Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Макро және микроәлем. 6 сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
11 Қараша 2018
8672
25 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлім: Ғалам. Жер. Адам | Мектеп: Ш.Уәлиханов жалпы орта мектебі | Мұғалімнің аты-жөні:Туримбетова Кулайм | |
Күні: 18.09.2018ж | Сынып: 6 «Ә» | Қатысқандар саны: 20 | Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы | Макро және микроәлем | ||
Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес) | 6.2.1.1 макро- және микроәлем нысандарының параметрлерін атау | ||
Сабақтың мақсаты | Барлық оқушылар:Макро және микро әлем жайлы тұжырымдарды ажыра алады. | Басым бөлігі:Микроәлем және макроәлем ұғымдарына анықтама бере алады. | Кейбірі:Макро және микроәлем нысандарын анықтай алады. |
Бағалау критерйиі | |||
Тілдік мақсаттар | Оқылым-айтылым: Берілген тақырыпты оқып, бір-бірлеріне айтады. Яғни, ортаға салады. Жазылым- тыңдалым: Пікір алмасады. Макро және микроәлемді салыстырады. жасайды, дәптерге түсіреді. Пән бойынша сөздер мен терминдер: макроәлем, микроәлем, атом, молекула, қарапайым бөлшектер | ||
Құндылықтарға баулу | «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясының «Зайырлы қоғам және жоғары руханият» құндылығына сәйкес оқушыларда білім алу, денсаулық сақтау дағдыларын қалыптастыру | ||
Пәнаралық байланыс | Физика-молекулалар, атом туралы түсінік қалыптасады. Медицина ғылымымен байланыстара отырып түрлі вирустық бактериялық аурулар түрлерімен танысады. | ||
Алдыңғы білім | 4-сыныптан әлем және қоршаған орта жайлы жалпы түсінікті біледі. |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған сабақ түрлері | Ресурстар |
Сабақтың басы 5 минут | Ұйымдастыру кезеңі оқушыларды түгелдеу, сергіту жаттығулары (оқушылар екі топқа біріге отырып кедергілерден өту) бұл оқушылардың ынтымақтаса, бірлесе жұмыс жасауына ықпал етеді.«Мазайка құрастыру» әдісі арқылы топтастыру.1-топ «Микро әлем»2-топ «Макро әлем»3- топ «Наноәлем»Үй тапсырмасын «Зымыран» әдісімен сұрақ-жауап ретінде жүргізу. Топтар бір-бірлеріне дайындаған сұрақтарын қояды. | Оқулық, АКТ жұмыс дәптері, карта, кескін карта |
Сабақтың ортасы 30 минут БілуТүсіну Қолдану Жинақтау | 1 - тапсырма «Ақиқат жалған»Тұжырымды мұқият оқып «ақиқат-жалған» әдісімен жауаптарын «иә», «жоқ деп белгілеңіз. Дескриптор: Білім алушы Оқушылар «Бағдаршам» әдісі арқылы бағаланады 2-тапсырма «Шатаспа» әдісі бойынша жұмыс.Микроәлем және макроәлем ұғымдары шатасып кеткен.Олардың бірсыпырасы жоғалып кеткен. Қалған сөздерді мағыналық топтарға бөліп, ұғым анықтамасын қалпына келтір. Бұл үшін «Венн» диаграммасын қолданамыз. Венн диаграммасы Дескриптор: Оқушылар смайликтер арқылы бағаланды. Қосымша тапсырма: «Қызықты сұрақтар» әдісі.-Адамның денсаулығына пайдалы қандай бактерияларды білесің?-Неге үйді үнемі тазалап отыру керек?-Сен білесің бе үйде қай жерде ең көп бактериялар жиналады? Оқушылар сұрақтарға жауап бере отырып, денсаулық сақтау ережелерін еске түсіреді. | Оқулық, |
Сабақтың соңы 5 минут | «Мен қай әлеммін?» әдісі бойынша « » белгісімен кестені толтыру арқылы жаңа сабақты пысықтаймын. Үйге тапсырма: Макро және микроәлем. «Өзін –өзі емдеудің зияны» тақырыбына эссе жазу. | |
Саралау – | Бағалау – | Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтауАқпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану |
1.Барлық оқушыларға:«ақиқат-жалған» әдісімен жауаптарын «иә», «жоқ деп белгілеу арқылы, берілген кестедегі тұжырымдардың дұрыс - бұрыс екендігін орналастыру тәсілімен ойлау қабілетін дамыту үшін барынша қолдау көрсете аламын.2. Қабілеті орта оқушыларға-«Мен қай әлеммін?» әдісі бойынша « » белгісімен кестені толтыра отырыпМакро және микроәлем нысандарын анықтауы үшін жартылай көмек көрсетемін.3. Басқа оқушыларға қарағанда , қабілетті оқушыларға тиімді ашық сұрақтарды қолдана отырып, логикалық сұрақтар көбірек қояр едім. | Оқушылардың білімдері алдын –ала белгіленген критерийлер мен ұсынылған дискрипторлар арқылы бағаланады. 1-тапсырма «Бағдаршам» әдісі арқылы бағаланады.Жасыл түс – барлығын түсіндім. Оған материктердің ішкі бөліктерінің зерттелуі мен жаңа замандағы географиялық зерттеулер жайлы және география ғылымының дамуын түсінген жағдайда. Сары түс – енді түсініп келемін. Зерттеушілер мен олардың зерттеулері туралы мағлұмат білсе . Қызыл түс – түсінбедім. Тақырып бойынша мәлімет ала алмаған жағдайда. 2-тапсырма «Смайликтер» арқылы бағаланады. Барлығын түсініп, орындаған жағдайда. Берілген материк бойынша толық мағлұматқа ие болып, атлас және кескін картамен жұмыс жасағанда. Жартылай түсініп, орындаған жағдайда. Берілген материк бойынша кескін картаға толық түсіре алмаған кезде ешқандай мағлұматқа ие болмаған жағдайда. Атлас және кескін картамен жұмыс жасамаған жағдайда. 3-тапсырма кәмпит арқылы бағаланады. Кластер қорғау барысында толық тапсырманы орындаған жағдайда Тапсырманы жартылай орындамаған жағдайдаБерілген тапсырма бойынша ешқандай жұмыс орындамаған жағдайда | Картамен жұмыс жасауда көрнекі құралдарға абай болу.Сынып ішінде техника қауіпсіздік ережесін сақтау. |
Сабақ бойынша рефлексия | Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз | |
Сабақтың мақсаттары, немесе оқу мақсаттары шынайы және қол жетімді болды ма?Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме?Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)