Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пәні:

    Әдебиеттік оқу

    Бөлім:

    Мәдени мұра

    Педагогтің аты-жөні:

    Шайнышева А.Қ

    Күні:

    01.11.22ж

    Сынып: 4 «Б»

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Мәдениеттің дамуы. Ер қаруы- бес қару

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    1.2 Шығарманы мазмұндау

    4.1.2.1* шығарма мазмұнын түрлі баяндау тәсілдерін (І немесе ІІІ жаққа өзгертіп, жағдаяттар қосып, оқиғаларды өрбітіп) қолданып, шығарманы қысқаша, толық, ішінара мазмұндау

    1.3 Шығармадағы оқиғаны болжау

    4.1.3.1 шығарманың тақырыбы және қорытынды бөлімі негізінде сюжеттің дамуын болжау, оның себебін түсіндіру

    Сабақтың мақсаты

    Мәдени мұрамызбен танысады, қазақ батырларының қаруларымен танысады,шығармамен жұмыс жасайды

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі//уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру

    Өзін-өзі тексеру





    Өткен білімді еске түсіру





    Жаңа білім






































































    Бекіту







    Кері байланыс

    Амандасу

    Оқу мақсатын таныстыру. Күтілетін нәтижені анықтау


    Алдыңғы білімді еске түсіру құндылықтар туралы әңгімелесу.


    «Quizizz» программасы арқылы өткенді қорыту

    Барлығы 12 сұрақ




    Жаңа тақырып

    1-тапсырма

    Суреттерде адамзат дамуының қай кезеңдері бейне­ленгені туралы әңгімелеңдер



    2-тапсырма. Ұжымдық жұмыс

    Ойлан

    Адам тіршілігі мен мәдениетінің заман өткен сайын дамып отыруына не себеп болды?

    Жауабы: адамдар ізденіп, дамып отырды.Тіршілік ету жағдайын жақсарту үшін күресті.

    Жылдар мен ғасырлар өткен сайын адамдар да жетіліп,өзгеріп отырды. Тіршілік ету жағдайлары жақсара бастады. Тұрмыс жағдайларын жақсарту үшін үнемі ізденіс үстінде болды.




    Түсіндірме Білгенге маржан

    Мәдени мұра – жалпыадамзаттық мәдениеттің бір бөлігі. Бабаларымыздан бүгінге дейін жеткен тарихи ескерткіштер, көне қалалар мен жазбалар, ұлттық спорт, ойын, өнер түрлері, қару-жарақ, бұйымдар, ауыз әдебиеті, мерекелер мен әдет-ғұрып, салт-дәстүр мәдени мұраға жатады.


    Видео түсіндірме

    Автормен танысу

    Түртіп алып оқы

    «Ер қаруы-бес қару» мәтінін әр топтан 2-3 оқушыдан оқыту


    Сөздікпен жұмыс

    Жіті қадағалау – назар салып бақылау

    Нысанаға дөп тию – көздеп атқан нәрсесіне тигізу


    3-тапсырма

    Топтық жұмыс

    «Найза» тобы Мәтінмен суретті салыстыр

    «Қылыш» тобы. Мәтін мазмұны бойынша жоспар құр

    «Садақ» тобы. Төртінші абзацты 1-жақта, көпше түрде оқы.


    Сергіту сәті «Арқан тартыс» ойыны


    4-тапсырма. Жұптық жұмыс. «Кестені толтыр»

    «Найза» тобы

    Адамның ойлап тапқандарының барлығы тек жақсылыққа қызмет етті ме? Қазіргі заманнан мысал келтіріп айтыңдар.

    Адамға пайдасы мен зияны



    «Қылыш» тобы

    Ғылым мен білімнің жаңалығы.

    Ғылым-білім жаңалығы


    Ғарышты игеру,телефон түрлері, тағамдардың, киімдердің, үйлердің түр-түрлерінің көбеюі ғылым мен білімнің арқасы

    Оның пайдасы мен зияны қатар жүреді. Адамның жағдайын жақсартамыз деп табиғатқа үлкен зиян келтіріп жатырмыз.







    «Садақ»тобы

    Қару-жарақпен байланысты қандай спорт түрлерін білесің?

    Қару-жрақпен байланысты қандай спорт түрлері бар








    Сабақты қорыту. «Жебелерді жина» әдісі арқылы сұрақтарғажауап беру.

    1. Адамдар бес қаруды не мақсатпен жасады?

    2. Қарапайым құралдың сапасы қалай жетілді?

    3. Батырдың бойынан табылатын бес қаруды ата?

    4. Мәдени мұра деген не? Оған нелер жатады?

    5. Адамның ең алғашқы құралы не болған?


    Кері байланыс

    «Нысана» әдісі бойынша


    Бағалау.

    Үйге тапсырма: «Мен бейбіт өмірді сүйемін» тақырыбында ойыңды жаз





    Оқушылар таңдаған қима қағаздарына байланысты топқа бөлінеді





    Ерте замандағы адамдар

    дың тұрмыс-тіршілігі туралы білімдерін ортаға салады







    Балалар өз ойларын айтады












    Мәдени мұра туралы айтады










    Дәптермен жұмыс

    Сөздіктер

    ді жазып алады

    Бес қарумен танысады
















    Кестені толтырады







    Өз ойларын айтып , жазады







    Жоспар құрастырады




















    Оқушылар қима қағазға жазылған сұраққа жауап береді





    Кері байланыс жасайды





    Оқушылар өткенді еске түсіріп,сұрақтарға жауап береді.

    Бағалау (фишка)





    Тапсырма

    ны орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.

    Дескриптор:

    Ертедегі адамзаттың дамуы туралы түсініктері бар.

    Суреттерді пайдаланып әңгімелей алады



    ҚБ:

    Керемет әңгіме!

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Шайнышева Айтолқын Құранғазықызы
    22 Мамыр 2023
    409
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Мәдени мұра

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Мәдени мұра

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Әдебиеттік оқу. "Мәдени мұра" 4 сынып
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пәні:

    Әдебиеттік оқу

    Бөлім:

    Мәдени мұра

    Педагогтің аты-жөні:

    Шайнышева А.Қ

    Күні:

    01.11.22ж

    Сынып: 4 «Б»

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Мәдениеттің дамуы. Ер қаруы- бес қару

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    1.2 Шығарманы мазмұндау

    4.1.2.1* шығарма мазмұнын түрлі баяндау тәсілдерін (І немесе ІІІ жаққа өзгертіп, жағдаяттар қосып, оқиғаларды өрбітіп) қолданып, шығарманы қысқаша, толық, ішінара мазмұндау

    1.3 Шығармадағы оқиғаны болжау

    4.1.3.1 шығарманың тақырыбы және қорытынды бөлімі негізінде сюжеттің дамуын болжау, оның себебін түсіндіру

    Сабақтың мақсаты

    Мәдени мұрамызбен танысады, қазақ батырларының қаруларымен танысады,шығармамен жұмыс жасайды

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі//уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру

    Өзін-өзі тексеру





    Өткен білімді еске түсіру





    Жаңа білім






































































    Бекіту







    Кері байланыс

    Амандасу

    Оқу мақсатын таныстыру. Күтілетін нәтижені анықтау


    Алдыңғы білімді еске түсіру құндылықтар туралы әңгімелесу.


    «Quizizz» программасы арқылы өткенді қорыту

    Барлығы 12 сұрақ




    Жаңа тақырып

    1-тапсырма

    Суреттерде адамзат дамуының қай кезеңдері бейне­ленгені туралы әңгімелеңдер



    2-тапсырма. Ұжымдық жұмыс

    Ойлан

    Адам тіршілігі мен мәдениетінің заман өткен сайын дамып отыруына не себеп болды?

    Жауабы: адамдар ізденіп, дамып отырды.Тіршілік ету жағдайын жақсарту үшін күресті.

    Жылдар мен ғасырлар өткен сайын адамдар да жетіліп,өзгеріп отырды. Тіршілік ету жағдайлары жақсара бастады. Тұрмыс жағдайларын жақсарту үшін үнемі ізденіс үстінде болды.




    Түсіндірме Білгенге маржан

    Мәдени мұра – жалпыадамзаттық мәдениеттің бір бөлігі. Бабаларымыздан бүгінге дейін жеткен тарихи ескерткіштер, көне қалалар мен жазбалар, ұлттық спорт, ойын, өнер түрлері, қару-жарақ, бұйымдар, ауыз әдебиеті, мерекелер мен әдет-ғұрып, салт-дәстүр мәдени мұраға жатады.


    Видео түсіндірме

    Автормен танысу

    Түртіп алып оқы

    «Ер қаруы-бес қару» мәтінін әр топтан 2-3 оқушыдан оқыту


    Сөздікпен жұмыс

    Жіті қадағалау – назар салып бақылау

    Нысанаға дөп тию – көздеп атқан нәрсесіне тигізу


    3-тапсырма

    Топтық жұмыс

    «Найза» тобы Мәтінмен суретті салыстыр

    «Қылыш» тобы. Мәтін мазмұны бойынша жоспар құр

    «Садақ» тобы. Төртінші абзацты 1-жақта, көпше түрде оқы.


    Сергіту сәті «Арқан тартыс» ойыны


    4-тапсырма. Жұптық жұмыс. «Кестені толтыр»

    «Найза» тобы

    Адамның ойлап тапқандарының барлығы тек жақсылыққа қызмет етті ме? Қазіргі заманнан мысал келтіріп айтыңдар.

    Адамға пайдасы мен зияны



    «Қылыш» тобы

    Ғылым мен білімнің жаңалығы.

    Ғылым-білім жаңалығы


    Ғарышты игеру,телефон түрлері, тағамдардың, киімдердің, үйлердің түр-түрлерінің көбеюі ғылым мен білімнің арқасы

    Оның пайдасы мен зияны қатар жүреді. Адамның жағдайын жақсартамыз деп табиғатқа үлкен зиян келтіріп жатырмыз.







    «Садақ»тобы

    Қару-жарақпен байланысты қандай спорт түрлерін білесің?

    Қару-жрақпен байланысты қандай спорт түрлері бар








    Сабақты қорыту. «Жебелерді жина» әдісі арқылы сұрақтарғажауап беру.

    1. Адамдар бес қаруды не мақсатпен жасады?

    2. Қарапайым құралдың сапасы қалай жетілді?

    3. Батырдың бойынан табылатын бес қаруды ата?

    4. Мәдени мұра деген не? Оған нелер жатады?

    5. Адамның ең алғашқы құралы не болған?


    Кері байланыс

    «Нысана» әдісі бойынша


    Бағалау.

    Үйге тапсырма: «Мен бейбіт өмірді сүйемін» тақырыбында ойыңды жаз





    Оқушылар таңдаған қима қағаздарына байланысты топқа бөлінеді





    Ерте замандағы адамдар

    дың тұрмыс-тіршілігі туралы білімдерін ортаға салады







    Балалар өз ойларын айтады












    Мәдени мұра туралы айтады










    Дәптермен жұмыс

    Сөздіктер

    ді жазып алады

    Бес қарумен танысады
















    Кестені толтырады







    Өз ойларын айтып , жазады







    Жоспар құрастырады




















    Оқушылар қима қағазға жазылған сұраққа жауап береді





    Кері байланыс жасайды





    Оқушылар өткенді еске түсіріп,сұрақтарға жауап береді.

    Бағалау (фишка)





    Тапсырма

    ны орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.

    Дескриптор:

    Ертедегі адамзаттың дамуы туралы түсініктері бар.

    Суреттерді пайдаланып әңгімелей алады



    ҚБ:

    Керемет әңгіме!

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Биология Ашық сабақ 5 сынып
    22.05.2023
    409
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Шайнышева Айтолқын Құранғазықызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации