Материалдар / Мәліметтер пішімі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Мәліметтер пішімі

Материал туралы қысқаша түсінік
Барлық оқушылар: мәтіндік пішімдерін ажырата алады; дыбыс және видео пішімдерін ажырата алады; түрлі пішімдегі файл өлшемдерін салыстырады. Файлдың мәтіндік, дыбыс және бейне пішімдерін атайды. Түрлі файлдарды қолданып, құжатты сақтай алады. Файл өлшемдерін анықтайды. .Бірдей ақапараттан тұратын түрлі пішімдегі файлдар өлшемін салыстыра алады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Қаңтар 2019
648
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Мектеп:

Мұғалімнің аты-жөні:

Пән: Информатика

Күні: 22.11.2018

Сынып: 7 «А,В»


Сабақ 12

Қатысқан оқушылар саны:

қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Мәліметтер пішімі

Сабақтың түрі

Жаңа материалды игеру

Осы сабақ арқылы іске асатын оқыту мақсаттары

7.3.3.1 -деректердің типін жіктеу

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар:

мәтіндік пішімдерін ажырата алады;

дыбыс және видео пішімдерін ажырата алады;

түрлі пішімдегі файл өлшемдерін салыстырады.

Бағалау критериі

Файлдың мәтіндік, дыбыс және бейне пішімдерін атайды.

Түрлі файлдарды қолданып, құжатты сақтай алады.

Файл өлшемдерін анықтайды.

.Бірдей ақапараттан тұратын түрлі пішімдегі файлдар өлшемін салыстыра алады.

Оқытудың тілдік мақсаты

Барлық оқушылар:

  • Өз жұмыстарын критериалды бағалайды (сөйлеу дағдысы)


Пәнге қатысты лексика және терминология

  • Файл пішімі, видео файл, мәтіндік файл, файл кеңейтілуі.


Диалог құруға / жазылымға қажетті сөздер топтамасы:

  • Менің зерттеу нәтижемде (жұмысымды орындауда) мен мынаны анықтадым

Құндылықтарға баулу

Тапсырманы орындауда өзара келісім, жұптық (топтық) жұмыс кезінде бір-біріне деген құрмет.

Пәнаралық байланыс

Сабақта пәнаралық байланыс жүзеге аспайды

Алдыңғы білім

Файлдарды сақтап біледі, Paint бағдарламасында жұмыс жасайды.




Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған әрекеттер

Ресурстар

Сабақтың басы

7 мин

1.Ұйымдастыру бөлімі

(Қ) Қалыптастырушы бағалау үшін жұмыс.

Әр оқушы жеке жұмыс парағында жұмыстанады.

Жұмыс парағы

Қалыптастырушы бағалауға бағытталған жұмыс

Сабақтың ортасы



3 мин















3 мин



7 мин













5 мин












10 мин
















7 мин










Мақсат:: «Файл пішімдерін ажырату»

Сұрақ:












Э краннан не көріп отырсыңдар?

Файлдың қандай пішімдерін білесіңдер? Қайсысын жиі кездестіресіңдер?

Оқушылар сұрақтарға жауап береді.


Сабақтың тақырыбын, мақсаты мен бағалау критериін хабарлау.

Оқушылар сабақ мақсаты мен бағалау критериіндәптерлеріне жазады.


(С) Сыныппен бірге мәтіндік, дыбыс жіне бейне файлдардың негізгі пішмдері туралы әңгімелесу. Оқушылардан осылардың қайсысын біледі және қолданатыны туралы сұрау.

Мақсат: «Түрлі пішімдерді ажыратады (мәтіндік, дыбыс, видео)».

Бағалау: БК1.

Дескриптор:

  • Мәтіндік пішімді ажыратады

  • Дыбыс пішімдерін ажыратады

  • Бейне пішімдерді ажыратады

  • Жиі қолданатын пішімдерді атайды


Мұғалім оқушыларға тақтада тапсырма орындау үшін сілтеме көрсетеді.http://learningapps.org/1914944,

Оқушылар тапсырма орындайды.

Мақсат: «Пішімдер мен кеңейтулерді ажыратады»

Бағалау: БК1.

Дескриптор:

  • Мәтіндік пішімді ажыратады

  • Дыбыс пішімдерін ажыратады

  • Бейне пішімдерді ажыратады

  • Берілген жаттығу бойынша пішім кеңейтулерін анықтайды




(Т) Топтық жұмыс. Мұғалім зерттеу үшін оқушыларға материалдар таратады.

Оқушылар материалмен танысып, сәйкесінше кестені толтырады.

Мақсат: «Түрлі пішімдерді (мәтіндік, дыбыс, видео)».

Бағалау: БК1, БК4

БК1дескрипторы:

  • Мәтіндік пішімді ажыратады

  • Дыбыс пішімдерін ажыратады

  • Бейне пішімдерді ажыратады

БК4 дескрипторы:

  • Пішім артықшылығын анықтайды

  • Пішім кемшілігін анықтайды

  • Пішімнің қолданысын жазады


(П) Практикалық жұмыс.Мұғалім әр оқушыға мәтіні бар құжат үлестіреді.

Оқушылар мәтінді теріп, түрлі мәтіндік пішімде сақтайды. Файлдың өлшемін анықтап түсіндіреді.

Мақсат: «Түрлі пішімдегі файл өлшемдерін салыстырады».

Бағалау: БК3, БК4.

БК3 дескрипторы:

  • Мәтіндік пішімді ажыратады

  • Файл өлшемін анықтайды

БК4 дескрипторы:

  • Файл өлшемін түсіндіреді

  • Бірдей ақпараттан тұратын файл өлшемдерін салыстырады



Презентация















Презентация





Презентация












http://learningapps.org/1914944








1 қосымша

2 қосымша






3 қосымша














Сабақтың соңы

3 мин

Сабақты қорытындылау. Рефлексия.

Оқушыларға сұрақ:

  1. Бүгін қандай тақырыпта сабақ өтті?

  2. Сәйкес пішімдерді (тақтада орындайды).


Файл түрі

Файл пішімі (кеңейтілу)

Мәтіндік файл


Дыбыстық файл


Графикалық файл


Бейне файл



Үй тапсырмасы.

«Мәтіндік» және «Бейне» тақырыбына ребус дайындау.

Презентация

Қосымша ақпарат

Дифференциалды оқыту – Көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларды дамытуды қалай жоспарлайсыз?

Бағалау – оқушылардың оқуын тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс


Басқаларынан бұрын жұмысн аяқтаған оқушылар үшін қосымша тапсырмалар

Практикалық тапсырмаларды орындау және есептерді шешу арқылы

Жүзеге аспайды

Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты)

1:


2:


Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)?

1:


2:



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!