Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
|
|
0 |
Бөлiм: |
Қазақстандағы ұлттар достығы |
Пeдaгoгтiң aты-жөнi: |
Кайсарова Мунира Сергазиновна |
Kүнi: |
16,04.2024 |
Cыныбы: |
5Б |
Caбaқтың тaқыpыбы: |
М. Мағауин "Бір атаның балалары" (үзінді) |
Oқy бaғдapлaмacынa cәйкec oқy мaқcaты: |
5.3.6.1 тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселеге өз көзқарасын білдіру 5.2.5.1. берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу |
Caбaқтың мaқcaты: |
"Бір атаның балалары мәтіні бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, көтерілген мәселені анықтап, өз көзқарастарын 2,3 сөйлеммен білдіреді. Берілген 3 сұрақты дұрыс түсініп , лайықты жауап береді, шағын диалогқа қатысады. |
EБҚ сөйлеу тілінің бұзылыстары бар оқушы |
Көтерілен мәселені анықтап, өз көзқарасын 1 сөйлеммен жазады Оқылған мәтін үзіндісі негізінде диаграмма жасайды, дұрыс1 көзқарасты анықтап жазып алады.. |
Бaғaлay кpитepийi |
Көтерілген мәселеге өз көзқарасын 2 сөйлеммен білдіреді. Сұраққа жауап беріп, шағын диалогқа түседі |
Oйлay дaғдылapы дeңгeйi: |
Қолдану және жоғарғы ойлау деңгейі |
Сабақтың кезеңі/ Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы. 3 мин |
«Жүректен жүрекке» әдісі
Мұғалім:1 Оқушылармен сәлемдеседі 2. «Жүрек» шеңбер бойынша мұғалімге келгенде, оқушыларға мадақ сөз(комплимент) айтады. Мақсаты: 1. . Жағымды психолоиялық ахуал тудыру Нәтижесі: Тілдік ортаға енеді |
Барлық оқушы:шеңберде тұрып, мұғаліммен сәлемдеседі.Сыныптасына мадақ сөзді (комплимент) қысқа сөйлеммен айтып, жүректі ұсынады. Дарынды оқушы : мұғаліммен сәлемдеседі, қасында тұрған оқушыға беріп, мадақ сөзді (комплимент) толық сөйлеммен айтады. ЕБ Қ: жанында тұрған оқушыға ым-ишарамен ойын білдіреді. |
Қ.Б |
Интербелсенді тақта. (слайд және https://zvukipro.com/ptici/ жағымды әуен) |
||||||||||||||||||||||||||
Топқа бөлу 2 мин |
«Түстер» әдісі (қызыл, сары, жасыл түсті алмалар) |
Әр топ өз басшыларын, «уақыт сақшысын» белгілейді |
Тапсырмалары бар конверттер (ковертер алма түсімен сәйкес) |
Саралау әдісі |
||||||||||||||||||||||||||
1 мин |
Топ ережесін еске түсіруді ұсынады Топ ережесі: 1. Әркімнің ойы құнды 2. Уақытты бағалау 3. Уақытқа бағыну |
Барлық оқушылар топ ережесімен танысты. Дарынды оқушы: топ ережесіне өзгертулер енгізе алады ЕБҚ оқушысы топ ережсімен келіседі. |
Қ.Б |
Топ ережесі оқушылармен құрастырылған |
||||||||||||||||||||||||||
«Миға шабуыл » әдісі 2 мин |
Берілген сұрақтарға жауап беріп, сабақтың тақырыбын анықтайды . 1.Суреттегі жазушының аты, тегі кім? 2.Берілген суреттермен қандай байланысы бар? Мақсаты: берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру |
Барлық балалар: сұрақты түсініп, суреттер бойынша лайықты жауап береді. Дарынды оқушы: сұрақты түсініп, суреттер бойынша дәлел айтып, лайықты жауап беру арқылы топтың шешімін айтады. ЕБҚ: оқушылардың жауабын тыңдайды, дұрыс деп есептеген жауапты ойына түйеді. |
Қ.Б (мадақ сөздер) |
«Қазақ тілі мен әдебиеті» оқулығы (90-бет) Авторлары: Ф.Ш Оразбаева, Ж.Т.Дәулетбекова,,А.Қ. Рауандина, Р.С.Рахметова, Қ.С Жайлаубаева Көкжиек-Горизонт 2017ж
|
||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы
5 мин
|
Мәтіналды тапсырмасы Жаңа сөздермен таныстыру «Көрнекілікті қолдану » әдісі 1-тапсырма.
Мақсаты: өтілетін тақырып бойынша жаңа сөздердің мағынасын көрнекілік арқылы түсіндіру |
Барлық балалар: Жаңа сөздермен танысады,жаңа сөздерді өз білімдерімен ұштастырып, сөз тіркесін құрайды Дарынды балалар: Жаңа сөздерді өз білімдерімен ұштастырып, жай сөйлем құрайды ЕБҚ: 2 сөз тіркесін құрап жазады
|
Материалды жүктеу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар Іс-шаралар кестесі Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары |