Исенова Нургуль
Сабитовна
№34 «Ақ бидай»
балабақшасы
Тәрбиеші
Ұйымдастырылған іс-
әрекеті: Сауат ашу
негіздері
Тақырыбы: Кызықты әріптер
әлемі
Мақсаты: Балалардың жыл бойына алған
білімдерін тиянақтау. Дыбысты есту, дауысты, дауыссыз дыбыстарды
ажырату, әріптерді жазуға оқуға деген ынтасын арттыру. Мақал
-мәтелдер, жұмбақтар шешу арқылы сөздік қорларын, ойлау
қабілеттерін дамыту. Сөздерге дыбыстық талдау жасау. Сөздерді оқи
білуге, буынға бөліп оқуға жаттықтыру.
Дамутышылық: Өтілген дыбыстарды қайталау
арқылы балалардың ойлау, есте сақтау қабіліттерін, танымдық
іс-әрекеттерін, шығармашылығын дамыту.
Тәрбиелік: Балаларды ұқыптылыққа,
сауаттылыққа, оқуға тәрбиелеу.
Әдіс- тәсілдер:Ұжымдық ойын
сабағы
Көрнекілігі: Слайд суреттер, сөзжұмбақ,
шығармашылық жұмыс.
Шаттық
шеңбері
Балалар
барлығымыз шеңбер бойына тұрып,
қонақтармен амандасайық
Күннің көзі ашылып
Көкке шуақ шашылып
Құтты қонақ келіпті
Төрімізге еніпті
Амандасу үлкенге
Тәрбиенің басы ғой
Ал, кәнекей бәріміз
«Сәлеметсіз бе,» дейік үлкенге
«Сәлеметсіздер ме, апайлар»
Триз
ойыны «Қызықты
дөңгелек»
Ойынның шарты:
Бес бала ортаға шыгады көңілді әуенмен дөңгеленіп
жүріп билейді, әуен тоқтаған кезде әр суреттің жанына тоқтаған бала
суретке байланысты сұрақ қойып, жауап береді.
Жеке карточкамен жұмыс
Балаларға суреттер берілген сол сөзге әр бала
дыбыстық талдау жасайды
Бір бала тақтада орындайды
Тосын
сәт: Пошташының
келуі
- Балалар, бізге пошташы
Мединаның анасынан хат келіпті.Ол сендердің әріптерді қалай
білетіндеріңді білгісі келеді
Хатта кеспе әріптер берілген сол әріптерді атап
сөз ойлап үш тілде айту керек
Сергіту сәті
«Шатасқан буындар»
Балалар сандық ішінен буындарды алып сол буынға
сөз айтады.
Мақал-
мәтелдер
Берілген суреттерге мақал ойлап тауып
айту
Жылқы малдың патшасы
Түйе малдың қасақсы
Төлден мал өседі
Талдан ағаш өседі
Мал өсірсең қой өсір
Өнімі оның көл көсір
Сиырдың сүті тілінде
«Кім
тапқыр» ойыны:
-
Н ольден кейінгі сан 1. Түйенің
баласы
-
Қ озының анасы 2. Тамақтың дәмін келтіреді
-
М емлекеттік рәміздердің бірі 3 .Үй құс-ң
бірі
-
Қ асиетті тағам 4. Тәтті
жеміс
5.
Балық аулайтын құрал
Суреттегі заттардың атын
жазу
Сызба бойынша сөйлем құрастыр сұраулы, лепті, жай
сөйлем
(Кітап, Мектеп, тақта, Парта)
Қорытынды:
Күтілетін
нәтиже:
Нені білу
керек: Дыбыстарды ажырата алады,
буындардан сөз құрастыра алады
Нені
игерді: Сөздерді жазады, мақалдар
біледі
Нені
біледі: Сөздерді буынға бөледі,
сызба арқылы сөйлем құрастырады