Материалдар / Мәліметтер қорындағы негізгі кілт.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Мәліметтер қорындағы негізгі кілт.

Материал туралы қысқаша түсінік
Мәліметтер қорындағы негізгі кілт.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Қазан 2024
139
1 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады




Сабақ жоспары № 10


Сабақ тақырыбы

Мәліметтер қорындағы негізгі кілт.

Модуль /пән атауы

Информатика

Дайындаған педагог

Шыңғысова Айнұр Қуанышқызы

Күні


Курс, топ

1 курс

Сабақтың түрі

Жаңа сабақ

Міндеттер

2) бір кестелік мәліметтер қорын жасау;

3) көп кестелік мәліметтер қорын құра білу; мәліметтер типтерін жүйелеу;

Мақсаты

3) көп кестелі мәліметтер қорын жасайды

Күтілетін нәтижелер

бір кестелік және көп кестелік МҚ жасайды

Қажетті ресурстар және АКТ

В.Г.Архипова, Р.Г.Амдамова, Н.К.Беристемова, К.Б.Кадыракунов «Информатика» 11 сынып; қосымша ресурстар

Сабақтың барысы

Кезеңі / Уақыты

Сабақта жоспарланған іс-әрекет

Ресурсы


  1. Ұйымдастырушылық және уәждемелік

5 минут

Ұйымдастыру кезеңі:

Сәлемдесу, оқушылардың санын тексеру.


Білімнің өзектілігі:

Оқушылар соңғы сабақтың негізгі сәттерін https://learningapps.org/ онлайн ресурсынан қоладана отыра қайталайды.

Бағалау:

Уақыт аяқталғаннан кейін мұғалім дұрыс жауап беруі керек және студенттермен талқылауы керек.

Тақырыпқа кіріспе, сабақтың мақсаттары


Психологиялық ахуал

(7 минут)

Жалпы топпен жұмыс.

Шағын дәріс. «Миға шабуыл» әдісін пайдаланып білім алушыларға сұрақ қою арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашу.



Мақсаты мен міндетін хабарлау

2) бір кестелік мәліметтер қорын жасау;

3) көп кестелік мәліметтер қорын құра білу; мәліметтер типтерін жүйелеу;

3) көп кестелі мәліметтер қорын жасайды




  1. Теориялық және практикалық

2.1. Алдын ала білім

Жалпы қайталау

(10 минут)

Оқушылар бейне көреді. Қарау алдында оқушылар талқылау сұрақтарымен танысып, бейне көру кезінде жауап табуға тырысулары керек.

Топтарға бөлу

Студенттерді 3 топқа бөлу

Талқылау:

Топтағы студенттер келесі сұрақтарды талқылауы керек. Әркімнің пікірін тыңдаңыз және жауап үшін мысалдармен толық жауап беріңіз.

Талқылауға арналған сұрақтар:

  1. Дерекқорда қандай кілттер түрлері бар?

  2. Неліктен бастапқы кілт қажет?

  3. Сыртқы кілт дегеніміз не?

  4. Мысал ретінде қанша кесте қарастырылады?

  5. Бастапқы кілт сыртқы кілттен қалай ажыратуға болады?


Жаңа материалды зерттеу.

Оқушылар бейне көреді. Қарау алдында оқушылар талқылау сұрақтарымен танысып, бейне көру кезінде жауап табуға тырысулары керек.

Бағалау. Сауалдама

Жаңа материалды түсіну үшін студенттермен сұхбаттасу қажет.






2.2. Жаңа материалды зерттеу

30 минут

Тапсырма 1. Дайындаған материалдарды пайдалану №1 анықтама оқушылар топта негізгі және сыртқы кілттің анықтамасын құрастыру керек.

Мұғалім тақтада дұрыс нұсқаны көрсетеді, студенттер өз нәтижелерін тексереді. Қажет болса, бар сұрақтарын талқылаңыз. Анықтаманың дұрыс нұсқасы оқушылар өздерінің ресурстарына сақтауы немесе кітапшаларында жазуы керек


2 тапсырма.

- Реляциялық дерекқорды мысалын құрыңыз

- Бұл дерекқордың бастапқы кілтін анықтаңыз.

- Сіздің таңдауыңызды түсіндіріңіз



2.3. Жаңа білімді практикада қолдану

20

2 тапсырма.

- Реляциялық дерекқорды мысалын құрыңыз

- Бұл дерекқордың бастапқы кілтін анықтаңыз.

- Сіздің таңдауыңызды түсіндіріңіз




Тапсырма 3. Жұптық жұмыс.

Функционалдық сауаттылық, ақпараттық-компьютерлік сауттылыққа жатады.

Сая «SAYA» -туристік орталығын ашып демалыс орындарының деректер қоры бойынша тиімді жақтарын анализ жасауға тапсырма берді. «SAYA» -туристік орталығы «Қазақстандағы үздік» демалыс орындарын анықтау, «Денсаулыққа байланысты», «Таудағы демалыс орындары» деген кестелерден тұратын деректер қорын құруды жоспарлады.

Орталық бағдарламалаушылары деректер қорын құру барысында келесі қателіктер жіберді.

  1. Бағдарламалаушылардың жіберген қателігінің себебін анықтаңыз

___________________________________________

  1. Бағдарламалаушылардың жіберген қателікті ескеріп, көпкестелі деректер қорын құрыңыз



  1. Сабақ бойынша рефлексия

6

Сабақты бекіту мақсатында, Kahoot қосымшасында тест аламын.

Рефлексия «3-2-1» әдісі

3 пікір-оқушылар сабақтан үйренген 3 нәрсесін жазады;

2 идея –студенттер 2 басты жайтты қайталайды;

1 сұрақ- студенттер материал бойынша түсінбеген 1 сұрағын жазады.



  1. Үй тапсырмасы

5 минут


Үй тапсырмасы. Үлкен кітапхана мәліметтер қорын құру.


Бағалау

5 минут

Шахмат тақтасының суретін пайдалану арқылы білімалушылар бос ақ ұяшықтарға өз ойларын стикерге жазып жапсырады. Сол жазылған ойлары негізінде өтілген сабақтан алған білімі қорытындыланады.












Бағалау парағы


Сандық эквивалент

Балл

Критерийлер

Баға

«Өте жақсы»

90-100


1) "Реляциялық деректер қоры" түсінігін түсіндіреді;

2) терминдерге: өріс, жазба, көрсеткіш анықтамаларын тұжырымдайды;

3) көп кестелі мәліметтер қорын жасайды;

4) конструкторды пайдаланып үлгі сұрауды жасайды.

Баға

«Жақсы»

70-89


1) "Реляциялық деректер қоры" түсінігін түсіндіреді;

2) терминдерге: өріс, жазба, көрсеткіш анықтамаларын тұжырымдайды;

Баға

«Қанағаттанарлық»

50-69


1) "Реляциялық деректер қоры" түсінігін түсіндіреді;



Оқытушы___________________А. Шыңғысова

Н.03.2-08 Басылым 5

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!