Материалдар / Макро және микроәлем. 6 сынып

Макро және микроәлем. 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қараша 2018
8672
25 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім: Ғалам. Жер. АдамМектеп: Ш.Уәлиханов жалпы орта мектебіМұғалімнің аты-жөні:Туримбетова Кулайм
Күні: 18.09.2018ж Сынып: 6 «Ә»Қатысқандар саны: 20 Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбыМакро және микроәлем
Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес)6.2.1.1 макро- және микроәлем нысандарының параметрлерін атау
Сабақтың мақсатыБарлық оқушылар:Макро және микро әлем жайлы тұжырымдарды ажыра алады.

Басым бөлігі:Микроәлем және макроәлем ұғымдарына анықтама бере алады.Кейбірі:Макро және микроәлем нысандарын анықтай алады.
Бағалау критерйиі
  • Макро және микро әлем жайлы тұжырымдарды ажыратады.
  • Макро және микроәлем нысандарын анықтайды.
  • Микроәлем және макроәлем ұғымдарына анықтама бере алады
  • Макро және микроәлем нысандарын анықтай алады.
  • Тілдік мақсаттарОқылым-айтылым: Берілген тақырыпты оқып, бір-бірлеріне айтады. Яғни, ортаға салады. Жазылым- тыңдалым: Пікір алмасады. Макро және микроәлемді салыстырады. жасайды, дәптерге түсіреді. Пән бойынша сөздер мен терминдер: макроәлем, микроәлем, атом, молекула, қарапайым бөлшектер
    Құндылықтарға баулу«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясының «Зайырлы қоғам және жоғары руханият» құндылығына сәйкес оқушыларда білім алу, денсаулық сақтау дағдыларын қалыптастыру
    Пәнаралық байланысФизика-молекулалар, атом туралы түсінік қалыптасады. Медицина ғылымымен байланыстара отырып түрлі вирустық бактериялық аурулар түрлерімен танысады.
    Алдыңғы білім4-сыныптан әлем және қоршаған орта жайлы жалпы түсінікті біледі.
    Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған сабақ түрлеріРесурстар
    Сабақтың басы 5 минут



    Ұйымдастыру кезеңі оқушыларды түгелдеу, сергіту жаттығулары (оқушылар екі топқа біріге отырып кедергілерден өту) бұл оқушылардың ынтымақтаса, бірлесе жұмыс жасауына ықпал етеді.«Мазайка құрастыру» әдісі арқылы топтастыру.1-топ «Микро әлем»2-топ «Макро әлем»3- топ «Наноәлем»Үй тапсырмасын «Зымыран» әдісімен сұрақ-жауап ретінде жүргізу. Топтар бір-бірлеріне дайындаған сұрақтарын қояды.

    Оқулық, АКТ жұмыс дәптері, карта, кескін карта







    Сабақтың ортасы 30 минут

    БілуТүсіну































    Қолдану























    Жинақтау
    1 - тапсырма «Ақиқат жалған»Тұжырымды мұқият оқып «ақиқат-жалған» әдісімен жауаптарын «иә», «жоқ деп белгілеңіз.



    Дескриптор: Білім алушы

    Оқушылар «Бағдаршам» әдісі арқылы бағаланады

    2-тапсырма «Шатаспа» әдісі бойынша жұмыс.Микроәлем және макроәлем ұғымдары шатасып кеткен.Олардың бірсыпырасы жоғалып кеткен. Қалған сөздерді мағыналық топтарға бөліп, ұғым анықтамасын қалпына келтір. Бұл үшін «Венн» диаграммасын қолданамыз.

    Венн диаграммасы











    Дескриптор:



    Оқушылар смайликтер арқылы бағаланды.

    Қосымша тапсырма: «Қызықты сұрақтар» әдісі.-Адамның денсаулығына пайдалы қандай бактерияларды білесің?-Неге үйді үнемі тазалап отыру керек?-Сен білесің бе үйде қай жерде ең көп бактериялар жиналады? Оқушылар сұрақтарға жауап бере отырып, денсаулық сақтау ережелерін еске түсіреді.
    Оқулық,

























































































    Сабақтың соңы 5 минут



    «Мен қай әлеммін?» әдісі бойынша « » белгісімен кестені толтыру арқылы жаңа сабақты пысықтаймын.











    Үйге тапсырма: Макро және микроәлем. «Өзін –өзі емдеудің зияны» тақырыбына эссе жазу.




















































    Саралау –Бағалау –Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтауАқпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану
    1.Барлық оқушыларға:«ақиқат-жалған» әдісімен жауаптарын «иә», «жоқ деп белгілеу арқылы, берілген кестедегі тұжырымдардың дұрыс - бұрыс екендігін орналастыру тәсілімен ойлау қабілетін дамыту үшін барынша қолдау көрсете аламын.2. Қабілеті орта оқушыларға-«Мен қай әлеммін?» әдісі бойынша « » белгісімен кестені толтыра отырыпМакро және микроәлем нысандарын анықтауы үшін жартылай көмек көрсетемін.3. Басқа оқушыларға қарағанда , қабілетті оқушыларға тиімді ашық сұрақтарды қолдана отырып, логикалық сұрақтар көбірек қояр едім.Оқушылардың білімдері алдын –ала белгіленген критерийлер мен ұсынылған дискрипторлар арқылы бағаланады. 1-тапсырма «Бағдаршам» әдісі арқылы бағаланады.Жасыл түс – барлығын түсіндім. Оған материктердің ішкі бөліктерінің зерттелуі мен жаңа замандағы географиялық зерттеулер жайлы және география ғылымының дамуын түсінген жағдайда.

    Сары түс – енді түсініп келемін. Зерттеушілер мен олардың зерттеулері туралы мағлұмат білсе .



    Қызыл түс – түсінбедім. Тақырып бойынша мәлімет ала алмаған жағдайда.



    2-тапсырма «Смайликтер» арқылы бағаланады. Барлығын түсініп, орындаған жағдайда. Берілген материк бойынша толық мағлұматқа ие болып, атлас және кескін картамен жұмыс жасағанда.

    Жартылай түсініп, орындаған жағдайда. Берілген материк бойынша кескін картаға толық түсіре алмаған кезде

    ешқандай мағлұматқа ие болмаған жағдайда. Атлас және кескін картамен жұмыс жасамаған жағдайда.

    3-тапсырма кәмпит арқылы бағаланады. Кластер қорғау барысында толық тапсырманы орындаған жағдайда Тапсырманы жартылай орындамаған жағдайдаБерілген тапсырма бойынша ешқандай жұмыс орындамаған жағдайда

    Картамен жұмыс жасауда көрнекі құралдарға абай болу.Сынып ішінде техника қауіпсіздік ережесін сақтау.
    Сабақ бойынша рефлексияБұл тарауды сабақ туралы рефлексия үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз
    Сабақтың мақсаттары, немесе оқу мақсаттары шынайы және қол жетімді болды ма?Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме?Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?









































    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ