Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына
сілтеме)
|
1.7 Тыңдалған
материал бойынша өз пікірін
айту
1.8 Берілген
тақырыпқа әңгіме құрап айту
1.9 Сөздерді, дыбыстарды
орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс
айту
|
Сабақтың
басы
Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыру
5
минут
|
Ертеңгілік
шеңбері
Қол алысып, қәне,
біз,
Достасайық
бәріміз.
Айтарым бар
сендерге,
Тез тұрыңдар
шеңберге.
Қандай жақсы бір
тұру,
Достарменен бір
жүру!
Қандай жақсы дос
болу!
–
Балалар, бір-біріміздің қолымыздан
ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай
тамаша, қандай қуаныш!
- Балалар,
біз өткен оқу іс - әрекетінде қандай дыбыспен
таныстық?
-Ы дыбысымен
-Ол қандай
дыбыс?
-Дауысты
дыбысы
-Дысты дыбысты
қандай белгімен белгілейді?
-Қызыл
белгімен.
-Қандай сөздермен
таныстық?
-Ыдыс, ырыс,
сыр.
-Жарайсыңдар
балалар, мен сендерге бір жұмбақ жасырғым келіп
тұр
Жұмбақтың
шешуін табамыз ба?
- иә
- Олай болса мұқият тыңдаңдар.
Мұртын сипап тілімен
Бетін сусыз жуады
Тышқанды аңдып түнімен
Көзі оттай жанады. (Мысық)
- Балалар, жұмбақтың шешуі
не?
- Балалар ойланып жұмбақтың шешуін табады.
- Мысық
- Дұрыс балалар, мысық сөзі М дыбысынан басталып тұр.
Олай болса, бүгін біз «М» дыбысымен
танысамыз.
- Мысықтың дауысын салайық?
- Мияу, мияу
-«Мияу» деген сөзде «М» дыбысы сөздің қай жағында келіп тұр?
- Басында -
«М» дыбысы қандай дыбыс?
- «М» дыбысын атайықшы, қалай айтылып тұр?
- М..., М..., М...
- Дұрыс балалар, созылмайды, кедергіге ұшырап барып
айтылады. -
«М» дыбысынан келетін қандай сөздер бар екен?
- Мысық, маймыл, маса, мейіз, майлық, машина, маска, медаль
- Жарайсыңдар балалар, «мысық» сөзін буынға бөлейік. Мы -
сық - Неше буын бар?
- Екі буын бар.
|
Шаттық
шебері
|
Сабақтың
ортасы
8
минут
|
Жұмбақ шешу.
- Қане, балалар, кім жұмбақ біледі?
1.Түйе өркешін қарайық,
Ұқсайды оған қай әріп. (м)
2. «Майда» бар да, «шайда» жоқ,
«Менде» бар да, «сенде» жоқ.
(м)
№1
Тыңдалым.
№2
Тыңдалым.
|
Таныстырылым, оқулықпен
жұмыс
|
Дифференциация – оқушыларға
көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары
оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап
отырсыз?
|
Бағалау –
оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру
жоспарыңыз?
|
Пәнаралық
байланыс
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы АКТ
Құндылықтармен байланыс
(тәрбие)
|
Қолдау
көрсету.
Қабілеті жоғары
оқушылар айтылған сөздер мен
сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай
алады.
|
Оқушылар өздері
жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады.
(қуанышты, көңілді, көңілсіз,
ашулы)
|
Өнер, ана тілі
сабағы
Оқушыларды бір-біріне деген
құрмет көрсетуіне
тәрбиелеу.
|