканың маңызы". |
Аталған оқу жылғы қараша, ақпан айларында. |
|
5. |
Ата-аналармен жұмыс |
|
|
5.1 |
Ата-аналарға жеке кеңес беру, әңгімелесулер. |
Аталған оқу жылы бойы. |
|
5.2 |
"Ашық есік күндерінде": ата-аналарға балалармен жеке сабақтарды көрсету. |
Аталған оқу жылғы қазан, ақпан, сәуір айларында |
|
5.3 |
Ата-аналар жиналыстарына қатысу. |
Аталған оқу жылы бойы, топ педагогтерінің шақырулары бойынша. |
|
5.4 |
Педагогтердің семинар-практикумдеріне қатысу. |
Аталған оқу жылы бойы, топ педагогтерінің шақырулары бойынша. |
|
5.5 |
Логопедиялық сабақтарға қатысатын балалардың ата-аналарына арналған жыл бойы (Logopunkt) логопедиялық жұмыстың қорытындысы бойынша жиналыс. |
Аталған оқу жылғы мамыр айында. |
|
6. |
Педагог, мамандармен өзара әрекет |
|
|
6.1 |
Педагог-психолог жүргізетін сөйлеу тілі бұзылған балалардың сенсорлық-танымдық сферасының диагностикасымен танысу. |
Аталған оқу жылғы қыргүйектің бірінші жартысы. |
|
6.2 |
Әдістемелік кеңесте барлық балабақша мамандарын тексеру нәтижелерін талдау және балаларды дамытудың жеке маршруттарын құрастыру (түзету). |
Аталған оқу жылғы қыркүйек, қаңтар, мамыр айларында. |
|
6.3 |
Балабақша ПМПК-ның (психологиялық-медициналық-педагогикалық комиссия) тұрақты мүшелерін логопедиялық тексеру нәтижелерімен таныстыру. |
Аталған оқу жылы бойы. |
|
6.4 |
Балабақша тәрбиешілерін ағымдағы оқу жылындағы түзету жұмыстарының бағыттарымен таныстыру. |
Аталған оқу жылы бойы. |
|
6.5 |
Логопед пен тәрбиешілер арасындағы қарым-қатынас дәптерлерін жүргізу. |
Аталған оқу жылы бойы. |
|
6.6 |
Педагогтергерге жеке кеңес беру |
Аталған оқу жылы бойы. |
|
6.7 |
Педагогикалық кеңестерге, әдістемелік кеңес отырыстарына қатысу. |
Аталған оқу жылы бойы, МДМ жоспары бойынша. |
|
6.8 |
ПМПК жұмысының отырыстарына қатысу. |
Аталған оқу жылы бойы, МДМ жоспары бойынша. |
|
6.9 |
Педагог-психологпен ынтымақтастықта іс-әрекет ету. |
Аталған оқу жылы бойы. |
|
6.10 |
Мейірбикемен ынтымақтастықта іс-әрекет ету. |
Аталған оқу жылы бойы. |
|
7. |
Ғылыми-әдістемелік жұмыс |
|
|
7.1 |
Семинар-практикумдар: - "Мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеу тілінің бұзылуының алдын алу". - "Мектеп жасына дейінгі балалардың фонематикалық процестерін дамытуға арналған ойындар". |
Аталған оқу жылында екі рет (қараша, ақпан). |
|
7.2 |
Мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеуінің кез келген даму бағыттары бойынша сөйлеу ойындары мен жаттығулар жинағын шығару. |
Аталған оқу жылы бойы, наурыз айында шығару. |
|
7.3 |
Разработка индивидуальных маршрутов речевого развития детей (с подбором коррекионно-развивающего инструментария). |
Аталған оқу жылы бойы. |
|
7.4 |
Жұмыс тәжірибесін (логопедиялық дәптер материалдары, сабақтар әзірлемелері, ұсыныстар) мерзімді баспа басылымдарында, білім беру интернет-сайттарында, білім басқармасының сайтында жариялау. |
Аталған оқу жылы бойы. |
|
8. |
Өздік білім |
|
|
8.1 |
Арнайы әдебиеттің жаңалықтарын зерттеу. |
Аталған оқу жылы бойы. |
|
8.2 |
Қала, аудан, облыс логопедтерінің семинарларына, әдістемелік бірлестіктерінің отырыстарына қатысу, тәжірибе алмасу |
Аталған оқу жылы бойы, қалалық, аудандық, облыстық әдістемелік бірлестіктің жоспары бойынша. |
|
8.3 |
Біліктілікті арттыру курстарынан өту. |
Облыс, республика біліктілікті арттыру курстарының жоспары бойынша. |
|
8.4 |
Зерттеу тақырыбының даму кезеңіне сәйкес өзін-өзі тәрбиелеу бойынша материалдарды толықтыру. |
Аталған оқу жылы бойы. |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Логопедтің жылдық жұмыс жоспары
Логопедтің жылдық жұмыс жоспары
2024 - 2025 оқу жылына логопед маманның
оқу-әдістемелік жұмысының жылдық жоспары
Мақсаты: балаларға логопедиялық көмек көрсету, толыққанды түзету-дамыту ортасын қамтамасыз ету, коррекциялық-дамыту сабақтары процесінде сөйлеу дамуының бұзылыстарын түзету, ата-аналар мен педагогтерге кеңес беру.
|
№ |
Шарасы |
Өткізу мерзімі (аталған оқу жылында) |
|
1. |
Жұмысты ұйымдастыру |
|
|
1.1 |
Логопед кабинетін жаңа оқу жылына даярлау: көрнекі, таратпалы материалдар; жабдықтар, логопедтің кабинетін ресімдеу. |
Тамыз айы, аталған оқу жылына дейін. |
|
1.2 |
Балалардың сөйлеу деңгейін зерттеу және диагностикалау, түзету көмегі бағдарламасын анықтау. |
Аталған оқу жылғы кыргүйектің бірінші жартысы, мамырдың екінші жартысы. |
|
1.3 |
Логопедиялық көмекке мұқтаж топтарды құру: - топтық іс-әрекет; - жеке топтық іс-әрекет; - жеке баламен жұмыс. Сөйлеуді жалпы дамытудың жүйесін ұйымдастыру; балалардың сөйлеу бұзылыстары бойынша түзеу көмегін жасау. |
Аталған оқу жылғы кыргүйектің бірінші жартысы. |
|
2. |
Құжаттамамен жұмыс |
|
|
2.1 |
Балаларды сөйлеудің даму деңгейіне диагностика жасаудың нәтижесінде түзету топтарына құру, тізімдерді жасау. |
Аталған оқу жылғы кыргүйектің бірінші жартысы. |
|
2.2 |
Логопедиялық топтарға қосылған балалардың жеке құжаттарымен танысу. |
Аталған оқу жылғы кыргүйектің бірінші жартысы. |
|
2.3 |
Логопедиялық топтарға қосылған балалардың сөйлеу карталарын жасау, толтыру. |
Аталған оқу жылғы кыргүйектің бірінші жартысы. |
|
2.4 |
Логопедиялық сабақтардың кестесін (циклограммасын) құру, мекеме әкімдігіне мақұлдауға ұсыну. |
Аталған оқу жылғы кыргүйектің бірінші жартысы. |
|
2.5 |
Сөйлеуді, психикалық процестерді түзетуге арналған әдістемелік, түзету-дидактикалық матералдарды, (компьютерлік) бағдарламаларды, жинақтау және жүйелеу жұмыстары. |
Аталған оқу жылы бойы. |
|
2.6 |
Түлектердің медициналық карталарында сөйлеу диагноздарын көрсету. |
Аталған оқу жылғы сәуір айында. |
|
2.7 |
Анықталған балаларды психологиялық-медикалық-педагогикалық комиссия сараптамасына ұсыну. |
Аталған оқу жылы бойы. |
|
2.8 |
Түзету жұмыстарына талдау жасау. |
Аталған оқу жылының (жарты жылының) аяғына дейін. |
|
2.9 |
Оқу жылында жасалған жұмыс көлеміне жылдық есеп беру. |
Аталған оқу жылының (жарты жылының) аяғына дейін. |
|
3. |
Түзету жұмыстары |
|
|
3.1 |
Логопедиялық сабақтарды фронталды түрде жұмыс кестесіне сай жүргізу. |
Аталған оқу жылының басынан аяғына дейін. |
|
3.2 |
Логопедиялық сабақтарды жеке түрде жұмыс кестесіне сай жүргізу. |
Аталған оқу жылының басынан аяғына дейін. |
|
3.3 |
Психологиялық-түзету қызметінің үйлестіру кеңесі. |
Аталған оқу жылында үш айда бір рет. |
|
4. |
Кеңес беру қызметі |
|
|
4.1 |
Жылдық жоспар бойынша ата-аналарға кеңес беру (мысалға): - "Логопед маманның үй тапсырмаларын міндетті орындау туралы". - "Мектепке дейінгі ерте жастағы баламен сөздік және эмоционалды қарым-қатынастарды құру". - "Мектепке дейінгі орта жастағы баламен сөздік ойындарды ұйымдастыру". - "Балалардың мектепке дайындығының негізгі критерийлері". |
Аталған оқу жылында төрт рет. |
|
4.2 |
Педагогтерге кеңес беру (мысалға): - "Балалардың сөйлеу тілінің функционалдық бұзылыстары". - "Планирование и подбор словесных игр для детей-дошкольников". - "Дыбысты түзету және автоматтандыру үшін артикуляциялық гимнастиканың маңызы". |
Аталған оқу жылғы қараша, ақпан айларында. |
|
5. |
Ата-аналармен жұмыс |
|
|
5.1 |
Ата-аналарға жеке кеңес беру, әңгімелесулер. |
Аталған оқу жылы бойы. |
|
5.2 |
"Ашық есік күндерінде": ата-аналарға балалармен жеке сабақтарды көрсету. |
Аталған оқу жылғы қазан, ақпан, сәуір айларында |
|
5.3 |
Ата-аналар жиналыстарына қатысу. |
Аталған оқу жылы бойы, топ педагогтерінің шақырулары бойынша. |
|
5.4 |
Педагогтердің семинар-практикумдеріне қатысу. |
Аталған оқу жылы бойы, топ педагогтерінің шақырулары бойынша. |
|
5.5 |
Логопедиялық сабақтарға қатысатын балалардың ата-аналарына арналған жыл бойы (Logopunkt) логопедиялық жұмыстың қорытындысы бойынша жиналыс. |
Аталған оқу жылғы мамыр айында. |
|
6. |
Педагог, мамандармен өзара әрекет |
|
|
6.1 |
Педагог-психолог жүргізетін сөйлеу тілі бұзылған балалардың сенсорлық-танымдық сферасының диагностикасымен танысу. |
Аталған оқу жылғы қыргүйектің бірінші жартысы. |
|
6.2 |
Әдістемелік кеңесте барлық балабақша мамандарын тексеру нәтижелерін талдау және балаларды дамытудың жеке маршруттарын құрастыру (түзету). |
Аталған оқу жылғы қыркүйек, қаңтар, мамыр айларында. |
|
6.3 |
Балабақша ПМПК-ның (психологиялық-медициналық-педагогикалық комиссия) тұрақты мүшелерін логопедиялық тексеру нәтижелерімен таныстыру. |
Аталған оқу жылы бойы. |
|
6.4 |
Балабақша тәрбиешілерін ағымдағы оқу жылындағы түзету жұмыстарының бағыттарымен таныстыру. |
Аталған оқу жылы бойы. |
|
6.5 |
Логопед пен тәрбиешілер арасындағы қарым-қатынас дәптерлерін жүргізу. |
Аталған оқу жылы бойы. |
|
6.6 |
Педагогтергерге жеке кеңес беру |
Аталған оқу жылы бойы. |
|
6.7 |
Педагогикалық кеңестерге, әдістемелік кеңес отырыстарына қатысу. |
Аталған оқу жылы бойы, МДМ жоспары бойынша. |
|
6.8 |
ПМПК жұмысының отырыстарына қатысу. |
Аталған оқу жылы бойы, МДМ жоспары бойынша. |
|
6.9 |
Педагог-психологпен ынтымақтастықта іс-әрекет ету. |
Аталған оқу жылы бойы. |
|
6.10 |
Мейірбикемен ынтымақтастықта іс-әрекет ету. |
Аталған оқу жылы бойы. |
|
7. |
Ғылыми-әдістемелік жұмыс |
|
|
7.1 |
Семинар-практикумдар: - "Мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеу тілінің бұзылуының алдын алу". - "Мектеп жасына дейінгі балалардың фонематикалық процестерін дамытуға арналған ойындар". |
Аталған оқу жылында екі рет (қараша, ақпан). |
|
7.2 |
Мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеуінің кез келген даму бағыттары бойынша сөйлеу ойындары мен жаттығулар жинағын шығару. |
Аталған оқу жылы бойы, наурыз айында шығару. |
|
7.3 |
Разработка индивидуальных маршрутов речевого развития детей (с подбором коррекионно-развивающего инструментария). |
Аталған оқу жылы бойы. |
|
7.4 |
Жұмыс тәжірибесін (логопедиялық дәптер материалдары, сабақтар әзірлемелері, ұсыныстар) мерзімді баспа басылымдарында, білім беру интернет-сайттарында, білім басқармасының сайтында жариялау. |
Аталған оқу жылы бойы. |
|
8. |
Өздік білім |
|
|
8.1 |
Арнайы әдебиеттің жаңалықтарын зерттеу. |
Аталған оқу жылы бойы. |
|
8.2 |
Қала, аудан, облыс логопедтерінің семинарларына, әдістемелік бірлестіктерінің отырыстарына қатысу, тәжірибе алмасу |
Аталған оқу жылы бойы, қалалық, аудандық, облыстық әдістемелік бірлестіктің жоспары бойынша. |
|
8.3 |
Біліктілікті арттыру курстарынан өту. |
Облыс, республика біліктілікті арттыру курстарының жоспары бойынша. |
|
8.4 |
Зерттеу тақырыбының даму кезеңіне сәйкес өзін-өзі тәрбиелеу бойынша материалдарды толықтыру. |
Аталған оқу жылы бойы. |
шағым қалдыра аласыз













