Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Майлар мен липидтердің сипаттамалары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: |
Мектеп: «Мектепке дейінгі шағын орталығы бар Сәкен Иманасов атындағы орта мектеп»КММ |
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Смағұлов Сәбит Сакенұлы |
|
Сынып: 10 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
Сабақтың тақырыбы |
Майлар мен липидтердің сипаттамалары |
|
Осы сабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары (оқубағдарламасынасілтеме) |
10.4.1.2 майлар мен липидтің биологиялық қызметтерін сипаттау |
|
Сабақтыңмақсаты |
Майлардың глицерин мен карбон қышқылының күрделі эфирі екенін ашу,оның құрылысының қасиеттерінебайланыстылығын, қолданылуы, гидрлеу процестері туралы мағлұматты оқып-үйренуге бағыт бағдар беру. Майдың түзілу және гидролиз реакцияларының теңдеулерін жаза білу.
|
|
Бағалау критерийі |
1.Көмірсулар мен липидтердің құрамын, қасиеттерін, қызметін біледі. 2.Көмірсулар мен липидтерді салыстырады. 3.Көмірсулар мен майлардың өсімдіктер мен жануарлар тіршілігіндегі маңызын сипаттайды.
|
|
Тілдік мақсаттар
|
Термин сөздер 1. Моносахаридтер деген не? 2. Глюкоза ....... 3. Сахароза ...... 4. Целлюлоза 5. Глицерин |
|
Құндылықтарға баулу
|
Алған білімдеріне жауапкершілікпен қарауға, негізгі мақсатқа табандылықпен жетуге , өз мүмкіндігіне сенуге , үлкен жетістіктерге жетуге үййрету. |
|
Пәнаралықбайланыс |
Химия. |
|
Алдыңғы білім |
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
|
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 12мин |
1. Ынтымақтастық атмосферасын құру. «Уәде беремін!» әдісі арқылы шаттық шеңберде оқушылар мен мұғалім өздерінің жақсы уәделерін береді. Түрлі-түсті тақшалар арқылы топқа бөлінеді. 2.«Шахмат » әдісі арқылы алдыңғы білім тексеріледі. Дискрипторы: 1. Термин сөздерге дұрыс жауап жазады. 2. Мономерлердің қасиеттерін сипаттай алады. 3. Мононмерлер мен полимерлерді салыстыра алады. Қалыртастырушы бағалау мадақтау. «Басбармақ» 3 . «Ой қозғау»: 1.Суреттерді жұптастыр. 1.Берілген суреттерді қалай жұптастырар едіңіз? 2.Неліктен? Дескрипторы: 1. Картоп пен күрішті жұптастырады , оларды байланыстыратын көмірсулар екенін айта алады. 2.Берілген тағамдардың құрамында көп мөлшерде болатынын айтады. 2. Күнбағыс пен зәйтүнді майларға жұптастырады. 2. «Көмірсулар мен майлар » тақырыбында бейнежазба көрсетіледі. 1. Көмірсулар мен майлар деген не? 2.Табиғи көздері нелер? 3. Олардың қандай түрлері бар? 4. Қызметі қандай? Дескрипторы: 1. Көмірсулар мен майларды сипаттай алады. 2. Олардың түрлеріне сипаттама бере алады. 3. Қызметін айта алады. Жаңа сабақтың тақырыбы ашылады. Сабақтың тақырыбы ашылған соң сабақтың мақсатымен таныстырамын . |
Оқулық 8 сынып «Атамұра», қалам, Картоп, күріш, күнбағыс, зәйтүн майы. Бейнежазба.www.youtube. |
|||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 20мин |
Жаңа сабақты меңгеру. . Тапсырма1. 1.«Бір минуттық әңгіме»оқушылар қарама-қарсы сызық бойымен отырып берілген тапсырмаларын бір-біріне түсіндіреді, жұптық әңгіме жүргізіледі. Дескрипторы: 1. Көмірсулар мен майлардың құрамын біледі. 2. Касиеттерін сипаттап айтады 3. Түрлеріне сипаттайды.. 4. Қызметін түсінеді. Белсенділік танытқан оқушыларға қолдау көрсету. «Жарайсың» Топтық жұмыс 1- топ: Майлардың табиғатта кездесуі мен маңызы. 2- топ: Майлардың құрамы мен құрылысы. 3-топ: Майларды алу жолдары мен физикалық қасиеттері: 4- топ: Майлардың химиялық қасиеттері.
«Кластер» қорғау. (4 минут) Тапсырма . «Веендиограммасы» КөмірсуларЛипидтер . Дескрипторы: 1. Көмірсулар мен липидтердің құрамының айырмашылығын, салыстырады. 2.Көмірсулар мен липидтердің ортақ қасиеттерін жазады. Әр топта бірінші дескриптор бойынша «Толық ай, жаңа ай» әдісімен бағалаймын. Жұптық жұмыс «Ой-тұжырым» «Адамға балық ұстауды үйретсе бір күн тоқ болар, ал аулап үйретсең өмірлік азығы болар», - деген даналық сөз арқылы химиялық тәжірибе жұмыс істеу дағдысын дамыту үшін әр топқа әр түрлі тапсырмалар беру.(зерттеу жұмыстары) 1-: Қажетті құрал-жабдықтар:
Тапсырма: Табиғи сарымай аралас сипаттағы майлардан тұрады, қаныққан және қанықпаған карбон қышқылдарының қалдығынан. Калий перманганаты ерітіндісін пайдалана отырып маргаринді сарымайдан қалай ажыратуға болады? 2- Қажетті құрал-жабдықтар:
Тапсырма: Сабын ерітіндісінің ортасын индикаторлар арқылы зерттеңіз, не байқадыңыз? 3- : Қажетті құрал-жабдықтар:
Тапсырма: Жаңғақ құрамында май бар екенін анықтаңыз, не байқадыңыз? 4-: Қажетті құрал-жабдықтар:
Тапсырма: Тамақ өнімдерінен майды бөліңіз, не байқадыңыз? Тапсырма 3. Жеке жұмыс. А.__________________________________________________________________________________________________________________В.________________________________________________________ ________________________________________________________ Дескриптор Б ілім алушы - крахмалдың биологиялық маңызы мен қызметін сипаттайды; - гликогеннің биологиялық маңызы мен қызметін сипаттайды. Тапсырма 4 Майларға анықтама беріңіз. А В Сипаттама_______________________________________________ _____________________________________________________________________________ (a) Суреттерге назар аударыңыз (аю, бал ара), липидтердің қандай түрлері айтылғандығын түсіндіріңіз. А.__________________________________________________________________________ В.__________________________________________________________________________ (b) Биологиялық маңызын сипаттаңыз. А. __________________________________________________________________________ ________________________ В.___________________________________________________________________________ ________________________ Дескриптор Білім алушы - майларға анықтама береді; - липидтің А түрін анықтайды; - липидтің В түрін атайды; - А және В липидтердің биологиялық маңызын сипаттайды.
|
оқулық, қосымша ресурстар, үлестірме парақтар, маркерлер.смайликтер. |
|||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы 8мин |
Бекіту «Бинго»
Кері байланыс «Бес саусақ».
|
Үлестірме карточкалар. |
|||||||||||||||||||||||
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасын сақтау |
|||||||||||||||||||||||
Саралау: Оқушылардың тақырыпты теориялық тұрғыда жеңіл меңгеруі үшін және негізгі ойды толық түсінуін қолдау мақсатында мына тәсілдерді пайдаландым: 1.Бейнебаян көру , оқулықпен жұмыстану арқылы «Дереккөздер » арқылы сараладым.
2. Веендиограммасы, бинго
әд Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |