|
Мұғалімнің аты-жөні: |
Алпысбаева Н.У. |
|
|
|
Жамбыл облысы Байзақ ауданы Сарыкемер ауылыҒ. Мұратбаев атындеғы мектеп-гимназиясы |
|
||
|
|
|
||
|
1 сынып |
|
||
|
Сабақтың тақырыбы |
М м дыбысы мен әрпі |
|
|
|
Сабақтың мақсаты: |
Білімділік: Мм дыбысы мен әрпін таныту. М дыбысының үнді дауыссыз дыбыс екенін және сөз ішінде келетін орнын, буын, сөз соңында дыбысталу ерекшелігін таныту Дамытушылық: Мм дыбысы бар сөздерге
дыбыстық, буындық талдау жасап, сөз, сөйлем құратып шығармашылық
іскерліктерін
қалыптастыру. Тәрбиелік: . Оқушыларды ұжымдық
сыйластыққа, бір - бірін қадірлеуге, оқу құралдарын ұқыпты ұстауға,
адамгершілік қағидаларды ұстана білуге
тәрбиелеу.
|
|
|
|
Қолданған модулдер: |
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, АКТ,талантты және дарынды балаларды оқыту,оқушылардың жас ерекшелігіне сәйкес оқыту,диалог арқылы оқыту, талантты және дарынды балаларды оқыту |
|
|
|
Оқушылар үшін оқыту нәтижелері:
|
Үйренеді:
|
|
|
|
Сабақта қаралған негізгі идеялар:
|
Ұйымдастыру: Сабақтың шарты: әртүрлі асықтар арқылы топқа бөлінеді. Белсенді қатысқан оқушы өте жақсы, жақсы деген бағамен бағаланады. |
|
|
|
Сабақтың көрнекілігі |
Заттық суреттер, М м әрпінің баспа, жазба түрлері, . әріптер кассасы, суреттер, шығармашылық
тапсырмалар үлестірме материалдары, слайд, кесте т,
б. |
|
|
|
Сабақтың әдіс-тәсілдері
|
ой- қозғау, кластер, , ойын элементтері, сұрақ-жауап |
|
|
|
Сабақтың жоспары |
|
||
|
І кезең Ұйымдастыру кезеңі |
|
||
|
Оқушылармен амандасу, зейінін сабаққа аудару Әр түрлі түстер арқылы топқа бөлу . 5 топқа бөлінді |
|
||
|
Психологиялық дайындық. Оқушылармен шеңберге тұрып шаттық шеңберін өткіземін. Қайырлы таң досым! Қайырлы күн деп айтамыз, Түсте бірге қайтамыз. Отбасының гүліміз, Көңілді өтер күніміз! |
|
||
|
«Топтастыру» стратегиясы
Жаңа сабақ
|
III. Ой қозғау Өткен
сабақты Дд
дыбысына сөз құрату. сөзден сөйлем ойлату. Өткен сабақта қандай дыбыспен таныстық? Ол қандай дыбыс? Ойын: Қай топ әдемі жазады? Өткен әріпке шолу Д дыбысы. Көк үйшік......... III. Мағынаны тану: |
|
|
|
|
|
|
|
|
ІІ кезең Жаңа тақырыпты меңгерту |
|
||
|
Ә) Сурет бойынша жұмыс:
(Оқушыларға әңгімелету) Тіл
дамыту Дәптермен жұмыс: А) Бір сөзден көп сөз
ойла: Сергіру сәті: Алма баққа барайық Алма теріп алайық Ең үлкенін тәттісін Анамызға сыйлайық. Ойын Дүкеннен азық - түлік алу:
|
|
||
|
|
Дәптермен жұмыс Оқулықпен жұмыс
|
|
|
|
Тыныш оқушымен жұмыс түрі
Шығармашылық жұмыс |
Тыныш оқушылармен тақтаға шығып суретпен жұмыс жүргізу.
І- топқа «М » әрпі бар сөздер айту ІІ- топ «М» дыбысы бар сөздерге сөйлем құрау 1.М әрпінен басталған сөздерді табу |
|
|
|
Талдау.
|
Моншақ,мақал,оймақ,қармақ.сөздеріне талдау жасау.
|
|
|
|
«Бағалау»
Рефлексия
Үйге тапсырма:
|
2 жұлдыз, 1-тілек 58-59 бет оқу.
Сабақтан күтілетін нәтижелер:. Оқушылар топ арасындағы ынтымақтастыққа үйреніп,өз ойларын айта алады,әртүрлі деңгейде тапсырмалар орындай алады.
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
М м дыбысы мен әрпі
М м дыбысы мен әрпі
|
Мұғалімнің аты-жөні: |
Алпысбаева Н.У. |
|
|
|
Жамбыл облысы Байзақ ауданы Сарыкемер ауылыҒ. Мұратбаев атындеғы мектеп-гимназиясы |
|
||
|
|
|
||
|
1 сынып |
|
||
|
Сабақтың тақырыбы |
М м дыбысы мен әрпі |
|
|
|
Сабақтың мақсаты: |
Білімділік: Мм дыбысы мен әрпін таныту. М дыбысының үнді дауыссыз дыбыс екенін және сөз ішінде келетін орнын, буын, сөз соңында дыбысталу ерекшелігін таныту Дамытушылық: Мм дыбысы бар сөздерге
дыбыстық, буындық талдау жасап, сөз, сөйлем құратып шығармашылық
іскерліктерін
қалыптастыру. Тәрбиелік: . Оқушыларды ұжымдық
сыйластыққа, бір - бірін қадірлеуге, оқу құралдарын ұқыпты ұстауға,
адамгершілік қағидаларды ұстана білуге
тәрбиелеу.
|
|
|
|
Қолданған модулдер: |
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, АКТ,талантты және дарынды балаларды оқыту,оқушылардың жас ерекшелігіне сәйкес оқыту,диалог арқылы оқыту, талантты және дарынды балаларды оқыту |
|
|
|
Оқушылар үшін оқыту нәтижелері:
|
Үйренеді:
|
|
|
|
Сабақта қаралған негізгі идеялар:
|
Ұйымдастыру: Сабақтың шарты: әртүрлі асықтар арқылы топқа бөлінеді. Белсенді қатысқан оқушы өте жақсы, жақсы деген бағамен бағаланады. |
|
|
|
Сабақтың көрнекілігі |
Заттық суреттер, М м әрпінің баспа, жазба түрлері, . әріптер кассасы, суреттер, шығармашылық
тапсырмалар үлестірме материалдары, слайд, кесте т,
б. |
|
|
|
Сабақтың әдіс-тәсілдері
|
ой- қозғау, кластер, , ойын элементтері, сұрақ-жауап |
|
|
|
Сабақтың жоспары |
|
||
|
І кезең Ұйымдастыру кезеңі |
|
||
|
Оқушылармен амандасу, зейінін сабаққа аудару Әр түрлі түстер арқылы топқа бөлу . 5 топқа бөлінді |
|
||
|
Психологиялық дайындық. Оқушылармен шеңберге тұрып шаттық шеңберін өткіземін. Қайырлы таң досым! Қайырлы күн деп айтамыз, Түсте бірге қайтамыз. Отбасының гүліміз, Көңілді өтер күніміз! |
|
||
|
«Топтастыру» стратегиясы
Жаңа сабақ
|
III. Ой қозғау Өткен
сабақты Дд
дыбысына сөз құрату. сөзден сөйлем ойлату. Өткен сабақта қандай дыбыспен таныстық? Ол қандай дыбыс? Ойын: Қай топ әдемі жазады? Өткен әріпке шолу Д дыбысы. Көк үйшік......... III. Мағынаны тану: |
|
|
|
|
|
|
|
|
ІІ кезең Жаңа тақырыпты меңгерту |
|
||
|
Ә) Сурет бойынша жұмыс:
(Оқушыларға әңгімелету) Тіл
дамыту Дәптермен жұмыс: А) Бір сөзден көп сөз
ойла: Сергіру сәті: Алма баққа барайық Алма теріп алайық Ең үлкенін тәттісін Анамызға сыйлайық. Ойын Дүкеннен азық - түлік алу:
|
|
||
|
|
Дәптермен жұмыс Оқулықпен жұмыс
|
|
|
|
Тыныш оқушымен жұмыс түрі
Шығармашылық жұмыс |
Тыныш оқушылармен тақтаға шығып суретпен жұмыс жүргізу.
І- топқа «М » әрпі бар сөздер айту ІІ- топ «М» дыбысы бар сөздерге сөйлем құрау 1.М әрпінен басталған сөздерді табу |
|
|
|
Талдау.
|
Моншақ,мақал,оймақ,қармақ.сөздеріне талдау жасау.
|
|
|
|
«Бағалау»
Рефлексия
Үйге тапсырма:
|
2 жұлдыз, 1-тілек 58-59 бет оқу.
Сабақтан күтілетін нәтижелер:. Оқушылар топ арасындағы ынтымақтастыққа үйреніп,өз ойларын айта алады,әртүрлі деңгейде тапсырмалар орындай алады.
|
|
|
шағым қалдыра аласыз













