Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
"М. Жұмабаев "От" өлеңі (үзінді).1-сабақ"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Тайтенова Сауле Калидоллиновна «Қазақ тілі мен әдебиеті» Т2
ПШО мұғалім портфолиосы
Өскемен қаласы 11.08.2023
Бөлiм: |
4-бөлім. Қуат көзін үнемдей білеміз бе? |
Пeдaгoгтiң aты-жөнi: |
Тайтенова Сауле Калидоллиновна |
Kүнi: |
|
Cыныбы: |
6 «А» |
Caбaқтың тaқыpыбы: |
М. Жұмабаев "От" өлеңі (үзінді).1-сабақ |
Oқy бaғдapлaмacынa cәйкec oқy мaқcaты: |
6.1.5.1 тірек сөздер, жетекші сұрақтар, мәтін тақырыбы арқылы негізгі ойды анықтау; 6.4.4.1 мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша сызба-кестелер жасау. |
Caбaқтың мaқcaты: EБҚ бap oқyшығa (1-тoп) |
«От» өлеңінен 5 тірек сөз,5 жетекші сұрақ, мәтін тақырыбы арқылы негізгі ойды анықтайды. «От» өлеңінен мәліметтерді жинақтай отырып, сызба-кестені толықтырады. «От» өлеңінен 3 тірек сөз,2 жетекші сұрақ, мәтін тақырыбы арқылы1 негізгі ойды анықтайды. «От» өлеңінен берілген дайын мәліметтерді жинақтап, мұғалім көмегімен кестені жасайды. |
Бaғaлay кpитepийi |
Тірек сөздер жетекші сұрақтар,мәтін тақырыбы арқылы негізгі ойды анықтайды. Тақырып бойынша мәліметтерді жинақтай отырып, сызба-кестені толықтырады. |
Oйлay дaғдылapының дeңгeйi: |
Сабақтың кезеңі/ Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 3 мин 2 мин 2 мин |
1.Ұйымдастыру кезеңі:сыныппен амандасу, оқушыларды түгендеу, сабаққа дайындығын тексеру. Жағымды психологиялық ахуал туғызу. «Шаттық шеңбері» әдісі. Балалар өзінің көршілерінің саусақтарына кезекпен тигізіп,үлкен саусақтан бастап айтады: *терең білім (үлкен саусақтарын тигізеді) * табыс (сұқ саусақтарын тигізеді) * белсенділік (ортаңғы саусақтарын тигізеді) * жақсы көңіл (аты жоқ саусақтарын тигізеді) * тілеймін(кішкентай саусақтарын тигізеді) -Сәлем! Топқа бөлу(суреттер арқылы) «Шар» әдісі. Партаның тұсына түрлі-түсті шарларды лента арқылы байлап, әр оқушы ұнаған түсті шардың жанына отырады. «Ой шақыру» Сабақтың тақырыбын болжау мақсатында интербелсенді тақтадан келесі ребус көрсетіледі. « » , еңі 1. 2. -Ребус жайында не айта аласыңдар? -Сонымен балалар бүгінгі сабақтың тақырып қандай деп ойлайсыңдар? -Дұрыс сабақтың тақырыбы: «От»өлеңі (үзінді). Сабақтың мақсаты мен бағалау критерийлерімен таныстырады. |
Амандасады.Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл- күйін көтереді. Жасыл шарларды таңдаған оқушылар- 1 топқа отырады. Сары шарларды таңдаған оқушылар -2 топқа отырады. Қызыл шарларды таңдаған оқушылар- 3 топқа отырады. Оқушылар ребус шешу арқылы сабақтың тақырыбын анықтайды. |
|
Интербелседі тақта
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 8 мин 10 мин 13 мин Сабақтың соңы 5 мин 2 мин |
І. Тыңдалымалды жұмыс. Төмендегі тапсырмаларды орындаңыз. Күннен туған
баламын, Жалынмен жұмсақ
сүйеді, 1-тапсырма Жұптық жұмыс «Бірге ойлаймыз» әдісі Мәтіннен 5 негізгі тірек -сөзді күн сәулелеріне жазыңыз.
Дескриптор: -мәтіннен 5тірек-сөзді анықтап,күн сәулелеріне жазыңыз Мақсаты: мәтін мазмұнын түсінуге бағыттай отырып, өлеңдегі негізгі сөз тіркестерін табуға үйрету. Тыңдалым барысы. «От»өлеңі(үзінді) тақырыбындағы видео материал тыңдатылады. 2-тапсырма Жеке жұмыс.Өлеңдегі 1негізгі ойды күннің ортасына жазыңыз. Дескриптор: -өлеңдегі 1 негізгі ойды анықтаңыз; -негізгі ойды күннің ортасына жазыңыз. ЕБҚ оқушы Дескриптор: -мұғалім көмегімен 1 негізгі ойды анықтаңыз. Мақсаты: мәтінді түсіну арқылы оқушыларды бір негізгі ойды анықтауға үйрету. Тыңдалым кейінгі жұмыс. Топтық жұмыс. « Маңыздылық аймақ» әдісі 3-тапсырмаӨлең мазмұны бойынша 5 сұраққа жауап беріңіз.
Дескриптор: -өлеңнің мазмұнын танытатын 5 тірек сөз анықтаңыз; -өлеңдегі негізгі ойды 1 сөйлеммен жеткізіңіз; Өлең мазмұны бойынша 7 сұраққа жауап беріңіз. ЕБҚ оқушыға аудио өлеңнің жазбаша нұсқасы беріледі.Өлеңді оқи отырып, мұғалімнің көмегімен 3 сұраққа жауап береді. Мақсаты: өлеңнен қажетті мәліметтерді жинақтау арқылы оқушыларды негізгі ойды анықтауға үйрету.
4-тапсырма Топтық жұмыс «От»өлеңі (үзінді) тақырыбы бойынша мәтіннен «Тамаша идеялар» әдісімен мәліметтерді жинақтап, сызба-кестені толтырыңыз.
Дескриптор: -мәтіннен мәліметтер жинақтаңыз; -«Тамаша идеялар» сызбасын толтырыңыз. ЕБҚ оқушыға:
Дескриптор: - мәтіннен мәліметтер жинақтаңыз; -«Тамаша идеялар» сызбасын толтырыңыз. Мақсаты: ақпаратты жинақтау мен жетекші сұрақтар арқылы өлеңнің мазмұнына талдау жасау. Қорытындылау. 5 тапсырма: топтық жұмыс «Сиқырлы қобдиша» әдісі: «От» өлеңі бойынша сиқырлы қобдиша ішіне жасырылған сұрақтарға жауап беру, жауабын білмеген жағдайда сұрақты басқа оқушыға ұсыну.
Дескриптор: 1.Сұрақты дұрыс түсінеді. 2.Сұраққа жылдам әрі дұрыс жауап бере алады.
Рефлексия «Шығу парағы» әдісі арқылы білімдерін түйіндейді. 1.Бүгін қанша сөз үйрендіңіз? 2.Сабақ бойынша қандай сұрақтарыңыз бар? 3.Келесі сабақта қандай мәселелерге назар аудару керек? |
Барлық оқушылар өлеңнен 5 тірек-сөзді күн сәулелеріне жазады. Дарынды оқушы өлеңнен 7 тірек-сөзді күн сәулелеріне жазады. ЕБҚ оқушы мұғалім көмегімен өлеңнен 3 тірек-сөзді күн сәулелеріне жазады.
Барлық оқушылар өлеңдегі 1 негізгі ойды күннің ортасына жазады. ЕБҚ оқушы мұғалім көмегімен өлеңдегі 1 негізгі ойды күннің ортасына жазады.
Барлық оқушылар Өлең мазмұны бойынша 5 сұраққа жауап береді. Дарынды оқушы өлең мазмұны бойынша 7 сұраққа жауап береді. ЕБҚ оқушы өлең мазмұны бойынша 3 сұраққа жауап береді.
Барлық оқушылар «От» өлеңінен мәліметтерді жинақтай отырып, сызба-кестені толықтырады. Дарынды оқушы «От» өлеңінен берілген дайын мәліметтерді жинақтап,кестені жасайды және өлеңнің тәрбиелік мәні туралы басқа оқушыларға түсіндіріп айтады. ЕБҚ оқушы «От» өлеңінен берілген дайын мәліметтерді жинақтап, мұғалім көмегімен кестені жасайды.
Оқушылар бүгінгі тақырып бойынша сиқырлы қобдиша ішіне жасырылған сұрақтарға жауап беріп, сұрақты басқа оқушыға ұсынады.
ШЫҒУ ПАРАҒЫ 1.Бүгін қанша сөз үйрендіңіз? 2.Сабақ бойынша қандай сұрақтарыңыз бар? 3.Келесі сабақта қандай мәселелерге назар аудару керек?
Оқушылар параққа 3 сұраққа жауап береді.
|
Жұп бір-бірін дескриптор арқылы ауызша бағалайды. Оқушылар «+-» әдісі арқылы өзін өзі жазбаша бағалайды. ҚБ«Карусель» әдісімен топтар бір-бірін бағалайды . |
Ф.Ш.Оразбаева Ж.Т.Дәулетбекова А.Қ.Рауандина Р.С.Рахметова А.Н.Юсуп Көкжиек-Горизонт,2018ж. 83 бет, 6-тап. Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар «Қазақ тілі мен әдебиеті» (екінші тіл-Т2) 6 сынып, 23-24 бет Жоғарыдағы әдістемелік нұсқау негізінде тапсырманы алдым. Видео «От» өлеңі(үзінді) «Тамаша идеялар» атты әдісті «Инфоурок» сайтынан алдым. |
Ескерту: «Білім беру ұйымдарында психологиялық-педагогикалық қолдап отыру қағидаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2022 жылғы 12 қаңтардағы №6 бұйрығынан ерекше білім беруді қажет ететін білім алушылардың 2 топты алдым.
2) әлеуметтік-психологиялық, экономикалық проблемалары, қолайсыз психологиялық факторлары (отбасындағы тәрбиенің бұзылуы, бала-ата-ана және отбасыішілік қарым-қатынастар)бар балалар.
ҚМЖ жоспарында Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 16 қыркүйектегі №399 бұйрығымен бекітілген оқу бағдарламасынан алынды.
Қосымша материалдар