Ашық ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы
Білім беру саласы: «Қатынас»
Бөлімі: Сауат ашу және жазу
Тақырыбы: «М м»дыбысы және әрпі
Мақсаты: Балаларға М дыбысы мен әрпін таныстыру. М дыбысы бар сөздерге дыбыстық талдау жасай білуді үйрету.М дыбысының айтылуына мән беріп, М әріптің баспа түрін жазылуын үйрету.буын туралы түсінігін молайту. Жаңа дыбысты қатыстырып сөз,сөйлем ойлату арқылы баланың логикалық ойлауын дамыту.Сөздік қорын жетілдіру.Зейінін тұрақтандыру .Адамгершілікке, ептілікке шапшаңдыққа тәрбиелеу.
Көрнекілігі: слайд,оқулық,суреттер,кеспе әріптер,жұлдызша-бағалау фишкалары,ертегі әлемі
Блингвизм: Мысық-кошка,май-масло,маса-комар,маймыл-обезьяна.
Әдіс-тәсілі: Таныстыру,көрсету,түсіндіру,әңгімелесу,сұрақ-жауап,ертегі әлемі
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық-қозғаушы |
1.Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетін ұйымдастыру барысы: -Сәлеметсіңдер ме балалар? Арайлап таң атты, Қайырлы таң балалар. Алтын шапақ таратты, Қайырлы таң балалар. Әлемде нұр тыныштық, Әрбір бейбіт күн ыстық. Қайырлы таң балалар.
|
Балалар өлең мазмұнына сәйкес қимылдар жасап айтады. |
|
Ұйымдастыру-ізденуші
Рефлексивті-Коррекциялаушы |
2.Өткенді қайталау.Сұрақ-жауап -Балалар дыбыс дегеніміз не? (дыбысты естиміз) -Әріп дегеніміз не? (көреміз,жазамыз) -Дыбыс нешеге бөлінеді? (екіге) -Дұрыс қандай? (дауысты,дауыссыз) -Өткен іс-әрекетте біз қандай дыбыспен таныстық? -Д д дыбысы мен әрпін -Қандай сөздермен таныстық? доп,велосипед,домбыра,дала,доға,дода, дара,дана. Сергіту сәті: Доп,доп домалақ Тоқтамайсың домалап Үстел үстін бүлдірдің Тарелканы сындырдың Тентек болып кеттің бе, Келіп тұрмын тепкім кеп. 3.Жаңа сабаққа дайындық кезеңі -Жарайсыңдар балалар,мен сендерге жұмбақ жасырғым келіп тұр.Жұмбақтың шешуін табамыз ба? -Иә -Олай болса мұқият тыңдаңдар. Мұртын сипап тілімен Бетін сусыз жуады Тышқанды аңдып түнімен Көзі оттай жанады.(МЫСЫҚ) -Дұрыс балалар мысық сөзі М дыбысынан басталып тұр. -Бүгін бізге қонақ келді. М дыбысымен танысамыз. 4.Жаңа сабақ -Балалар мына слайдқа назар аударайықшы. -Балалар слайдтан не көрдіңдер? -М дыбысы -Қане балалар бірге қайталайық. - М-М-М -балалар қалай айтылып тұр, М дыбысы қандай дыбыс екен!(дауыссыз) -Дұрыс балалар созылмайды,кедергіге ұшырап барып айтылады Мұғалім: тақтаға Мм дыбысының баспа және жазба түрін сызып корсету. Ертегілер еліне саяхат Мақта қыз бен мысық Сиырдың тапсырмасы Дәптермен жұмыс а) Суреттегі атаулардың әрқайсысын шапалақ ұру арқылы буынға бөлу: қам – шы, ма – ши – на, қа – лам М сөздің басында, ортасында, соңында кездесетінін анықтау. Ағаштың тапсырмасы ә) Үзік сызықтарды қосып, буындап оқыту: ма,ма, мата, мой, мойнақ, шам, мал, май, маймақ, том, мол Қыздардың тапсырмасы б) Жазу жұмысы: м әрпінің баспа түрін жаздыру. Дүкеншінің тапсырмасы Сергіту сәті: Үстіңде үйдің, тұр еді мысық, Қасына келді,бір торғай ұшып Бас салмақ болып,ыршыды мысық Пыр етіп торғай жөнелді ұшып Биіктен жерге топ ете түсіп, Мысықтың қалды жаңбасы ісіп. Тауықтың тапсырмасы в) «Сөз ойлап табу» ойыны арқылы май, мата, шам сөздерін ойлату, дәптерге жаздыру. (дыбыстық, буындық талдау жасату). Кел тышқанмен ойнайық «Сөйлем құра» ойыны сөйлем құратып, оның схемасын сыздырту Талда алма өседі Алмас алма жеді. «Сөз айт,тез айт» дидактикалық ойын. Ойын шарты: кубикпен орындалады. Балалар бір-біріне кубикті лақтырып, «м» дыбысынан басталатын сөздерді айтады. 5.Оқу іс-әрекетін қорыту. - Сонымен, балалар, бүгін қандай дыбыспен таныстық? - М дыбысы қандай дыбыс? -Қандай сөздермен таныстық
6.Бағалау.Сабақ барысында таратылған жұлдызшалар арқылы бағалау,белсене қатысқан балаларды мадақтау,мақтау. |
Балалар қойылған сұрақтарды мұқият тыңдап,жауап беріп отырады.
Балалар қимыл қозғалыспен орындайды.
Балалар ойланып жұмбақтың шешуін табады
Балалар тапсырмаларды орындап, сұрақтарға жауап беріп отырады.
Балалар қимыл қозғалыспен орындайды.
Сұраққа жауап береді. |
Күтілетін нәтиже:
Нені біледі:Дауысты және дауыссыз дыбыстардың айырмашылығын және «М м» әрпінің баспа үлгісін танып біледі.
Қандай түсініктерді игерді: балалардың есте сақтау, ойлау қабілеттерін дамыту.
Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: балаларды М дыбысы бар сөз, сөйлем ойлауға үйрету.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
М м дыбысы мен әрпі
М м дыбысы мен әрпі
Ашық ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы
Білім беру саласы: «Қатынас»
Бөлімі: Сауат ашу және жазу
Тақырыбы: «М м»дыбысы және әрпі
Мақсаты: Балаларға М дыбысы мен әрпін таныстыру. М дыбысы бар сөздерге дыбыстық талдау жасай білуді үйрету.М дыбысының айтылуына мән беріп, М әріптің баспа түрін жазылуын үйрету.буын туралы түсінігін молайту. Жаңа дыбысты қатыстырып сөз,сөйлем ойлату арқылы баланың логикалық ойлауын дамыту.Сөздік қорын жетілдіру.Зейінін тұрақтандыру .Адамгершілікке, ептілікке шапшаңдыққа тәрбиелеу.
Көрнекілігі: слайд,оқулық,суреттер,кеспе әріптер,жұлдызша-бағалау фишкалары,ертегі әлемі
Блингвизм: Мысық-кошка,май-масло,маса-комар,маймыл-обезьяна.
Әдіс-тәсілі: Таныстыру,көрсету,түсіндіру,әңгімелесу,сұрақ-жауап,ертегі әлемі
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық-қозғаушы |
1.Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетін ұйымдастыру барысы: -Сәлеметсіңдер ме балалар? Арайлап таң атты, Қайырлы таң балалар. Алтын шапақ таратты, Қайырлы таң балалар. Әлемде нұр тыныштық, Әрбір бейбіт күн ыстық. Қайырлы таң балалар.
|
Балалар өлең мазмұнына сәйкес қимылдар жасап айтады. |
|
Ұйымдастыру-ізденуші
Рефлексивті-Коррекциялаушы |
2.Өткенді қайталау.Сұрақ-жауап -Балалар дыбыс дегеніміз не? (дыбысты естиміз) -Әріп дегеніміз не? (көреміз,жазамыз) -Дыбыс нешеге бөлінеді? (екіге) -Дұрыс қандай? (дауысты,дауыссыз) -Өткен іс-әрекетте біз қандай дыбыспен таныстық? -Д д дыбысы мен әрпін -Қандай сөздермен таныстық? доп,велосипед,домбыра,дала,доға,дода, дара,дана. Сергіту сәті: Доп,доп домалақ Тоқтамайсың домалап Үстел үстін бүлдірдің Тарелканы сындырдың Тентек болып кеттің бе, Келіп тұрмын тепкім кеп. 3.Жаңа сабаққа дайындық кезеңі -Жарайсыңдар балалар,мен сендерге жұмбақ жасырғым келіп тұр.Жұмбақтың шешуін табамыз ба? -Иә -Олай болса мұқият тыңдаңдар. Мұртын сипап тілімен Бетін сусыз жуады Тышқанды аңдып түнімен Көзі оттай жанады.(МЫСЫҚ) -Дұрыс балалар мысық сөзі М дыбысынан басталып тұр. -Бүгін бізге қонақ келді. М дыбысымен танысамыз. 4.Жаңа сабақ -Балалар мына слайдқа назар аударайықшы. -Балалар слайдтан не көрдіңдер? -М дыбысы -Қане балалар бірге қайталайық. - М-М-М -балалар қалай айтылып тұр, М дыбысы қандай дыбыс екен!(дауыссыз) -Дұрыс балалар созылмайды,кедергіге ұшырап барып айтылады Мұғалім: тақтаға Мм дыбысының баспа және жазба түрін сызып корсету. Ертегілер еліне саяхат Мақта қыз бен мысық Сиырдың тапсырмасы Дәптермен жұмыс а) Суреттегі атаулардың әрқайсысын шапалақ ұру арқылы буынға бөлу: қам – шы, ма – ши – на, қа – лам М сөздің басында, ортасында, соңында кездесетінін анықтау. Ағаштың тапсырмасы ә) Үзік сызықтарды қосып, буындап оқыту: ма,ма, мата, мой, мойнақ, шам, мал, май, маймақ, том, мол Қыздардың тапсырмасы б) Жазу жұмысы: м әрпінің баспа түрін жаздыру. Дүкеншінің тапсырмасы Сергіту сәті: Үстіңде үйдің, тұр еді мысық, Қасына келді,бір торғай ұшып Бас салмақ болып,ыршыды мысық Пыр етіп торғай жөнелді ұшып Биіктен жерге топ ете түсіп, Мысықтың қалды жаңбасы ісіп. Тауықтың тапсырмасы в) «Сөз ойлап табу» ойыны арқылы май, мата, шам сөздерін ойлату, дәптерге жаздыру. (дыбыстық, буындық талдау жасату). Кел тышқанмен ойнайық «Сөйлем құра» ойыны сөйлем құратып, оның схемасын сыздырту Талда алма өседі Алмас алма жеді. «Сөз айт,тез айт» дидактикалық ойын. Ойын шарты: кубикпен орындалады. Балалар бір-біріне кубикті лақтырып, «м» дыбысынан басталатын сөздерді айтады. 5.Оқу іс-әрекетін қорыту. - Сонымен, балалар, бүгін қандай дыбыспен таныстық? - М дыбысы қандай дыбыс? -Қандай сөздермен таныстық
6.Бағалау.Сабақ барысында таратылған жұлдызшалар арқылы бағалау,белсене қатысқан балаларды мадақтау,мақтау. |
Балалар қойылған сұрақтарды мұқият тыңдап,жауап беріп отырады.
Балалар қимыл қозғалыспен орындайды.
Балалар ойланып жұмбақтың шешуін табады
Балалар тапсырмаларды орындап, сұрақтарға жауап беріп отырады.
Балалар қимыл қозғалыспен орындайды.
Сұраққа жауап береді. |
Күтілетін нәтиже:
Нені біледі:Дауысты және дауыссыз дыбыстардың айырмашылығын және «М м» әрпінің баспа үлгісін танып біледі.
Қандай түсініктерді игерді: балалардың есте сақтау, ойлау қабілеттерін дамыту.
Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: балаларды М дыбысы бар сөз, сөйлем ойлауға үйрету.
шағым қалдыра аласыз













