Lower and higher plant order

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Lower and higher plant order

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл қолданбалы курс бағдарламасы негізгі мектеп курсы бағдарламасының сұрақтарын тереңдетіп оқытуға құрастырылған. Тақырыптардың мазмұны негізгі курстың мазмұнында құрылған, оқушыларды әр түрлі деңгейдегі пәндік олимпиадаларға қатысуға мүмкіндік туғызады. Ұсынылып отырған әдістемелік құрал 5-6 сынып оқушыларының бейіндік қабілетін дамыту дағдыларын қалыптастыруда көмекші құрал ретінде ұсынылады
Материалдың қысқаша нұсқасы
НҰР-СҰЛТАН ҚАЛАСЫНЫҢ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫ
«Әлихан Бөкейхан атындағы № 76 мектеп-лицей» ШЖК МКК

«Lower & higher order plants»
5-6 сыныпқа арналған қолданбалы курс бағдарламасы

Нұр-Сұлтан 2020

Нұр-Сұлтан қаласы әкімдігінің «Әлихан Бөкейхан атындағы № 76
мектеп-лицей» ШЖК МКК әдістемелік кеңесінің ұсынысымен
(хаттама №2 , 23.05.2020 ж.) қалалық ғылыми -әдістемелік кеңеске
ұсынылды.

Пікір жазғандар:1. Л.Н. Гумилев атындағы ЕҰУ-нің ҚОҚБИ
кафедрасының доценті б.ғ.к. Зандыбай А.
2. Нұр-Сұлтан қаласы әкімдігінің «Әлихан Бөкейхан атындағы №76
мектеп-лицей»директорының оқу-ісі жөніндегі орынбасары:
Амирханова Б.Т.
Құрастырғандар:1. биология пәнінің мұғалімі,
педагог-зерттеуші Қонақбай Д.Т.
2. биология пәнінің мұғалімі Алхожа Т.Б.

Бұл қолданбалы курс
бағдарламасы негізгі мектеп курсы
бағдарламасының сұрақтарын тереңдетіп оқытуға құрастырылған.
Тақырыптардың мазмұны негізгі курстың мазмұнында құрылған,
оқушыларды әр түрлі деңгейдегі пәндік олимпиадаларға қатысуға
мүмкіндік туғызады. Ұсынылып отырған әдістемелік құрал 5-6 сынып
оқушыларының бейіндік қабілетін дамыту дағдыларын қалыптастыруда
көмекші құрал ретінде ұсынылады.

Мазмұны:

1. Кіріспе..............…………………………………………..........................3
2. Түсіндірме хат...........................................................................................4
3. Бағдарлама бөлімдерінің сипаттамасы...................................................6
4. Тақырыптық-күнтізбелік жоспар ..........................................................7
5. Қорытынды .............................................................................................11
6. Пайдаланылған әдебиеттер
• Оқушылар үшін .....................................................................................12
• Мұғалімдер үшін ...................................................................................13
7. Қосымшалар ..........................................................................................14

Кіріспе
Биологияның маңызды саласының бірі – ботаника. Ботаниканың жалпы
міндеттеріне жекелеген өсімдіктерді және олардың жиынтығын, басқаша
айтқанда өсімдіктер қауымдастығын жан-жақты зерттеу жатады.
Бұл бағдарламаны ағылшын тілінде оқыту оқушылардың белгілі білім
саласына тұрақты қызығуын қалыптастыру үшін ең алдымен, қоғамның
әлеуметтік сұранысына, биология ғылымының методикалық ұстанымдары
мен жүйесіне, оқушылардың жас ерекшелігімен байланысты таным
мүмкіндігіне сай жүзеге асырылады. Төменгі және жоғарғы сатыдағы
өсімдіктер курсы 5 сыныптарға арналған бөлімі 4 тарауға, ал 6 сыныптарға
арналған бөлімі 3 тарауға бөлініп, әрбір тарауда аталған тақырыптар
бойынша сағаттарға бөлініп, шығармашылық жұмыстар жүргізіледі.
Тірі ағзалар екі үлкен топқа бөлінеді: Прокариоттар-ядросыз ағзалар
және эукариоттылар –ядролы ағзалар. Прокариоттарға бактериялар,
вирустар және көк-жасыл балдырлар, ал эукариоттарға балдырлар,
саңырауқұлақтар, қыналар және жоғарғы сатыдағы өсімдіктер жатады.
Төменгі сатыдағы өсімдіктер – вегетативтік денесін таллом деп атайды.
Таллом бір клеткалы, калониялы, көпклеткалы болады, бірақ ол ұлпаларға
және органдарға бөлінбейді. Жыныстық жолмен көбею органдары –
оогонилері және антеридилері бірклеткалы болады. Оқушы осы курстан
прокариотты және эукариотты ағзалардың ерекшеліктерін түсіне алады.
Өсімдіктердің 375 000-ға жуық түрі бар. Қазақстанда 5600 түрі
кездеседі. Өсімдіктер тұқымтобының ең үлкені - гүлдейтін немесе жабық
тұқымды өсімдіктер. Олардың 250 000-нан астам түрі бар. Өсімдіктер күн
сәулесінің көмегімен (фотосинтез) өз қорегін табады. Саңырауқұлақтар
бұрын өсімдіктер қатарына жатқызылатын, алайда өз қорегін өндірмейтін
болғандықтан, қазір олар жеке класқа жіктелген. Олардың 100 000-ға жуық
түрі бар. Берілген тақырыптарды меңгере отырып баллар төменгі және
жоғарғы сатыдағы өсімдіктердің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын
анықтай алатын болады.
Бағдарлама тақырыптары оқушылардың шет тілінде білімді игеру
қабілеттерін ашумен қатар оқушыларға өсімдіктер дүниесінің құпия
сырларын тануға көмектеседі.

3

Түсіндірме хат
Мақсаты:
Қоршаған ортадағы тірі организмдердің атауларын қазақ және шет
тілінде еркін меңгерген, сол сияқты тіршілік иелерінің өзгерістеріне
қызығушылығы зор, өсімдік ерекшеліктері туралы білімі қалыптасқан,
биологиялық сауатты бәсекеге қабілетті тұлғаны тәрбиелеу.
Міндеттері:
- оқушылардың жалпы дүниетанымын дұрыс қалыптастыруда
биологиялық ұғымдарды, көзқарастарды, заңдылықтарды, негізгі тірек
ретінде пайдалана білу;
- ағылшын тілін үйренуді ынталандыру;
- оқушыларды өзіндік ізденіс жасау, ғылыми жұмыспен айналысуға
жетелеу;
- барынша баланың өзіндік тәжірибесін анықтау, жетелеу, пайдалану;
- өсімдіктер туралы пәнде игерілген білімдерін өмірде қолдана білуге
үйрету;
- нақты биологиялық терминдерді шет тілінде меңгерту.
Бағдарламаның өзектілігі:
Қазіргі таңда Республикамыз өзге елдермен қарым-қатынасы артып
отырғандықтан, шетел тілдеріне деген сұраныс артып келе жатыр.
Сондықтан болашақ ұрпақты жастайынан шетел тілдеріне үйретудің маңызы
өте зор.
Бұл қолданбалы курсы барысында оқушылар ботаника саласын шетел
тілінде оқиды. Оқушылар осы курс арқылы биологиялық термин сөздердің
айтылуын, жазылуын және ағылшын тілінде сұрақ қою, жауап алуды
үйренеді. Сонымен қатар, мәтінді тыңдап түсініп, өз ойларын жеткізуге
дағдыланады.
Меңгерілетін
материалдардың
көлемі
5-6-сынып
оқушыларының жас ерекшеліктеріне сәйкес іріктелген. Сондықтан
өсімдіктер дүниесін ағылшын тілінде үйренуде қызығушылығын арттыру
арқылы оқушының ой-өрісі кеңейту басты назарда болып отыр.
Жаңашылдығы:
- өсімдіктер дүниесі туралы ұғымдарды, термин сөздердің айтылуын,
жазылуын және ағылшын тілінде сұрақ қою, жауап алуды үйренеді;
- теориялық білімді жетілдіре түседі, оқушының логикалық ойлау
қабілетін арттыру үшін
тақырыптың мазмұнына қатысты
тереңдетілген мазмұндар енгізілген;
- алған білімді практикада қолдана біледі, ғылыми жобамен
шұғылданатын оқушылар үшін қосымша материал бола алады.
4

Маңыздылығы:
Қазіргі кездегі білім берудің барлық жаңа әдіс-тәсілдерінің алдына қоятын
басты мақсаты – білім алушының жеке басының дара және дербес
ерекшеліктерін ескеріп, олардың өз бетінше ізденуін арттырып,
шығармашылығын қалыптастыру болып табылады. Егер аталған курс
меңгерілсе теория мен практиканы ұштастыру мақсатында қолдануға
бағыт алады. Оқу бағдарламасындағы аталған тақырыптарды оңай
үйреніп, алған білімдерін жинақтап, ойларын қорытып, жинақтай алады.
Әдіснамалық ережелері:
- бағдарламада оқытудың интерактивті тәсілдері пайдаланылады.
Оқушы өзінің белсенді пікірінде қаралып отырған мәселені шешудің
ұсыныстарын айтады. Жеке, топпен ұжымдық жұмыстар атқара
отырып, танымдылығы артады.
- танымдық зерттеу, тәжірибе жұмыстарын жасау, қорытындысы
бойынша жазбаша және ауызша жұмыс беріледі;
- өсімдіктану мәселелері туралы ғылыми көпшілікке арналған және
ғылыми әдебиеттермен жұмыс істей біледі. Интернет материалдарын
пайдаланады.
- шығармашылық жұмыстар жасау арқылы болжау, анықтау, соларды
түсіндіру, қолдану әдістерін жүргізеді.
Күтілетін нәтиже:
- төменгі және жоғары сатыдағы өсімдіктер туралы терминдер мен
ұғымдардың ағылшын тіліндегі атауымен танысады;
- ботаника саласы бойынша меңгерілген термин сөздерді басқа пәндерде
алған біліктіліктермен ұштастыра біледі;
- Шығармашылықпен жұмыс жасауға дағдыланады

5

Бағдарлама бөлімдерінің сипаттамасы
5-сынып
1-тарау бойынша. Ботаниканың қысқаша даму тарихы. Прокариоттар
әлемі (11 сағат) Биология ғылымы. Бактериялар. Бактериялардың
табиғаттағы және адам өміріндегі маңызы. Еубактериялар. Вирустар.
Балдырлар. №1 зертханалық жұмыс: Балдыр клеткасы, оның құрылысы.
Көк –жасыл балдырлар.
2-тарау бойынша. Эукариоттар әлемі ( 15 сағат). Эукариоттар. Қоңыр
балдырлар. Қызыл балдырлар. №2 зертханалық жұмыс: Қоңыр балдырлар
мен қызыл балдырлардың ерекшелігі. Жасыл балдырлар. Төменгі
сатыдағы саңырауқұлақтар. Паразитті саңырауқұлақтар. №3 зертханалық
жұмыс. Ашытқы, пеницилл, аспергилл саңырауқұлақтары. Қыналар.
Қыналардың маңызы.
3-тарау бойынша. Өсімдіктердің вегетативті мүшелері (3 сағат).
Сабақ. Жапырақ. Тамыр.
4-тарау бойынша. Өсімдіктердің генеративті мүшелері (5 сағат). Гүл.
Жемістер. Тұқым. Қорытынды тест.

Бағдарлама бөлімдерінің сипаттамасы
6- сынып
1-тарау бойынша. Саңырауқұлақтар дүниесі (4 сағат). Кіріспе. Жоғары
сатыдағы саңырауқұлақтар. Жеуге жарамды саңырауқұлақтар. №1
зертханалық жұмыс. Саңырауқұлақтардың табиғаттағы және адам
өміріндегі маңызы.
2-тарау бойынша. Өсімдіктер дүниесі. Жоғары сатыдағы споралы
өсімдіктер ( 7 сағат). Өсімдіктер тіршілігімен танысу. Өсімдіктер
классификациясы. Мүктәрізділер. Псилофиттер. Плаун тәрізділер.
Қырықбуындар. Қырықжапырақтәрізділер
3-тарау бойынша. Жоғары сатыдағы тұқымды өсімдіктер
(23 сағат). Ашықтұқымдылар. Қылқанжапырақтылар. Қарағай туысы.
Кәдімгі арша, бозарша. Топсеруен. Самырсын, секвоя. Саговниктер.
Ашықтұқымдылар. Қосжарнақтылар класы,

6

theory

Practie

Unit



Күнтізбелік жоспар 5 сынып аптасына 1 сағат
(барлығы -34 сағат).
Theme
Hour
Kind,
methods

A brief history of the development of
botany. The world of prokaryotes
Welcome to biology
The science of biology

8

3

1
1

Bacteria
Importance of bacteria in nature and human
life
Eubacterioрhусеае class
Viruses

1

lecture
group
work
lecture
1 practice
work

Algae

1

9

№1 laboratory work. Algae cell, its structure
Blue-green algae

1

10

To fix the knowledge

І
1
2
3
4
5
6
7
8

ІІ

1
2

lecture
individual
work
lecture
1 Practice
work
group
work
1 Practice
work
2

The world of eukaryotes

13

1

Eukaryotes

1

lecture

2

Brown algae

1

3

Brown algae

1

4

Red algae

1

5

Red algae

1

6

№2 laboratory works. Brown and red algae

7

Green algae

2

8

Mushrooms in the lower stages

2

group
work
individual
work
individual
work
Group
work
1 practice
work
individual
work
lecture

9

Parasitic fungi

2

10
11

№3 laboratory work. Yeast, penicillin,
aspergillus fungi
Lichens

1

12

The importance of lichens

1

1
2
3

1

ІІІ Vegetative organs of plants
Stem

3
1

Leaves
Root

1
1

IV Generative organs of plants
Flowers

5
1

2

Fruits

1

3

Seeds

1

4

Final test

1

5

Conclusion

1

8

group
work
1 lecture
group
work
Practice
work
group
work
lecture
Practice
work
group
work
group
work
group
work
individual
work
group
work

theory

Practie

Unit



Күнтізбелік жоспар 6 сынып аптасына 1 сағат
(барлығы -34 сағат).
Theme
Hour
Kind,
methods

3
1

1

1

The world of mushrooms
Introduction

2

Higher mushrooms

1

3

Edible mushrooms

1

4

№1 laboratory work. The value of mushrooms
in nature and human life

І

ІІ

lecture
group
work
lecture
1 practice
work

Higher seedless plant

7

1

Familiarity with plant life

1

2
3

Classification of plants
Mosses

1
1

4

Psilophytes

1

individual
work
lecture
individual
work
lecture

5

Lykopodiophita

1

lecture

6

Horsetails

1

7

Ferns

1

Group
work
individual
work

ІІІ Higher plants

19

1

Gymnosperms

1

lecture

2

Coniferous. Common pine

1

3

Common juniper. Larch.

1

4

Cedar. Redwood

1

5

Cycads

1

group
work
group
work
group
work
individual
work

4

6

Angiosperms

1

7

Dicots. Poppy seeds

2

8
9

Cucurbitaceae. The cabbage family
№2 laboratory work.
Cotton

1

10

Rosaceae family. №3 laboratory work.

1

11

Legumе family

1

12

Nightshade family

1

13

Compositae

1

14
15

Monocots. Tulips
Onion family.
№4 laboratory work.

1
1

16

Lily

1

17

1

18

Gramineae family
№3 laboratory work.
Educational tasks. Group work.

19

Conclusion

1

10

1

individual
work
Lecture
1 practice
work
lecture
1 group
work
lecture
Group
work
group
work
lecture
1 Practice
work
individual
work
1 group
work
group
work

Қорытынды
Биология ғылымының ботаника саласын ағылшын тілінде оқыту сабақта
пәнаралық байланыстарды дамытуға және тереңдетуге септігін тигізеді.
Қолданбалы курстың мазмұны оқушының тілдік дағдыларын
қалыптастырып, сыни тұрғыдан ойлау қабілетін тереңдетуге бағыттайды
және еңбек етуге жинақтылығын, икемділік, жүйелілік және жалпы
мәдени-дүниетанымын қалыптастыру қасиеттеріне баулиды. Бүгінгі таңда
ұлыс пен ұлт дамуы оқушылардың ой қабілетінің деңгейіне байланысты
екені белгілі. Ақпараттық технологиямен қатар әлемдік стандартқа сай
мүдделі білім арқылы рухани жағынан дамыған жас ұрпаққа білім беру
жолында қолданбалы курс пәндік-тілдік кіріктіріп оқыту ұстанымын
қолдану шет тілін меңгеру тиімділігін арттырады. Үштілді оқыту
бағдарламасының CLIL
әдісімен төменгі және жоғары сатыдағы
өсімдіктердің биологиялық ерекшелігі мен жіктелуі толық сипатталады.
Өсімдіктер дүниесін зерттеуде маңызды міндет болып табылатын негізгі
пән теориясы мен термин сөздерді игереді. «Мәңгілік Ел» жалпы ұлттық
идеясының «Зайырлы қоғам және жоғары руханият» құндылығына сәйкес
оқушылар тірі ағзалардың өзара қарым-қатынас түрлерін, тірі ағзалардың
қоршаған орта жағдайына бейімделуін талдай отырып, еліміздегі
балдырлар мен қырықжапырақтылар, ашық және жабықтұқымдылар,
мүктердің тіршілік ортасымен танысады. Мұғалім мен оқушы қызметін
байланыстырушы «Iower & higher order plants» 5-6 сыныпқа арналған
қолданбалы курс бағдарламасы өсімдік түрлерінің морфологиялық
сипаттамасымен танысып, жаратылыстану және биология пәнін игеруге
қызығушылығы артып, өндіріске қажетті және дәрілік мақсатта тұтынатын
тауар атауларын, күнделікті өмірде қолдана білуіне жол ашады, дүние
жүзілік кеңістікте өздерін өркендетуге үлесін қосады.

11

Оқушылар пайдалануға арналған әдебиеттер:
1. Абдрахманов О., АбдрахмановаА.О. «Төменгі сатыдағы өсімдіктер
систематикасының практикалық жұмыстары ». Алматы, 2014ж.
2. Аметов Ә. «Ботаника». Алматы, 2000ж.
3. Дарбаева Т.Е. «Өсімдіктер систематикасы». Орал, 2007ж
4. Жизнь растений в 6-ти т. М.
5. Дарбаева Т.Е. «Конспект флоры меловых возвышеннестей СевероЗападно Казахстана». Уральск, 2002.
6. Хржановский В. Г. Систематика растений: Учебник для сельхозвузов,
1982.
7. Sinnott, E. W. Botany. Principles and Problems, McGraw-Hill, New
York, 2005.
8. Parfrey, Laura Wegener; Lahr, Daniel J. G.; Knoll, Andrew H.; Katz,
Laura A.. "Estimating the timing of early eukaryotic diversification with
multigene molecular clocks". Proceedings of the National Academy of
Sciences of the United States of America. August 16, 2011
9. Christenhusz, M. J. M. & Byng, J. W. "The number of known plants
species in the world and its annual increase". Phytotaxa, 2016.
10. Abercrombie, Hickman & Johnson. A Dictionary of Biology. 1966.
11. Christenhusz, Maarten J. M.; Reveal, James L.; Farjon, Aljos; Gardner,
Martin F.; Mill, R.R.; Chase, Mark W. "A new classification and linear
sequence of extant gymnosperms". Phytotaxa, 2011.
12.Jump up to:a b Smith, Alan R.; Pryer, Kathleen M.; Schuettpelz, E.;
Korall, P.; Schneider, H.; Wolf, Paul G. "A classification for extant ferns"
Taxon, 2006.
13.Christenhusz, Maarten J. M., Zhang, Xian-Chun, Schneider, Harald "A
linear sequence of extant families and genera of lycophytes and ferns".
Phytotaxa, 2011.
14. Pryer, K. M., Schneider H., Smith, AR; Cranfill R, Wolf, PG, Hunt J S;
Sipes, SD "Horsetails and ferns are a monophyletic group and the closest
living relatives to seed plants". Nature, 2001.
15.Pryer, K. M.; Schuettpelz, E.; Wolf, P. G.; Schneider, H.; Smith, A. R.;
Cranfill, R.. "Phylogeny and evolution of ferns (monilophytes) with a
focus on the early leptosporangiate divergences". American Journal of
Botany. 2004

12

Мұғалім пайдалануға арналған әдебиеттер:
1. Абдрахманұлы О. «Өсімдіктер систематикасы ». Алматы, 2012ж.
2. Абдрахманов О., АбдрахмановаА.О. , Ержанов Т.Н. , Назарбекова С.Т.
«Практические работы по систематике низших растений ». Караганда,
2009ж.
3. Баландин С.А., Абрамова Л.И., «Общая ботаника с основами
геоботаники» М.,2006
4. Биологический энциклопедический словарь
5. Родман Л.С. «Ботаника». М.,2001.
6. Glover D., Glover P. Science. Macmillan, 2017.
7. Яковлев Г.П., Челомбитько В.А. «Ботаника». М., 2001.
8. Яковлев Г.П., Аверьянов Л.В. «Ботаника для учителей». М., 2001.
9. Рейвн П., ЭвертР., Айкхорн С. «Современная ботаника». М., 2000.
10.Дарбаева Т.Е. «Өсімдіктер систематикасы». Орал, 2007ж
11.Cracraft, Joel; Donoghue, Michael J., eds. Assembling the Tree of Life.
Oxford University Press, 2004.
12.Cantino, Philip D., Doyle, James A., Graham, Sean W., Judd, Walter S..
Olmstead, Richard G., Soltis, Douglas E., Soltis, Pamela S., Donoghue,
Michael J"Towards a Phylogenetic Nomenclature of Tracheophyta". Taxon,
1 August 2007.
13.Kenrick, P. "The relationships of vascular plants". Philosophical
Transactions of the Royal Society B: Biological Sciences, 29 June 2000
14.Pryer, Kathleen M., Schneider, Harald, Magallon, Susana. The radiation of
vascular plants in Cracraft & Donoghue, 2004
15.Rothwell, G.W. & Nixon, K.C. "How Does the Inclusion of Fossil Data
Change Our Conclusions about the Phylogenetic History of
Euphyllophytes?". International Journal of Plant Sciences. 2006.

13

Қосымша 1
A brief history of the development of botany. The world of prokaryotes
Translate New terms
English
Kazakh
Russian
1
Biology
биология
биология
2
botany
ботаника
ботаника
3
plant
өсімдіктер
растения
4
science
ғылым
наука
5
bacteria
бактерия
бактерия
6
viruses
вирус
вирус
7
algae
балдырлар
водоросли
8
blue-green algae
көк-жасыл балдырлар сине-зеленые
водоросли
9
laboratory work
зертханалық жұмыс
лабораторная работа
10 organism
ағза
организм
11 unicellular
біржасушалы
одноклеточные
12 plurilocular
көпжасушалы
многоклеточные
13 prokaryotes
прокариоттар
прокариоты
The world of eukaryotes
Translate New terms
English
Kazakh
1
eukaryotic cell
эукариотты жасуша
2
3
4
5
6
7
8

nucleus
plastids
brown algae
red algae
green algae
mushrooms in the
lower stages
parasitic fungi

9
10
11
12
13
14
15

lichens
cell
light microscope
magnifier
objective
ocular lens
tubule

ядро
пластидтер
қоңыр балдырлар
қызыл балдырлар
жасыл балдырлар
төменгі сатыдағы
саңырауқұлақтар
паразитті
саңырауқұлақтар
қыналар
жасуша
жарық микроскобы
ұлғайтқыш
обьектив
окуляр
көру түтігі

14

Russian
эукариотическая
клетка
ядро
пластиды
коричневая водоросль
красная водоросль
зеленые водоросли
грибы в нижних
стадиях развития
грибы паразитические
лишайники
клетка
световой микроскоп
увеличитель
обьектив
окуляр
тубус

16
17
18
19
20
21
22
23
24

base
coarse focus
fine focus
hand lens
stage
mirror
cover glass
pipette
slide

табаны
үлкен бұранда
кіші бұранда
қол әйнегі
заттық үстелше
айна
жабын шыны
тамшуыр
заттық шыны

15

основание
макровинт
микровинт
Лупа
предметный столик
зеркало
покровные стекло
пипетка
предметное стекло

Қосымша 2
Қысқа мерзімді жоспар
Unit of a long term plan:
Art

School: 76

Date:

Teacher name: Konakbay D.

CLASS: 5

Number present:

Lesson title:

Тақырыбы

The science of biology

Learning objectives(s) that
this lesson is contributing to
(link to the Subject
programme) Сабаққа
негізделген оқу
мақсаттары

learning words according to the subject
to practice speaking and reading skills
пән бойынша оқу сөздері
сөйлеу және оқу дағдыларын үйрену

Lesson objectives
Сабақ мақсаттары

All learners will be able to:
- find missing words
-use topic related vocabulary
More learners will be able to:
-answer the questions
-be active on the lesson
- write the sentences in the correct order
Some learners will be able to:
-express their opinion;
Барлық оқушылар:
- жоқ сөздерді табу
Қосымша оқушылар:
-Сұрақтарға жауап беріңіз
- сабақта белсенділік
- сөйлемдерді дұрыс тәртіпте жазыңыз
Кейбір оқушылар:
- пікірін білдіру;
Knowledge and understanding. Application
Білу және түсіну. Қолдану

Level of thinking skills
Ойлау қабілетінің деңгейі
Assessment criteria
Бағалау критерилері

-knows words according to the topic
-can work in a group
тақырып бойынша сөздер біледі
- топта жұмыс істеу

Cross-curricular links

Kazakh language
Welcome to biology

Previous learning
Алдыңғы оқу
Planned time
Planned exercises
Жоспарланған
Жоспарланған жаттығулар
уақыт
(төменде жоспарланған
жаттығулармен қатар,
ескертпелерді жазыңыз)

Resources
Ресурстар

I.Beginnig
a)Introduction
Басы
Кіріспе

10 мин

II. Middle
Ортасы
Негізгі
25 мин

III. End
Conclusion
Соңы
Қорытынды
5 мин

Organization
moment
1.Greeting
T: Who is absent today?
2. Creating a psychological
environment. "Compliment in the
Circle." Students should sit in
circles and speak complimentary
English in turn.
3.Brainstorming
4. Dividing into groups

1.

New lesson
Task 1. Watching video
TASK 2. Terminology
TASK 2. (Group work)
Think,Couple, Discuss
Ойлан, Жұптас, Талқыла.
Group 1 – What do scientists
study?
Group 2 – Dangers in science.
Group 3 – What do you notice
about the plants?

1.BILIM Land.

The leader passes the sheet of
appreciation to the teacher.
Analysis of feedback effect sheet.
Reflection method "Five
Fingers"
Homework: Preparation of
additional, interesting information
on the topic.

2. А) What is the science of
biology?
В) What is botany?
С) How do you understand the
science?
3. By choosing different colored
papers

https://bilimland.kz/en/courses
/biologyen/botany/lesson/botany-thescience-about-plants

2.Terminology
English
Kazakh
Science
ғылым
Botany
ботаника
Flora
флора
VegataВегетаtion
тивті
Systema- Система
tics
-тика
Plant
Өсімдікecology
тер
экология
сы
method
Зерттеу
of
әдісі
research

Russian
наука
Ботаника
Флора
Вегетати
вный
системат
ика
Экология
растений
Метод
иссыледо
вани
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
pdf
26.11.2021
369
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі