лограрифмдік теңдеулер және олардың жүйелері

Тақырып бойынша 11 материал табылды

лограрифмдік теңдеулер және олардың жүйелері

Материал туралы қысқаша түсінік
ашық сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы



ПӘН

Математика

Бөлім_

6 бөлім. Көрсеткіштік және логарифмдік функциялар

Сабақтың тақырыбы

Логарифмдік теңдеулер және олардың жүйелері

Күні






Қатысқандар саны

24

Қатыспағандар саны

-

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

логарифмдік теңдеулерді шеше алады

логарифмдік теңдеулердің жүйелерін шеше алады


Сабақтың мақсаттары


Логарифмдік теңдеудің анықтамасын білу


Логарифмдік теңдеулерді шешу тәсілдерін еске түсіру;

Логарифмдік теңдеулер жүйелерін шешуді қарастыру.

Бағалау критериялары

1) Есеп шарты бойынша теңдеу мен теңсіздікті құрастырады;

2) Логарифмдік теңдеулерді шешу тәсілдерін түсіндіреді;

3) Логарифмдермен практикалық есептерді шешуде логарифмнің қасиеттерін, ережелерді қолданады.

Тілдік мақсаттар

Теңдеулерді шешуді сипаттауда математикалық терминдерді қолданады;

- Теңдеуді шешу үшін таңдалған тәсілді дәйектейді.

Пәнге қатысты лексика мен терминология:

- Логарифмдік теңдеудің түбірі;

- Логарифмдік теңдеу шешу әдістері;

- Логарифмнің анықтамасын қолдану арқылы;

- Теңдеудің мүмкін мәндер жиыны (ММЖ);

- Бөгде түбір;

- Жаңа айнымалы енгізу;

- Потенцирлеу;

- Мүшелеп логарифмдеу;

- қосындының/айырманың логарифмі;

- көбейтіндінің/бөліндінің логарифмі;

Құндылықтарды дарыту

Жұптық және топтық жұмыс барысында ынтымақтастықта жұмыс жасай алу дағдысы, академиялық шынайылықты қалыптастыру

Пәнаралық байланыс

Оқушылар логарифмдік теңдеудің биология, химия да қолданылуын есептер шығару арқылы зерттейтін болады

АКТ қолдану дағдылары

АКТ қолданылады, интерактивті тақта презентация көрсетіледі

Бастапқы білім

Санның логарифмі, логарифмдердің негізгі қасиеттері

қарапайым логарифмдік теңдеулерді шеше алады.

Сабақ барысы



Сабақ кезеңі

Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы



6 минут




1.Ұйымдастыру кезеңі: Психологиялық ахуал тудыру.

«Неге?» тренингі

Оқушылар екі қатарға тұрады да, бір-біріне белгілі бір сөйлем айтады да келесі оқушыға «неге?» деген сұрақ қояды. Ол оқушы ары қарай жауаппен жалғастырады да, «неге?» деген сұрақ қояды. Мысалы, Бүгінгі сабақ ерекше өтеді неге? Келесі оқушы: Өйткені біз сабаққа қызығушылықпен қатысамыз неге? т.с.с. жалғасады.

Ауызша

  1. Активити «MAZE» . Логарифмдік теңдеулерді анықтамасы бойынша шешу.





















Мәреге ауызша есептеулер жүргізе отырып жету
































Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»





















ДК экранында үй жұмысының дұрыс жауаптары ұсынылады






Топқа бөлу



3 минут

Балалар бүгін ерекше күн болғандықтан мен сіздерге сыйлық сыйлағым келіп тұр. Сыйлығым қалам.( үш түстен тұратын қаламдарды келіп алады)

Кімнің қолында қандай түсті ?

Ендеше солардың түсіне қарай үш топқа бөлініп отырайық.

  • қызыл түсті алғандар бірінші топқа

  • көк түсті алғандар екінші топқа

  • сары түсті алғандар үшінші топқа

  • жасыл түсті таңдағандар төртінші топқа

Топқа барып орналасады.




топқа бөлу үшін үш түсті қалам

Миға шабуыл

Анықтама: айнымалысы логарифм белгісінің ішінде болатын теідеуді логарифмдік теңдеу деп атайды

Логарифмдік теңдеулерге әр топ 3 мысал келтіру

Әр дұрыс жауап1 ты жетон арқылы бағалау




Топтық тапсырма



«Қалтадағы тапсырма»



12 мин.

  1. топ: логарифмнің анықтамасын қолдану арқылы шығарылатын теңдеулер

  2. топ: потенциалдау тәсілі мен жаңа айнымалы енгізу тәсілі арқылы шешу

  3. топ: мүшелеп логарифмдеу тәсілі

  4. топ: логарифмдік теңдеулер жүйелерін шешу







Берілген тапсырма бойынша топтасып оқулықпен жұмыс жасай отырып, мысалдар келтіріп, шығарып қорғайды.












Дискриптор:

Теориялық білімді көрсете алды-1 балл

Мысалдарды шығару жолдарын дұрыс береді -1балл

Жалпы-2балл








Ватман түрлі түсті фломастерлер

стикерлер


Сабақ ортасы

Жұптық жұмыс топбасшыдан бастап өзінің оң жағындағы көршісімен жұптасады

5 минут

Кесте толтыру

Жауаптары

Кестедегі теңдеулерге шешу әдісін ұсыну

Дискриптор:

Есеп шартына сай дұрыс әдіс таңдайды -1балл

Жалпы- 7 балл


Кесте қағаздары

«Өткел»

әдісі

10 минут

Топтық жұмыс

Өткел бойындағы тапсырмаларды орындайды


Дискриптор:

Әрбір дұрыс есепке -1 балл


ДК мониторы

Кері байланыс



Сабақты қорытындылау



5минут

Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:

Жарықтағы тұжырымдар бойынша ауызша өз ойларын білдіреді



Бағалау

Үй тапсырмасын беру



































































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
07.10.2023
297
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі