Материалдар / Long term plan for 8 grade
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Long term plan for 8 grade

Материал туралы қысқаша түсінік
Орта мерзімді жоспар 8 сыныпқа арналған.Оқулықтан қарап әр тарауга бөлінген
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
547
3 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Орта мерзімді (тарауға)жоспар.Ағылшын тілі пәні, 8-сынып
Өтілу мерзіміСағат саныТарау/сабақ тақырыбы,мақсатыКүтілетін нәтижеОқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдерАғылшын тілін үйренудегі тіл тосқауылын жеңуБарлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы Үйрену барысын бағалау(сабақтағы формативті және тарау бойынша суммативті бағалау)Негізгі дерек көздер,құрал- жабдықтар




III. Education in the USA. Мақсаты:Ағылшын мектептері мен қазақстандық мектептерді салыстыра отырып сөйлеу дағдыларын дамыту, сөйлемдерді аудару арқылы сөздік қорларын молайту.-Жаңа сөздерді қолданады;-сөйлемдер құрап сұрақтарға жауап береді;-оқушылардың оқу сөйлеу, тыңдау, жазу қабілеттері дамиды;-оқушылар топпен , жұппен жұмыс жасады ;-маршруттық картамен жұмыс жасауға дағдыланды;тақырыпқа байланысты жаттығулар орындай алды.



Жаңа әдіс тәсілдер:сұрақ жауап, топпен жұмыс, жеке жұмыс, жұппен жұмыс, сыни ойлау стратегиялары: сурет салу,визуаландыру, түсіндіру, демонстрациялаудиалогтік оқытуЖеңілдетілген тапсырмалар беру.Жаттығулар орындату, диалог құрастыру,интерактивті тақтада жаттығу орындату, сергіту сәті,дарынды мен талантты балаларға арналған кеңейтілген тапсырмалар,СТО үйрету.

Критериалды бағалау: (бағалау критерийлерін анықтау) Формативті бағалау: топтық, өзара, жеке бағалау; мадақтау, сенім білдіру. «екі жұлдыз, бір ұсыныс»,«Ыстық орындық»«Өзін өзі бағалау» стратегиясы8 сынып оқулығыEnglish,Авторлары:Кузнецова Т.Д,Козлов П.Г.«Мектеп»баспасы,2012,Интерактивті тақта, слайд,топшамалар,түрлі түсті бояулар,бағалау парақтары, флипчарт.
12.11.2013 ж11.Education system in the USAМақсаты: Өтілген тақырыпқа шолу жасап, жаңа лексикалық сөздермен танысу.Мәтіннің негізгі идеясын анықтап, арнайы сұрақтарға жауап беру..

- тапсырмаларды түсінеді, арнайы сұрақты орынды қолданады және жауап береді;тақырыпқа байланысты жаттығулар орындайды, оқып аударады.

Жаңа әдіс тәсілдер:сурет арқылы топқа бөлу, визуаландыру, сұрақ-жауап, жұптық жұмыс, диалог әдісі, постер дайындауЖаңа сөздерді оқыту, суретпен сөзді сәйкестендіруДиалог құрастыру,сурет бойынша сөйлем құрастыру тақтада жаттығу орындату.

«Өзін өзі бағалау» стратегиясы, сабақ кезеңдері бойынша өздерін бағалау . түрлі түсті бояу. Сурет, флипчарт.


16.11.2013 ж1Types of schools. Мақсаты:Present Simple шағының болымды,болымсыз,сұраулы түрлерімен таныстыруҮй тақырыбында ауызекі сөйлеу дағдысын қалыптастыру.Грамматикалық құрылымды түсінеді, оларды қолданады;Мәтінді оқу арқылы тапсырмаларды өз тілдерінен ағылшын тіліне аударады; мысалдар келтіреді және грамматиканы қолданып, жаттығу орындайды.Визуаландыру, сұрақ-жауап, жұптық жұмыс,миға шабуыл жасау (кластер толтыру)өзіндік жұмысЖеке тапсырма беру арқылы қызығушылығын арттыру. Суретпен жұмыс.Диалог, әңгіме құрастыру, тақтада жаттығу орындату.

Формативті бағалау: жұптық, өзара, жеке бағалау, мадақтау, сенім білдіру.Флипчарт,түрлі түсті бояу
19.11.2013 ж13.Comparing systems of educational system in the USA and in Kazakhstan Мақсаты: Furure in the past шағын пайдалану арқылы сөйлемді дұрыс құруға үйрету.Зат есімнің жұрнақ арқылы құрылуын меңгерту

Жаңа сөздерді пайдалана отырып сұрақ қойып жауап береді, жазады.Жұрнақтарды пайдалануды біледісұрақ-жауап, жұптық жұмыс,диалог әдісі,суретпен сөйлемді сәйкестендіру,демонстрациялау,визуаландыру. Визуалдандыру, сөздікпен жұмыс.Деңгейлік тапсырмалар. А)жаттығу жұмыстарын орындау.В) сөйлемдерді оқып,аудару.

Формативті бағалау: жұптық, өзара, жеке бағалау; мадақтау, сенім білдіру.АКТ,бағалау парағы
23.11















26.11.2013 ж
1















1
4 School educationМақсаты:Should сөзнің қолдануын мқолданылуын меңгерту.5.Higher education in the USAМақсаты:Шақтардыңқиысумен таныстыру;сөйлем құруға үйрету;Сөздік қорларын молайту. Модальді етістікті орынды қолданды;шағын мәтінді оқыды, түсінді, аударды, сұрақ қойып жауап берді, алған мәліметін баяндай алды.Жаңа лексикалық сөздермен танысады.Спорттың түрлерін біледі;Өмірмен байланыстырады;Сұрақтар қойып жауап береді.















АКТ,сұрақ-жауап, жеке жұмыс, топтық жұмыс, диалог әдісі.









Диалог әдісі, топпен жұмыс, жеке жұмыс,



Сөздік қорын кеңейту, жеке тапсырма беру







Визуалдандыру, сөздікпен жұмыс
Оқу, аудару.















Деңгейлік тапсырмалар.А)рөлдік ойынВ)жаңа сөздерден сөйлем құрастыру.Постер дайындау.
Формативті бағалау: топтық, өзара, жеке бағалау; мадақтау, сенім білдіру.







Формативті бағалау: топтық, өзара, жеке бағалау; мадақтау, сенім білдіру

Бағалау парақтары,топшамалар











Флипчарт,түрлі түсті бояу


































ЖазбаОрта мерзімді жоспар құру үшін мен Қазақстан Республикасының мемлекеттік стандартын, Білім және Ғылым Министрінің 2013 жылы 3 сəуірде №115 бұйрығымен бекітілген, Қазақстан Республикасының Əділет министрлігінде 2013 жылы 10 сəуірде № 8424 тіркелген, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 23 тамыздағы №1080 қаулысымен бекітілген Орта білім берудің (бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру) мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына сəйкес бекітілген оқу бағдарламасын және 5 сыныпқа арналған Т.Аяпова, Д.Ұқбаев, «Ағылшын тілі» 5сынып Алматы: «Атамұра»баспасы 2010 жылғы оқулығын басшылыққа ала отырып мектептегі күнтізбелік жоспарды басшылыққа алдым. Орта мерзімді жоспар құруда мен осы сыныпқа арналған оқулықты, курс аясындағы «Мұғалімдерге арналған нұсқаулықты» және «Бірінші бетпе-бет» кезеңіндегі ресурстарды, электронды оқулықтарды Кирилл және Мефодий жұмыстар жинағын қолдандым. Сындарлы оқыту курсынан кейін өзімнің күнтізбелік жоспарыма сыни көзқараспен қарайтын болдым. Қазіргі орта мерзімді жоспар барлық іс әрекетті қамтитын түсінікті нақты. Қазіргі құрастырып отырған орта мерзімді жоспарда сабақта қолданылатын әдіс-тәсілдер, бағалау формалары, қажетті ресурстар айқын көрініс тауып отыр.Болашақта орта мерзімді жоспар құруда мен бағдарламаның жеті модуль идеяларының өзіме және оқушыларға тиімдісін қолдана отырып құрастырар едім.Менің кедергілерім АКТ құзіреттілігімнің төмендігі,бағдарлама мазмұнын іс тәжірибеге бағыттау және күтілетін нәтижені Блум токсономиясы бойынша реттеу.

Орта мерзімді (тарауға)жоспар.Ағылшын тілі пәні, 8-сынып
Өтілу мерзіміСағат саныТарау/сабақ тақырыбы,мақсатыКүтілетін нәтижеОқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдерАғылшын тілін үйренудегі тіл тосқауылын жеңуБарлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы Үйрену барысын бағалау(сабақтағы формативті және тарау бойынша суммативті бағалау)Негізгі дерек көздер,құрал- жабдықтар






















































III. Flora and fauna in Kazakhstan and English speaking countriesМақсаты:Қазақстандағы флора мен фауна туралы түсінік беру,салыстыра отырып сөйлеу дағдыларын дамыту, сөйлемдерді аудару арқылы сөздік қорларын молайту.Шақтарды ажырата алады ;-Жаңа сөздерді қолданады;-сөйлемдер құрап сұрақтарға жауап береді;-оқушылардың оқу сөйлеу, тыңдау, жазу қабілеттері дамиды;-оқушылар топпен , жұппен жұмыс жасады ;-маршруттық картамен жұмыс жасауға дағдыланды;тақырыпқа байланысты жаттығулар орындай алды.



Жаңа әдіс тәсілдер:сұрақ жауап, топпен жұмыс, жеке жұмыс, жұппен жұмыс, сыни ойлау стратегиялары: сурет салу,визуаландыру, түсіндіру, демонстрациялаудиалогтік оқытуЖеңілдетілген тапсырмалар беру.Жаттығулар орындату, диалог құрастыру,интерактивті тақтада жаттығу орындату, сергіту сәті,дарынды мен талантты балаларға арналған кеңейтілген тапсырмалар,СТО үйрету.

Критериалды бағалау: (бағалау критерийлерін анықтау) Формативті бағалау: топтық, өзара, жеке бағалау; мадақтау, сенім білдіру. «екі жұлдыз, бір ұсыныс»,«Ыстық орындық»«Өзін өзі бағалау» стратегиясы8 сынып оқулығыEnglish,Авторлары:Кузнецова Т.Д,Козлов П.Г.«Мектеп»баспасы,2012,Интерактивті тақта, слайд,топшамалар,түрлі түсті бояулар,бағалау парақтары, флипчарт.
10.022014 ж11.Geographical position of the USA Мақсаты: Өтілген тақырыпқа шолу жасап, жаңа лексикалық сөздермен танысу.Мәтіннің негізгі идеясын анықтап, арнайы сұрақтарға жауап беру..

- тапсырмаларды түсінеді, арнайы сұрақты орынды қолданады және жауап береді;тақырыпқа байланысты жаттығулар орындайды, оқып аударады.

Жаңа әдіс тәсілдер:сурет арқылы топқа бөлу, визуаландыру, сұрақ-жауап, жұптық жұмыс, диалог әдісі, постер дайындауЖаңа сөздерді оқыту, суретпен сөзді сәйкестендіруДиалог құрастыру,сурет бойынша сөйлем құрастыру тақтада жаттығу орындату.

«Өзін өзі бағалау» стратегиясы, сабақ кезеңдері бойынша өздерін бағалау . түрлі түсті бояу. Сурет, флипчарт.
11.02.2014 ж1Economy of the USA Мақсаты:Countinuous шағының болымды,болымсыз,сұраулы түрлерімен таныстыруҮй тақырыбында ауызекі сөйлеу дағдысын қалыптастыру.Грамматикалық құрылымды түсінеді, оларды қолданады;Мәтінді оқу арқылы тапсырмаларды өз тілдерінен ағылшын тіліне аударады; мысалдар келтіреді және грамматиканы қолданып, жаттығу орындайды.Визуаландыру, сұрақ-жауап, жұптық жұмыс,миға шабуыл жасау (кластер толтыру)өзіндік жұмысЖеке тапсырма беру арқылы қызығушылығын арттыру. Суретпен жұмыс.Диалог, әңгіме құрастыру, тақтада жаттығу орындату.

Формативті бағалау: жұптық, өзара, жеке бағалау, мадақтау, сенім білдіру.Флипчарт,түрлі түсті бояу
17.02.2014 ж13.Flora in Kazakhstan, Great Britain and the USA Мақсаты: Қазақстан мен Ұлыбританияның флора салыстыру Жаңа сөздерді пайдалана отырып сұрақ қойып жауап береді, жазады.сұрақ-жауап, жұптық жұмыс,диалог әдісі,суретпен сөйлемді сәйкестендіру,демонстрациялау,визуаландыру. Визуалдандыру, сөздікпен жұмыс.Деңгейлік тапсырмалар. А)жаттығу жұмыстарын орындау.В) сөйлемдерді оқып,аудару.

Формативті бағалау: жұптық, өзара, жеке бағалау; мадақтау, сенім білдіру.АКТ,бағалау парағы
18.12.2014 ж



























24.02.2014 ж















25.02.2014
1















1













1
4.Fauna in Kazakhstan, Great Britain and the USAМақсаты:Қазақстандағы, Ұлыбританиядағы және Америкадағы флора туралы түсінік беру;Should\shouldn’t модальді етістігімен таныстырып, меңгерту.









5.The strange world of Australian animalsМақсаты:Continuous forms of the Passive Voice
578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!