Күні:
Тақырыбы:Мағынасы қарама-қарсы
сөздер.
Мақсаты:Мағынасы қарама-қарсы
сөздер /антонимдер/туралы еске түсіру,сөздік қорын байыту,одан әрі
тереңдетуге мүмкіндік жасау;оқушылардың сөз байлығын
арттыру,сауатты жазу дағдыларын жетілдіру,сөйлеу дағдыларын
дамыту;ақыл-ой, дәптерментақтамен жұмыс жасағанда
әдемілікке,тазалыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі:аралас
сабақ
Сабақтың
әдіс-тәсілдері:сұрақ–жауап,көрнекілік,жаттығу
жұмыстары.
Сабақтың
көрнекіліктері:мазмұнды суреттер
Сабақтың
барысы:
І Ұйымдастыру
кезеңі:
Сабаққа даярлық,психологиялық
дайындық
ІІ Үй тапсырмасын
тексеру:
-
Тест
:
-
Қазақ әліпбиінде қанша әріп
бар?
А) 37
В) 12
С) 42
Д) 36
-
Ұяң дауыссыздарды
белгіле:
А) д,ж,н,
ң.
В)
қ,к,ғ,г.
С)
л,м,б,в.
Д)
ж,з,б,в.
-
Дауыссыз дыбыс түрлерін
белгіле:
А)
дауыссыз,қатаң
В)
қатаң,дауысты
С)
ұяң,үнді,дауысты
Д)
қатаң,ұяң,үнді
-
Дұрыс жазылған сөзді
тап:
А)
тоқыу
В)
жылыу
С)
жуыу
Д)
оқу
-
Сан есім дегеніміз
не?
А) Заттың қимылын білдіретін
сөздер
В) Заттың сынын білдіретін
сөздер
С) Заттың санын білдіретін
сөздер
Д) Заттың атын білдіретін
сөздер
-
Мемлекет – сөзде неше буын
бар, көрсет:
А) үш
В)
екі
С)
бір
Д)
бес
-
Бастауыштың сұрағын
тап:
А) Қандай?
Кім?
В) Не қылды?
Неге?
С) Кім?
Не?
Д) Қанша?
Қай?
Д)
и,й
-
Қазақ тілінде дауыссыз
дыбыстар саны:
А) 12
В) 15
С) 20
Д) 25
-
Қаратпа сөзді
тап:
А) Сөйтіп,ол Домалақ ана
атанды.
В) Мүмкін, сәл кідіре
тұрарсыз?
С) Амал қанша, осылай
болды.
Д) Алма, алманы
әкел.
-
Мәтіннің түрлерін
тап:
А) әңгімелеу, сипаттау,
пайымдау.
В) бас, соңы,
әңгімелеу.
С) хабарлау, аяқтау,
жазу
Д) айту, пайымдау,
қорыту.
-
Сызбамен
жұмыс:
Сызба арқылы сөз мағынасы
туралы білетіндеріңді еске түсіріп алсақ.
-
-
Сөз неден
құралады? Сөз нені
білдіреді?
Сөз дыбыстан құралады. Сөз
мағынаны білдіреді
Сөз деген не? Сөз
мағынасының қандай түрлерін
білесіңдер?
Сөз дегеніміз қандай да
бір-біріне мағынасы айтылуы бірдей
бір заттың, т.б атауы жуық
қарама- мағынасы әр
мәндес с-р қарсы с-р басқа
сөздер
ІІІ Бүгінгі сабақтың мақсатын
таныстыру.
IV Дәптермен жұмыс: күн ретін
, көркем жазу,
Қарашаның жиырма
жетісі
Сынып
жұмысы
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
V Оқулықпен
жұмыс:
7-жаттығу (оқулықпен
жұмыс)
Қызғалдақтың
қасына
Қойып едім
қондырмай,
Бізін сұғып
басыма
Шақты-ау ара
оңдырмай.
Енді тимен оған
мен,
Ісіп кетті
бас,шекем.
Балы тәтті
болғанмен
Тілі өзінің ащы
екен!
8-жаттығу Мақалдарды оқып,
жатқа жаз
1.Мейірімді алғыс
алса,
Мейірімсіз қарғыс
алар.
2.Ақылды іс
тындырады,
Ақымақ тіс
сындырады.
Сергіту
сәті
___9-жаттығу тақтаға жазу
берілген______ сөздерге мағынасы қарама-қарсы сөздер
тап:_________________________________________________________________________мейірімді-______________________________
сұйық-_________________________________
жуас-_________________________________
қашық
-_______________________________
қымбат-_______________________________
9-жаттығу тақтаға жазу
берілген сөздерге мағынасы қарама-қарсы сөздер
тап:
мейірімді-
сұйық-
жуас-
қашық
-
қымбат-
10-жаттығу ауызша,дәлелдеу.Тек
мағынасы қарама –қарсы сөздер жұбын теріп жаз.Неліктен кейбір сөз
жұптары мағынасы қарама –қарсы сөздер тобын алмайтынын
дәлелде.
Жақсы-жаман,жоғары –төмен ,
есік –терезе, әңгіме –үндемеу, оңай-қиын,үлкен-
кіші.
*Өзің қалаған сөз жұптарымен
сөз тіркестерін жаса.
* Кестені пайдаланып,пікіріңді
дәлелдей білуге үйрен
Бұл- мағынасы қарама
–қарсы олар бір сөз табына
жатады
сөздер,өйткені
бұлардың мағынасы
бір –біріне қарама-қарсы
|
Дәлелдеу үлгісі: жақсы және
жаман сөздері- мағынасы қарама-қарсы сөздер ,өйткені екеуінің
мағынасы бір-біріне қарама –қарсы, әрі екеуі де сын есімге
жатады.
11-жаттығу Ішінде мағынасы
қарама-қарсы сөздері бар мақал-мәтел не жұмбақ тауып
жаз.
VI Қорытындылау. Балалар,бүгін
біз не үйрендік?
VII Үйге тапсырма: 12-жаттығу
.Мәтінді оқы Мәтін қандай көңіл күйге бөледі? Ашық сөзіне мағынасы
қарама –қарсы сөзді тап. Мәтінді жаңа атаумен ата. Мұндай атпен
қандай күн суреттеледі? Қарамен жазылған сөздерді мағынасы
қарам-қарсы сөздермен алмастыр және құрастрыған мәтінді
жаз. Ашық
күн
Жылы жел беті өбеді. Ағаш
жапырақтары баяу сыбдырлайды. Жеңіл бұлттар аспанда
қалқиды.
VIII Оқушыларды
бағалау.