Материалдар / М. Мағауин «Шақан-Шері» романы және замана
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

М. Мағауин «Шақан-Шері» романы және замана

Материал туралы қысқаша түсінік
Қоғамдық гуманитарлық сыныптардың 10-сыныбына әдебиет пәніне арналған ҚМЖ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Ақпан 2023
719
5 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім: Аңызбен өрілген көркем сөз

Мектеп:

Күні:

Сынып: 10 Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

М. Мағауин «Шақан-Шері» романы және замана

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

10.3.1.1 шығарманы мазмұндас туындылардың үлгілерімен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау.

10.3.2.1 көркем шығармадағы көтерілген мәселелердің жаңашылдығына сыни тұрғыдан баға беру;

Сабақтың мақсаты

М. Мағауин «Шақан-Шері» романын мазмұндас туындылардың үлгілерімен салыстырып, көркем шығармадағы көтерілген мәселелерді талдау;

шығарманы ғаламдық тақырыптармен салыстырып, көтерілген мәселелердің жаңашылдығына сыни тұрғыдан баға беру, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау.

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы



1. Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу

Қызығушылықты ояту.









Бинго әдісі арқылы шығарманың мазмұнына шолу жасап өтемін.


-Балалар,бүгінгі сабағымыздың мақсаты - шығарманы мазмұндас туындылардың үлгілерімен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау. Бұл туралы біз өткен сабақтардың бірінде тоқталып өткен болатынбыз. Олай болса, шығарманың тарихи және көркемдік құндылығы деп нені айтамыз? Еске түсіріп, берілген анықтамаларды сәйкестендіріп көрейік.







Оқушылар ұсынылған сызбаны талдап, талқылап береді, өз пікірлерін айтады.

Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.

Оқушыларды түгендеп, назарын сабаққа аудару.


Бинго ойыны арқылы өткен сабақ пысықталады.




Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.







Оқушылар сызбаны сәйкестендіріп шығады.






Қалыптастырушы бағалау.

ҚБ






10-сынып «Қазақ әдебиеті» оқулығы

Сабақтың ортасы







Мағынаны тану. 1-тапсырма.

Оқушылар М. Әуезовтың «Көксерек» әңгімесі туралы мәлімет алады.



h ttps://www.youtube.com/watch?v=prCKesT_8sc

М. Мағауин «Шақан-Шері» романы мен М. Әуезовтың «Көксерек» әңгімесін «Венн диаграммасы» арқылы салыстырыңдар.







Дескрипторлар:

  • шығармаларды салыстырып талдайды;

  • Ұқсастығы мен айырмашылықтарын таба алады.

ҚБ

2-тапсырма. QR код арқылы берілген үзінділерді Шақан Шері романымен салыстырады.

ҚБ

  • шығармаларды салыстырып талдайды;

  • Ұқсастығы мен айырмашылықтарын таба алады

Оқушылар М. Әуезовтың «Көксерек» әңгімесі туралы мәлімет алады.


Шығармаларды

салыстырып талдайды;

Ұқсастығы мен айырмашылықтарын таба алады.











Үзінділерді салыстырып, тарихи құндылығына, көркемділігіне баға береді













ҚБ.Даналық үкісі арқылы бағалау.











ҚБ.Даналық үкісі арқылы бағалау.

.






https://www.youtube.com/watch?v=prCKesT_8sc





М. Мағауин «Шақан-Шері» романы



Мұхтар Әуезов «Көксерек» әңгімесі













Әдебиет хрестоматиясы








Сабақтың соңы


Ой толғаныс. Романдағы және шынайы өмірдегі материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып, көтерілген мәселелердің жаңашылдығына сыни тұрғыдан баға беріп, пікіріңді түйінде.

Дескриптор:

  • Романдағы және шынайы өмірдегі материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырады;

  • көтерілген мәселелердің жаңашылдығына сыни тұрғыдан баға береді;

  • ойын қорытындылайды.

ҚБ

Романдағы және шынайы өмірдегі материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып, көтерілген мәселелердің жаңашылдығына сыни тұрғыдан баға беріп, пікіріңді түйінде.








ҚБ.Даналық үкісі арқылы бағалау.




Рефлексия



Кері байланыс.

Падлет тақтасы арқылы кері байланыс алынады


https://padlet.com/apsemetelnur3/padlet-66w9dzv0m1h9f7fu


Үйге тапсырма: Жыртқыш аңдар да табиғаттың берген сыйы Эссе жазу.






















Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!