Мәліметтер типтері

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Мәліметтер типтері

Материал туралы қысқаша түсінік
Мәліметтер типтері
Материалдың қысқаша нұсқасы

_Бөлім:

ІІІ БӨЛІМ PYTHON тілінде программалау

Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)

Өміртай Аружан Мұратбекқызы

Күні:

 21.01.2025

Сынып: 6

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Мәліметтер типтері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

6.3.3.1 деректер түрлерін жіктеу;


Сабақтың мақсаты

Деректердің типтері туралы мәліметтер біледі.

Python тілінде айнымалылар қабылдайтын деректердің түрлерін біледі.

Программалар құрастыру барысында деректердің түрлерін жіктейді.

ЕБҚЕ бар балалар үшін

-Қарым-қатынас деңгейінде сөздік қорын, сипап сезу дағдыларын дамыту

-Көруінде кемістігі бар балаларды ауызша жауап беруге деген ынтасын ескеру( практика түрінде жауап беруге жағдай жасау)

-Денсаулығын ескере отырып оқушыға жеке карточкамен жұмыс жасау. (жүріп тұруы қиын оқушы)

Заң және тәртіп құндылығы


Дәйек сөз - Талап бар жерде тәртіп бар

- заң және құқық нормаларын білу;

- өз міндеттеріне жауапкершілікпен қарау;

- қиын жағдайда басқаларға көмектесуге дайын болу;


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


10 мин

Ұйымдастыру кезеңі:

(Ұ) “Гүлмен тілек” әдісі арқылы оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.

Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.

Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.

«Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады.

Өз ойымен бөліседі.

«Конверт - сұрақ» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Сыныпқа төмендегі сұрақтар конвертте беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі.


Балалар жұмыс орындарын тексереді.



Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтады


Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.


ҚБ:: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру

Интербелсенді тақта, презентация

Сабақтың ортасы



10 мин
























20 мин

Оқулықпен жұмыс. Топтық жұмыс

  • Постер қорғау. Оқулықтағы жаңа тақырып бойынша екі топқа тақырыпшалар бөліп беріледі. Әр топ өз тақырыбы бойынша топ ішінде ақылдасып, өз ойларын, нақты ақпаратты плакатқа түсіреді. Топтар арасында бір-біріне түсіндіру жұмыстары жүреді.

1- топ: «Деректердің типі»

2- топ: «Айнымалылардың типі»


Практикалық жұмыстар. Жұптық жұмыс.

1тапсырма:

Жеке тапсырма:



Бекіту сұрақтары

  1. Деректердің типі туралы қандай мәліметтер білдің?

  2. Программалау барысында сандық деректерді емес, айнымалыларды қолддану алгоритмнің қайсы қасиетімен байланысты де ойлайсың?

  3. 12 және 25 бүтін сандарынан 1258 санын құрастырудың ауызша алгоритмін қалай сипаттаған болар едің?

float(input()) қолдауда мақсат не

Дескриптор: Жалпы – 2 балл.


  • Оқулықтағы ақпаратпен танысады.

  • Топтық талқылау жүргізеді.

Постер қорғайды.


Дескриптор: Жалпы - 3 балл.

  • Берілген айнымалыларға type() функциясын қолданады;

Деректер типін анықтайды



Дескриптор: Жалпы - 2 балл.

-Берілген

тапсырманы орындайды

-программасын жазады;

-программаны тексереді;

.



.


Жалпы - 2 балл.











Жалпы – 4 балл.












Жалпы -4 балл.














10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады

Презентация,

оқулық




















Оқулық,

жұмыс парағы




Сабақтың соңы

5 мин

Үй тапсырмасы:

93 бет Үй тапсырмасын орындау

Үй тапсырмасын жазады

Өз жұмыстарын бағалайды

Өзін-өзі бағалау






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
06.04.2025
184
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі