Материалдар / Long term plan for 8 grade
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Long term plan for 8 grade

Материал туралы қысқаша түсінік
Орта мерзімді жоспар 8 сыныпқа арналған.Оқулықтан қарап әр тарауга бөлінген
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
667
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Орта мерзімді (тарауға)жоспар.Ағылшын тілі пәні, 8-сынып

Өтілу мерзімі

Сағат саны

Тарау/сабақ тақырыбы,мақсаты

Күтілетін нәтиже

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер

Ағылшын тілін үйренудегі тіл тосқауылын жеңу

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы

Үйрену барысын бағалау(сабақтағы формативті және тарау бойынша суммативті бағалау)

Негізгі дерек көздер,құрал- жабдықтар



III. Education in the USA.

Мақсаты:

Ағылшын мектептері мен қазақстандық мектептерді салыстыра отырып сөйлеу дағдыларын дамыту, сөйлемдерді аудару арқылы сөздік қорларын молайту.

-Жаңа сөздерді қолданады;

-сөйлемдер құрап сұрақтарға жауап береді;

-оқушылардың оқу сөйлеу, тыңдау, жазу қабілеттері дамиды;

-оқушылар топпен , жұппен жұмыс жасады ;

-маршруттық картамен жұмыс жасауға дағдыланды;

тақырыпқа байланысты жаттығулар орындай алды.



Жаңа әдіс тәсілдер:

сұрақ жауап,

топпен жұмыс, жеке жұмыс, жұппен жұмыс,

сыни ойлау стратегиялары: сурет салу,

визуаландыру, түсіндіру, демонстрациялау

диалогтік оқыту

Жеңілдетілген тапсырмалар беру

.

Жаттығулар орындату, диалог құрастыру,

интерактивті тақтада жаттығу орындату, сергіту сәті,

дарынды мен талантты балаларға арналған кеңейтілген тапсырмалар,СТО үйрету.


Критериалды бағалау: (бағалау критерийлерін анықтау) Формативті бағалау: топтық, өзара, жеке бағалау; мадақтау, сенім білдіру. «екі жұлдыз, бір ұсыныс»,

«Ыстық орындық»

«Өзін өзі бағалау» стратегиясы

8 сынып оқулығы

English,Авторлары:Кузнецова Т.Д,Козлов П.Г.

«Мектеп»баспасы,2012,

Интерактивті тақта, слайд,топшамалар,түрлі түсті бояулар,бағалау парақтары, флипчарт.

12.11.

2013 ж

1

1.Education system in the USA

Мақсаты:

Өтілген тақырыпқа шолу жасап, жаңа лексикалық сөздермен танысу.

Мәтіннің негізгі идеясын анықтап, арнайы сұрақтарға жауап беру..


- тапсырмаларды түсінеді, арнайы сұрақты орынды қолданады және жауап береді;тақырыпқа байланысты жаттығулар орындайды, оқып аударады.


Жаңа әдіс тәсілдер:

сурет арқылы топқа бөлу, визуаландыру, сұрақ-жауап, жұптық жұмыс, диалог әдісі, постер дайындау

Жаңа сөздерді оқыту, суретпен сөзді сәйкестендіру

Диалог құрастыру,

сурет бойынша сөйлем құрастыру тақтада жаттығу орындату.


«Өзін өзі бағалау» стратегиясы, сабақ кезеңдері бойынша өздерін бағалау .

түрлі түсті бояу. Сурет, флипчарт.



16.11.2013 ж

1

Types of schools.

Мақсаты:

Present Simple шағының болымды,болымсыз,

сұраулы түрлерімен таныстыру

Үй тақырыбында ауызекі сөйлеу дағдысын қалыптастыру.

Грамматикалық құрылымды түсінеді, оларды қолданады;

Мәтінді оқу арқылы тапсырмаларды өз тілдерінен ағылшын тіліне аударады; мысалдар келтіреді және грамматиканы қолданып, жаттығу орындайды.

Визуаландыру, сұрақ-жауап, жұптық жұмыс,

миға шабуыл жасау (кластер толтыру)

өзіндік жұмыс

Жеке тапсырма беру арқылы қызығушылығын арттыру. Суретпен жұмыс.

Диалог, әңгіме құрастыру,

тақтада жаттығу орындату.


Формативті бағалау: жұптық, өзара, жеке бағалау, мадақтау, сенім білдіру.

Флипчарт,

түрлі түсті бояу

19.11.2013 ж

1

3.Comparing systems of educational system in the USA and in Kazakhstan

Мақсаты: Furure in the past шағын пайдалану арқылы сөйлемді дұрыс құруға үйрету.

Зат есімнің жұрнақ арқылы құрылуын меңгерту


Жаңа сөздерді пайдалана отырып сұрақ қойып жауап береді, жазады.

Жұрнақтарды пайдалануды біледі

сұрақ-жауап, жұптық жұмыс,

диалог әдісі,

суретпен сөйлемді сәйкестендіру,

демонстрациялау,визуаландыру.

Визуалданды

ру, сөздікпен жұмыс.

Деңгейлік тапсырмалар.

А)жаттығу жұмыстарын орындау.

В) сөйлемдерді оқып,аудару.


Формативті бағалау: жұптық, өзара, жеке бағалау; мадақтау, сенім білдіру.

АКТ,бағалау парағы

23.11









26.11.2013 ж

1









1

4 School education

Мақсаты:

Should сөзнің қолдануын мқолданылуын меңгерту.

5.Higher education in the USA

Мақсаты:Шақтардың

қиысумен таныстыру;сөйлем құруға үйрету;

Сөздік қорларын молайту.

Модальді етістікті орынды қолданды;шағын мәтінді оқыды, түсінді, аударды, сұрақ қойып жауап берді, алған мәліметін баяндай алды.

Жаңа лексикалық сөздермен танысады.

Спорттың түрлерін біледі;

Өмірмен байланыстырады;

Сұрақтар қойып жауап береді.









АКТ,сұрақ-жауап, жеке жұмыс, топтық жұмыс,

диалог әдісі.






Диалог әдісі, топпен жұмыс, жеке жұмыс,



Сөздік қорын кеңейту, жеке тапсырма беру





Визуалданды

ру, сөздікпен жұмыс

Оқу, аудару.









Деңгейлік тапсырмалар.

А)рөлдік ойын

В)жаңа сөздерден сөйлем құрастыру.

Постер дайындау.

Формативті бағалау: топтық, өзара, жеке бағалау; мадақтау, сенім білдіру.





Формативті бағалау: топтық, өзара, жеке бағалау; мадақтау, сенім білдіру


Бағалау парақтары,топшамалар







Флипчарт,

түрлі түсті бояу


























Жазба

Орта мерзімді жоспар құру үшін мен Қазақстан Республикасының мемлекеттік стандартын, Білім және Ғылым Министрінің 2013 жылы 3 сəуірде №115 бұйрығымен бекітілген, Қазақстан Республикасының Əділет министрлігінде 2013 жылы 10 сəуірде № 8424 тіркелген, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 23 тамыздағы №1080 қаулысымен бекітілген Орта білім берудің (бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру) мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына сəйкес бекітілген оқу бағдарламасын және 5 сыныпқа арналған Т.Аяпова, Д.Ұқбаев, «Ағылшын тілі» 5сынып Алматы: «Атамұра»баспасы 2010 жылғы оқулығын басшылыққа ала отырып мектептегі күнтізбелік жоспарды басшылыққа алдым. Орта мерзімді жоспар құруда мен осы сыныпқа арналған оқулықты, курс аясындағы «Мұғалімдерге арналған нұсқаулықты» және «Бірінші бетпе-бет» кезеңіндегі ресурстарды, электронды оқулықтарды Кирилл және Мефодий жұмыстар жинағын қолдандым.

Сындарлы оқыту курсынан кейін өзімнің күнтізбелік жоспарыма сыни көзқараспен қарайтын болдым. Қазіргі орта мерзімді жоспар барлық іс әрекетті қамтитын түсінікті нақты. Қазіргі құрастырып отырған орта мерзімді жоспарда сабақта қолданылатын әдіс-тәсілдер, бағалау формалары, қажетті ресурстар айқын көрініс тауып отыр.Болашақта орта мерзімді жоспар құруда мен бағдарламаның жеті модуль идеяларының өзіме және оқушыларға тиімдісін қолдана отырып құрастырар едім.Менің кедергілерім АКТ құзіреттілігімнің төмендігі,бағдарлама мазмұнын іс тәжірибеге бағыттау және күтілетін нәтижені Блум токсономиясы бойынша реттеу.



Орта мерзімді (тарауға)жоспар.Ағылшын тілі пәні, 8-сынып

Өтілу мерзімі

Сағат саны

Тарау/сабақ тақырыбы,мақсаты

Күтілетін нәтиже

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер

Ағылшын тілін үйренудегі тіл тосқауылын жеңу

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы

Үйрену барысын бағалау(сабақтағы формативті және тарау бойынша суммативті бағалау)

Негізгі дерек көздер,құрал- жабдықтар




























III. Flora and fauna in Kazakhstan and English speaking countries

Мақсаты:

Қазақстандағы флора мен фауна туралы түсінік беру,салыстыра отырып сөйлеу дағдыларын дамыту, сөйлемдерді аудару арқылы сөздік қорларын молайту.

Шақтарды ажырата алады ;

-Жаңа сөздерді қолданады;

-сөйлемдер құрап сұрақтарға жауап береді;

-оқушылардың оқу сөйлеу, тыңдау, жазу қабілеттері дамиды;

-оқушылар топпен , жұппен жұмыс жасады ;

-маршруттық картамен жұмыс жасауға дағдыланды;

тақырыпқа байланысты жаттығулар орындай алды.



Жаңа әдіс тәсілдер:

сұрақ жауап,

топпен жұмыс, жеке жұмыс, жұппен жұмыс,

сыни ойлау стратегиялары: сурет салу,

визуаландыру, түсіндіру, демонстрациялау

диалогтік оқыту

Жеңілдетілген тапсырмалар беру

.

Жаттығулар орындату, диалог құрастыру,

интерактивті тақтада жаттығу орындату, сергіту сәті,

дарынды мен талантты балаларға арналған кеңейтілген тапсырмалар,СТО үйрету.


Критериалды бағалау: (бағалау критерийлерін анықтау) Формативті бағалау: топтық, өзара, жеке бағалау; мадақтау, сенім білдіру. «екі жұлдыз, бір ұсыныс»,

«Ыстық орындық»

«Өзін өзі бағалау» стратегиясы

8 сынып оқулығы

English,Авторлары:Кузнецова Т.Д,Козлов П.Г.

«Мектеп»баспасы,2012,

Интерактивті тақта, слайд,топшамалар,түрлі түсті бояулар,бағалау парақтары, флипчарт.

10.02

2014 ж

1

1.Geographical position of the USA Мақсаты:

Өтілген тақырыпқа шолу жасап, жаңа лексикалық сөздермен танысу.

Мәтіннің негізгі идеясын анықтап, арнайы сұрақтарға жауап беру..


- тапсырмаларды түсінеді, арнайы сұрақты орынды қолданады және жауап береді;тақырыпқа байланысты жаттығулар орындайды, оқып аударады.


Жаңа әдіс тәсілдер:

сурет арқылы топқа бөлу, визуаландыру, сұрақ-жауап, жұптық жұмыс, диалог әдісі, постер дайындау

Жаңа сөздерді оқыту, суретпен сөзді сәйкестендіру

Диалог құрастыру,

сурет бойынша сөйлем құрастыру тақтада жаттығу орындату.


«Өзін өзі бағалау» стратегиясы, сабақ кезеңдері бойынша өздерін бағалау .

түрлі түсті бояу. Сурет, флипчарт.



11.02.

2014 ж

1

Economy of the USA

Мақсаты:

Countinuous шағының болымды,болымсыз,

сұраулы түрлерімен таныстыру

Үй тақырыбында ауызекі сөйлеу дағдысын қалыптастыру.

Грамматикалық құрылымды түсінеді, оларды қолданады;

Мәтінді оқу арқылы тапсырмаларды өз тілдерінен ағылшын тіліне аударады; мысалдар келтіреді және грамматиканы қолданып, жаттығу орындайды.

Визуаландыру, сұрақ-жауап, жұптық жұмыс,

миға шабуыл жасау (кластер толтыру)

өзіндік жұмыс

Жеке тапсырма беру арқылы қызығушылығын арттыру. Суретпен жұмыс.

Диалог, әңгіме құрастыру,

тақтада жаттығу орындату.


Формативті бағалау: жұптық, өзара, жеке бағалау, мадақтау, сенім білдіру.

Флипчарт,

түрлі түсті бояу

17.02

.2014 ж

1

3.Flora in Kazakhstan, Great Britain and the USA

Мақсаты: Қазақстан мен Ұлыбританияның флора салыстыру

Жаңа сөздерді пайдалана отырып сұрақ қойып жауап береді, жазады.

сұрақ-жауап, жұптық жұмыс,

диалог әдісі,

суретпен сөйлемді сәйкестендіру,

демонстрациялау,визуаландыру.

Визуалданды

ру, сөздікпен жұмыс.

Деңгейлік тапсырмалар.

А)жаттығу жұмыстарын орындау.

В) сөйлемдерді оқып,аудару.


Формативті бағалау: жұптық, өзара, жеке бағалау; мадақтау, сенім білдіру.

АКТ,бағалау парағы

18.12.

2014 ж















24.02

.2014 ж









25.02.

2014

1









1








1

4.Fauna in Kazakhstan, Great Britain and the USA

Мақсаты:

Қазақстандағы, Ұлыбританиядағы және Америкадағы флора туралы түсінік беру;

Should\shouldn’t модальді етістігімен таныстырып, меңгерту.






5.The strange world of Australian animals

Мақсаты:Continuous forms of the Passive Voice пен таныстыру;сөйлем құруға үйрету;

Сөздік қорларын молайту.



6. The Earth in Danger

Мақсаты:

Оқушылардың сөздік қорын молайта отырып ,жаңа лексикалық сөздерді еңгізу, мәтінмен жумыс істеу


Модальді етістікті орынды қолданды;шағын мәтінді оқыды, түсінді, аударды, сұрақ қойып жауап берді, алған мәліметін баяндай алды.

Жаңа лексикалық сөздермен танысады.





Созылыңқы форманы біледі;

Өмірмен байланыстырады;

Сұрақтар қойып жауап береді.






Мәтін бойынша мағлұмат алады;

Шақтарды пайдалана мысал келтіреді;

Өз бетінше жұмыстанады;


АКТ,сұрақ-жауап, жеке жұмыс, топтық жұмыс,

диалог әдісі.






Диалог әдісі, топпен жұмыс, жеке жұмыс,





АКТ,сұрақ-жауап, жеке жұмыс, топтық жұмыс,

диалог әдісі.








Жаңа әдіс тәсілдер:

сұрақ жауап,

топпен жұмыс, жеке жұмыс, жұппен жұмыс,

сыни ойлау стратегиялары: сурет салу,

визуаландыру,

түсіндіру,

Сөздік қорын кеңейту, жеке тапсырма беру





Визуалданды

ру, сөздікпен жұмыс





Визуалданды

ру, сөздікпен жұмыс.










Жеңілдетілген тапсырмалар беру

.

Оқу, аудару.

деңгейлік тапсырмалар.

А)рөлдік ойын

В)жаңа сөздерден сөйлем құрастыру.

Постер дайындау.






әңгіме құрастыру,

тақтада жаттығу орындату.








Тапсырмаларды орындату

Формативті бағалау: топтық, өзара, жеке бағалау; мадақтау, сенім білдіру.












Формативті бағалау: топтық, өзара, жеке бағалау; мадақтау, сенім білдіру








Формативті бағалау: топтық, өзара, жеке бағалау; мадақтау, сенім білдіру


Бағалау парақтары,топшамалар














Флипчарт,

түрлі түсті бояу










Бағалау парақтары,топшамалар
















Жазба

Орта мерзімді жоспар құру үшін мен Қазақстан Республикасының мемлекеттік стандартын, Білім және Ғылым Министрінің 2013 жылы 3 сəуірде №115 бұйрығымен бекітілген, Қазақстан Республикасының Əділет министрлігінде 2013 жылы 10 сəуірде № 8424 тіркелген, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 23 тамыздағы №1080 қаулысымен бекітілген Орта білім берудің (бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру) мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына сəйкес бекітілген оқу бағдарламасын және 5 сыныпқа арналған Т.Аяпова, Д.Ұқбаев, «Ағылшын тілі» 5сынып Алматы: «Атамұра»баспасы 2010 жылғы оқулығын басшылыққа ала отырып мектептегі күнтізбелік жоспарды басшылыққа алдым. Орта мерзімді жоспар құруда мен осы сыныпқа арналған оқулықты, курс аясындағы «Мұғалімдерге арналған нұсқаулықты» және «Бірінші бетпе-бет» кезеңіндегі ресурстарды, электронды оқулықтарды Кирилл және Мефодий жұмыстар жинағын қолдандым.

Сындарлы оқыту курсынан кейін өзімнің күнтізбелік жоспарыма сыни көзқараспен қарайтын болдым. Қазіргі орта мерзімді жоспар барлық іс әрекетті қамтитын түсінікті нақты. Қазіргі құрастырып отырған орта мерзімді жоспарда сабақта қолданылатын әдіс-тәсілдер, бағалау формалары, қажетті ресурстар айқын көрініс тауып отыр.Болашақта орта мерзімді жоспар құруда мен бағдарламаның жеті модуль идеяларының өзіме және оқушыларға тиімдісін қолдана отырып құрастырар едім.Менің кедергілерім АКТ құзіреттілігімнің төмендігі,бағдарлама мазмұнын іс тәжірибеге бағыттау және күтілетін нәтижені Блум токсономиясы бойынша реттеу.









































98

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!