Ғажайып
қыс
Оқу қызметінің
мақсаты:
Балалардың жалпы белгілері
бойынша
жіктеу, ұзақ мерзімді еске сақтау, логикалық ойлау негіздері,
зейін, қиял
қабілеттерін дамыту.
Міндеттері:
Қыс мезгілі, қысқы табиғат,
қысқы еңбек жайлы түсінік беру, табиғаттағы маусымдық өзгерістерге,
ауа райының жағдайын бақылауға үйрету.Табиғатқа қамқорлыққа
тәрбиелеу.
Сөздік
жұмыс:
«Қоян», «Аю», «түлкі»,
«қасқыр», «тиін» сөздерін
пайдалану.
Түзету
жұмыстары:
Танымдық процестер, мазасыздық, коммуникация,
эмоционалды даму.
Құрал-жабдықтар:
Суреттер, қима қағаздар,
көрнекіліктер.
Әдіс-тәсілдер:
түсіндіру.ойын,сұрақ-жауап.
Эмоционалды оң көзқарас
қалыптастыру
Үлкен шеңбер құрайық,
Алақанды ұрайық.
Күлімдесін күн де,
Күлімдейік біз де,
Алақанды ашайық,
Күннің нұрын шашайық.
Таза ауаны жұтайық,
Жүрекке жылу салайық.
Жарайсыңдар балалар!
«Тиін жаңғақты қайда
жасырды?»
Мақсаты: зейін мен ойлау қабілетін дамыту.
Тиін үш тостағанның бірінің астына жаңғақ жасырады, содан кейін
тостағандардың орнын ауыстырады.
Балалар тостағанның барлық қимылдарын мұқият қадағалайды,
жасырылған
жаңғақ бар тостағанды таңдау қажет
болады.
«Жануарлар қалай
қозғалады?»
Балалар көрсетілген жануардың
қозғалысына ұқсайтын имитациялық
қозғалыстарды көрсетеді.
«Кім қайда
тұрады?»
Мақсаты: зейін мен ойлауды дамыту.
Балаларға жануарлар мен олардың үйлері (ін, қуыс, ор, аюдың
апаны)
бейнеленген карталар ұсынылады.
Балалар таңдалған жануарды қажетті үйге
қолданады.
Сергіту
сәті
Жел улейді у-у-у,
Боран соқты зу-зу.
Қатты-қатты жел соқты гу-гу,
Жапырақтар қозғалар ах-ах.
Билеп кетті қалтырап пах-пах.
Ұйымдастырылған
іс-әрекеттің нәтижесі және
талдау.
-Ой қандай керемет! Енді,
бәріміз « Көңілді қыс» әнін
орындайық.