Материалдар / Логопедтің мұғаліммен жүргізетін жұмыс жоспары
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Логопедтің мұғаліммен жүргізетін жұмыс жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
Жалпы білім беретін мектептерде логопед,дефектологтардың сынып жетекшілерімен жүргізетін жұмыс жоспары.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қырқүйек 2023
295
8 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Мектеп мұғалімдерімен жүргізілетін жұмыстың мақсаты:

  • Инклюзивті білім беру жағдайында мектеп мұғалімдерін психологиялық-педагогикалық тұрғыдан қолдау, әдістемелік көмек көрсету.

Мектеп мұғалімдерімен жүргізілетін жұмыстың міндеттері:

  • Сөйлеу тілі бұзылыстары, олардың себептері мен салдары және түзету жұмыстарының мазмұны бойынша мұғалімдерді ақпараттандыру;

  • Сөйлеу тілінде бұзылыстары бар балаларды оқытуда кездесетін қиындықтар бойынша мұғалімдерге кеңес беру, шешу жолдарын ұсыну.

Жұмыс мазмұны,

Тақырыбы


Мерзімі

Жұмыс мазмұны

1

ПМПК қорытындысына сәйкес ЕББҚ бар оқушылардың оқу жоспары мен оқу бағдарламаларының мазмұнын нақтылау

Қыркүйек

ПМПК қорытындысы

2

Сынып жетекшілері және пән мұғалімдерімен бірлесе ерекше білім беруді қажет ететін оқушылардың тізімін анықтау.

Ұсынымдар әзірлеу және оларды іске асыру.

Жыл бойы


7-форма

Жалпы білім беру мектептеріндегі ерекше білім алуды қажет ететін балаларға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету: әдіс.нұсқаулық/ Елисеева И.Г., Ерсарина А.К. - Алматы: ТП ҰҒПО, 2019. – 92 б.

3

Мектеп мұғалімдеріне кеңес беру

Жыл бойы

Кеңесті тіркеу журналы

4

Дислексия. Бастауыш сынып оқушыларының дұрыс оқу дағдыларын қалыптастырудың тиімді әдіс-тәсілдері

Қараша


Презентация


5

Дисграфия. Бастауыш сынып оқушыларының дұрыс жазу дағдыларын қалыптастыру жолдары


Желтоқсан

Презентация



6

Оқушылардың байланыстырып сөйлеу тілін дамыту ерекшеліктері



Қаңтар

Презентация

7

Ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылардың сөздік қорын дамытудың заманауи технологиялары


Ақпан

Анықтама

8

Презентация "Ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балаларды

оқытуда тиімді әдістер мен технологияларды енгізу бойынша

әдістемелік ұсынымдар"

Сәуір

Презентация

Ы.Алтынсарин атындағы ұлттық білім академиясының әдістемелік ұсынымдары (nao.kz)


10

Қорытынды есеп

Мамыр


Жылдық есеп


Педагог-логопед:____________ аты-жөні.



7-форма

Мұғалімдерге арналған сауалнама

(ППҚК қызметінен көмек сұрауда қолданылатын сауалнама)

Мұғалімге қойылатын сұрақтар


1. Сіздің ойыңызша, оқушыда оқу процесінде қиындықтар неден туындайды?

  • оқу материалын меңгеруде (қай пәннен);

  • оқу әрекеттерінің компонеттерін қалыптастыруда (ынтасын, оқу мақсатын қою немесе қабылдауда, өз әрекетін жоспарлауда, әрекетті жоспарға сай орындауда, өз әрекетінің нәтижесін бағалауда);

  • - қиын мінез-құлық.


2.Оқушы оқу тапсырмаларын орындау кезінде қандай нақты қиындықтарға тап болады? (қиындық тудыртатын нақты әрекетті атаңыз)




3.Оқушы қиындыққа тап болғандағы жауап реакциясы?





4.Сіздің ойыңызша, оқушының қандай қасиеттері оған қиындықтарды жеңуге көмектеседі?




5. Сіздің ойыңызша, оқушының қандай қасиеттері оған қиындықтарды жеңуге кедергі келтіреді?




6.Оқушы өз бетінше қандай тапсырмаларды, қандай жұмыс түрлерін орындайды?




7.Сіздің ойыңызша, қандай оқу қызметінде табысты?




8. Сіз оқушыға қандай көмек түрін ұсынасыз?

  • жалпы қолдау: «Сен істей аласың, сенің күшін жетеді!»

  • жетекші сұрақ: «Бұл тапсырма қандай ережеге сай?»

  • Әрекеттің басталуын көрсету.

  • Барлық шешімді көрсету: «Мен қалай істеу керектігін көрсетемін, ал сен қайтала»

  • басқа


9. Сіз оқушымен жеке жұмыс жасайсыз ба? Сабақта? Сабақтан тыс?





10. Жеке көмек көрсету қалай жүзеге асырылады?

-тапсырманы нақты, терең қайталап түсіндіру.





  • Баланың не меңгере алғанын анықтайсыз ба, қиындық туындаған сәттерді іздейсіз бе?




  • Сабақтан кейін оқушыны тапсырмалардың орындалуын бақылау үшін қалдырасыз ба?

  • (басқа)


11. Дәл осы оқушымен жұмыс жасау барысындағы проблемаларды қорытындылаңыз











Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!