Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Мәдени мұра
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пәні: |
Әдебиеттік оқу |
||||||||||
Бөлім: |
Мәдени мұра |
||||||||||
Педагогтің аты-жөні: |
Шайнышева А.Қ |
||||||||||
Күні: |
01.11.22ж |
||||||||||
Сынып: 4 «Б» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Мәдениеттің дамуы. Ер қаруы- бес қару |
||||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
1.2 Шығарманы мазмұндау 4.1.2.1* шығарма мазмұнын түрлі баяндау тәсілдерін (І немесе ІІІ жаққа өзгертіп, жағдаяттар қосып, оқиғаларды өрбітіп) қолданып, шығарманы қысқаша, толық, ішінара мазмұндау 1.3 Шығармадағы оқиғаны болжау 4.1.3.1 шығарманың тақырыбы және қорытынды бөлімі негізінде сюжеттің дамуын болжау, оның себебін түсіндіру |
||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Мәдени мұрамызбен танысады, қазақ батырларының қаруларымен танысады,шығармамен жұмыс жасайды |
||||||||||
Сабақтың барысы |
|||||||||||
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру Жаңа білім Бекіту Кері байланыс |
Амандасу Оқу мақсатын таныстыру. Күтілетін нәтижені анықтау Алдыңғы білімді еске түсіру құндылықтар туралы әңгімелесу. «Quizizz» программасы арқылы өткенді қорыту Барлығы 12 сұрақ Жаңа тақырып 1-тапсырма Суреттерде адамзат дамуының қай кезеңдері бейнеленгені туралы әңгімелеңдер
2-тапсырма. Ұжымдық жұмыс Ойлан Адам тіршілігі мен мәдениетінің заман өткен сайын дамып отыруына не себеп болды? Жауабы: адамдар ізденіп, дамып отырды.Тіршілік ету жағдайын жақсарту үшін күресті. Жылдар мен ғасырлар өткен сайын адамдар да жетіліп,өзгеріп отырды. Тіршілік ету жағдайлары жақсара бастады. Тұрмыс жағдайларын жақсарту үшін үнемі ізденіс үстінде болды. Түсіндірме Білгенге маржан Мәдени мұра – жалпыадамзаттық мәдениеттің бір бөлігі. Бабаларымыздан бүгінге дейін жеткен тарихи ескерткіштер, көне қалалар мен жазбалар, ұлттық спорт, ойын, өнер түрлері, қару-жарақ, бұйымдар, ауыз әдебиеті, мерекелер мен әдет-ғұрып, салт-дәстүр мәдени мұраға жатады. Видео түсіндірме Автормен танысу Түртіп алып оқы «Ер қаруы-бес қару» мәтінін әр топтан 2-3 оқушыдан оқыту Сөздікпен жұмыс Жіті қадағалау – назар салып бақылау Нысанаға дөп тию – көздеп атқан нәрсесіне тигізу 3-тапсырма Топтық жұмыс «Найза» тобы Мәтінмен суретті салыстыр «Қылыш» тобы. Мәтін мазмұны бойынша жоспар құр «Садақ» тобы. Төртінші абзацты 1-жақта, көпше түрде оқы. Сергіту сәті «Арқан тартыс» ойыны 4-тапсырма. Жұптық жұмыс. «Кестені толтыр» «Найза» тобы Адамның ойлап тапқандарының барлығы тек жақсылыққа қызмет етті ме? Қазіргі заманнан мысал келтіріп айтыңдар.
«Қылыш» тобы Ғылым мен білімнің жаңалығы.
Ғарышты игеру,телефон түрлері, тағамдардың, киімдердің, үйлердің түр-түрлерінің көбеюі ғылым мен білімнің арқасы Оның пайдасы мен зияны қатар жүреді. Адамның жағдайын жақсартамыз деп табиғатқа үлкен зиян келтіріп жатырмыз.
«Садақ»тобы Қару-жарақпен байланысты қандай спорт түрлерін білесің?
Сабақты қорыту. «Жебелерді жина» әдісі арқылы сұрақтарғажауап беру. 1. Адамдар бес қаруды не мақсатпен жасады? 2. Қарапайым құралдың сапасы қалай жетілді? 3. Батырдың бойынан табылатын бес қаруды ата? 4. Мәдени мұра деген не? Оған нелер жатады? 5. Адамның ең алғашқы құралы не болған?
Кері байланыс «Нысана» әдісі бойынша
Бағалау. Үйге тапсырма: «Мен бейбіт өмірді сүйемін» тақырыбында ойыңды жаз
|
Оқушылар таңдаған қима қағаздарына байланысты топқа бөлінеді
Ерте замандағы адамдар дың тұрмыс-тіршілігі туралы білімдерін ортаға салады
Балалар өз ойларын айтады
Мәдени мұра туралы айтады
Дәптермен жұмыс Сөздіктер ді жазып алады Бес қарумен танысады
Кестені толтырады
Өз ойларын айтып , жазады
Жоспар құрастырады
Оқушылар қима қағазға жазылған сұраққа жауап береді
Кері байланыс жасайды |
Оқушылар өткенді еске түсіріп,сұрақтарға жауап береді. Бағалау (фишка)
Тапсырма ны орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату. Дескриптор: Ертедегі адамзаттың дамуы туралы түсініктері бар. Суреттерді пайдаланып әңгімелей алады
ҚБ: Керемет әңгіме!
Материалды жүктеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |