М м дыбысы мен әрпі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

М м дыбысы мен әрпі

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектепалды даярлық сынып және 1 сынып мұғалімдеріне керек
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ашық ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы

Білім беру саласы: «Қатынас»

Бөлімі: Сауат ашу және жазу

Тақырыбы: «М м»дыбысы және әрпі

Мақсаты: Балаларға М дыбысы мен әрпін таныстыру. М дыбысы бар сөздерге дыбыстық талдау жасай білуді үйрету.М дыбысының айтылуына мән беріп, М әріптің баспа түрін жазылуын үйрету.буын туралы түсінігін молайту. Жаңа дыбысты қатыстырып сөз,сөйлем ойлату арқылы баланың логикалық ойлауын дамыту.Сөздік қорын жетілдіру.Зейінін тұрақтандыру .Адамгершілікке, ептілікке шапшаңдыққа тәрбиелеу.

Көрнекілігі: слайд,оқулық,суреттер,кеспе әріптер,жұлдызша-бағалау фишкалары,ертегі әлемі

Блингвизм: Мысық-кошка,май-масло,маса-комар,маймыл-обезьяна.

Әдіс-тәсілі: Таныстыру,көрсету,түсіндіру,әңгімелесу,сұрақ-жауап,ертегі әлемі



Іс-әрекет кезеңдері

Тәрбиешінің іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

Мотивациялық-қозғаушы

1.Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетін ұйымдастыру барысы:

-Сәлеметсіңдер ме балалар?

Арайлап таң атты,

Қайырлы таң балалар.

Алтын шапақ таратты,

Қайырлы таң балалар.

Әлемде нұр тыныштық,

Әрбір бейбіт күн ыстық.

Қайырлы таң балалар.












Балалар өлең мазмұнына сәйкес қимылдар жасап айтады.

Ұйымдастыру-ізденуші
















































































Рефлексивті-Коррекциялаушы

2.Өткенді қайталау.Сұрақ-жауап

-Балалар дыбыс дегеніміз не?

(дыбысты естиміз)

-Әріп дегеніміз не?

(көреміз,жазамыз)

-Дыбыс нешеге бөлінеді?

(екіге)

-Дұрыс қандай?

(дауысты,дауыссыз)

-Өткен іс-әрекетте біз қандай дыбыспен таныстық?

-Д д дыбысы мен әрпін

-Қандай сөздермен таныстық?

доп,велосипед,домбыра,дала,доға,дода,

дара,дана.

Сергіту сәті:

Доп,доп домалақ

Тоқтамайсың домалап

Үстел үстін бүлдірдің

Тарелканы сындырдың

Тентек болып кеттің бе,

Келіп тұрмын тепкім кеп.

3.Жаңа сабаққа дайындық кезеңі

-Жарайсыңдар балалар,мен сендерге жұмбақ жасырғым келіп тұр.Жұмбақтың шешуін табамыз ба?

-Иә

-Олай болса мұқият тыңдаңдар.

Мұртын сипап тілімен

Бетін сусыз жуады

Тышқанды аңдып түнімен

Көзі оттай жанады.(МЫСЫҚ)

-Дұрыс балалар мысық сөзі М дыбысынан басталып тұр.

-Бүгін бізге қонақ келді. М дыбысымен танысамыз.

4.Жаңа сабақ

-Балалар мына слайдқа назар аударайықшы.

-Балалар слайдтан не көрдіңдер?

-М дыбысы

-Қане балалар бірге қайталайық.

- М-М-М

-балалар қалай айтылып тұр, М дыбысы қандай дыбыс екен!(дауыссыз)

-Дұрыс балалар созылмайды,кедергіге ұшырап барып айтылады

Мұғалім: тақтаға Мм дыбысының баспа және жазба түрін сызып корсету.

Ертегілер еліне саяхат Мақта қыз бен мысық

Сиырдың тапсырмасы

Дәптермен жұмыс

а) Суреттегі атаулардың әрқайсысын шапалақ ұру арқылы буынға бөлу: қам – шы, ма – ши – на, қа – лам

М сөздің басында, ортасында, соңында кездесетінін анықтау.

Ағаштың тапсырмасы

ә) Үзік сызықтарды қосып, буындап оқыту: ма,ма, мата, мой, мойнақ, шам, мал, май, маймақ, том, мол

Қыздардың тапсырмасы

б) Жазу жұмысы: м әрпінің баспа түрін жаздыру.

Дүкеншінің тапсырмасы

Сергіту сәті:

Үстіңде үйдің, тұр еді мысық,

Қасына келді,бір торғай ұшып

Бас салмақ болып,ыршыды мысық

Пыр етіп торғай жөнелді ұшып

Биіктен жерге топ ете түсіп,

Мысықтың қалды жаңбасы ісіп.

Тауықтың тапсырмасы

в) «Сөз ойлап табу» ойыны арқылы май, мата, шам сөздерін ойлату, дәптерге жаздыру. (дыбыстық, буындық талдау жасату).

Кел тышқанмен ойнайық

«Сөйлем құра» ойыны сөйлем құратып, оның схемасын сыздырту

Талда алма өседі

Алмас алма жеді.

«Сөз айт,тез айт» дидактикалық ойын.

Ойын шарты: кубикпен орындалады. Балалар бір-біріне кубикті лақтырып, «м» дыбысынан басталатын сөздерді айтады.

5.Оқу іс-әрекетін қорыту. - Сонымен, балалар, бүгін қандай дыбыспен таныстық?

- М дыбысы қандай дыбыс?

-Қандай сөздермен таныстық



6.Бағалау.Сабақ барысында таратылған жұлдызшалар арқылы бағалау,белсене қатысқан балаларды мадақтау,мақтау.

Балалар қойылған сұрақтарды мұқият тыңдап,жауап беріп отырады.











Балалар қимыл қозғалыспен орындайды.










Балалар ойланып жұмбақтың шешуін табады
















Балалар тапсырмаларды орындап,

сұрақтарға жауап беріп отырады.














Балалар қимыл қозғалыспен орындайды.





Сұраққа жауап береді.



Күтілетін нәтиже:

Нені біледі:Дауысты және дауыссыз дыбыстардың айырмашылығын және «М м» әрпінің баспа үлгісін танып біледі.

Қандай түсініктерді игерді: балалардың есте сақтау, ойлау қабілеттерін дамыту.

Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: балаларды М дыбысы бар сөз, сөйлем ойлауға үйрету.











Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
13.11.2018
563
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі