Материалдар / Мәліметтер пішімі 7-сынып ҚМЖ

Мәліметтер пішімі 7-сынып ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
Электронды кестедегі деректермен жұмыс істегенде деректер пішімін қолдануда мұғалімге көмек береді
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қараша 2018
1946
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі:7.2A-тарау: Есептерді электрондық кестелердің көмегімен шешу
Мектеп: Х. А. Яссауи атындағы ЖОМ
Күні: 8.12.2017жСынып: 7абвгМұғалімнің аты-жөні: Гулмира АбутаироваҚатысқандар саны: қатыспағандар:
Сабақ тақырыбы Мәліметтер пішімі
Осы сабақта қол жет-кізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)7.3.3.1- деректердің типін жіктеу
Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар оқиды:


Электронды кестедегі деректер типі не екенің; Электронды кестедегі деректер пішімі не үшін қажет екенің; Электронды кестедегі деректер пішімі тәсілдерін.


Оқушылардың көбісі оқиды:


Электронды кестедегі деректерді деректер пішімі арқылы жүзеге асырса.


Кейбір оқушылар оқиды:


Электронды кестедегі деректермен жұмыс істегенде деректер пішімін қолданса
Бағалау критерийлеріОқушы оқу мақсатына жетті, егер электронды кестемен жұмыс істеген кезінде деректер пішіміні қолданса.
Тілдік мақсаттар Оқушылар біледі: Деректер типі не екенің және оның тәсілдерін; Оқушылар істей алады: Электронды кестеде деректер пішімінің тәсілдерін сөзбен түсіндіре алады; Предметтік лексика және терминология: кесте, ұяшық, қатар, баған, парақ, формула, Диалог құруға / жазылымға қажетті сөздер топтамасы
  • Міндетті шешу үшін біз… пайдаландық, себебі …
  • Деректерді бейнелі көрсеу үшін … болады.
  • Диаграмма құру үшін алдымен …, содан кейін …
  • Құндылықтарды дарыту
  • Өмір бойы оқуға дағдылану;
  • Сыйластық;
  • Қызметкерлік.
  • АКТ қолдану дағдыларыНоутбуктар нтерактивті тақта, интернет.
    Жаһандық азаматтылық Әрбір оқушыға жайлы орта құру.
    Пәнаралық байланыстарМатематика, физика, шығармашылдық.
    Бастапқы білімЭлектронды кесте бойынша бастапқы білім.
    Сабақ барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтың жоспарланған іс-әрекеттеріРесурстар
    Сабақтың басы 0 - 5 мин.Дайындалу уақыты: сабақта жоқтарды журналға белгілеу. (W) Интерактивті тақтада жоғарғы көлемді біртекті деректері бар электронды кесте көрсетілген. Мұғалім жетелеуші сұрақар қояды: Ұсынылған кесте бойынша не айта аласыздар? Осы кестені толтыруын жеңілдетуге мүмкін бе? Қалай ойлайсыздар? Қалай ойлайсыздар? Бүгінгі сабақтың тақырыбы қандай? Оқушыларды сабақ тақырыбымен, оның мақсаттары мен жетістік критерийлерімен таныстыру.Сыныппен талқылау ұйымдастырып, оның барысында оқушыларға мысал түрінде кестелердің ұяшықтары «мәннен» тұратындығын және біз көретін нәрсе осы мәннің «көрінісі» болып табылатындығын түсіндіріледі.Мысалы, белгілі бір күннің «Күн мәні» бар, бірақ осы күннің мәнін бейнелеу үшін бірнеше әр түрлі формат қолданылады. Келесі деректер типтерін пайдалануды бейнелі түрде көрсету;Презентация слайд 1-3

    Сабақтың ортасы 6 - 20 мин.













    21-22 мин.



    23-26 мин.

    27-37мин.



    (W) Мұғалім мысал арқылы деректерді пішімдеудің әртүрлі тәсілдерін ұсынады:

  • Бағанға еңгізілген деректерді пішімдеу;
  • Ұяшықтарға кірітілген деректердің пішіміне орай өзгеруі;
  • Сандық типін қолдану;
  • Мәтіндік типін қолдану;
  • Формулалық типін қолдану
  • Физминутка.(W) Мұғалім Деректерді деректер пішімі мен түсіндірулуі бар Қосымша 2 көрсетеді. Оқушылардан мұғалім ұсынған және тапсырмасы бар алдын ала дайындалған парақтарды пайдаланып, деректердің әр түрлі типтерін анықтауды сұралады. Әр түрлі форматтар қандай жағдайда және не үшін қолданылатынын талқылаймыз. Оқушыларға алдыңғы сабақтарда құрылған кестелерді ашып, деректерге әр түрлі форматтарды қолдануды ұсынамын. Сыныппен деректер типтерінің көбірек жиі кездесетін қателері туралы қарастыру (мысалы, ұяшықта ###-#### таңбаларының пайда болуы).
  • деректер пішімінің әртүрлі тәсілдеріне арналған прақтикалық тапсырманы, оқушылар кестені құрастыра отырып орындайды.
  • Excel











    Сабақтың аяғы 38 - 40 мин. Сабақ рефлексиясы, жетістік критерийлерін қайталау арқылы «Тарелкедегі алмалар» атты рефлексияны өткізу. (қызыл – түсінбейім, сабақ қиын, жасыл – толық түсінемін, сабақ қызықты).



    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
    Жекелей жұмыс және толық сыныппен жұмыс Бақылау, өзара бағалау, мұғалімнің тексерісі Рефлексия Қауіпсіздік техникасын сабақта толық сақтау. Физминутка
    Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

    Жалпы баға _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________2:_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________2:_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ