|
|
1
сынып
|
|
|
Сабақтың
тақырыбы
|
М м
дыбысы мен
әрпі
|
|
Сабақтың
мақсаты:
|
Білімділік: Мм дыбысы мен әрпін таныту. М
дыбысының үнді дауыссыз дыбыс екенін және сөз ішінде келетін орнын,
буын, сөз соңында дыбысталу ерекшелігін
таныту
Дамытушылық: Мм дыбысы бар сөздерге
дыбыстық, буындық талдау жасап, сөз, сөйлем құратып шығармашылық
іскерліктерін
қалыптастыру.
Тәрбиелік: . Оқушыларды ұжымдық
сыйластыққа, бір - бірін қадірлеуге, оқу құралдарын ұқыпты ұстауға,
адамгершілік қағидаларды ұстана білуге
тәрбиелеу.
|
|
Қолданған
модулдер:
|
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, АКТ,талантты және
дарынды балаларды оқыту,оқушылардың жас ерекшелігіне сәйкес
оқыту,диалог арқылы оқыту, талантты және дарынды балаларды
оқыту
|
|
Оқушылар үшін оқыту
нәтижелері:
|
Үйренеді:
-
Өзара түсіністікке, бірлесе жұмыс жасауға
үйренеді
-
Суреттердің айырмашылығын айтуға
үйренеді
-
Өз
ойларын айта алады ,сурет арқылы
әңгімелейді
|
|
Сабақта қаралған
негізгі идеялар:
|
Ұйымдастыру:
Сабақтың шарты:
әртүрлі асықтар арқылы топқа бөлінеді.
Белсенді қатысқан оқушы өте жақсы, жақсы деген
бағамен бағаланады.
|
|
Сабақтың
көрнекілігі
|
Заттық суреттер,
М
м әрпінің баспа, жазба түрлері,
.
әріптер кассасы, суреттер, шығармашылық
тапсырмалар үлестірме материалдары, слайд, кесте т,
б.
|
|
Сабақтың
әдіс-тәсілдері
|
ой- қозғау,
кластер, , ойын элементтері,
сұрақ-жауап
|
|
Сабақтың
жоспары
|
|
І
кезең Ұйымдастыру
кезеңі
|
|
Оқушылармен амандасу,
зейінін сабаққа аудару
Әр түрлі түстер арқылы
топқа бөлу . 5 топқа
бөлінді
|
|
Психологиялық
дайындық. Оқушылармен шеңберге тұрып шаттық шеңберін
өткіземін. Қайырлы таң
досым!
Қайырлы күн деп айтамыз,
Түсте бірге қайтамыз.
Отбасының гүліміз,
Көңілді өтер күніміз!
|
|
«Топтастыру»
стратегиясы
Жаңа
сабақ
|
III. Ой
қозғау
Өткен
сабақты Дд
дыбысына сөз құрату. сөзден сөйлем ойлату.
- Оқулықта берілген сөз, сөйлемдерді тізбектеп оқыту.
А) Жоғалған сөзді тап!
Дана ал.
Дулат қара.
қой қорада.
Тірек сөздер: доп, Айдар, торпақ
Ә) «Әріптер еліне саяхат»
Қызыл үйшік...... пысықтау.
Өткен сабақта қандай дыбыспен таныстық? Ол қандай
дыбыс?
Ойын: Қай топ әдемі жазады? Өткен
әріпке шолу
Д
дыбысы.
Көк үйшік.........
(Аа, Тт, Пп, Нн, Ғғ, Рр, Лл, Уу, Шш, Йй, Оо, Ққ, Дд)
Дыбысталу ерекшелігіне қарай үйлеріне орналастырайық!
Б) Жаттамақты жатқа айт!
- Жазу құралын ата?
- Дәп - тер
- Өткен сабақта дәптер өлеңін жаттап едік,
қайталайық
III. Мағынаны тану:
А) Сөз жұмбақ шешейік:
1. Қыздар алқасы (м) оншақ
2. Үй жануарларын бір сөзбен не дейміз? (м) ал
3. Көйлек неден тігіледі? (м) ата
4. Киім тоқылатын ақ ұлпа? (м) ақта
Сөзжұмбақ шешуіндегі сөздерді буынға бөліп айтып, бірінші
дыбыстарына мән беріп қарайық.
Мон - шақ, мал, ма - та, мақ - та сөз басында Мм дыбысы естіліп
тұр.
Олай болса, барлығымыз хормен М деп дыбыстап көрейік.
Мм дыбысы ауыз қуысынан кедергіге ұшырап қысылып айтылады. Олай
болса, Мм дауыссыз үнді дыбыс.
Мм әрпін баспа, жазба түрін таныстырып, ауада жазу
Ә) Сурет бойынша жұмыс: (Оқушыларға
әңгімелету)
|
|
|
|
|
ІІ
кезең
Жаңа тақырыпты
меңгерту
|
|
Ә) Сурет бойынша жұмыс:
(Оқушыларға әңгімелету)
Моншақ
Бұл - моншақ. Қыздар моншақты әсемдік үшін тағады.
Комбайн
Бұл - комбайн. Комбайн мақта алқабында мақта орды.
Мақта
Бұл - мақта. Мақтадан киім тоқылады.
Оймақ.
Бұл - оймақ. Оймақты іс тіккенде қолданады.
Б) Оқулықпен жұмыс:
- Бағанда берілген сөздерді оқыту
- Мәтінмен жұмыс: «Тамақ»
Тамақтың адам үшін маңызын ұғындыру.
В) Сөздік жұмыс:
Мол - көп
Мақал - нақыл сөз
Оймақ - іс тіккенде саусаққа киетін
бұйым.
Тіл
дамыту Дәптермен жұмыс:
Мм әрпін жазу
IV. Ой толғаныс: Шығармашылық
тапсырмалар
А) Бір сөзден көп сөз
ойла:
1 топ: ----------------------------- 2 топ:
-------------------------- 3 топ:
Моншақ ----------------------------- Оймақ
------------------------- Мақта
(Он, шақ, ошақ, монша) ------------(ақ, ой, май, қой, ай)
---------- (Мата, ақ, ақта, тамақ)
Ә) Пирамида құрастыру:
---- 1. Бүгін танысқан әріп (М)
-------- 2. Бастағы негізгі мүше (Ми)
------------ 3. Тамақ (Май)
----------------- 4. Киім тоқылатын бұйым
(Мата)
Сергіру сәті:
Алма баққа
барайық
Алма теріп
алайық
Ең үлкенін
тәттісін
Анамызға
сыйлайық.
Ойын Дүкеннен азық - түлік алу:
Мына жұмбақсөз шешімін тауып, кәрзеңкеге салайық:
1. Ас атасы -(нан)
2. Өзі тәтті, тез еріген
Шәйдің дәмін келтірген. (қант)
3. Нанмен бірге жағылған
Барлық бала дәм алған - (май)
4. Домалақ оның пішіні.
Ол да бір нанның үлгісі –(тоқаш)
5. Сүттің де бір түрі бар ұйытылған ішуге арнайылап қойытылған
-(айран)
Кәрзеңкедегі сөздерді оқу, бұларды бір сөзбен не дейміз?
- Тамақ дейміз.
- Тамақ не үшін қажет?
- Адам өмірі үшін тағы да нелер қажет?
- Тамақ сөзіне дыбыстық талдау
жасау
|
|
|
Дәптермен жұмыс
Оқулықпен
жұмыс
|
|
Тыныш
оқушымен жұмыс түрі
Шығармашылық
жұмыс
|
Тыныш оқушылармен
тақтаға шығып суретпен жұмыс
жүргізу.
І-
топқа «М » әрпі бар сөздер
айту
ІІ-
топ «М» дыбысы бар сөздерге сөйлем
құрау
1.М әрпінен басталған
сөздерді табу
|
|
Талдау.
|
Моншақ,мақал,оймақ,қармақ.сөздеріне талдау
жасау.
|
|
«Бағалау»
Рефлексия
Үйге
тапсырма:
|
2 жұлдыз,
1-тілек
58-59 бет
оқу.
Сабақтан күтілетін
нәтижелер:.
Оқушылар топ арасындағы ынтымақтастыққа
үйреніп,өз ойларын айта алады,әртүрлі деңгейде тапсырмалар орындай
алады.
|
|