×
Сертификат тегін алу үшін
Материал тегін жариялау
ҚР БАҚ(СМИ) тіркеу №9512
Ең үздік ашық сабақ байқауы басталды
Алтын күз байқауы басталды
Сұрақтарды 8(771)-234-55-99 (Ватсап) осы номерге жазуға болады

МАДТ . Мен және менің достарым

Автор:Оразымбетова Ләззат Кушербаевна
Бағыты: Мектепалды даярлық
Бөлімі: Тренерлерге
Сыныбы: Мектепке дейінгі балалар
Жарияланған уақыты: 2019-06-15

50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Материал туралы қысқаша түсінік

Жаңа технология жайлы сабақта қолдану әдіс тәсілдерін қолдану жолдарын тиімді пайдалану

Тақырыбы: «Мен және менің достарым»Мақсаты: Оқушылардың өзін-өзі тани білудің негізгі шарттарымен таныстыру, өзін бағалата отырып, өз бойындағы сапалық қасиеттерді анықтау, дамытуға бағыт беру.Көрнекілігіеометриялық фигуралар, сызба-карточкаларКіріспеҚұрметті оқушылар бүгінгі сабағымызда біз өз бойымыздағы жақсы қасиеттерді бағалай отырып, өзін-өзі тәрбиелеу жолдарын анықтаймыз.Данышпан философ Фалес айтқандайДүниедегі ең үлкен нәрсе - кеңістікБәрінен жүйрік - ойБәрінен дана - уақытБәрінен жеңілі - басқаға ақыл айтуБәрінен қиыны - өзіңді өзің тану.Іскерлік ойыннан бір-бірімізге комплимент айтудан бастаймыз.1-оқушы: Айбар, сен бүгін ерекше көріктісің2-оқушы: Алтынай, көркіңе ақылың сай.(т. б сол сияқты бір-біріне жылы сөздер айту соңғы оқушыға дейін жалғасады).- Рахмет, балалар! Әрбір жүректен шыққан жақсы сөз біз үшін жайлы атмосфера қалыптастырды.1-тапсырма:Қазір сендер әрбір столда тұрған геометриялық фигураға назар аударып әркім өзіне ұнаған фигураға барып отырады.Міне, біз 2 топқа топталдықӘрбір топ мүшелері өздері таңдаған фигураның нені білдіретінін, неге осы фигураны қалағандарыңды айтасыңдар.И. Панарин тесті бойынша.Тіктөртбұрыш - таңдағандар лидерлік қабілеті бар, алдына қойған мақсатына жететін, басқарушылық қаблеті басым жандар.Үшбұрыш - өте еңбекқор, төзімді, өз жұмысының шебері, бастаған істі аяғына дейін жеткізетін жандар.Міне, балалар, әркім өзін Панарин тесті бойынша да тануға болатынына көзіміз жетті.2-тапсырма:1-топқа: Ситуациялық тапсырма (топтағы 2-оқушыны шақырып сыртқа шығуын өтінеміз)Сіз сыныптағы қыздың өз үйінің алдында бірнеше ер баламен темекі шегіп тұрғанын көрген, сыртта тұрған 2 оқушының қасынан өткенде қандай іс-әрекет жасаймыз деп ойлайсыздар.Ал қазір сыртта тұрған 2 оқушыны шақырып осы ситуацияны оқиық, 2 оқушыға осы жағдайда не істейсіз деп сұрақ қойылып, олардың жауабы тыңдалады. Нәтижесінде осы 2 оқушының өз жауаптары туралы достарының жауаптарымен салыстырылып өзгені тани алу қабілеттіліктері айқындалады.2-топқаір сыныптас ұлға немесе қызға қысқаша, оның жағымды және жағымсыз қасиеттерін көрсетіп атын атамай мінездеме жаз. Басқа топ оның кім екенін табуы шарт.3-топқа: Өмірдегі ең қажетті 3 нәрсені атаңыздар.4-топқа: аяқталмаған тест ұсынылады«Егер мен осы алдымызда тұрған мұғалім болсам. ...»5-топқа: шығармашылық тапсырма: «Міне мен қандаймын?» тақырыпқа сәйкес өз қабілетін ортаға көрсету.- Рахмет балалар, әрбір топ белсенділік көрсетті.3-тапсырма:«Суреттерді аяқтайық» жаттығуыМақсаты: оқушылардың логикалық ойлауын, көру арқылы есте сақтауын, ойша жұмыс істей білуін дамыту.Алдын-ала тақтада мысықтың және қоянның құлақтары салынған плакат ілініп дайындалады. Оқушылардың көздері шарфпен байланады да, олар кезек-кезек шығып, бірі денесін, бірі басын салса, бірі аяғын салады, осылайша жалғаса береді.1. Суретті аяқтау қиын болды ма?2. Жаттығу ұнады ма?3. Бұл жаттығудың тиімділігі бар ма?Қорытынды: Жүректен жүрекке, балалар жылы лебіздерін білдіреді.






50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Сертификатты жеке кабинеттегі жетістіктерім бөлімінен жүктеп алуға болады

Материалды сайттан тегін жүктеу

Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!

Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.

Олимпиада бітуіне қалды: